Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Pricao sam sa Savom, pricao sam sa Tosonijem, pricao sam sa komsijom (vozi jako lepu deltu, kao onu sto je savi utekla), ja takodje imam taj osecaj, evo i Skiletov komentar...
Ispod 2200 je mrtav konj. I onda tek preko 2200 imas osecaj da ima snage, ispod toga...mlitavo...

2.0tdi A4, kazaljka na leru skace kao oparena, kao atmo benzin, a ovde stisnes gas na leru a kazaljka razmislja da li je ziva ili je aleluja vec odavno... Meni je i to pokazatelj, kad ga stisnem hocu da zivne, da pokaze da je tu, da je spreman, da puca...a njegovi konji spavaju zimski san

 

165Ks mora da kida kada god i gde god da ga stisnes, na papiru. 

165ks nije malo a 1300kg nije mnogo...medjutim u stvarnosti je to vrlo promenljivo sa 2.0. Kao sto skile rece...cudan motor. Lose trimovan

Edited by Milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

To na leru nema veze kod novijih dizelasa, vecina prima gas kao mrtva dok je u voznji drugacije. A ovo sto pricas za 2.0 i ja slusam odavno sa raznih strana :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanimljivo mi je sto je kolega Dule ovde rekao da se tesko parkira sa Bravom.

Ja ne pamtim kada sam se lakse parkirao, paralelno parkiranje bukvalno iz prve uvek ubodem bez popravljanja. Doduse imam senzore napred i nazad ali nije kao da mi nesto preterano pomazu, jedino da ne moram glavu da okrecem pozadi :D

Zadnji stubovi su siroki i nije pregledan, ali mogu da nabrojim na prste situacije kada sam morao iz dva puta da se parkiram paralelno..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Dezurni said:

E u qrac. Ovaj počeo da u poređenja ubacuje TDI motore. A nekada sam ga voleo...

 

Približniji je onome čemu uglavnom svi težimo, a to je da kada daš gas auto uvek ide za svojih konja koliko ima...nek je i 100, ali da ja znam da uvek raspolažem sa 100ks. A ne da mi da 165ks kada preticem na auto-putu lastin autobus, a po gradu da se krbamo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da možda to nije samo osećaj...

Pričao je jednom Igor ( @Multijet forever ) kada je probao Bravo 2.0 MJet (tada imao Stila 1.9 MJet 120), da mu se činilo da je Bravo dosta lenj auto u poređenju sa njegovim Stilom. Faktički pričao sve ovo što i vi ovde kako je imao utisak da je auto lenj dok mu ne lupiš baš po gasu. A, onda je odlučio da ne veruje svom osećaju, nego da gleda brzinomer i tek tada video koliko je ustvari brži auto od njegovog Stila. I on je očekivao da mu Nm kod 2.0 ''polomi vrat'' u poređenju sa Stilom od 120 konja, ali se to nije dogodilo pa je zato imao utisak da je auto kilav...dok nije pogledao brzinomer.

 

Daaaavno, kada je Stilo JTD sa 255 Nm bio najčešći, mislilo se da onih 305 ili 320 Nm kod 1.9 MJet 16v kida kada se znalo kako 255Nm može da povuče, a da 360 Nm kod 2.0 Mjet treba da ''lomi vrat'', a da neki auto sa 500 ili 600 Nm treba i kičmu da pomera... :D ...al' u praksi to ne ide tako, fini su oni sa mnogo više Nm, nema ''zabadanja'' ništa posebno jačeg u sedište, ali zato brzinomer leti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znači bravo samo lepo izgleda :D (šalim se malo)

 

ja sam ovim oduševljen :)

 

 

Edited by ivkesm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima neceg I u osecaju ljudi, ipak je osetno manja turbina nego kod 1.9 motora iako je novije generacije, samim tim treba da se zavrti mnogo brze da isporuci snagu, a nema protoka za visoke rpm, od 4000rpp.

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima i razloga za takvom odlukom.

Sta mislite koliko ce zamajac i kvacilo da traju na 2.0 motoru u poredjenju sa 1.9 tdi koji cupa sa 70km/h 5. brzinom?

+ manji turbo = veca usteda i svi srecni.

 

I odavno je trend u automobilizmu da se prave kola sa "sto vise rezima voznje".

VTEC motori, pa modovi voznje,..

 

Ja sam dosta vozio Astru 2.0mjet ganc novu i jeste tromija ispod 2000rpm, ali nije mi ni malo smetalo za voznju.

Uostalom upalite sport mod ako hocete da od starta cupa..oh wait :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onaj osećaj u 80km/h u jugu :D

 

U novijem autu se smorim i na 150, nema osećaja brzine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda moja Delta nije isla kako to fabrika zapoveda u odredjenim rezimima, ali sam od vise ljudi cuo da nisu zadovoljni performansama tog motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Igore, apsolutno nisi u pravu. Svi proizvođači su gejevi, proizvodi se konstruišu tako da što pre crknu, a ti režimi vožnje na turbo dizelu su sviranje onoj stvari. Ovi novi 2.0tdi imaju turbo koji je smešan naspram turba od npr 1.9TDi PD130. Osovinica kao slamčica, malo kućište. Počeli su da crkavaju, evo servis Kunić (Zvezdan sa Banjice) se pripremio za najezdu, nabavio je veću količinu delova i napravio mašinu za testiranje :P

Jeste, ti gej punjači su šatro efilasniji, lako se vrte i imaju precizniju kontrolu boost-a, al džaba kad su flispapirni. 

