Jump to content
FAS Goran
mikisxy

Čišćenje i remont dizni / kod dizni / kvalitet dizni?

Recommended Posts

Ja celu zimu (prethodnu) nisam tocio nista od aditiva, palio, vozio bez problema...

Ako zaista ima efekta na ciscenje dizni, onda je OK uloziti relativno malu sumu novca za bilo kakvo "ciscenje" dizni, ako moze tako nesto da izvede ovaj aditiv.

Ili ako cemo da se svdzamo, .avi or it didn't happened. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam sipao onaj prvi aditiv, a evo i zasto...

Kako su pocela hladna jutra, odmah posle paljenja mi se palila check engine lampica, i imao je malo nemiran ler gas. Posle 10ak min voznje lampica se obicno ugasi. Posto sam morao na put u inostranstvo, zamenio sam filter vazduha i sipao celu bocicu onog prvog aditiva na pun rezervoar, malo jaca doza nego sto pise na bocici. Potrosio sam taj rezervoar, potrosnja na putu je bila ispod 5 l. Posle toga mi se ni jednom nije upalila check engine lampica.

Moje iskustvo je za sada skroz pozitivno

Share this post


Link to post
Share on other sites

nevezano za koji automobil..da li zaprljanost dizni utice na potrosnju?

Edited by neshaoct
spojena tema

Share this post


Link to post
Share on other sites

cao svima, imam fait bravo 1.2 16v i trosi malo vis od propisanog, drugar mi je preporucio da u gorivo sipam neku tecnost koja bi procistila dizne,zna neko kako se zove ta tecnost, ili ako neko ima predlog kako smanjiti potrosnju. Hvala unapred

Edited by neshaoct
spojena tema

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kolika je normalna potrošnja ?

Ja imam Bavu 1.2 16v 2001 i troši mi sada zimi 9-10 lit u gradu, čini mi se da je to puno.

Inače motor lepo radi i nemam primedbi i problema sem potrošnje.

Da li to ima veze sa diznama ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polovne računaj od 70-80 eura, pa gore...po komadu naravno. Možda može i jeftinije, ali ako kupuješ sve 4 npr. ili sl.

Baci pogled ovde, imaš dosta telefona od raznih otpada po Srbiji, okreni i pitaj:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=5602

:thumbup:

EDIT: E, evo...prodaju se na forumu:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=52566

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakva su ikustva sa CR Cleaner-om (common rail) na ovim našim 1.3mjt, a sa ovakvim problemima?

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sa tim Cleaner-ima sto se sipaju u rezervoar je cisto bacanje para ili sto mi jedan prijatelj koji ima bosch servis (ali za teretni program)rece, to je samo "bajanje". Koliko vam je auto presao? Sve preko 200000 km tesko da mogu biti dizne u dobrom stanju, a mozda i pre u zavisnosti od dizela. Da li vam se desava da auto kad je hladan posle par minuta rada na leru pocne da se stresa i neravnomerno radi? Ja sam imao isti problem sa diznama i bas sam se namucio oko toga. Cisto da napomenem ovde kod mene bosista uzima 50 evra za remont dizne i daje 6 meseci garanciju na to, a polovna dizna sa isto 6 meseci garancije je 40 evra. Ja sam jednu radio u servisu a drugu kupio polovnu. Medjutim sad mi opet neka dizma pravi problem kad je auto hladan, pa moram da kupim ELM 327 v1.4 da pratim dizne kad je hladan i kad je vruc. Izmerite koje vam vrednosti daju dizne na sva cetiri cilindra, posle prvog palenja kad duze vergla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wurth cr treba sipati preventivno i kad se malo stresa ali kao kod tebe gde su siptomi tezi sem ciscenja nista drugo ne pomaze da se po epruvetama vidi koja baca koja ne da li zatvaraju dobro

evo ovako odgledaj ceo snimak videces u prvom delu kad nije ok i kasnije kad je sve ispravno

Share this post


Link to post
Share on other sites

^a koje vrednosti treba da pokaze kad je hladan i kad je zagrejan?

Vrednosti ne bi trebale da odstupaju kad je hladan i kad je vruc (kao sto je bio slucaj kod mene kad je hladan cetvrta dizna pravila problem)

wurth cr treba sipati preventivno i kad se malo stresa ali kao kod tebe gde su siptomi tezi sem ciscenja nista drugo ne pomaze da se po epruvetama vidi koja baca koja ne da li zatvaraju dobro

evo ovako odgledaj ceo snimak videces u prvom delu kad nije ok i kasnije kad je sve ispravno

U potpunosti se slazem, ti aditivi se mogu koristiti preventivno da bi smanjili mogucnost kvara, a ako vec dodje do toga (npr. prelivi nisu isti kao sto se na video klipu i vidi), bez skidanja i remonta dizni cisto sumnjam da ce i jedan aditiv biti od pomoci.

Na koga se odnosio prethodni post sa ovim "tezim simpotmima"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sa tim Cleaner-ima sto se sipaju u rezervoar je cisto bacanje para ili sto mi jedan prijatelj koji ima bosch servis (ali za teretni program)rece, to je samo "bajanje". Koliko vam je auto presao? Sve preko 200000 km tesko da mogu biti dizne u dobrom stanju, a mozda i pre u zavisnosti od dizela. Da li vam se desava da auto kad je hladan posle par minuta rada na leru pocne da se stresa i neravnomerno radi? Ja sam imao isti problem sa diznama i bas sam se namucio oko toga. Cisto da napomenem ovde kod mene bosista uzima 50 evra za remont dizne i daje 6 meseci garanciju na to, a polovna dizna sa isto 6 meseci garancije je 40 evra. Ja sam jednu radio u servisu a drugu kupio polovnu. Medjutim sad mi opet neka dizma pravi problem kad je auto hladan, pa moram da kupim ELM 327 v1.4 da pratim dizne kad je hladan i kad je vruc. Izmerite koje vam vrednosti daju dizne na sva cetiri cilindra, posle prvog palenja kad duze vergla.

50 Evra po dizni ili komplet dizni?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanima me ukoliko neko može da mi odgovori,da li bi postigao bilo kakav efekat ako bih sam oprao dizne u ultrazvučnoj kadici od samo 60w iliti 220v ili je to preslabo za bilo kakav učinak ? I treba odneti nekom ko ima jaču kadicu i menzure za kasnije testiranje dizni da ne bi bilo razlike protočnosti dizne po cilindru više od 5% čuo sam da ne valja.

Čuo sam da treba kasnije i sipati neki aditiv u rezervar preventivno....Hvala unapred.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slabo bi sta uradio tj. opro bi je, ali ako nemas aparaturu pravu za ciscenje gde tecnost za pranje ide kroz diznu nije prava stvar. Opet, bolje je nego nista i mozes sipati tecnos u rezervoar.

To je neko prosto objasnjenje, recice ti neko detaljno sta i kako..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veliku zaslugu u ciscenju u ultrazvucnim kadama ima sama tecnost koja se koristi za postupak. Imam i veliku i malu kadu i ne vidim nikakvu razliku u ciscenju iako je velika 4 puta jaca i veca. Takodje i povecana temperatura ciscenja ima svoje prednosti. U testu na aparatu je toleranto 5% razlike. Tih 5% pa ni 10%ne moze da se primeti u radu vozila.

Edited by Martini

Share this post


Link to post
Share on other sites

A koja je to tečnost ? I gde se može nabaviti,cene ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja koristim Tickopur iz Nemacke. 5 litra me izlazi negde oko 70e sa obavezama. Koristim u razmeri 1:1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dobro više me zanima nešto lakše dostupno kod nas :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...