dekins 0 Posted September 3, 2010 pozdrav svim forumasima!!posedujem Stila JTD i skoro sam ga uzeo, akumulator mi je slab i uzeo bih nov. Interesuje me adekvatna amperaza konkretno stilo 1,9 jtd 115 ks da li jedovoljnan akumulator od 64 AHvala! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ilidzanac 0 Posted September 3, 2010 trebalo bi da je dovoljno.u mom autu je exide 60 i radi posao Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted September 3, 2010 64Ah, 530A to ti je prva ugradnja. Dimenzije: 24x17.5x19 cm Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekins 0 Posted September 3, 2010 Da to sam kontao EXID 62Ah 540 A ima ga po povoljnoj ceni! Mnogo hvalaaaaa... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekins 0 Posted September 13, 2010 Ha , ja sam se ponadao da je tako kao sto sam mislio, ali iskustva nisu bas takva . Ispada da bez 72 ili 77 A nema nista? Da li ima neki vlasnik stila 1,9 jtd 115 ks da moza da mi kaze koji je kod njega akumulator i da li lma nekih problema? I kako je prosao zimu sa tim akumulatorom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted September 13, 2010 Taj 64Ah 5 god., pa opet novi isto 64Ah. Ako ti ne valja auto veliki akumulator ne može da te spase zimi . Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekins 0 Posted September 15, 2010 Bio sam kod elektricara i kaze da nema skrivenih potrosaca, aku je kaze dobar, ali doduse ja sam ga pre nekoliko dana dopunio. Kaze da je moguce da su celije lose (starost).Nasao sam vartu 74A 680Ah po 8000,00 milslim da cu tako to resiti. U svakom sl. hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1694 Posted September 16, 2010 64Ah i 530A, za zimsko i servo volan kakav ima stilo je minimumtreba uzeti jaci, 70-72Ah i bar 600Aja imam Bosch 72Ah i 640A, prede Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 18930 Posted September 18, 2010 Exide 75Ah 760A, bez ikakvih problema vec vise od 3 godine. Najubedljiviji je zimi, pali na cvrgu. Staje taman u Stilovo kuciste. Bilo je price (mozda bas na ovom forumu) da je to mozda i previse za JTD (zbog punjenja, tj. alternatora), ja nisam imao nikakvih problema. Neko strucniji ce to mozda pojasniti. U svakom slucaju, preporuka za Exide. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekins 0 Posted September 20, 2010 Pao EXIDE 72A 720Ah,Nadam se dobrom i dugom sluzenju!!!! Hvala svima na savetima i podrsci!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ICECUBE 0 Posted September 23, 2010 Gde ima da se kupi Exid? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekins 0 Posted September 23, 2010 http://www.andreja.co.rs/servisnamreza_sr.html Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9662 Posted September 23, 2010 http://www.vitez.rs/index.php?pg=prodavnica&pr=10:305% za članove FLCS... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ICECUBE 0 Posted September 23, 2010 Hvala kolege Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dfast 2 Posted September 23, 2010 Ne postoji gornja granica u snazi za akumulatore. U principu, jedini limit je fizicki mesto na kome je smesten. Ne treba samo ici ispod fabricki propisane snage jer je ona odredjena potrosacima u vozilu. A ako dodatno imate jos ugradjenih potrosaca, npr grejace sedista ili retrovizora, vebasto ili ekstra jaku muziku, jake dodatne farove onda svakako treba staviti i jaci akumulator. Generalno ljudi pre naginju tome da kupe jaci akumulator nego da remontuju elektropokretac ili zamane grejace novim. Kada on dobije malo lufta u biksnama(lezajevima) osetno sporije vergla, a prva sumnja pada na snagu akumulatora. Druga stvar je sanje motora, ako su brizgaljke malo zaprljane one slabije rasprse gorivo, ili ako je kompresija malo pala pa sve to utice na paljenje kada je temperatura u minusu. U svakom slucaju visak Ah ne smeta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
