Jump to content
FAS Goran

gmanrapp

Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About gmanrapp

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Trstenik

Previous Fields

  • Garage
    Stilo 1.6 16V 2002.god 3V
  1. Jel zna neko pošto se krece vadjenje plina iz auta? Nije upisan u saobracajnu...
  2. Slobodno zapitkuj, razumem te, sigurno bih i ja. Vrlo moguce da je otkrio kvar slucajno usput. Mozda nece da kaze, ali ok i to razumem. Najvaznije mi je da je sad ok i da ne moram vise da se zezam oko toga.
  3. Nesto mi je rekao kao kad se palio tempomat palila se svetla u isto vreme ili obrnuto, a elektronicar je rekao da komp uopste nije konstatovao upaljena svetla i ni on nije imao ovakav slucaj nikad. Naime sve radi na autu samo kad upalim duga ugase se kratka. Takodje se desavalo, to sam video, kad dam duga svetla upali se sijalica u vratima, a kad sam ablendovao palila se sijalica u krovu. Bas neverovatno. Sad je sve ok...
  4. Sređeno. Uopste nije bilo do bsi-a. Rece majstor nesto kombinovali blender sa tempomatom i bez pa tu bila zezancija. Sad je sve ok. Ipak sad imam jedan original body komp u rezervi, nije bio mnogo skup 30e. Sad imam kratka i duga svetla zajedno. Hvala ljudi na pomoci.
  5. Na zalost, nije, imam druga koji ima isto Stila i gledao sam, pale se i jedna i druga svetla u isto vreme. Majstor kaze da mi kompjuter uopšte ne registruje da su svetla upaljena.
  6. Postovani Gorane, ako dozvoljavate da pitam, kratka svetla mi rade normalno, a kad ukljucim duga, kratka se ugase. Nikako nece da rade kratka i duga svetla zajedno, samo odvojeno. Kad probam blenderom, onda svetle i kratka i duga ali to mi nije resenje, necu moci da registrujem. Majstor menjao ablender i isto se desavalo. Kad je stavio neki drugi BSI modul, (sto je nasao u rezervi) onda je proradilo. Narucio sam drugi Body komp strogo po broju, uradim kod elektronicara prekodiranje/kloniranje, ugradimo njega i OPET isto. Sta da radim, ne znam vise sta da probam, ima li neko neko resenje ili predlog sta moze da bude? Majstor sumnja da je ubacen neodgovarajuci bsi modul. Kako da znam koji je odgovarajuci i jel ima ovde leka, registracija se priblizava... Hvala unapred.
  7. Nasao sam sve ovo ali ne vidim gde je serijski broj bsi modula koji ide u moj auto? Jer ako se ne slaze sa ovim koji je u mom autu (majstor sumnja da je ubacen neki drugi) narucio bih odmah taj sa originalnim brojem. Moze li pomoć?
  8. Kaze majstor da postoji mogućnost da je prethodni vlasnik stavio neki drugi slican bsi modul i da ovaj mozda nije original. Kako moze da se otkrije koji treba da ide na ovaj auto i da li je ovaj odgovarajuci?
  9. Javlja mi drugar da obavezno pregledam plocu sa osiguracima kod akumulatora. Kakve veze to sad ima? Jel imaju kratka i duga svetla dodira s njom?
  10. Probacu i to danas. Ali sa zamenom drugog kompa rade svetla bez diranja releja? Ne znam, probacu.
  11. Koji relej, gde se taj nalazi? Kad majstor radi sa ablenderom on mi pokazuje neki relej dole kod volana i cuje se da on cakce ali i dalje kad ukljuci duga ugase se kratka. A kad zameni modul ono radi.
  12. Zdravo ljudi, imam problem sa autom iz naslova, kratka svetla mi rade normalno, a kad ukljucim duga, kratka se ugase. Nikako nece da rade kratka i duga svetla zajedno, samo odvojeno. Kad probam blenderom, onda svetle i kratka i duga ali to mi nije resenje, necu moci da registrujem. Majstor menjao ablender i isto se desavalo. Kad je stavio neki drugi BSI modul, (sto je nasao u rezervi) onda je proradilo. Narucim ja drugi Body komp strogo po broju, uradim kod elektronicara prekodiranje/kloniranje, ugradimo njega i OPET isto. Sta da radim, ne znam vise sta da probam, ima li neko neko resenje ili predlog sta moze da bude?
  13. A gde si ga sredjivao posto i mene zeza?
  14. Ok. Nije mi to komplokovano. A ako pokazuje neku amperazu jel onda da cupam osigurac po osigurac? (inace akumulator mi bio na punjacu 8 sati, skala nije mrdnula a trebala je da padne na nulu).
  15. Kad naslonim pipke unimera na akumulator: ugasen motor pokazuje mi 11.9V dok radi motor pokazuje mi 12.7V Kad naslonim pipke unimera na otkacenu minus klemu i stubic akumulatora pokazuje 12.5V i za to vreme otkacim obe uticnice iz multimedije i opet pokazuje isto. Redom sam cupao osigurace 1 po 1 i uvek pokazuje isto i ispod haube i kod volana. Negde mi se potkrada ali ne znam sta jos da probam?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...