Jump to content
FAS Goran
mikisxy

Čišćenje i remont dizni / kod dizni / kvalitet dizni?

Recommended Posts

Hvala svima...videcu mozda i budem sipao i pun rezeorvar...Sve u svemu raspitacu se jos malo kod prodavca...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možeš sipati i celu bočicu na 10lit goriva i ništa loše se neće desiti samo ćeš imati jaču mešavinu. Provereno!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planiram da idem na neki manji put sad za vikend i uzeo bi to sredstvo za ciscenje dizni, posto nemam nikakvog iskustva sa time postavicu jedno mozda i glupo pitanje a mozda i ne :) Da li je isti efekat ako sipam pola boce tog cleanera na pola rezervuara umesto ceo na pun...??

Razlog zasto ovo pitam je jednostavan, za pun R mi treba oko 5-5.5 hiljada + taj cleaner koj je verovatno ne manje od 500 dinara...nemam tih para odejednom da dam :(

Kupi likvi moli aditiv ili virtov(vurtov),sipaj 3/4 bocice na pola rezervoara i neces imati problem,mozes da uzmes i sprej za ciscenje leptira gasa,pa malo da ocistis i njega! To sam radio malih milion puta,to moze svako da uradi jako prosto!

Imam kliner za dizne u bocici,dodji poklonicu ti! :rolleyes:

Edited by Bane23

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vi iz AK vozdovac ste bolji od majke tereze, pre nek dan lepak sad ovo za dizne stvarno ste gotivci...:) hvala na ponudi a i na savetu raspitao sam se jos malo u vezi svega,generalno kontam da mi je ubrizgavanje ok ali zelim da probam da turim taj cleaner cisto da vidim sta ce da se desi sto kazu ne moze da skodi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neki generalni savet je da se sipa na svakih 5-6 punih rezervoara goriva. Ne može da škodi - mada vidim da ti imaš benzinca, tako da ne bi trebalo da si značajno pogođen problemom zapušenih dizni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vi iz AK vozdovac ste bolji od majke tereze, pre nek dan lepak sad ovo za dizne stvarno ste gotivci...:) hvala na ponudi a i na savetu raspitao sam se jos malo u vezi svega,generalno kontam da mi je ubrizgavanje ok ali zelim da probam da turim taj cleaner cisto da vidim sta ce da se desi sto kazu ne moze da skodi...

Ti Mateo (on je jeo sta je hteo),najbolje da mu sipas gorivo za formule ili onaj grcki 100 oktana,to ce ti resiti probleme! :harhar::thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovanje,

da ne bih otvarao novu temu( moderator se strasno ljuti) imam par nedoumica i pitanja;

za godinu dana dva puta su mi riknule po dvije dizne (sad znam koju su dve ali prvi put su mi otisle u inostanstvo tako da sam samo cekao da mi to poprave i da bjezim) i da nisam nikad sipao nikakvi adetiv ali od sad ocu (naravno ako ostavim Stila) a sad dva pitanja; ima li ko da reparira dizne tjo Ko reparira dizna i da li se to isplati (ili je bolje kupiti polovne) i drugo pitanje; sto sam ja Bogu zgresio pa mi crkavaju te dizne i veoma me je stah da ce opet koja da crkne jel mi je ovaj zadnji majstor (nedje na putu mi se to opet desilo) napravio totalnu frku da mi je otisla pumpa viskog pritiska (kao sve piljevine od metala je nasao po nafti a kad je promjenio dvije dizne onda od toga nema nista..ono pumpa je extra ....) e sta da radim,da li da mjenjam auto radi ovih dizni ili da repariram oe dvije i da ih drzim u auro kao rezervni alat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja još nisam čuo da neko reparira dizne. Ili se čiste, ili se menjaju ulošci. U principu, pronađi nekog krštenog majstora i neka ti to lepo pogleda. Ne vidim kako to dizne mogu da "crknu". Šta im se tačno desi? A još manje ne vidim kako to mogu da "crkavaju" na godinu dana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Common rail dizna je dosta komplikovanija od klasicne dizne dizel motora. Repariraju se i to radi svaki bolje opremljen Bosch dizel servis. Ono sto se prilikom popravke dizne po ps-u radi je zamena uloska,teflona,kuglice,ventila. Nakon svega toga podesavanje radnih pritisaka i merenje i podesavanje preliva dizne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam ni ja ali prvi put mi se desilo u Maribor -ovlasceni servis Fiata,gdje sam srecem imao prijatelja a drugi put u Podgoricu isto po preporuci i oba majstora su mi rekla da dizne "pisaju" gorivo......

Share this post


Link to post
Share on other sites

pomoc....znaci ima li ko predstavu da li ce mi ponovo riknut koja dizna....i da li je ostecena pumpa viskog pritiska(na kompjuter je sve kao u redu sa pumpom)...ali...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne treba niko da je vidovit,nego me interesuje ako mi je ovaj majstor nasao opiljke metalna po filteru nafte, jel to od starih dizni ili (jer svaki majstor kao ono "nije nikad mijenjao dizne, kako to meni vec tri riknule)......a drugi put su mi stavili dvije polovne pa me zato i strah.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je nasao opiljke metala od pumpe do dizni onda imas problem sa pumpom, a od toga dizne riknjavaju definitivno. Imam drugara koji je sipao shell diesel V-power u Mercedesa i desili su mu se opiljci u diznama. E sad dal je bas do goriva ili ne, u servisu su mu rekli da na dalje koristi samo obican euro diesel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...ovaj majstor nasao opiljke metalna po filteru nafte, jel to od starih dizni...

Znači, nafta ide od dizni, ka rezeorvaru (nikako nije obrnuto :whistle: )... :D

Polako, razmisli... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slusajte ja sam programer a ne majstor,i ja sam kupio auto a nije auto mene....e sad ne znam dobro bas da objesnim,ali nije rekao majstor da su opiljci od dizne nego samo da ih IMA i da ga je strah(pogotovo sto nikad nije mjenjao dizne na JTD) da nije od pumpe visokog pritiska,pa onda opet kaze ne,ne pumpa je extra nabija toliko i toliko bara ili q...c necega....e sad ja kao alik Vas pitam mogu li opiljci da du od te pumpe ili od dizni ili...ili i kako to da provjerim...ubrzo imam servis na 10 000 km pa cu vidjet (tj majstor) ima li sta u filteru....a sta dalje

Share this post


Link to post
Share on other sites

imam li bojazni za pumpu visokog pritiska tj kako cu je najlakse ispitati posto je na kompjuter sve ok.....ima li jos koji nacin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zak zan niko ti ne moze sa sigurnoscu reci da ce se ili sta ce se eventualno pokvariti. :whistle:

Ako si imao opiljke metalne u filteru oni su jedino mogli doci iz rezervoara.

A u rezervoar samo povratnim vodom sa dizni.

Ako je majstor nasao to sto kaze mislim da je morao da ocisti ceo sistem od filtera preko pumpe do dizni da ne bi eventualno neki ostatak (opiljak ) napravio opet problem

Evo ti na slikama ceo sistem na JTD

cr_rezervoar.jpg

cr_pumpa.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onaj skuplji. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne znam zasto bi to uopste sipao, po meni, sve je to go k***c, i izmisljeno samo da bi ti uzeli novce... Samo servis i teraj pa kad nesto ne daj boze rikne resis i opet teras... :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...