Jump to content
FAS Goran

milos542

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About milos542

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Posle konzervativnog Stila, 2007. god. Fiat izbacuje Bravo koji je imao atraktivniji dizajn. Pored atraktivnog dizajna, nudi i pristojan konfor, snažni dizel motori, turbo motori sa malom zapreminom, šestostepeni menjači (osim 1.9 JTD 88 kW) i sve po povoljnoj ceni. Glavni nedostaci Brave su samo jedna verzija karoserije i relativno ograničen unutrašnji prostor vozila. Fiat Bravo je proizveden između 2007. i 2014. godine. Za to vreme, prošao dva restailinga. Prvi je izvršen 2010. godine. Drugi restailing Fiat Bravo-a je rađene 2014. za južnoameričko tržište. Kod Fiat Bravo su modifikovani prednji branik i prednja svetla, i od tada se proizvedi i u Brazilu. https://mlfree.com/fiat-bravo-2007-2014-polovnjak/
  2. DACIA SANDERO I 2008. – 2012. – POLOVNJAK, MOTORI, KVAROVI Nakon uspeha Logana, Dacia je ušla na tržište 2008. godine sa novim modelom - Dacia Sandero. Mali gradski automobil se može pohvaliti dovoljno prostranim prostorom, dovoljno velikim prtljažnim prostorom, a naročito privlači svojom cenom, što je znatno niža od uporedivih modela više poznatijih brendova. https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/76140-brava-14-problem-sa-kazaljkom-temperature/
  3. FIAT BRAVO 2007.-2014. – NAJČEŠĆI KVAROVI Koji su najčešći kvarovi Fiat Bravo i kako ih rešiti? Fiat Bravo – SVI MODELI PROBLEM – Tvrda papučica kočnice. UZROK – Loša izrada sklopa papučice kočnice. POPRAVAK – Stavite modifikovane papučice kočnice i regulator papučice kočnice Fiat Bravo – SVI MODELI SA ESP SISTEMOM PROBLEM – Nepravilan rad funkcije za kretanje uzbrdo. Vozilo vuče levo ili desno kad se pritisnu kočnice. UZROK – Greška softvera kontrolnog modula ABS/ESP. POPRAVAK – Stavite novi kontrolni modul ABS/ESP. Fiat Bravo – SVI MODELI PROBLEM – Zvuk grebanja pri okretanju upravljača. UZROK – Konektor električnih instalacija neispravno postavljen na upravljač. POPRAVAK – Isključite paljenje i odspojite akumulator. Pričekajte 10 minuta. Skinite modul vazdušnog jastuka na vozačevoj strani. Proverite je li konektor električnih instalacija ispravno postavljen na upravljač. Proverite ima li plastičnih strugotina oko konektora električnih instalacija. Proverite spoj električnih instalacija, osigurajte odgovarajući slobodan hod. Stavite modul vazdušnog jastuka na vozačevoj strani. Spojite akumulator. Fiat Bravo – SVI MODELI SA KLIMA UREĐAJEM PROBLEM – Klima-uređaj (AC) nije efikasan. Neispravan kompresor klima-uređaja. UZROK – Greška u proizvodnji kondenzatora klima-uređaja. POPRAVAK – Pregledajte je li na kondenzatoru klima-uređaja ispravno postavljena ploča separatora. Ako je ploča separatora neispravno postavljena, zamenite kondenzator klima-uređaja. Fiat Bravo – SVI MODELI SA BENZINSKIM MOTORIMA PROBLEM – Lampica za indikaciju kvara motora (MIL) svetli. UZROK – Greška senzora detonacija (KS). POPRAVAK – Proverite konektor električnih instalacija i senzor detonacija (KS). Zamijenite delove, ako je potrebno. Fiat Bravo – SVI MODELI SA MOTOROM 1.4 16V I RUČNIM MENJAČEM PROBLEM – Teško ubacivanje u 5. brzinu. UZROK – Sajle selektora brzina su neispravno podešene. POPRAVAK – Proverite i podesite sajle selektora brzina. https://mlfree.com/fiat-bravo-najcesci-kvarovi/
  4. Treća generacija Punta ( Fiat Grande Punto), veća je od prethodnog, duža nego druga generacija Punto za 23 cm, a njegova međuosovinsko rastojanje je povećano za 50 mm Fiat mu je u imenu dodao Grande. Četiri godine kasnije, bilo je vreme za restailing modela. Ovom prilikom automobil je nazvan Punto Evo. Fiat Grande Punto je ostao u ponudi. 2012. Fiat je odlučio da dodatno osveži ponudu modela, iz ponude je povučen modela Fiat Grande Punto, Evo je restilizovan. Takođe mu je promenjeno ime (vraćeno mu je ime) Punto. Fiat Grande Punto je u tehničkom smislu, rođak Opel Corsa i u odnosu na prethodnika Punto, kompletno redizajniran. Samo motori su uzeti iz prethodnog modela. 2005. došao je sa troja vrata, verzija sa petoro vrata pojavila se u proleće 2006. On je ubrzo postigao uspeh i početkom 2006. je najprodavaniji auto u Evropi. Dizajn potpisuje Giugiaro. Iako na papiru Fiat Grande Punto predstavlja Fiatovog predstavnika u B klasi, on po opremi, dimenzijama, i svojim karakteristikama predstavlja dostojnu alternativu mnogim automobilima iz C segmenta. To što je novi FIAT duži od 4 metra i nije toliko važno, jer se sada veliki broj modela u ovoj klasi vrti oko ove cifre (Clio 3, Kia Rio, Škoda Fabia, Seat Ibiza), ali jeste bitno to što se Fiat Grande Punto izuzetno lepo i zabavno vozi. Provereni City mod na servo upravljaču je i u novom Puntu jednako efikasan, ekstremno lagan i od velike koristi prilikom uparkiravanja. Novina je to što sada, kada isključite pomenuti mod, dobijate izuzetno direktan i precizan upravljač koji vozaču u svakom trenutku šalje dovoljno informacija šta se dešava pod točkovima. https://mlfree.com/fiat-grande-punto-video-test-polovnjaka-youtube/
