Jump to content
FAS Euroauto Goran

Recommended Posts

3 minutes ago, dekirs said:

Verovatno je to slicna ili ista platforma, ali svakako je alfa drugacije uradjena sa sportskim karakterom. 

Bravo je Stilo kao što znamo, a Giulietta je ipak skroz nova platforma, tj. vrlo malo je ostalo od Stilove...ako se dobro sećam priče iz tog vremena kada je tek izašla, samo deo patosa:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/50405-alfa-romeo-giulietta/

 

zza4464.jpg.c766f80d3201ecd4fad656de05345f31.jpgzza4465.jpg.1431ef1e1bef3f743c7587423c1b2a30.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto, nisam bio siguran znam da su pricali da je to manje vise Bravo pa reko mozda je slicna/ista platforma. 

Svakako je plus sto je nova platforma bar za nas koji bi u buducnosti presli sa Brava na Djulijetu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo i Delta su na Fiatovoj "C platform" druge generacije (C2), koja je prvi put upotrebljena na Stilu (koristila se od 2001-2014). Tako da sto se platformi tice (a i prilicno mehanike i elektronike), mozes da zaokruzis ta 3 modela (Stilo/Bravo/Delta). Na C1 su bili Mk1 Bravo/Brava, Marea i Multipla.

Dok je Giulietta prvi model koji je 2010. krenuo sa novom "Compact" (C Evo) platformom. Kao osnova je koriscena prethodna C2 platforma, sto rece Nesa - njen centralni deo. Ali je karakterise koriscenje veceg procenta celika visoke cvrstoce, koliko se secam nekih 20% vise. I na C2 i na C Evo je napred MacPherson (C Evo sa koriscenim aluminijumom). Dok je najveca razlika pozadi - C2 verzije (Stilo/Bravo/Delta) imaju najobicniju torzionu gredu:

c2.thumb.jpg.73b3a0c989437eb2f81ac0069f24c01f.jpg

 

Dok C Evo (Giulietta) ima nezavisni multilink, takodje sa koriscenjem aluminijuma:

cevo.thumb.jpg.50e37c64a630259193088f9dd6ac1ded.jpg4_Rear_Susp.thumb.jpg.96be67207aea9be6209d9199e2942ac1.jpg

 

Sto sigurno doprinosi dinamicnijoj voznji (verovatno i odrzavanju :)), u odnosu na low-cost, narodsko resenje na Stilo/Bravo/Delta. Zato sam i pitao da neko uporedi dinamiku voznje sa Bravom Sport, kao i ponasanje setup-a Giuliette kroz DNA modove. Nije to samo enterijer i par spojlera ;) .

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drustvo,

bio sam se uspavao na nekoliko godina hahahah a probudila me je prodaja moje "gospodje"  evo i linka 

Elem kada prodas, treba onda i da kupis auto...tesko prvo, a ovo drugo najteze (posle Lybre naci nesto kompaktno). Hajde na pitanje odmah, interesuje me za Bravo 2007-2009 (toliko para imam), koji agregati su najpouzdaniji i sa kojim konjazama. Interesuju me samo dizeli. Moram reci da moj 1.9JTD 81kw i dalje guta put, ali ipak za moja duza putovanja mi treba mladje. Moram da priznam da vec duze vreme pokusavam da procitam o Bravo ali svuda previse nepotrebnih informacija. Glavno je da se svi zale na klime da ne duvaju ili greju ili hlade kako vec, mene vise interesuju oni pravi kvarovi, tj. kada i pored redovnog odrzavanja da kada sednem i krenem na put, da me ne zaustavi negde sa nekom lampicom itd...iskreno kod Lybre nisam to nikada imao...

Znam da ima sve napisano na forumu ali ako ima ko da ove stotine stranica stavi u par reci, bio bih zahvalan. Ako ne, sta da se radi. Inace sam isto gledao Deltu ali nemam para, Hondu civic type s ali saznao da je kvacilo uzas i jos sto sta, Toyota Auris 2007 kocnice, erg pravi generaljku i jos koje stvari, za Citroen C3 Picasso i Opel Merivu B 2010 jos nisam istrazio...Inace suma koju sam izdvojio je 5 000-5 500e naravno ne zelim sve pare dati prodavcu,nesto drzavi, nesto mozda i majstoru.

