Mateo 2 Posted May 5, 2011 Hvala svima...videcu mozda i budem sipao i pun rezeorvar...Sve u svemu raspitacu se jos malo kod prodavca... Quote Share this post Link to post Share on other sites
zeljkoci 58 Posted May 5, 2011 Možeš sipati i celu bočicu na 10lit goriva i ništa loše se neće desiti samo ćeš imati jaču mešavinu. Provereno! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted May 5, 2011 (edited) Planiram da idem na neki manji put sad za vikend i uzeo bi to sredstvo za ciscenje dizni, posto nemam nikakvog iskustva sa time postavicu jedno mozda i glupo pitanje a mozda i ne Da li je isti efekat ako sipam pola boce tog cleanera na pola rezervuara umesto ceo na pun...??Razlog zasto ovo pitam je jednostavan, za pun R mi treba oko 5-5.5 hiljada + taj cleaner koj je verovatno ne manje od 500 dinara...nemam tih para odejednom da dam Kupi likvi moli aditiv ili virtov(vurtov),sipaj 3/4 bocice na pola rezervoara i neces imati problem,mozes da uzmes i sprej za ciscenje leptira gasa,pa malo da ocistis i njega! To sam radio malih milion puta,to moze svako da uradi jako prosto!Imam kliner za dizne u bocici,dodji poklonicu ti! Edited May 5, 2011 by Bane23 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mateo 2 Posted May 6, 2011 Vi iz AK vozdovac ste bolji od majke tereze, pre nek dan lepak sad ovo za dizne stvarno ste gotivci... hvala na ponudi a i na savetu raspitao sam se jos malo u vezi svega,generalno kontam da mi je ubrizgavanje ok ali zelim da probam da turim taj cleaner cisto da vidim sta ce da se desi sto kazu ne moze da skodi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted May 6, 2011 Neki generalni savet je da se sipa na svakih 5-6 punih rezervoara goriva. Ne može da škodi - mada vidim da ti imaš benzinca, tako da ne bi trebalo da si značajno pogođen problemom zapušenih dizni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted May 6, 2011 Vi iz AK vozdovac ste bolji od majke tereze, pre nek dan lepak sad ovo za dizne stvarno ste gotivci... hvala na ponudi a i na savetu raspitao sam se jos malo u vezi svega,generalno kontam da mi je ubrizgavanje ok ali zelim da probam da turim taj cleaner cisto da vidim sta ce da se desi sto kazu ne moze da skodi...Ti Mateo (on je jeo sta je hteo),najbolje da mu sipas gorivo za formule ili onaj grcki 100 oktana,to ce ti resiti probleme! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zarko 0 Posted July 5, 2011 Postovanje,da ne bih otvarao novu temu( moderator se strasno ljuti) imam par nedoumica i pitanja;za godinu dana dva puta su mi riknule po dvije dizne (sad znam koju su dve ali prvi put su mi otisle u inostanstvo tako da sam samo cekao da mi to poprave i da bjezim) i da nisam nikad sipao nikakvi adetiv ali od sad ocu (naravno ako ostavim Stila) a sad dva pitanja; ima li ko da reparira dizne tjo Ko reparira dizna i da li se to isplati (ili je bolje kupiti polovne) i drugo pitanje; sto sam ja Bogu zgresio pa mi crkavaju te dizne i veoma me je stah da ce opet koja da crkne jel mi je ovaj zadnji majstor (nedje na putu mi se to opet desilo) napravio totalnu frku da mi je otisla pumpa viskog pritiska (kao sve piljevine od metala je nasao po nafti a kad je promjenio dvije dizne onda od toga nema nista..ono pumpa je extra ....) e sta da radim,da li da mjenjam auto radi ovih dizni ili da repariram oe dvije i da ih drzim u auro kao rezervni alat Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted July 6, 2011 Ja još nisam čuo da neko reparira dizne. Ili se čiste, ili se menjaju ulošci. U principu, pronađi nekog krštenog majstora i neka ti to lepo pogleda. Ne vidim kako to dizne mogu da "crknu". Šta im se tačno desi? A još manje ne vidim kako to mogu da "crkavaju" na godinu dana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted July 6, 2011 Common rail dizna je dosta komplikovanija od klasicne dizne dizel motora. Repariraju se i to radi svaki bolje opremljen Bosch dizel servis. Ono sto se prilikom popravke dizne po ps-u radi je zamena uloska,teflona,kuglice,ventila. Nakon svega toga podesavanje radnih pritisaka i merenje i podesavanje preliva dizne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zarko 0 Posted July 6, 2011 Ne znam ni ja ali prvi put mi se desilo u Maribor -ovlasceni servis Fiata,gdje sam srecem imao prijatelja a drugi put u Podgoricu isto po preporuci i oba majstora su mi rekla da dizne "pisaju" gorivo...... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zarko 0 Posted July 7, 2011 pomoc....znaci ima li ko predstavu da li ce mi ponovo riknut koja dizna....i da li je ostecena pumpa viskog pritiska(na kompjuter je sve kao u redu sa pumpom)...ali... