neshaoct 5915 Posted December 18, 2017 3 minutes ago, dekirs said: Verovatno je to slicna ili ista platforma, ali svakako je alfa drugacije uradjena sa sportskim karakterom. Bravo je Stilo kao što znamo, a Giulietta je ipak skroz nova platforma, tj. vrlo malo je ostalo od Stilove...ako se dobro sećam priče iz tog vremena kada je tek izašla, samo deo patosa: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/50405-alfa-romeo-giulietta/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4005 Posted December 18, 2017 Eto, nisam bio siguran znam da su pricali da je to manje vise Bravo pa reko mozda je slicna/ista platforma. Svakako je plus sto je nova platforma bar za nas koji bi u buducnosti presli sa Brava na Djulijetu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 7068 Posted December 19, 2017 (edited) Bravo i Delta su na Fiatovoj "C platform" druge generacije (C2), koja je prvi put upotrebljena na Stilu (koristila se od 2001-2014). Tako da sto se platformi tice (a i prilicno mehanike i elektronike), mozes da zaokruzis ta 3 modela (Stilo/Bravo/Delta). Na C1 su bili Mk1 Bravo/Brava, Marea i Multipla. Dok je Giulietta prvi model koji je 2010. krenuo sa novom "Compact" (C Evo) platformom. Kao osnova je koriscena prethodna C2 platforma, sto rece Nesa - njen centralni deo. Ali je karakterise koriscenje veceg procenta celika visoke cvrstoce, koliko se secam nekih 20% vise. I na C2 i na C Evo je napred MacPherson (C Evo sa koriscenim aluminijumom). Dok je najveca razlika pozadi - C2 verzije (Stilo/Bravo/Delta) imaju najobicniju torzionu gredu: Dok C Evo (Giulietta) ima nezavisni multilink, takodje sa koriscenjem aluminijuma: Sto sigurno doprinosi dinamicnijoj voznji (verovatno i odrzavanju ), u odnosu na low-cost, narodsko resenje na Stilo/Bravo/Delta. Zato sam i pitao da neko uporedi dinamiku voznje sa Bravom Sport, kao i ponasanje setup-a Giuliette kroz DNA modove. Nije to samo enterijer i par spojlera . Edited December 19, 2017 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 3239 Posted December 19, 2017 Djulijeta je pre svega dosta udobnija od Brava, a pritom se I lepse vozi, sto se tice osecaja na volanu itd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
3.14jan 1 Posted January 15, 2018 Pozdrav drustvo, bio sam se uspavao na nekoliko godina hahahah a probudila me je prodaja moje "gospodje" evo i linka Elem kada prodas, treba onda i da kupis auto...tesko prvo, a ovo drugo najteze (posle Lybre naci nesto kompaktno). Hajde na pitanje odmah, interesuje me za Bravo 2007-2009 (toliko para imam), koji agregati su najpouzdaniji i sa kojim konjazama. Interesuju me samo dizeli. Moram reci da moj 1.9JTD 81kw i dalje guta put, ali ipak za moja duza putovanja mi treba mladje. Moram da priznam da vec duze vreme pokusavam da procitam o Bravo ali svuda previse nepotrebnih informacija. Glavno je da se svi zale na klime da ne duvaju ili greju ili hlade kako vec, mene vise interesuju oni pravi kvarovi, tj. kada i pored redovnog odrzavanja da kada sednem i krenem na put, da me ne zaustavi negde sa nekom lampicom itd...iskreno kod Lybre nisam to nikada imao... Znam da ima sve napisano na forumu ali ako ima ko da ove stotine stranica stavi u par reci, bio bih zahvalan. Ako ne, sta da se radi. Inace sam isto gledao Deltu ali nemam para, Hondu civic type s ali saznao da je kvacilo uzas i jos sto sta, Toyota Auris 2007 kocnice, erg pravi generaljku i jos koje stvari, za Citroen C3 Picasso i Opel Merivu B 2010 jos nisam istrazio...Inace suma koju sam izdvojio je 5 000-5 500e naravno ne zelim sve pare dati prodavcu,nesto drzavi, nesto mozda i majstoru. Hvala!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 820 Posted January 16, 2018 Tu je vecito pouzdana tegleća mazga 1.9mJet 120ks, jedina mana što nema 6u brzinu. Ali ako nemaš česta putovanja po AP, onda ni to ne smeta. Ja sam za ove dve godine koliko ga imam skroz zadovoljan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 5030 Posted January 16, 2018 Da ne razmisljas uzmes 1.9mjt 120ks. E sad bilo bi bolje da ima i 6-u brzinu ali i ovako nije spor. Brzi je od tvoje libre, sigurno nije preko 2700rpm na nekoj kruz brzini od 140km/h i opet ima normalnu potrosnju ( kod mog stila npr.je to nekih 6l) a nije ni nesto bucan, barem ne bi trebalo jer moze da bude samo bolji od stila koji je meni prihvatljiv. Vozio sam jedan bravo 120ks dizel i meni je skroz ok, nisam nesto vozio dugo cisto uporedjivao sa stilom. Za odrzavanje je skroz prihvatljiv, verovatno najjeftiniji u klasi. Nema nekih bubica i lampica ko sto kazes, proveris standardno auto kod majstora, dovedes u red sto bi se reklo i vozis.Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
