Jump to content
FAS Goran
mikisxy

Čišćenje i remont dizni / kod dizni / kvalitet dizni?

Recommended Posts

Evo moja agonija se privodi kraju. Uzeo sam kola.

Sad imam novu muku, trese se na leru kao dreš....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@simonen

Evo brate ovaj decko ima vise zivaca od svi nas zajedno!

@amokke

Pored toga sto trese na leru, kako se ponasa u voznji, da li prima gas normalno ili prvo zatrokira ili odma ode u obrtaje?

Edited by kičerica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za sad je dobro. Presao sam tek 10tak km. Probao sam vise puta da ga penjem do 5k rpm i ide glatko. Samo kad stanem, trese gore nego dizelas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebalo bi da ga odvezes na dijagnostiku da se pogledaju parametri.

Imas li ti mozda dijagnostiku pa da ti objasnim sta da pogledas?

Znam da ce te smoriti ovo sto cu ti reci ali nadji brate drugog majstora da bi mogao da se vozis ko covek.

Ima ovde ljudi iz tvog kraja pa ce te vec neko uputiti kod koga da odvezes auto.

Edited by kičerica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam drugara koji ima profesionalnu dijagnostiku. Na koje parametre mislis?

Majstora sam precrtao. Ali ja sam ti brate razocaaran u svakog sa kim sam imao kontakt do sad. Odem na miler u najpoznatiji servis kod nas. Kazu moraju da se menjaju silen blokovi, OK. Zamene oni to, vozim se par dana i ostanem bez kocionog ulja. Likovi zaboravili da zasrafe cev na zadnjem desnom tocku.... Samo da ih pobijes!!!

Za stila cu morati da kupim dijagnostiku, jer mnogo cesto mora da se ide kod majstora za gluposti....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji je "miler" u pitanju ? ako nije problem......mada ako nije bila zavijena kočiona cev kako nisi primetio za tih par dana da ti propada kočnica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@amokke javi se na njega simonen da vidimo dal je i na delu ko na recima da ti sredi te tresnje koje imas...

a sto se tice ovih idiota... nisi im valjda dao neke pare

u slucaju da jesi otidjes tamo i trazis da ti vrate sve do poslednjeg dinara. naravno poneses polu osovinu po mogucstvu duzu... nije bitan proizvodjac nemora cak ni da bude ispravna

ko je video vido je :D:pirate: :pirate: :pirate: :pirate:

Edited by Gusar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svi smo mi ziva bica koja po nekad grese, Hriscanski je priznati gresku i pokusati da mirnim putem resis problem. Za ovih 25 godina mog rada u ovom poslu bilo je puno problema od banalnih sitnih pa do unistenih autobila. Uvek sam se trudio da nadjem resenje i smirim situaciju. I sto je naj bitnije svi ti problemi nisu vredni mrznje i nasih zivaca. Naravno svi mi se vozimo u tim automobilima i zivoti nam zavise od toga, hvala Bogu do sada nije nije nastradao zbog neke takve gluposti. Zato kada nas vec Bog cuva onda prepustimo njemu da kaznjava i nagradjuje.........mi smo ipak ovde samo privremeno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sve je ok gorane ali definitivno neki ljudi ne trebaju da se priblize vozilima a kamoli da ga popravljaju jer jednostavno nemaju znanja...

ode covek da mu ociste dizne i to se na kraju zavrsi polu generalnom i vozilom koje je gotovo ne upotrebljivo...

a sad sve zavisi kako se ponasao doticni tj. gospodin koji je glavni majstor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta da platim? Pa nisam lud. Ja sam skroz izgubio poverenje u moj auto. Jos sad moram i kod drugih majstora da vozim kola, kako bi proverio i sredio greske koje su nastale....

Koji je "miler" u pitanju ? ako nije problem......mada ako nije bila zavijena kočiona cev kako nisi primetio za tih par dana da ti propada kočnica.

U pitanju je miler kod Zone M. Nisu dotegli uopste cev tako da je curelo ulje. Posto sam pre toga menjao diskove i plocice, proveravao sam nivo ulja. Kad sam video da je na min dolio sam i posle dva dana proverim opet na min. Onda mi je bilo jasno da negde curi i bilo je na zadnjem desnom tocku. A inace su mi rekli da im je pukla ta cev kad su skidali most i da su je menjali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas mi opet upalio lampicu da dizne!

Aaaaa poludecu. Skoro sam ih ocistio i zamenio 1 mrtvu. I sad opet nesto hebe!

Moram na dijagnostiku pa to ti je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I moj se večeras ugasio na benzinu i upalio lampicu dizne...

Upalio auto, nastavio da vozim na benzin, prebacio na plin, normalno vuče i na plinu i na benzinu, a lampica dizne se ugasila posle par km i prešao sam 150km, nije se više palila...

Jel to crkava dizna?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze li neka preporuka kod kog proverenog diznadzije da idem, imam problem sa diznom,jednom, oko nje se pojavljuje nafta. Nema problema u voznji,na leru ne cima, slucajno otkriveno tokom malog servisa.

Celu temu sam prelistao i nisam video slican problem. Ako neko moze da pomogne bar preporukom majstora koji zna svoj posao da radi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postoji posebna tema za paljenje check engine lampice. :thumbup:

 

Ako se oko nje pojavljuje nafta moze da bude da holender nije dovoljno zategnut ili da pusta na prelivu. Osim ako ne pusta na telu (a to jos nisam video) nema gde jos da pusta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ispod Plavog mosta, Beograd. Bosch diesel service Moravčević

http://www.bdsmoravcevic.rs/

 

Ali, mislim da moraju da se skinu u nekom servisu, donesu njima. Okrenih ih pa pitaj. :thumbup:

Ima i Djole bosista...kazu da je dobar, a nije preterano skup i mislim da on sve radi, pa cak i skidanje. To je sto se tice plavog mosta...mozda je to taj sto Nesa kaze.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stegnut je holender,ne znam gde pušta,ne vidi se,mozda je i bosch pumpa. Ludilo je sto normalno pali,vuče,ne cima,ne trese,miran ler. Da nisam radio mali servis ne bih ni provalio. ne ostaje fleka kad parkiram jer imam plastike dole,ali kad su skinute za servis skroz su masne od nafte.Ne znam pouzdanog nekog ko ce da dijagnostikuje,a ne cima mi se sa dundjerima koji bi mi petljali oko dizni a deseti problem je u pitanju, recimo.

Idem kod ovog što ga je Neša preporučio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naime pocela je da mi curi nafta na ovoj plastici (koja je vec bila lepljena nekim silikonom), pa me interesuje cemu tacno sluzi, kako se zove i koliko otprilike kosta da bih mogao da saniram problem?

aa60.jpg

 

 

DSC_0001.jpg DSC_0002.jpg

DSC_0003.jpg DSC_0004.jpg DSC_0005.jpg

 

Ono što ne vidiš pipaj. 

Proveri da ti ne curi sa ovog (plastični deo sa crevima).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zvao sam Moravcevica, kaze ako majstor misli da je dizna,onda da se skine i da se njima odnese,oni ne skidaju :question: , e sad se ja pitam sta ako nije dizna, mnogo mi je to tamo vamo onda. Zvao sam mikija on me je uputio na bosistu. Zna li neko gde moze na jednom mestu da se odradi. ili da idem u sabac ,oni mogu nov auto da mi sklope :laughing: :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...