-
Content Count
104 -
Joined
-
Last visited
About canibal86
-
Rank
Regolari
- Birthday 11/14/1986
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Sid
Previous Fields
-
Garage
Fiat Punto mk.2 1.2 8v TNG,Piaggio Free
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
-
Vecinom problem sa jutarnjim palenjem je vezan sa gasom popusti membrana ili dizne gas preko noci u usisnu granu i onda tesko upali ujutro.Najbolji nacin da proveris zavrni plin na boci i pusti da potrosi iz cevi plin da se prebaci na benzin i tako vozi 2-3 dana i prati jutarnji prvi start.Ako se popravi onda imas problem ili sa isparivacom ili neka dizna popusta gas.
-
Mijailović P. reacted to a post in a topic: Fiat Nuova Bravo 1.4 16v TNG - problem sa prvim paljenjem
-
Pozdrav pokusaj Auto Gas Dora Bele njive jedan od boljih majstora za auto gas. Sent from my M2101K7AG using Tapatalk
-
-
Fiat Punto mk.2 1.2 8v - problem sa gašenjem u vožnji
canibal86 replied to drfikus's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
@Nexx Kad nece da upali skini kabal sa svecice i proveri jel ima iskre u tom momentu. -
Verovatno lose podesen sam plinski uredjaj i nije mi jasno zasto majstori se odlucuju za stag gofast pored qbox ecu kontrolera koji je dosta bolji i napredniji. Sent from my M2101K7AG using Tapatalk
-
Bice da ipak tu treba napredniji plinski ecu on ima u sebi ugradjen emulator bas za merac benzina verovatno zato i pravi probleme ovaj stariji. Sent from my M2101K7AG using Tapatalk
-
Da ako ti pokaze vise od 50 miliampera onda vadi jedan po jedan osigurac samo na vratima pritisni onaj prekidac da ti ne sija svetlo unutar da ne bi lazno pokazao. Sent from my M2101K7AG using Tapatalk
-
-
Ako ti nesto vuce struju dok auto miruje definitivno neces naci tom metodom merenja voltaze.Ako imas unimer skini minus klemu postavi unimer na Dc Ampere i postavi na opseg 20A ako je noviji unimer sam ce da odredi opseg samo je bitno da je na Dc Amperazi.Pozatvaraj sva vrata simuliraj kao da auto stoji preko noci jednu pipalicu na minus stubic drugu na minus klemu tako si povezao unimer u rednu vezu i mozes ocitati koliko ampera vuce u stanju mirovanja.Do 50 miliampera je normalna potrosnja.Takodje ostavi auto par min ako imas centralnu posle kljucanja da svi moduli odu u stanje mirovanja pa onda meri kako sam ti opisao gore. Ako ti deluje suvise komplikovano bolje potrazi pomoc nekog ko se razume. Sent from my M2101K7AG using Tapatalk
-
U tom autu je sekvent znaci nema nikakvog podesavanja palenja.Jedan od razloga stradanja ventila moze biti siromasna smesa kada radi na plinu sto znaci da je lose podesen gasni uredjaj tj mapa u njemu.Najbolji nacin za utvrditi u cemu je problem je test propustljivosti pokazat ce jel to ventilan problem ili klipova cilindra koji su takodje mogli da stradaju od siromasne smese. Sent from my LG-D855 using Tapatalk
-
Meri se na hladnom i meri se suvi i vlazni test vlazni je kad ubacis malu kolicinu ulja u cilindar.Ako se poveca kompresija za vise od 20% postoji problem sa sklopom cilindra klipa i karika. Gumice ventila nemaju veze sa kompresijom,klip karke cilindar ventili su odgovorni za kompresiju.
-
Sto se tice velike kompresije na punticu verovatno imas smanjen kompresioni prostor uzrokovano koksom
-
Fiat Stilo 1.6 16v / 1.2 16v - slabo prima gas / ne prima gas
canibal86 replied to nebriga's topic in Stilo/Nuova Bravo
Probaj da ocistis klapnu gasa,jedino ne znam jel mora adaptacija posle ciscenja javit ce se neko ko zna -
Jel to znaci da se ne bi smelo to pomerati u ni jednom slucaju?
-
Pa druze kod mene kad su tockovi ispravljeni stoji na sredini onaj krug od solje a kad smotam npr pun levi leva slja se vrati skroz ka nazad i isto se desava sa desnom kad namotam pun desni sad jel to normalno ne znam,pitam zato sto mi radio majstor pa da ga vijam ako nes nije odradio kako treba. Ovako to izgleda kad se namota uzeo sam sliku ovde sa foruma al isto tako izgleda i kod mene kad namotam pun
-
Ja nisam pre obraco paznju na to tako da ne ne znam dal su stare to radile,nadam se da ce se javiti jos neko ko zna tacno dal to treba da radi ili ne.Uglavnom hvala na javljanju!
-
Pozdrav svima imam jedno pitanje u vezi trapa uglavnom sve sam izmenjo pa je doso red i na solje amortizera i kad mi ih je majstor zamenio primetio sam da kad namotam u levu stranu ili desnu leva ili desna solja se zavali prema nazad jel to normalno posto nisam ranije obraco paznju na to.Hvala
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".