mikisxy 7 Posted December 5, 2008 evo za jtd-ovce kako izgleda dizna kad se rastura zbog ciscenja Quote Share this post Link to post Share on other sites
jboban 0 Posted December 5, 2008 Gde su ovde rupice? Šta se ustvari čisti? Mora li da se rastura ili može samo potapanje u ultrazvučnu kadu? Koji su rizici da se nešto ošteti s obzirom na cenu dizne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted December 5, 2008 rupice su na srednjem delu u donjem redu jedva vidljive i kad stavis diznu pred nos.posao jeste pipav i ima mnostvo sitnih delica(nisu na slici vec u kutijici sastrane da se nebi pogubili)nemozes da ostetis nista jer nista se na njima neradi na silu.u vecini slucajeva je dovoljno rasklopiti donji deo dizne a bez rasklapanja ,samo sa potapanjem se rade dizne koje su u toleranciji pa cisto da se izjednace sa rasklopljenima.kad budem imao vise vremena poslacu slike dizni pre i posle ciscenja Quote Share this post Link to post Share on other sites
speedster 0 Posted December 6, 2008 Koja se tecnost nalazi u u-kadi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 1609 Posted December 6, 2008 ..rasklapanjem sam uloska dizne uglavnom se ne dobija mnogo,jer su najveci problemi na proboju pritiska na preliv,kao i sam rad ventila(kuglica i njeno sediste)...ne radite ovo u kucnoj radinosti ako nemate odgovarajuci broj rezervnih na stanju...i sad malo bolje pogledah...nije rastavljen ventil kao najbitniji, a rastavljen je mikroenkapsulirani uvodnik goriva koji se (po bosch-u) ne dira izuzev ako curi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted December 6, 2008 ova dizna na slici je "bogu dusu" pa nije bilo potrebe za detaljisanjem.po upustvu uz aparaturu i praksu sa diznama za jtd bosova filozofija se nepoklapa bas u celosti.za godinu dana ciscenja dizni nijedan problem a rezultat odlican.inace koristi se vinsova tecnost za ciscenje komonreil dizni.i da razjasnim ne radi se popravka vec ciscenje zaprljanih dizni Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stilo_jtd_Mania 1 Posted May 20, 2010 Svratio sam do LAV auta, u nameri da kupim WURTH sredstvo sa kojim se ciste dizne... medjutim lav ne drzi njihov program , vec LIQUI MOLY,, pa sam kupio njihov proizvod, platio sam ga 720 din , i morao da ga tankujem do vrha , stalo mi je u rezervoar oko 50 l eurodizela, bocica je dovoljna za 75 l euro dizela... Na bocici pise da je specijalno namenjen comon rail motorima... kada sam sipao gorivo i vozio ga normalno po gradu, nisam osetio neku razliku, sve dok nisam izasao na auto put, tu sam auto vozio u petoj na 4 000 rpm, do mladenovca , pa nazad... kada sam se vratio u grad , osetio sam da auto mnogo bolje povlaci , vec od malih obrtaja, mnogo manje dimi, a o povlacenju da i ne govorim... takodje mi se resio problem koji sam imao na nejkih 1500-2000 rpm, na tim obrtajima auto mi je blago cimao , narucito u trecoj brzini, sad vise toga nema, jedina zamerka je sto mi je navigacija napisala da je potrosnja na 100km 12.8 l, verovatno sto sam ga nemilosrdno gazio.. sve pohvale za ovaj proizvod, a ako zelite i vi da kupite , obratite paznju da uzmete za comonrail motore , jer ima i isti takav za obicne dizele. Ali to pise na bocici Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladac81 23 Posted May 20, 2010 Ja LIQUI MOLY koristim vec par godina i prezadovoljan sam,kako na benzinskim tako i na dizel motorima...na limenoj bocici cini mi se da pise dizel injector cliner ili slicno,ali cena je oko 500 din,ne moras na pun da sipas,mozes i na pola rezervoara da stavis pola boce jer su efekti vidljivi vec posle predjenih 50-100 km kao sto si naveo,stvar