  5. ECU je smeštena u prednjem levom krilu ispred obloge točkova luka, pa može postati ranjivo zbog prodora vode. Najčešći problemi Opel Astra H su kvarovi elektronike motora, uključujući i neispravne module. Opel Astra H 1.4 16v Tvinport motori pate od problema labavih zavrtnja bregaste osovina kao i 1.2 16v Tvinport motori u Corsi. Izgleda da su identifikovane serije iz fabrike motora u Španiji, a svi brojevi motora počinju sa 19F *****. Kod 1,4 i 1,6 tvinport zabeleženi problemi sa Dis modulom, kada se pokvari javlja se trzanje u vožnji i upali se lampica greške motora. Kod Opel Astra H 1.6 benzinskog motora često kvar bobine. Kod benzinaca 1,6 sa 105 KS i 1,4 sa 90 KS, najčešća intervencija čišćenje dizni. Kod tvinport motora problem sa senzorom položaja leptira u usisnoj grani, koji zbog zaprljanosti ne obezbeđuje dodatnu količinu vazduha onda kada je motoru najpotrebnije. Svi motori, osim 1.4 benzinskim i 1.3 CDTI turbo dizel imaju zupčasti kaiš kao pogon. Tu treba biti oprezan i da se zamena vrši nakon manje pređenih kilometara nego koliko je navedeno u priručniku. Ako ste kupili Astra III i nismo sigurni kada je zamenjen zupčasti kaiš, odmah zameniti zupčasti kaiš, kako bih izbegli teške posledice. Uzgred, pitajte mehaničara nakon koliko kilometara opet zameniti zupčasti kaiš. Kvačilo podrhtava na 1.6 i 1.8 motorima, najverovatnije zbog curenja zadnjeg semeringa radilice. Kod benzinac kvar potapajuća pumpa u rezervoaru. Kod 1.3 CDTI motora opremljenog filterom za čestice čađi, može se desi da višak dizel gorivo koje je trebalo da se spali i regeneriše DPF, curi i završi u karteru, postepeno podiže nivo ulja u karteru do te mere da motor počinje da radi na njemu i motor ne može biti zaustavljen i zbog toga se uništi motor. Kod dvolitarskog dizel motora problematičan alternator i protokomer. Kod vozila opremljenih sa 1.3 CDTI motorom i manuelnim menjačem, dolazi do slučajeva pukotine na kućištu menjača. 1.9 dizela može da bude dobar za vožnju, ali ima problema: kvar EGR ventila. Zapušen DPF filter dovodi do kvara turbine. Problemi sa zupčastim kaišem, često zbog kvara vodene pumpe. Kod 1.9 CDTI dizel motora proizvedenih do početka 2007. dolazi do čestih kvarova turbo punjača. Za dizel motore, posebno 1.9 CDTI, sve veći broj vlasnika se suočava sa otkazivanjem plivajućeg zamajca. Kod dizel vozila sa DPF filterom, obratite pažnju na stanje filtera i učestalosti regeneracije. Kod vozila sa 1.7 CDTI motorom, često curenje glavnog cilindra kvačila. Zajednički problemi na svim dizel motorima sa zapušenim EGR ventilom, zaprljan ERG ventil koji dovode do prevremenog kvara turbo punjača i DPF filtera. Sva vozila su suočeni sa lošim kvalitetom gumenih creva za rashladnu tečnost. Kod vozila sa automatskim menjačima ima primera da rashladna tečnost curi u menjaču. Problema na menjačima ecoFLEKS modela. Prilikom izbora 1.stepena prenosa vi u stvari dobijate hod unazad. http://mlfree.com/opel-astra-h-2004-2009/
  6. Renault 1.5 dCi dizel motor upotrebljavaju takođe Dačija , Nissan , Suzuki i Mercedes. 1.5 dCi motor ima više od 20 tipova . Postoje tri generacije i mnoge varijanti snage. Najmanji dizel kodne oznake K9K debitovao je na tržištu 2001. Turbo četvorocilindrični motor sa Common Rail sistemom se nudi u nekoliko različitih nivoa snage od 64 – 110 KS. Razlike između verzija su ograničene na opremu ( druge brizgaljke, turbo punjači , zamajac itd ). Prednosti motora je visoka kultura rada , niska potrošnja goriva ( prosečno oko 6 litara na 100 km ) i za jače varijanti pristojne performanse. 1.5 dCi motor se može naći prvenstveno u širokom spektru automobila Renault , Dacia i Nissan. Sa ove jedinice za period 2003. – 2010. takođe koristi Suzuki Jimny, a nakon početka saradnje Renault i Mercedes, motor 1.5 dCi se može naći ispod haube najnovije klase A i Citan. K9K motori se proizvodi sa različitim nivoima snage. Najslabiji, sa snagom od 65 KS, nemaju plivajući zamajac, turbinu promenljive geometrije i interkuler. Sistem ubrizgavanje je izveden iz Delphija i radi na pritisku od 1400 bara. 1,5 dCi sa 82 KS se razlikuje od slabijeg motora ima interkuler, podignut pritisak punjenja turbine od 1,0 do 1,2 bara. http://mlfree.com/renault-1-5-dci-dizel-motor/

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...