Zato mislim da je Delta 1.9 twin turbo prava stvar, ima 2 kom waste gate turba, prosto ko pasulj, i čupa lepo, i koliko sam video po netu, može remapom da ima 220ks, što je super. 

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marko apsolutno nisi u pravu ili makar relativno, 2.0tdi cr ima par verzija turbina, a najslabije su skoro iste kao na pd130 ili jtdm150, dok 170/185ks imaju I vecu I ozbiljniju turbinu I ja nisam cuo za neke probleme, najezda bi vec krenula, jer se ti motori voze vec skoro deceniju :)

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam se pre sprd...ovaj salio sa ljudima kada su govorili da na 1.9jtd imas utisak da poskoci kada pipnes gas i to mi je bilo smesno, ali sad tada gledao iz perspektive 1.8 16v.

A sada kada gledam iz perspektive 2.0 na prema 1.9jtd...da...1.9 poskoci naspram 2.0...tako to izgleda.

1.9 odmah isporucuje to snage sto ima pa bilo to 115 ili 120 ili koliko vec KS, ostane posle bez daha, ali pokazi ti meni da imas snage kada mi treba. A ne ne auto-putu gde ti je za preticanje autobusa i punta 1.2 dovoljno i 100ks u cemu god hoces...

Ovo pricam iz perspektive bratovog stila 1.9 115ks koji vise i nije u nekom zavidnom stanju...

A imam utisak 2.0 i da cipujes na 250ks, on bi opet kilavio i u nekom rezimu davao sto ja kazem 65ks, a onda posle kad meni to uopste i ne treba raspalio za sve pare.
Zato kazem, mozda i nije toliko do broja konjskih snaga - vec je jednostavno lose trimovan
 

Jos jedan dokaz tome (kilavosti) je da mi je Sava rekao da postoje neki momci ili momak iz Batajnice, Surcina, odakle li, ne secam se, koji ne da cipuje, vec nekom "prepravkom" dolazi do toga da 2.0 ne bude kilav na nizim obrtajima...???!!!

 

Ej, 165ks, mora da mu se prepravlja mapa da ne bi bio kilav...bravo fiat

 

handsclappingtransparentbackground.thumb.png.ba0415b85de71f09f4aa9172ce2859d2.png

 

 

Edited by Milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

O čemu pričamo gospodo....?

Stilo 3porte VS Delta 5porte

1.9 16v 140hp VS 2.0 16v 165hp

IMG_2017-05-04_23-45-36.thumb.JPG.2f9de71def88e7a38c6f104219d36a54.JPG

IMG_2017-05-04_23-48-22.thumb.JPG.9fc9182ef3f5148a3d15d20dccf6d469.JPG

IMG_2017-05-04_23-50-03.thumb.JPG.aee511feae319d425c2104872b1dcc37.JPG

IMG_2017-05-04_23-51-37.thumb.JPG.0cf53f5bada69c103742560746b5a5d7.JPG

Koliko vidim Stilo je brži/startniji samo do 40kmh i to koliko?:D

Uzmite u obzir da je težina Stila 1265kg a Delte 1430kg

Brojke sve govore;)

Aj laku noć:sleeping:

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba li da stavljam uporedne brojke sa 1.9 8v 115hp gde su razlike jooooš veće?

I obzirom da je tema o Bravu samo ću da dodam da on mora imati rezultate bolje od Delte obzirom da je lakši...ako nije tako ne bih krivio Fiat i motor već ispravnost istog...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To su teoretske brojke, aproksimacija, a ako uzmemo milutinov slucaj u obzir, da je naizgled zdrav prav bravac za koji je mislio da ide lepo (kada se zavrti) izbacio 30ks manje, a nije usamljeni slucaj.

Evo recimo kod alfe 159 2.4 redovno izbacuju po 20ks manje od fabrike, a pritom imaju deklarisanu moment I nisu lenji na niskim obrtajima.



Sent from my KIW-L21 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, a da li postoji realna mogućnost da isto tako u ovoj deklarisanoj snazi i odnosima brzina, ubrzanja za ovaj 1.9 postoji greška ili je ona samo za 2.0;)

Takođe, koliko su stare te Alfe i da li je čudno da auto koji ima 7~8~10god izgubi 20tak konja?

Sledeće, Skile je na njegovoj merio 154ks ako se ne varam što znači da je auto ispravniji od Milutinovog Bravca koliko god je on izgledao kao super....

 

Kažem, vozim i jedno i drugo i sa pravom mogu da kažem da te razlike nema u toj meri koja se ovde predstavlja. Takođe se slažem sa Nešom da je to više osećaj nego realna slika stvari. Jedina prednost ovog "manjeg" motora je što on "poskoči" na pipanje gasa tu je kraj što se toga tiče. Govorim iz ugla i stila moje vožnje naravno...

A možda ja i nemam pojma i ke.jam bezveze ali eto forum za to služi pa neka tako i bude.:D;)

 

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Markobgd said:

već ispravnost istog...

 

Samo moramo da iz ove cele prebacimo pricu sa Milutinovog bravca prebacimo na 55 drugih ljudi koji su rekli da ima nesto cudno oko 2.0 i tog slucaja...

Ili nas...ne 5 kako sam rekao, vec 55 nikada nismo probali nesto drugo pa zivimo u zabludi i 2.0 stvarno kida na niskim obrtajima...ili ako pricamo o ispravnosti - onda je jedan jedini 2.0 (morao biti ubiven) izuzetak odnosno ispravan, a svih ostalih 55 neispravno.
Slucajnost? Ne bih rekao...

Kao sto vec rekoh, ovo nisu price rekla-kazala, pricao sam sa ljudima cije misljenje cenim i slazemo se u istom...a to je... ... ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...