Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Ovo za mačke je šala, ali veruj mi da nije čest slučaj da dizel zadimi kao lud, pogotovu ako mu je egr loš. Moj je znao da zadimi kada se vozi na niskim obrtajima pa posle stisne dok mu nisam zapušio egr, a od tada nisam video da se dim kako se odbija o asfalt.

 

Inače, složio bih se sa Tićmom za ovo. Atraktivnost je stvar ukusa, ali meni Bravo deluje atraktivnije samim tim i što je noviji primerak od Alfe koja se proizvodi još od 2001.  Što se kvaliteta izrade tiče na mene je Bravo ostavio bolji utisak, pogotovu ručica menjača i desni airbag koji su na dosta Alfi u jako lošem stanju pa se desi da auto nije udaren, a poklopac vazdušnog landara samo tako. Sve u svemu ja mislim da nećeš pogrešiti sa Bravom kao god da okreneš. To je po meni redizajnirani Stilo kome su ispravljene mane, a opet je održavanje ostalo isto za mnogo stvari + lakše ćeš naći dobrog Brava jer su dosta noviji modeli u pitanju dok je npr starog Brava prava umetnost iskopati da valja.

 

Ja bih voleo da čujem neko poređenje 159ke i Brava 1.6 i 1.9 120/150ks na primer :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo vs 159, tesko uporedivo.

Bravo prakticniji za grad i nesto manji potrosac, 159 bolje zvucno izolovana, mnogo lepsi polozaj sedenja i ugodjaj u voznji, bolji menjac, bolji osecaj na volanu, cena odrzavanja slicna, gepek im je tu negde ali kod alfe daleko losiji pristup gepeku. Sve u svemo mnogo se razlikuju i meni licno 159 mnogo bolji auto. :)

@awwwwram

Motor 1.6 ili 2.0 bez obzira koja varijanta cini mi se da su malo bucniji. Imaju malo grublji rad dok su hladni, kada se malo zagreju tu su negde kao 1.9. Meni bi jedina zamerka na Bravo bila slabija zvucna izolacija bez obzira koji motor je unutra. To se primeti pri vecim brzinama, ne cuje se motor, cuju se vetar,gume,.. Nije to nista strasno, ali recimo u tim rezimima voznje meni licno Megane3 1.9 je prijatniji za voznju, njega sam probao malo duze, a ista je kategorija.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja bih voleo da čujem neko poređenje 159ke i Brava 1.6 i 1.9 120/150ks na primer :)

 

Neumesno je porediti ;)

 

 

cena odrzavanja slicna

 

:whistle:

Edited by Dante Bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Utvrdjujem gradivo na polovnim automobilima, gledajuci po 1000. put sta se prodaje...

Nista mi nije jasno sa ovim paketima opreme... U 99% slucajeva, ako ima automatsku klimu, parking senzore, tempomat, felne 17'', grejace i podizace svega, itd. - nema Bluetooth!

 

Ne kontam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Nego, moze li neko da uporedi Bravo sa AR147? Njega imam u prstima i usima, pa bi upredni opis bas bio od koristi. Onako... Zvuk, upravljivost, kvalitet izrade spolja i unutra, zivot sa njim u garazi, itd... Sa kojim autom se vise ili cesce place...

Imao sam 147-icu, sad imam Brava.

Odmah da se razumemo, Bravo je bolje zvučno izolovan od Alfe 147/156. Istina je da se čuje buka od vetra, ali to je na brzinama preko 130 km/h (rekao bih, nisam obraćao tačno pažnju), ali mislim da je to više problem vezan za aerodinamiku, a ne zvučnu izolaciju...

Alfa je auto za preciznu, sportsku vožnju, a Bravo je auto za mirno krstarenje.

U Alfi je položaj za volanom bolji, samim tim što može niže da se sedi u odnosu na Bravo (a Bravo je karting u odnosu na kamionski Stilo).

U Alfi je mnogo precizniji upravljač i leži neverovatno dobro na putu, dok je Bravo mekši (ima i city servo) za vožnju, ali nije mek na trapu, šta više tvrd je, a nije mnogo precizan i stabilan u krivinama (u fabričkom setup-u).

Kvalitet enterijera je na strani Brava. Mnogo su popravili kvalitet plastike u unutrašnjosti i nema više cvrkutanja, za razliku od Alfe koja, uglavnom, cvrči i to dobro (ipak su stariji automobili).

Nekom je lepša Alfa, nekom Bravo... Mani lično je Bravo, pogotovo u Emotion pakeu opreme kakav je moj, mnoooogo atraktivniji od Alfe, ali lepota je u oku posmatrača ;)

Mene je Alfa gonila na oštru vožnju, dok sa Bravom uživam, uz poneku oštriju vožnju uz i niz Venac.

Mani je još rano da ih uporedim što se kvarova tiče, jer Bravo imam tek 6 meseci, i to bez ijednog vanrednog odlaska u servis. Dok sam vozio 147 i 156 (ukupno 2 i po godine), mal' se nisam okumio sam majstorima :)

 

Toliko od mene, nadam se da sam pomogao.