Hvala!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu je vecito pouzdana tegleća mazga 1.9mJet 120ks, jedina mana što nema 6u brzinu. Ali ako nemaš česta putovanja po AP, onda ni to ne smeta. Ja sam za ove dve godine koliko ga imam skroz zadovoljan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne razmisljas uzmes 1.9mjt 120ks. E sad bilo bi bolje da ima i 6-u brzinu ali i ovako nije spor. Brzi je od tvoje libre, sigurno nije preko 2700rpm na nekoj kruz brzini od 140km/h i opet ima normalnu potrosnju ( kod mog stila npr.je to nekih 6l) a nije ni nesto bucan, barem ne bi trebalo jer moze da bude samo bolji od stila koji je meni prihvatljiv. Vozio sam jedan bravo 120ks dizel i meni je skroz ok, nisam nesto vozio dugo cisto uporedjivao sa stilom.
Za odrzavanje je skroz prihvatljiv, verovatno najjeftiniji u klasi. Nema nekih bubica i lampica ko sto kazes, proveris standardno auto kod majstora, dovedes u red sto bi se reklo i vozis.

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Povaditi klapnice, mozda malo skuplje odrzavanje i veca potrosnja.. Ali zato ide ko blesav.

Ako je u dobrom stanju, uzimaj.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Miroslav 13

 

1.4 16v imaš u Puntu, Stilu, 500L...i goooooomili drugih. Iskustava sa njima pun Forum samim tim, i nema nikakvih posebnih problema. Hoće da potroši benzina, al' ne znam koliko je to važno za konkretan auto jer će se voziti na plin. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam mislio da ovaj motor nije isti kao u stilu, puntu i GP... Aj sto je razlika u 5 ks, nego sto sam o ovom motoru cuo dosta losih stvari za razliku od onog koji sam i sam imao u GP i bio prezadovoljan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo, sto rece Milutin, da je preslab za tu karoseriju, da nije nikakvo uzivanje voziti ga.

Kolega je hteo da kupi Brava bas sa ovim motorom pa mu je stric rekao da ga izbegne jer je dvaput radio generalnu na tim motorima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretpostavljam da moze da se vozi, ali bi bila bas patnja. Malo je to konja, nije bravo lagan auto.

Ono, pre preticanja da podignes obrtaje, i da baaas dobro odmeris.

U svakodnevnoj eksploataciji ces se smoriti. Nije da ne moze - moze. Ali nije uzivanje.

 

Kad sam kupovao, meni su rekli i onaj dizel od 105 da preskocim i da gledam 120. To mu je mera, da vozis normalno.

I jeste tako bilo. Naravno da nista ne bi smetalo ni 165 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala svima na odgovorima...performanse mi nisu toliko bitne,jer vozim "penzionerski",ali ocigledno moram probati neki sa tim motorom,jer kako vi kazete,ispade da je totalni "mrtvak"...dizel ne bih uzimao,imao sam bas negativno iskustvo sa prethodnim automobilom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedino turbo benz onda. 1.6 mjtd 120hp koji imam jede živu decu, ali grad kolje dpf i kada se napuni tuče i 9l/100km

 

Lično mislim da bi se sa 1.4 benz gadno smorio i psovao ga za sve pare

 Neko reče da postoji 1.6 bez dpf, možda da pokušaš to da pojuriš. Mislim da bi super radio posao, naročito ako ti je gradska vožnja preko 80 posto vožnje, kao što je kod mene slučaj. I na kraju, provozaj jedan I drugi i naravno izabraćeš dizel verziju

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tebra, meni je na umu sada benz i da ugradim metan. Tu jedino karavan dolazi u obzir i jedno 1.6 sa 110hp najmanje. Turbo benz bi bila premija. Stavi na papir šta hoćeš, da li je većina gradska vožnja, koliko ćeš km prelaziti godišnje i za koliko bi se recimo metan isplatio. Imaš li pumpi blizu i ako ne onda neka plin verzija. Dizel je skuplji za održavanje, servis, plus plivajući, dpf i turbo. Ali zato obrtni momenat je druga priča. Što se tiče benz, stvarno mislim da je 90hp malo za ovaj auto, ima preko 1300 kg. Sa ovom pameti i gradskom vožnjom, bg, i 30k godišnje što vozim išao bih na metan. Meni je plus što sam iz Mačve i sipam dizel u Bosni tako da koliko toliko smanjim trošak. Sedi, probaj i vidi. Za početak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/30/2018 at 5:05 PM, endbringer said:

