Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

On 4/21/2017 at 11:53 PM, ivkesm said:

Hvala unapred, i ako ima neko iz okoline Sr. Mitrovice da me provoza i da mi dozvoli da malo provozam brava nek se slobodno javi (posle može i neko pivo :) )

Ne vidjoh ranije, ja sam danas 01.05. u SM i okolini, pa ako zelis mogu biti prezenter jednog primjerka :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kasno Marko (u ovom slučaju Vlada) na Kosovo stiže :) ceo dan sam bio bez telefona pa sad tek vidim da si pisao

Edited by ivkesm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo je svakako vozljiv.

Moja licna zamerka je malo mesta na zadnjim sedistima i ugao vozackog sedista kom nenormalno fali  podesavanje ugla sedalnog dela jer tako je podeseno  da noge bukvalno vise sa njega.

Ima jhos jedna zamerka  ali top je stvar do vozaca a ovog puta mene  koji sam ga vozio mesecima  i veorvali ili ne nisam uspevao da ga parkiram  ravno tj paralelno sa linijom  na parkingu.!:D

Neverovatno da  taj auto ima takav kokpit da se ja njim vodim dosad sam promenio skoro 80 licnih automobila i ni sa jednim nisam imao taj problem oko parkiranja.

Zena se smejala salno jer od 10 puta 9 ne parkiram paralelno sa linijom.

Sad Golf koji vozim parkiram vezanih ociju  paralelno ili zenin C2  al kad vidimo Bravo uvek se ismejemo.:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad nisi vozio onaj s kamerom kao što je auto u drugom oglasu.

 

On 4/30/2017 at 10:35 PM, DraganUS said:

7cca7ff0d88347fcabb7b726d0c657f5.png

 

https://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/9991704/fiat-bravo-150hp-dynamic-sport

Jel mozda gledao kola neko do sad ili neko misljenje. Nisam siguran jel mu ovo sija ESP?

 

Nisam ni ja siguran za to, ali auto iz uvoza dizel star 10 godina da je prešao samo 150.000 ... teško. Pre bih gledao onog turbobenzinca iznad. 2 godine mlađi, malo manje i košta, eksploatacija bi trebalo da bude jeftinija ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A recite mi šta mislite o ovom benzincu?

grgre.jpg

Da li je to fabrički LPG ili je naknadno ugrađivan?

Znam, znam, znam, na plin se kuva, ali mi zapao za oko :)

 

Kao i ovaj, doduše dizel, ali 2010-to :)

tge.jpg

 

 

Edited by neshaoct
dodao printscreen

Share this post


Link to post
Share on other sites

I nijedan od ova dva prodavca ne mase sa servisnom knjizicom niti je stavio u tekst da garantuju za kilometrazu sto ti govori da su kola svakako vise presla.

Ovaj plinas  moze samo glavobolju da ti stvori jer  taj plinski uredjaj kod nas  niko ne servisira a kad ode onda su i popravke preskupe jer nema ko da ga servisira i uzece neko da se igra pa moze samo jos vecu problematiku da napravi. Zato bolje gledaj  da uredjaj bude neki poznat na nasim prostorima ili suvog benzinca pa onda ovde ugradi plin  gde ces imati i dve godine garancije  i jeftinije odrzavanje jer za pojedine plinske uredjaje samo jedna dizna kosta 80€.

Ovo kazem zato sto  kad ti jednog dana crkne taj uredjaj onda ces morati da platis 6000 dinara njegovo vadjenje  pa onda ponovo da platis ugradnju novog  i atest sto je jos oko 500€ za tog turbasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za sedište se slažem sa Duletom 100%. Meni odgovara jedino kada ga spustim do poda, tek tada mi noge imaju potporu, samo što je onda i preglednost lošija!
Zameri imam i na presvlake, odnosno sedalni deo, koji je rupičast, pa tu često zapadnu razne mrvice, teško ih je očistiti, a posle ostanu tragovi!
Preglednost zadnjih bolova je loša, zbog samog zaobljenog oblika, tako da su parking senzori moj savet!
Inače sam sa mojim za pet godina prešao oko 70000 km, zajedno sa cenom nabavnom ulaganja su mi oko 15 din/ km!
I dalje me oduševljava dizajnom eksterijera, a posebno enterijera, kao i motorom!
Javila su se u medjuvremenu i dva cvrčka, pa sad smišljam kako da ih se rešim!