izbora,al da valja valja:)neki kazu bacene pare al opet ovo je preventiva a ne sredstvo za popravku vec poprilicno zaprljanih dizni i usisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1796 Posted May 21, 2010 (edited) pošto si sve naveo osim kako je puno ime tog proizvoda Našao sam neke proizvode pa pogledaj da li je medju njimaako nije, zamolio bih te da napišeš pun naziv tog proizvoda ili staviš neku sliku bočiceLIQUI MOLY - aditivLIQUI MOLY - čistačLIQUI MOLY - po meni je ovoLIQUI MOLY - nega dovoda gorivahvala Edited May 21, 2010 by srdjos Quote Share this post Link to post Share on other sites
pesutpk 0 Posted May 21, 2010 takodje mi se resio problem koji sam imao na nejkih 1500-2000 rpm, na tim obrtajima auto mi je blago cimao , narucito u trecoj brzini, znači imam potpuno iste simptome ali to dosta zavisi gde sipam euro dizel. sipao sam par puta na nisu ne cima ali ide tromo drugom mali gas se guši nema snage. a kad sipam onaj euro 5 ili kako već, povlači iz lera kao lud ali se javljaju ta seckanja i to samo kad se drži fiksno gas na tim obrtajima u drugoj ili trećoj a kad se ubrzava pun gas onda ništa.mislio sam da mi ne gine čišćenje dizni ali daj tačan naziv tog sredstva pa da probamo Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1796 Posted May 21, 2010 @mirko ako nemas blindiran EGR ventil, blindiraj ga Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stilo_jtd_Mania 1 Posted May 21, 2010 (edited) Mirko, potpuno si upravu za to sto kazes da trokira kad drzis konstantan gas, toga vise nema, danas cu otici i slikacu bocicu u radnji gde sam kupio i okacicu ovde, a sto se tice sipanja goriva, sipam iskljucivo na mol pumpama , a ponekad ali redje na avia pumpi...Srdjos, nije ni jedan od ovih, ali ima isto crveni cep i ovaj dodatak , kao na prvoj slici...presao sam 140 km od kako sam sipao cistac promene su neverovatna, kad mi devojka kaze da mi auto ide bolje , a ona nema pojma... na leru manje trese , povlacenje, ali potrosnja se popela na 14.7 l na 100 km moram malo da olabavim gas inace ode ceo rezervoar jos malo... e, takodje sam zaboravio da kazem ,tj da pitam:auto mi je presao 100000 km od skoro, nije blokiran EGR, kad se blokira sa koliko km? Edited May 21, 2010 by milos_85 Quote Share this post Link to post Share on other sites
pesutpk 0 Posted May 21, 2010 ma EGR je zatvoren za svaki slučaj. skidao sam MAP senzor i leptir gasa ali su bili normalni (obzirom na neke slike koje sam vidjao po netu) nisu imali mnogo gareži na sebi i ono malo je bilo suvo a ne onako zamašćeno, očistio sam ih u svakom slučaju ne znam da li je to neko pre mene čačkao ili je motor stvarno u solidnom stanju pošto dimova još uvek nema nikakvihda probamo sa hemijom pa ako ne pomaže onda Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1796 Posted May 21, 2010 (edited) @milos_85To kad zavisi, kad se pojave simptomi, nekome pre, nekome kasnijeMeni je trokirao na nižim obrtajima, gušio se na malom gasu, bljuvao crni dim napolje...kad sam ga blokirao, svi simptomi su nestali, drugi motor totalnoBlokirao sam ga na 143 00 a trebao sam dosta pre, dok sam saznao šta je problem...Ajd molim te slikaj pa posalji, zivo me zanima jer motor nisam cisto mojih 60 000 km a čisto sumnjam da je i kolega nešto čistio pre mene Danas sam već kupio jedan, ovajAditivbar ga reklamiraju kao što ga i ti reklamiraš Edited May 21, 2010 by srdjos Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stilo_jtd_Mania 1 Posted May 22, 2010 Srdjos to je taj, danas nisam stigao da svratim do lav auta, ali je to to... Quote Share this post Link to post Share on other sites
