Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Buca je uvek tu sa nekom šalom da smiri tenziju, dajte ljudi šta vam je bem ti auta i motore i kidanja ja imam 100 nm obrtni i to čupa kako ide na leru i bole mene uvo bitno da se kotrlja :D

Edited by gorank82

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Buca_Tipo said:
@Sava jel cupa moj robusni 1.9?


Moze da prodje :p

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Dezurni said:

Gorane pusti ti tu diesel sektu. Ne razumemo mi te probleme :)

Moracu da te poslusam i da se ne guram đe mi nije mesto :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ama bas... citam poslednje tri stranice i svako malo pozelim da nesto napisem ili neciji post da ponovim ali neka... ne razumem ja te dizlo prblm  :innocent:

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesuje me kakav je auto Bravo 1.4 TJet ? Motor menjač, održavanje. Dali ima plivajući zamajac ili ne i koliko je bolji od grande punta sa iistim motorom. Koji mi vi preporučujete?

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav dobri ljudi
Elem resio sam da kupim auto, prvi auto koji kupujem u zivotu. Imao sam u opciji Ford Focus i Fiat Bravo (2007-2009) i odluka pala na fiat. Dosta mi je lepsi. Procitao sam celu temu. Vidim da su i dobri motori, uzecu dizelasa i to je reseno nego vrlo malo informacija veznao za 1.9 150 konja. 120 je ok, nego nesto gledam ovaj od 150. Kakav je za odrzavanje, da li mnogo vise trosi, mozda neki cesci kvarovi nego 120, itd....Par informacija bi mi znacilo, i to kad odlucim, krecem u potragu..Hvala.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gand 1.9 120ks ubedljivo najzilaviji motor u jakoj konkurenciji, 16v 150ks je u osnovi isti, jaci je naravno, malo vise trosi, od potencijalnih problema ima usisnu granu koja moze da napravi havariju na motoru tako da je preporuka da se izvade sporne klapne iz nje ili uzme nova usisna grana, takodje menjac na 150ks moze traziti zamenu lezajeva I remont.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, johnnynikola said:

Izgleda da je prodat. Nije na oglasima.

Probaj da mu ovde na forumu posaljes privatnu poruku, barem ces znati da li je jos uvek aktuelan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/12/2017 at 1:20 PM, vagenovac said:
@gand 1.9 120ks ubedljivo najzilaviji motor u jakoj konkurenciji, 16v 150ks je u osnovi isti, jaci je naravno, malo vise trosi, od potencijalnih problema ima usisnu granu koja moze da napravi havariju na motoru tako da je preporuka da se izvade sporne klapne iz nje ili uzme nova usisna grana, takodje menjac na 150ks moze traziti zamenu lezajeva I remont.


Jel si siguran da i u brava ide M32 menjac? Pre bi rekao da ide isti kao u 147/GT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam pouzdano, ali mi je vrlo verovatno posto m32 ide u grande punta koji se pojavio dve godine ranije, mada bravo je doradjeni stilo ispod lima, tako da nije nemoguce ni da ima stare menjace, mada znam ljude koji su I na stilu/147 16v imali problema sa menjacem, ali su bili cipovani I izivljavali se.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Buvac030

 

Imas na ovoj temi dosta toga o Fiat Bravo mk2:

 

Fiat Bravo sa 1.4 motorom ne ide nikako, atmosferac, dok je ovaj GP sa oglasa turbak, nebo i zemlja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/12/2017 at 0:03 PM, gand said:
Pozdrav dobri ljudi
Elem resio sam da kupim auto, prvi auto koji kupujem u zivotu. Imao sam u opciji Ford Focus i Fiat Bravo (2007-2009) i odluka pala na fiat. Dosta mi je lepsi. Procitao sam celu temu. Vidim da su i dobri motori, uzecu dizelasa i to je reseno nego vrlo malo informacija veznao za 1.9 150 konja. 120 je ok, nego nesto gledam ovaj od 150. Kakav je za odrzavanje, da li mnogo vise trosi, mozda neki cesci kvarovi nego 120, itd....Par informacija bi mi znacilo, i to kad odlucim, krecem u potragu..Hvala.......