3.14jan 1 Posted January 16, 2018 Hvala na savetima, a sta mislite o ovom primerku https://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/11192810/fiat-bravo-ch samo sto je on sa 150ks ili je sigurica da se drzim 120ks? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4005 Posted January 16, 2018 Povaditi klapnice, mozda malo skuplje odrzavanje i veca potrosnja.. Ali zato ide ko blesav.Ako je u dobrom stanju, uzimaj.Sent from my SM-G955F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 401 Posted January 28, 2018 Evo jednog novog predstavljanja Fiat Nuova Bravo. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefanan 27 Posted January 28, 2018 Malo se precenio Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 5915 Posted January 29, 2018 Deo oko usisine grane na 1.9 16v MJet je prebačen u odgovarajuću temu: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/68990-usisna-grana-kod-19-mjet-16v-motora-150-ks-vađenje-klapni/&do=findComment&comment=1424866 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Miroslav 13 0 Posted January 29, 2018 (edited) Pozz za sve.Sta mislite o ovom automobilu?...ima li neko iskustva sa ovim motorom,i kako se pokazao bravo kao polovnjak???hvala unapred... http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/11728215/fiat-bravo-g-a-s-14-16v Edited January 29, 2018 by neshaoct dodao printscreen Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 5915 Posted January 29, 2018 @Miroslav 13 1.4 16v imaš u Puntu, Stilu, 500L...i goooooomili drugih. Iskustava sa njima pun Forum samim tim, i nema nikakvih posebnih problema. Hoće da potroši benzina, al' ne znam koliko je to važno za konkretan auto jer će se voziti na plin. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 4484 Posted January 30, 2018 Preslab motor za takvu karoseriju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 891 Posted January 30, 2018 Ja sam mislio da ovaj motor nije isti kao u stilu, puntu i GP... Aj sto je razlika u 5 ks, nego sto sam o ovom motoru cuo dosta losih stvari za razliku od onog koji sam i sam imao u GP i bio prezadovoljan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Miroslav 13 0 Posted January 30, 2018 losih stvari tipa?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 891 Posted January 30, 2018 Prvo, sto rece Milutin, da je preslab za tu karoseriju, da nije nikakvo uzivanje voziti ga. Kolega je hteo da kupi Brava bas sa ovim motorom pa mu je stric rekao da ga izbegne jer je dvaput radio generalnu na tim motorima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Smireni 349 Posted January 30, 2018 Pretpostavljam da moze da se vozi, ali bi bila bas patnja. Malo je to konja, nije bravo lagan auto. Ono, pre preticanja da podignes obrtaje, i da baaas dobro odmeris. U svakodnevnoj eksploataciji ces se smoriti. Nije da ne moze - moze. Ali nije uzivanje. Kad sam kupovao, meni su rekli i onaj dizel od 105 da preskocim i da gledam 120. To mu je mera, da vozis normalno. I jeste tako bilo. Naravno da nista ne bi smetalo ni 165 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Miroslav 13 0 Posted January 30, 2018 hvala svima na odgovorima...performanse mi nisu toliko bitne,jer vozim "penzionerski",ali ocigledno moram probati neki sa tim motorom,jer kako vi kazete,ispade da je totalni "mrtvak"...dizel ne bih uzimao,imao sam bas negativno iskustvo sa prethodnim automobilom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
endbringer 11 Posted January 30, 2018 Jedino turbo benz onda. 1.6 mjtd 120hp koji imam jede živu decu, ali grad kolje dpf i kada se napuni tuče i 9l/100km Lično mislim da bi se sa 1.4 benz gadno smorio i psovao ga za sve pare Neko reče da postoji 1.6 bez dpf, možda da pokušaš to da pojuriš. Mislim da bi super radio posao, naročito ako ti je gradska vožnja preko 80 posto vožnje, kao što je kod mene slučaj. I na kraju, provozaj jedan I drugi i naravno izabraćeš dizel verziju Quote Share this post Link to post Share on other sites