Edited by HijackerNS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista mi nije jasno sa ovim paketima opreme... U 99% slucajeva, ako ima automatsku klimu, parking senzore, tempomat, felne 17'', grejace i podizace svega, itd. - nema Bluetooth!

 

Uglavnom su to niži paketi opreme. Imaju običaj Italijani da doplate za nešto što im treba i uzmu auto sa jeftinijom opremom. Tako je na primer moj Stilo npr imao mp3 player što je retkost, kožni volan i menjač i nije imao naslon za ruku. Inače, ako bude sudbina Brava ista kao i Stila neće biti problem da se doda malo više opreme pošto je kod Stila jedino navigacija skupa, a ostalo se za jako male pare i sa malo truda ugrađuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije tacno, moj je Emotion paket pa opet nema BT, mada nisam siguran ni za sta bi ga koristio :huh:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

(a Bravo je karting u odnosu na kamionski Stilo).

 

:laughing:

 

Dok sam vozio 147 i 156 (ukupno 2 i po godine), mal' se nisam okumio sam majstorima :)

 

 c060.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

BT je super korisna stvar, ali bi se bez njega moglo preziveti...

Ono bez cega se ne moze je USB port koji dolazi sa njim! Genijalna stvar!

MP3 na flesic, boc u rupu i veselje moze da pocne :guitar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To se resava sa Microlink-om za 30eur i imas sve isto. Najbitnije je naci dobar auto a te sitnice se daju nadomestiti.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I to je istina. :)

 

Nego, kada vec spominjemo Microlink, znam da tamo postoji ogranicenje u vidu broja foldera i 99 pesama po folderu.

Vaze li slicna pravila i za ovaj fabricki USB port? Ima li ga neko u autu?

Da li ispisuje imena pesama?

Takodje, podrzava li jos neku ekstenziju osim MP3?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo vs 159, tesko uporedivo.

Bravo prakticniji za grad i nesto manji potrosac, 159 bolje zvucno izolovana, mnogo lepsi polozaj sedenja i ugodjaj u voznji, bolji menjac, bolji osecaj na volanu, cena odrzavanja slicna, gepek im je tu negde ali kod alfe daleko losiji pristup gepeku. Sve u svemo mnogo se razlikuju i meni licno 159 mnogo bolji auto. :)

@awwwwram

Motor 1.6 ili 2.0 bez obzira koja varijanta cini mi se da su malo bucniji. Imaju malo grublji rad dok su hladni, kada se malo zagreju tu su negde kao 1.9. Meni bi jedina zamerka na Bravo bila slabija zvucna izolacija bez obzira koji motor je unutra. To se primeti pri vecim brzinama, ne cuje se motor, cuju se vetar,gume,.. Nije to nista strasno, ali recimo u tim rezimima voznje meni licno Megane3 1.9 je prijatniji za voznju, njega sam probao malo duze, a ista je kategorija.

 

Koja je to varjanta 2.0 osim 165 ks? :D:p:D

 

A sto se tice bucnosti 2.0 masine, mislim da itekako gresis. . .  Ja sam vozio 4 godine 1.9 multijet od 120 konja, i sad evo 2 meseca 2.0 multijet 165 konja, razlika nebo i zemlja... stilo na 2500 rpm ludi, buka unutra duplo veca nego kod brava...

 

Na minusu kad upalim 1.9, kao da sam ukljucio mlin cekicar za kukuruz :D, a 2.0 mjet stabilizuje rad posle 2 sekunde na -5C... Kad se zagreje ne cuje se... Sa muzikom na 8-9 pojacanom ne oseca se unutra prisustvo motora... 

 

A sto se tice izolacije zvucne unutrasnjosti auta, i ona je poboljsana u odnosu na stila i do dosta po meni... Naravno uvek bilo i bice da francuzi prave udobnija, meksa, tisa kola... jednom recju prefinjenija, ali slabije idu :D:p:D a to je veoma bitan detalj :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ totti- francuzi i tako i tako, ali nemci (citaj vw golf 5 1,6 fsi) nikako! :D hahahah salim se naravno...

 

2.0 hdi 136 konja ide fino, ali ostalo je veoma slabo za moj ukus... tipa 2.0 hdi 90 konja i 110 konja... koliko se secam odavno kad sam gledao po auto dati, 2.0 hdi od 110 konja u pugu 307 0-100 obrzava za oko 13 sekundi, eventualno nesto malo manje... Da se niko ne nadje uvredjen, ali 2.0 turbo dizel sa 90 konja je po meni dosta lose, da ne kazem jadno :p on je ubrzavao do 100 za 14 sekundi ako se ne varam...