fandjo 1 Posted May 22, 2010 Ja sam skoro sipao Sonax za ciscenje karburatora i ajnshpric sistema na benzincima i mogu da kazem da bolje vuce.Na niskim obrtajima se najvise primeti cak je i drugaciji zvuk i izgleda kao da sam prvi put seo u kola,pedala gasa je osetljivija.Platio sam nekih 450 dinara u trznom centru Roda (bivsi Merkator) u Chachku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 639 Posted May 22, 2010 Što da čačkaš mečku, ako ti je sve OK sa EGR? Moj takođe nije zapušen, a auto je (valjda) na blizu 150 hiljada.Sipam povremeno injektor klinere, i to češće Wynss, ređe nešto drugo što nađem. Neke velike razlike ne primećujem jer mi auto radi super od prvog dana, ali malo ovih sredstava ne može da škodi na par rezervoara, preventive radi. Dizel nije agresivan kao benzin, te sam ne može da očisti dizne, tako da i teoretski govoreći ovakvi aditivi mogu biti od velike koristi na duže staze. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefanves 2 Posted October 12, 2010 Ima li neko preporuku za servis koji bi mi mogao ocistiti dizne na Puntu?Beograd ili Pancevo, su lokacije koje mi odgovaraju.Pozeljno da su neki kod kojih ne moram da zakazujem, jer jako sam kratak sa vremenom i nikada nisam 100% kako mogu da se iskombinujem.Koja je cena cišćenja?Kako se to radi, sa kadicom ili bez skidanja dizni? Da li uz ciscenje rade i test dizni na protok(provera) ili se to dodatno placa?Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted October 12, 2010 to ti ulazi sve u cenu kao prvo a kao drugo nisi mali a i nisi od juce na forumu koristi pretragu imas temu o servisima Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefanves 2 Posted October 12, 2010 Ma nisam od juce, al' svi ovi veci servisi traze zakazivanje po nedelju dana unapred To je moj problem, drugar.Nisi mi kazao cenu, ako znas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted October 12, 2010 pa pazi nije posao koji se radi ispred radionice ipak ima posla jedno 45min zato se zakazuje,mada mozes ti i sam da skines dizne i bez zakazivanja ih odnesi napravi neki takav dogovor... cena ti je oko 3000-4000din Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefanves 2 Posted October 12, 2010 A svi ih cise u ultrazvucnoj kadici, ili je to neka druga metoda?Imam jednog prijatelja koji ima ultra zvucnu kadicu, drzi servis...al' nema taj uredjaj za testiranje, i iz tog razloga mu ne bih dao da mi cisti dizne. Radje bih platio, al' da bude kako valja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted October 12, 2010 pa pazi uredjaj tj te epruvete za proveru se koriste pre ciscenja da se vidi koja dizna baca koliko goriva i on po tome zna koliko su zaprljane,ako vec sumljas na dizne a imas prijatelja koji ima kadicu uzmi lepo ocisti kod njega i ne razmiljaj,sto boi bacao pare...jedino ako te posle opet budu zajebavale e onda idi u neki servis pa neka vide koja dizna ne valja pa nju zameni Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted October 12, 2010 Idi kod Anušića u Pančevu. On radi ultrazvučno čišćenje svih vrsta dizni, a preporučen mi je na više mesta u Pančevu, a i na par mesta u Beogradu. Cene su mu prihvatljive, ali ne znam koliko su za tvoj auto pošto su drugačije od mog. Meni je trežio oko 450rsd po dizni + oko 1500rsd demontaža/montaža. E sad ne znam kako to ide za tvoj auto, ali odeš kod njega pa će ti čovek sve reći. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted October 12, 2010 Nije reklama. Cisto da znas za poredjenje. Kod mene 800 po komadu. Skidanje, ciscenje u ultrazvucnoj kadi,provera kolicina na aparatu i montaza. Quote Share this post Link to post Share on other sites