skile86 539 Posted July 29, 2014 Meni je ta viljuska iz AP sporta izdrzala celih 15 000. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 720 Posted July 29, 2014 A za ove iz KG kazu da traju 40-50.000 km. Kod mene na kolima su presle (Tejoviceve su) blizu 50.000 km i za zamenu su, sto je po meni ok, nisu preterano skupe, duplo jeftinije od zamenskih (AP Sport) a traju skoro pa tri puta duze. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 29, 2014 Možda kupuje silene ali kugle valjda remontuje ?Koliko sam gledao ni kod Tejovića i ove druge koje sada radi AP sport nemaju nikakva obeležja na silenima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted July 30, 2014 vijuska ako se remontuje kugla i sam menjas ona dva silena sto ima na njoj to sve kosta 1800din Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted July 30, 2014 Ja sam dovoljno lezao pod kolima i po minusu i u 12 uvece i vise necu,sad odem,platim koliko treba i miran sam. A da bi ustedeo 800 ili nesto vise dinara,i da me bole ruke,nemam potrebu za tim... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankovic 0 Posted August 23, 2014 Je l' zna neko broj telefona tih u Kragujevcu koji repariraju viljuške ?Hvala unapred Quote Share this post Link to post Share on other sites
miske17 0 Posted August 23, 2014 Imas broj u temi. Prelistaj malo temu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted August 23, 2014 (edited) 034 587152Evo fiksni, ako se niko ne javlja, ostavicu ti mobilni... Edited August 23, 2014 by Marko-Topola Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted August 23, 2014 064/186-29-33 Trifunovic. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ZvucniK 0 Posted August 26, 2014 Bio sam u radnji u Medaku i dobio sledece cene: Gornja viljuska 2500dinDonja Viljuska 4500dinStabilizator 1200dinKraj Letve 1200dinSpone 700din To je za Alfu 156 Karavan ;-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted August 26, 2014 Jel su ok cene,kakve su po radnjama? Quote Share this post Link to post Share on other sites
miske17 0 Posted August 27, 2014 Takve su i meni bile za 147 gornje i donje. Znam da je bila lepa razlika u odnosu na radnju i njih Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted August 28, 2014 Ja na stilo stavio repariranu u Nisu kosta 3200 sa zamenom 3600 i za sada ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted August 29, 2014 Valjda moze i ovde ...Sta se desi kada ne gledate "kvalitet" i renome prodavca /proizvodjaca! Ah, da ...Zveknule nakon montaze na pomeranje upravljacem ! Sta bi bilo kad bi bilo ?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 29, 2014 Svašta i ništa. Mada neverovatno da tako obe puknu.Što petljaš sa divljakom kada original smešno košta? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted August 29, 2014 Strasno...sta se sve prodaje pa to je uzas. Danas vise niko ne gleda kvalitet,vec samo na sto laksi nacin da uzmu pare. Niko nikoga ne kontrolise,jer svi uzmu pare i svima lepo. A ovakav deo glavu moze da odnese... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted August 29, 2014 Mom burazeru na S8 puklo rame u voznji Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted August 29, 2014 Skoro sam čuo jedno zanimljivo razmišljanje pa ne znam šta vi mislite. Današnji majstori uglavnom koriste dizalice za podizanje celog auta. Tako onda kada jelte menjaju nešto na trapu to rade sa podignutim autom i "oslobođenim" točkovima. Sve to lepo zamene i stegnu, a onda tako stegnuto spuste i opterete točkove koji dodatno nategnu ceo trap onda konstantno stoji nategnut i naravno više se troši, skloniji je defektima i sl. Moj sagovornik kaže da bi trebalo nakon zamene, prvo spustiti auto pa tek onda stezati šrafove... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted August 29, 2014 Svašta i ništa. Mada neverovatno da tako obe puknu.Što petljaš sa divljakom kada original smešno košta? Pausalni komentar.Odakle ti ideja da sam licno petljao sa ovim glupostima?Kao sto rekoh, neverovatno ali istinito, obe su pukle nakon montaze i pometanja upravljaca u mestu.Ovo je samo jedan dokaz u nizu koji govori o svemu u ovoj zemlji. Kontrola i odgovornost su na vrlo "zavidnom" nivou. Treba li da neko izgubi glavu ...?!Inace , danas mi proradi i telefon (BBTF) nakon nekih dve nedelje. Jupiiii ,ali kao sto to kod nas obicno biva , za uslugu koju placas ne mos' sve da dobijes pa mi tako sada i pored standardne identifikacije poziva ne detektuje pozivaoca iako je sve podeseno.Naravno, bitno je uzeti pare! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted August 29, 2014 Dovla,ja sam isto to cuo od drugara koji radi peugeot...da sve na trapu kada se menja treba dovesti u visinu auta kako inace stoji pa onda zatezati srafove. Zato sam ja ranije i pitao kada su mi menjali silene bas vezano za zatezanje srafova,ali nisam dobio odgovor. Meni jeste logicno upravo to.Upravo tako Mijailovicu,kontrola nikakva a delova razno raznih. Para vrti gde burgija nece,uvek bilo i bice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted August 29, 2014 Ja sam se iznenadio kad smo na tek uvezenoj Lybri, zatekli sve na trapovima fabričko, i pri tom stabilizatori PLASTIČNI. Jedan smo promenili,kao i vijušku,naravno kod Tejovića na Plavom mostu (1000 + 2800din). Gumice balans štangli ,Bird, ubijaju,4000din,ali su mnogo bolje od Akrona i sl. koje su 1500-1600din. Priča da se navrtke stežu sa opterećenim trapom mi ne pije vodu.jer se to ne radi čak ni u fabrici. Pa ni na trotoaru ispred zgrade,kad je jedan točak dignut,i menjaš kraj spone ili stabil. opet je rasterećen.Uostalom,sve veze na trapu su delimično elastične,nigde nema krutog spoja da bi sve bilo napeto i nategnuto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted August 29, 2014 I kod mene bili plastični stabilizatori kada sam je uzeo. Sad naravno Tejović. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted August 30, 2014 Strasno...sta se sve prodaje pa to je uzas. Danas vise niko ne gleda kvalitet,vec samo na sto laksi nacin da uzmu pare. Niko nikoga ne kontrolise,jer svi uzmu pare i svima lepo. A ovakav deo glavu moze da odnese... Danas niko ne gleda kvalitet, vec samo da prodje najjeftinije - moze i ovako da se kaze Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 30, 2014 U Fiat-ovom uputstvu za zadnje silene stoji da se vozilo spusti i tek onda stežu sileni. Isto tako sam radio i kad sam menjao silene na ramenu Renoa. Namontirao sve, spustio auto sa dizalice i onda iz kanala dotegao sve šrafove. Jer kada se stegne na dizalici i spusti vozilo sileni su već napeti dalje sabijanje još više optrerećuje silene (više deformiše gumu)/ jedino su rasterećeni kada je opruga skroz rastegnuta.Slučaj kada se sileni stegnu kada je vozilo spušteno tada se prilikom vožnje podjednako opterećuju u oba smera.Što se tiče plastičnih stabilizatora sve više ih ima, nek me ispravi Totti ali mislim da ih i Mondeo MK3 ima.Uvek je tako i bilo jeftinije skuplje košta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted August 30, 2014 Na Astri G karavan sam video prvi put plasticne stabilizatore. Quote Share this post Link to post Share on other sites