 

Gledaj da je sa manuelnom klimom, proveri radio za svaki slucaj, desi se da ne ocitava mp3 i narezane cd, vodena pumpa takodje, vidi servisi kada su radjeni i kako....izbegavaj modele kupljene kod nas i odrzavane u nasim ovlascenim servisima.
To za pocetak, iz iskustva sa Bravom

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako sad? Izbegavati kupljene kod nas, izbegavati iz uvoza, jer se ne znaju servisi i kilometraza, sta covek da kupi onda?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzeli smo brava kupljenog novog u Delti, bili do Delte, proverili sve, sve radjeno i menjano na vreme, sve po satu, inace bio na jednu firmu....posle mesec dana otisli kod Gorana, zupcasti raspada se bukvalno, ispucao ceo, od antifriza kiselina se napravila, pumpa samo sto se nije raspala, korpa polu razvaljena,a u racunaru stoji da je veliki servis radjen pre 14.000km, mali pre 3700km, itd.....da ne nabrajam sta pise da je sve menjano, kocioni cilindri, korpa, lamela.....vidjao servisa nije od kad je kupljen.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Bingodalton said:

Kako sad? Izbegavati kupljene kod nas, izbegavati iz uvoza, jer se ne znaju servisi i kilometraza, sta covek da kupi onda?

 

Kupis nov i odrzavas ga u inostranstvu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok. Hvala na odgovorima. Onda ovaj od 150 ispada kao opcija i ostaje 120. Dilema resena. :). Ovo oko izbora da li je kupljen kod nas ili ne, kapiram da je stvar odrzavanja, pa gde god je kupljen auto samo treba naci dobar primerak. Svaki savet je dobro dosao, ipak su ovde iskusniji ljudi .;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja odmah da ti kazem nisam iskusniji, kupio sam Bravo 1.6 120ks, pre dve nedelje.

Cetiri meseca sam listao oglase, od toga poslednja dva aktivno trazio auto, par puta dnevno gledao.

Nije se pojavio auto u oglasima a da ga ja nisam video. Sa koliko sam prevaranata pricao, jezivo!

BAR 95% ljudi u oglasim aktivno pokusava da te prevari, i to ja kao laik s pola snage provalim.

 

Moja logika je

1) kupovina od prvog vlasnika u Srbiji, mozes da proveris kilometrazu, ali zato su ovlasceni servisi jako cesto KATASTROFA, a i krljan je po nasim putevima.

Da nadjes Bravo od 120ks koji je kupljen kod nas.... Skoro nemoguce. Jos da je u dobrom stanju...

2) kupovina na placu. Ne znas kilometrazu, ali zato uglavnom bolje odrzavani (kazem uglavnom!) i vozeni po boljim putevima. Imas garanciju na motor i menjac, najcesce je godinu dana.

 

Kupovina od prekupaca koji doteruju iz inostranstva mi nije bila u opticaju. Najgore od obe opcije.

 

Ja sam odveo majstora na plac da pogleda, i koliko je on na licu mesta (probna voznja) mogao da vidi, njemu se ovaj svideo. Vise auta je na prvi pogled odbacio.

Ovaj sam oterao u servis na detaljan pregled i dijagnostiku i kad su mi rekli da je stanje odlicno, tek onda sam ga kupio.

 

Sto ti je ujedno i moj savet. NIKAKO bez pregleda u servisu. Sad svi pisu "moguca svaka vrsta pregleda" ali videces da u praksi to nije tako.

Cim se ozbiljno zainteresujes i dodje skoro do kupovine, iznenadices se koliko tih "moze sve" imaju druge kupce, zure tetki po lek i sl.

Cim krene da se vrpolji oko pregleda, obavezno naglasis da ce biti merena debljina farbe.... Sve ti je jasno.

 

Srecno!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...