a.m 1 Posted September 23, 2010 ajd da se i ja ubacim i upitam kolko ja znam jaci akum. od predvidjenih fabrickih jacina steti alternatoru jer navodno ne moze nafilat tolko struje kolko mi je potrebno. iskreno ne znam za ovu teoriju ali sam je cuo od mase ljudi pa me zanima da li je to istina? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9662 Posted September 23, 2010 O tome koliko jači akumulator i smeta li to nečemu, bilo je priče ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=31753 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dfast 2 Posted September 23, 2010 (edited) Neki bi elektricar to bolje objasnio, ali ta prica je verovatno jos iz doba kad su na vozilima bile diname ili generatori jednosmerne struje.Na alternatoru se samo kontrolise ulazni napon (regler ili ECU) kojim se regulise potrebna struja za potrosace. Veci akumulator ce se vise dopunjavati ali samo ako je vise struje iz njega potroseno sto je realna logika. Npr. ako sa malim 60Ah palis auto i sporo verglas nekoliko puta i na kraju upalis, vise ces struje potrositi nego ako sa vecim kresne u prvom pokusaju. U tom slucaju ce taj mali akuumulator vise da se dopunjuje, mada je sve to zanemarljivo sa stanovista punjenja alternatora.Edit:Sad pogledah onaj link gore, alternator se dimenzionise po potrosacima na vozilu, a akumulator sluzi da pokrene motor i da radi kao buffer, da uskoci kad treba i iskljuci se kad ne treba zavisno od obrtaja motora i ukljucenih potrosaca. A sama struja punjenja malo varira i to u zavisnosti koliko je struje iz akumulatora potroseno.Nisam elektricar ali mi nekako zdrava logika to govori. Povucicu paralelu sa zapreminom hladnjaka. Ako je veci ima vise rezerve za hladjenje motora u teskim uslovima, a termostat regulise koliko motoru hladne vode treba, a ako je hladnjak mali moz da se slikas . I tad bi neko rekao, znas velika zapremina hladnjaka opterecuje pumpu za vodu i slicno. Edited September 23, 2010 by Dfast Quote Share this post Link to post Share on other sites
erikc3000 0 Posted October 10, 2010 u 115 km ide od boscha 0092S40050 (60 Ah) ili 0092S50050 (63 Ah) ili ako oces od exide EA770(77 Ah), EB740(74 Ah) ili EC700(70 Ah)ali ako oces jaci moze od fiamm 7903784 ili 7901827 (oboje imaju 80 Ah) Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 364 Posted October 10, 2010 Po toj logici da moze da se stavlja akumulator koje hoces jacine ja bih stavio kamionski u gepek i bolelo bi me du*e sto godina Ne moze alternator nikad do kraja da dopuni akumulator koji je 50% veceg kapaciteta od fabricki propisanog,brzo bi riknuo isti.Od 10%-20% jaci od fabrickog i to je to,nista vise,nista manje Quote Share this post Link to post Share on other sites
vujasin 11 Posted October 10, 2010 Ma možeš ti staviti koji god akumulator želiš, pa može i kamionski samo ne bi s tim ništa dobio. Što veći akumulator to se duže puni samo kad je skroz prazan. Ja bi akumulator usporedio sa nekim bazenom. Ako npr. pri paljenju potrošiš 50L vode, onda će svi bazeni veći od 50L zadovoljiti tvoje potrebe. Kad se upali dopunit će se samo tih 50L. E sad imao ti bazen od 200L ili 500L uvijek ćeš potrošiti tih 50L pri paljenju i alternatorće samo njih puniti, samo ćeš u većem bazenu imati više rezerve. Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted October 10, 2010 Kao što reče ChobbyNS, ništa više i ništa manje od toga... Već je bilo dosta priče na forumu o tome... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 634 Posted October 10, 2010 Obično je vrlo prosto kupiti akumulator. Izmerite kutiju ispod haube i kupite najveći koji može normalno da stane. Ja bih još izbegao da kupim najnižu klasu od proizvođača (bilo kog), uzeo bih nešto srednje. Obično za normalnu eksploataciju proizvođači imaju 3 klase. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Madjo 0 Posted November 2, 2010 (edited) Tesla 75A Edited November 2, 2010 by Decko Quote Share this post Link to post Share on other sites