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 7, 2011 A, kako da bilo ko bude vidovit, pa da zna ovo što pitaš...hoće li ti riknuti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3442 Posted July 7, 2011 Skines dizne u servisu pa na sredjivanje a ako ne moze onda-k nove il' polovne (ovo drugo bas i ne preporucuju) ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zarko 0 Posted July 8, 2011 Ne treba niko da je vidovit,nego me interesuje ako mi je ovaj majstor nasao opiljke metalna po filteru nafte, jel to od starih dizni ili (jer svaki majstor kao ono "nije nikad mijenjao dizne, kako to meni vec tri riknule)......a drugi put su mi stavili dvije polovne pa me zato i strah..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted July 8, 2011 Kako mogu otpaci od dizni da zavrshe u filtru? Shta pricha bre taj tvoj majstor??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted July 8, 2011 na pumpi goriva ima sitno sito gde se bilo sta krupnije(*) zadrzava medjutim prljavstina sitna kao kafa moze proci tuda i zavrsiti u filteru mada kroz filter za 1.3 mjtd ne moze nista da prodje jer je on kao vata u ko zna kolko slojeva i najsitnije truncice zadrzava http://www.auto-delovi-tdi.com/Napajanje-gorivom/Sito-pumpe-goriva?sort=p.model&order=DESChttp://www.google.rs/imgres?imgurl=http://www.highfil.com/Graphics/S2008/full/1906.98.jpg&imgrefurl=http://www.highfil.com/dyDetail.aspx%3Fid%3D11&usg=__jV132apLhCatCX3cgifG41grC3w=&h=480&w=639&sz=12&hl=sr&start=205&zoom=1&tbnid=YfSmMWTD3ll8XM:&tbnh=141&tbnw=154&ei=QKsWTsnUBY2e-wbomt0n&prev=/search%3Fq%3Dufi%2Bfilter%2BH2O%26hl%3Dsr%26sa%3DX%26biw%3D1440%26bih%3D730%26tbm%3Disch&itbs=1&iact=hc&vpx=282&vpy=428&dur=818&hovh=195&hovw=259&tx=126&ty=84&page=8&ndsp=30&ved=1t:429,r:23,s:205&biw=1440&bih=730Tako da je iako nadjene trunke od metala po njegovom navodu tesko to moglo doci do dizne moje laicko misljenje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dfast 2 Posted July 8, 2011 Ako je nasao opiljke metala od pumpe do dizni onda imas problem sa pumpom, a od toga dizne riknjavaju definitivno. Imam drugara koji je sipao shell diesel V-power u Mercedesa i desili su mu se opiljci u diznama. E sad dal je bas do goriva ili ne, u servisu su mu rekli da na dalje koristi samo obican euro diesel. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 8, 2011 ...ovaj majstor nasao opiljke metalna po filteru nafte, jel to od starih dizni...Znači, nafta ide od dizni, ka rezeorvaru (nikako nije obrnuto )... Polako, razmisli... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zarko 0 Posted July 8, 2011 Slusajte ja sam programer a ne majstor,i ja sam kupio auto a nije auto mene....e sad ne znam dobro bas da objesnim,ali nije rekao majstor da su opiljci od dizne nego samo da ih IMA i da ga je strah(pogotovo sto nikad nije mjenjao dizne na JTD) da nije od pumpe visokog pritiska,pa onda opet kaze ne,ne pumpa je extra nabija toliko i toliko bara ili q...c necega....e sad ja kao alik Vas pitam mogu li opiljci da du od te pumpe ili od dizni ili...ili i kako to da provjerim...ubrzo imam servis na 10 000 km pa cu vidjet (tj majstor) ima li sta u filteru....a sta dalje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zarko 0 Posted July 9, 2011 imam li bojazni za pumpu visokog pritiska tj kako cu je najlakse ispitati posto je na kompjuter sve ok.....ima li jos koji nacin Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted July 9, 2011 Zak zan niko ti ne moze sa sigurnoscu reci da ce se ili sta ce se eventualno pokvariti. Ako si imao opiljke metalne u filteru oni su jedino mogli doci iz rezervoara. A u rezervoar samo povratnim vodom sa dizni.Ako je majstor nasao to sto kaze mislim da je morao da ocisti ceo sistem od filtera preko pumpe do dizni da ne bi eventualno neki ostatak (opiljak ) napravio opet problem Evo ti na slikama ceo sistem na JTD Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zarko 0 Posted July 9, 2011 Ok hvala,bar neko da me utjesi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Relax 0 Posted September 20, 2011 Sta mislite o ovim aditivima? Sipao bih 1 od ova dva! Koji? Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted September 29, 2011 Onaj skuplji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Weljac 0 Posted October 1, 2011 ne znam zasto bi to uopste sipao, po meni, sve je to go k***c, i izmisljeno samo da bi ti uzeli novce... Samo servis i teraj pa kad nesto ne daj boze rikne resis i opet teras... Quote Share this post Link to post Share on other sites