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ukoliko bih odlučio da se rešim tog plina kasnije? Bez da ga vraćam nazad?

Nego koja je razlika (ako je uopšte ima) između analogne i digitalne klime? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Analogna ima samo on/off i tri brzine lađenja. Digitalna ima izbor temperature, brzine lađenja, opciju brzog odmrzavanja šoferke, dve zone, za vozača i suvozača i lep ekran!

Share this post


Link to post
Share on other sites

I lepu verovatnocu da ce imati igranku sa klapnama i motoricima :) , losa resenja koja se vuku jos iz Stila, a nastavila su se sa Bravom i Deltom. Sto naravno ne znaci da treba izbegavati istu, sve se proveri.

Sedista su u vecini Fiata tipicno zabarska - kratki sedalni delovi sa losijim potporama, sto svesno rade 100% i dan danas. S obzirom na takvo resenje, interesantno je da sam X puta vozio po nekoliko stotina km u cugu i da nikada nisam izlazio umoran. Jer su na oko sedista konstrukcijski blagi uzas.

Za moj ukus, malo bolje resenje sedista je na Bravo Sport koji sam imao priliku da vozim - profilisanija su, sa boljom potporom i po mom utisku za nijansu duzim sedalnim delom. Sto se izbora motora tice moj redosled bi bio MultiJet 1.9 16v, 1.9 8v, mrtva trka izmedju 1.6 i 2.0, pa onda benzinjara 1.4 T-Jet i na kraju 1.4 atmosferac.

 

4 hours ago, bane1321 said:

I dalje me oduševljava dizajnom eksterijera, a posebno enterijera, kao i motorom!

 

Za ovo bih se apsolutno slozio sa Banetom, dugo je ravnopravno mogao da stane na crtu sa bilo kojim modelom iz klase, a ima smek koji novi Fiati polako ali sigurno gube.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jel se zna kolika je carina ako bih uvozio auto? Tj kolike su mi ukupni troškovi, carine, pvd-a i slično?

 

Jel uvozio neko?

 

37 minutes ago, Ivan said:

Sto se izbora motora tice moj redosled bi bio MultiJet 1.9 16v, 1.9 8v, mrtva trka izmedju 1.6 i 2.0, pa onda benzinjara 1.4 T-Jet i na kraju 1.4 atmosferac.

 

Zašto svi toliko ne volite taj 2.0? :) Ja nekako u poslednje vreme gledam 1.6 120ks i 1.4 tjet 120ks, nekako više volim benzince, ali šta ga ja znam...

Edited by ivkesm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da ti se ne isplati to sam da radis, narocito ako nemas nekog na carini, spediciji...

Koliko se secam, troskovi su oko 25-30% na cenu automobila u inostranstvu.

Sto se tice 2.0 motora, skroz je cudan da tako kazem.

Ispod 2800-3000rpm recimo, mislis da je ispod haube neki motor od 120ks maksimum.

Ja sam ga imao u Delti koja je malo teza od Brava, ali mislim da nema neke spec razlike.

Edited by skile86

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, skile86 said:

 

Ispod 2800-3000rpm recimo, mislis da je ispod haube neki motor od 120ks maksimum.

 

4 minutes ago, Milutin-NS said:

U uobicajenom rezimu voznje pokazuje svojih 65ks, a za onih 100ks moras dobro da se pomucis...

Ovo...

Trenutno sam u CG sa dva svoja auta ili ti sa baš te dve opcije koje pominjete. 

1.9 8v 110ks i 2.0 16v 165ks

Oba vozim već par dana i razlika je nebo i zemlja u uslovima koji su daleeeeko zahtevniji od proste ravnice/tepsije.

Ali kako ja to vama da dokažem i dočaram? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...