Tebra, meni je na umu sada benz i da ugradim metan. Tu jedino karavan dolazi u obzir i jedno 1.6 sa 110hp najmanje. Turbo benz bi bila premija. Stavi na papir šta hoćeš, da li je većina gradska vožnja, koliko ćeš km prelaziti godišnje i za koliko bi se recimo metan isplatio. Imaš li pumpi blizu i ako ne onda neka plin verzija. Dizel je skuplji za održavanje, servis, plus plivajući, dpf i turbo. Ali zato obrtni momenat je druga priča. Što se tiče benz, stvarno mislim da je 90hp malo za ovaj auto, ima preko 1300 kg. Sa ovom pameti i gradskom vožnjom, bg, i 30k godišnje što vozim išao bih na metan. Meni je plus što sam iz Mačve i sipam dizel u Bosni tako da koliko toliko smanjim trošak. Sedi, probaj i vidi. Za početak.

hvala ti...u pravu si...plin dolazi u obzir,ali dizel zaista ne bih....

Share this post


Link to post
Share on other sites
FIAT BRAVO 2007.-2014. – NAJČEŠĆI KVAROVI
 
Koji su najčešći kvarovi Fiat Bravo i kako ih rešiti?

Fiat Bravo – SVI MODELI 
PROBLEM – Tvrda papučica kočnice.
UZROK – Loša izrada sklopa papučice kočnice.
POPRAVAK – Stavite modifikovane papučice kočnice i regulator papučice kočnice

 

Fiat Bravo – SVI MODELI SA ESP SISTEMOM 
PROBLEM – Nepravilan rad funkcije za kretanje uzbrdo. Vozilo vuče levo ili desno kad se pritisnu kočnice.
UZROK – Greška softvera kontrolnog modula ABS/ESP.
POPRAVAK – Stavite novi kontrolni modul ABS/ESP.

 

Fiat Bravo – SVI MODELI  
PROBLEM – Zvuk grebanja pri okretanju upravljača.
UZROK – Konektor električnih instalacija neispravno postavljen na upravljač.
POPRAVAK – Isključite paljenje i odspojite akumulator. Pričekajte 10 minuta. Skinite modul vazdušnog jastuka na vozačevoj strani. Proverite je li konektor električnih instalacija ispravno postavljen na upravljač. Proverite ima li plastičnih strugotina oko konektora električnih instalacija. Proverite spoj električnih instalacija, osigurajte odgovarajući slobodan hod. Stavite modul vazdušnog jastuka na vozačevoj strani. Spojite akumulator.

 

Fiat Bravo – SVI MODELI SA KLIMA UREĐAJEM 
PROBLEM – Klima-uređaj (AC) nije efikasan. Neispravan kompresor klima-uređaja.
UZROK – Greška u proizvodnji kondenzatora klima-uređaja.
POPRAVAK – Pregledajte je li na kondenzatoru klima-uređaja ispravno postavljena ploča separatora.
Ako je ploča separatora neispravno postavljena, zamenite kondenzator klima-uređaja.

 

Fiat Bravo – SVI MODELI SA BENZINSKIM MOTORIMA 
PROBLEM – Lampica za indikaciju kvara motora (MIL) svetli.
UZROK – Greška senzora detonacija (KS).
POPRAVAK – Proverite konektor električnih instalacija i senzor detonacija (KS). Zamijenite delove, ako je potrebno.

 

Fiat Bravo – SVI MODELI SA MOTOROM 1.4 16V I RUČNIM MENJAČEM 
PROBLEM – Teško ubacivanje u  5. brzinu.
UZROK – Sajle selektora brzina su neispravno podešene.
POPRAVAK – Proverite i podesite sajle selektora brzina.

 

https://mlfree.com/fiat-bravo-najcesci-kvarovi/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...