Miroslav 13 0 Posted January 30, 2018 ne znam vise..nisam pametan... al jedno je skoro sigurno, dizel ne bih nikako....ne samo sto se tice ovog modela,nego uopste... Quote Share this post Link to post Share on other sites
endbringer 11 Posted January 30, 2018 Tebra, meni je na umu sada benz i da ugradim metan. Tu jedino karavan dolazi u obzir i jedno 1.6 sa 110hp najmanje. Turbo benz bi bila premija. Stavi na papir šta hoćeš, da li je većina gradska vožnja, koliko ćeš km prelaziti godišnje i za koliko bi se recimo metan isplatio. Imaš li pumpi blizu i ako ne onda neka plin verzija. Dizel je skuplji za održavanje, servis, plus plivajući, dpf i turbo. Ali zato obrtni momenat je druga priča. Što se tiče benz, stvarno mislim da je 90hp malo za ovaj auto, ima preko 1300 kg. Sa ovom pameti i gradskom vožnjom, bg, i 30k godišnje što vozim išao bih na metan. Meni je plus što sam iz Mačve i sipam dizel u Bosni tako da koliko toliko smanjim trošak. Sedi, probaj i vidi. Za početak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Miroslav 13 0 Posted January 30, 2018 On 1/30/2018 at 5:05 PM, endbringer said: Tebra, meni je na umu sada benz i da ugradim metan. Tu jedino karavan dolazi u obzir i jedno 1.6 sa 110hp najmanje. Turbo benz bi bila premija. Stavi na papir šta hoćeš, da li je većina gradska vožnja, koliko ćeš km prelaziti godišnje i za koliko bi se recimo metan isplatio. Imaš li pumpi blizu i ako ne onda neka plin verzija. Dizel je skuplji za održavanje, servis, plus plivajući, dpf i turbo. Ali zato obrtni momenat je druga priča. Što se tiče benz, stvarno mislim da je 90hp malo za ovaj auto, ima preko 1300 kg. Sa ovom pameti i gradskom vožnjom, bg, i 30k godišnje što vozim išao bih na metan. Meni je plus što sam iz Mačve i sipam dizel u Bosni tako da koliko toliko smanjim trošak. Sedi, probaj i vidi. Za početak. hvala ti...u pravu si...plin dolazi u obzir,ali dizel zaista ne bih.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
milos542 0 Posted February 11, 2018 FIAT BRAVO 2007.-2014. – NAJČEŠĆI KVAROVI Koji su najčešći kvarovi Fiat Bravo i kako ih rešiti? Fiat Bravo – SVI MODELI PROBLEM – Tvrda papučica kočnice. UZROK – Loša izrada sklopa papučice kočnice. POPRAVAK – Stavite modifikovane papučice kočnice i regulator papučice kočnice Fiat Bravo – SVI MODELI SA ESP SISTEMOM PROBLEM – Nepravilan rad funkcije za kretanje uzbrdo. Vozilo vuče levo ili desno kad se pritisnu kočnice. UZROK – Greška softvera kontrolnog modula ABS/ESP. POPRAVAK – Stavite novi kontrolni modul ABS/ESP. Fiat Bravo – SVI MODELI PROBLEM – Zvuk grebanja pri okretanju upravljača. UZROK – Konektor električnih instalacija neispravno postavljen na upravljač. POPRAVAK – Isključite paljenje i odspojite akumulator. Pričekajte 10 minuta. Skinite modul vazdušnog jastuka na vozačevoj strani. Proverite je li konektor električnih instalacija ispravno postavljen na upravljač. Proverite ima li plastičnih strugotina oko konektora električnih instalacija. Proverite spoj električnih instalacija, osigurajte odgovarajući slobodan hod. Stavite modul vazdušnog jastuka na vozačevoj strani. Spojite akumulator. Fiat Bravo – SVI MODELI SA KLIMA UREĐAJEM PROBLEM – Klima-uređaj (AC) nije efikasan. Neispravan kompresor klima-uređaja. UZROK – Greška u proizvodnji kondenzatora klima-uređaja. POPRAVAK – Pregledajte je li na kondenzatoru klima-uređaja ispravno postavljena ploča separatora. Ako je ploča separatora neispravno postavljena, zamenite kondenzator klima-uređaja. Fiat Bravo – SVI MODELI SA BENZINSKIM MOTORIMA PROBLEM – Lampica za indikaciju kvara motora (MIL) svetli. UZROK – Greška senzora detonacija (KS). POPRAVAK – Proverite konektor električnih instalacija i senzor detonacija (KS). Zamijenite delove, ako je potrebno. Fiat Bravo – SVI MODELI SA MOTOROM 1.4 16V I RUČNIM MENJAČEM PROBLEM – Teško ubacivanje u 5. brzinu. UZROK – Sajle selektora brzina su neispravno podešene. POPRAVAK – Proverite i podesite sajle selektora brzina. https://mlfree.com/fiat-bravo-najcesci-kvarovi/ Quote Share this post Link to post Share on other sites