 

pa 80-tih godina je vw napravio 1.6 turbo dizela sa interkulerom i 80 konja, a 2000 i neke godine pezo pravi 2.0 sa 90 konja. . .  :D Sad ce neko da kaze trajnost motora, ma kolika da je, kad ono nece da ide, moze biti trajan koliko god, kad se neko iznervira i uzme macolu od 10 kila nece ga nista spasiti :D hahah

Share this post


Link to post
Share on other sites

ali 2.0 turbo dizel sa 90 konja je po meni dosta lose, da ne kazem jadno :p on je ubrzavao do 100 za 14 sekundi ako se ne varam

Gresis, iznenadjujuce korektan motor. Tacno je da nije neki sprinter do 100, sto mu i nije namena. Ali ima kraci menjac i izuzetno lepa medjuubrzanja (ponavljam, za tu snagu) cak i kad se malo optereti i idealan je za magistralu, uz to i smesan potrosac. Vozim ga vec 5 godina u zadnjoj seriji Xsare (2004.) i pricam iz iskustva. Dok je JTD mnogo agilniji i blizi mom stilu voznje. Izvinjavam se za off.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam prilike da se vozim i vozim vise puta pug 307 sa 90 konja i svaki put me je sve vise razocaravalo to idenje. . . A drug koji ga je kupio pre njega je imao pug 106 1.0 sa 40 i nekim konjem koliko se secam, koji je uz bubanj potok izlazio sa 60 kmh, a za ovaj je pricao brate ovo ide 100 uz bubanj potok :D hahah

 

Osim njega nisam ni jedan auto imao prilike da vozim i probam sa 2.0 hdi... U sustini prica je slicna i sa 1.9 jtd od 80 konja... Za moj ukus je to sve slabo.... 

 

A posto je prica o bravu napisacu i ovo, a mislim da sam pisao do sad, a to je da sam vozio 1.6 mjet sa 105 konja, znaci slabiju verziju, auto je kupljen glanc nov 2011 god i sada ima oko 35-40 000 km... i to njegovo idenje je na mene ostavilo jako los utisak :( ljudi i specifikacije kazu da 1.6 mjet sa 120 konja ide isto ako ne i bolje od 1.9 mjet 8v sa 120 konja, a ovaj od 105 konja je blagi uzas... druga treca brzina dao mu pun gas ili pola gasa isto ide... znaci taj auto u normalnoj gradskoj voznji trazi da se vozi skoro pun gas... njega sam imao prilike da 2x vozim, prvi put odavno pre godinu ipo dana mislim da je tada imao oko 15 000 km na satu i sada pred kupovinu mog brava 2.0, hteo sam da vidim kako se u voznji ponasa nov auto, znaci samo da vidim trap, kolika je udobnost i to...  i tada sam se razocarao idenjem istog :(

 

Nekako mi bolji utisak idenja ostavi gore pomenuti golf 2 sa interkulerom (1,6 turbo dizel sa 80 konja) nego ova nova vozila :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Tosonije 

Mislio sa uopšteno na sve varijante 1.6 i 2.0 motora, znači svih novih.  :D

 

Bravo je u svakom slučaju noviji i bolji automobil od Stila, tako da ne sumnjam da je i zvučna izolacija bolja. :)

 

Francuzi idu sasvim dobro, samo im je obrtni moment raspoređen tako da se manje oseti. Slažem se za ovo od 90 ks na 1,2-1,3 tone, to po meni slabo ide. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uglavnom ljudi donose zakljucak na osnovu leseva sa placeva, svasta sam ovde citao. Dodatno, imamo i nove HDI Pug u floti firme od 68 do 140 KS (od 206 do 407) i znam sta pricam.

Tosonije, posle npr. tvog 165 KS Brava sam seo opet u tu istu Xsaru ili Stilo i mogu da uporedim. Ne vredi, moracu da doteram jednom i Francuza na crtu, ne ocekujem da te pocepam kao sa Stilom, ali bicu zadovoljan i sa casnim porazom :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

HDI motori su dobri i tu je . :)

Vas dvojica kao deca :p tosonije,ti mozes da povezes i lastu,ne moras neki koji probija zvucni zid,a ivan nek casno izgubi :p posto je resio

 

Sto se tice N bravo modela,dobar je to auto,ja iskreno najvise volim one 1.9 od 120 ne boli te glava vec je dosta poznat,ok su mi i 1.4/16v ,a sto se tice masine od 2.0 i 165ks eh,sada ,pa kada to pocnes da vozis,posle tesko da ces na slabiji da ides ;) jos kada je u stanju kao sto ima Tosonije,eee :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pravu smo svi na svoj nacin :D Svi novi dizeli su dobri! Da nisu dobri ne bi prosperirali, ne bi se pravili u milionskim tirazima... tako da to je to... Samo ja izvodim neke svoje zakljucke i kerefeke... meni je 90 konja slabo i to je to... da se razumem za grad je sve dobro, do 100 kmh je i 1.2 benzinjara startna, ali preko toga mukkkkkk... Ja cesto putujem tovarim auto sa 3-4 coveka, pun gepek, pun rezervoar, i onda mi je potrebna konjaza... ni stilo ni bravo sa ovim konjazama ne osecaju uzbrdice, meni je to bitno, a i da mogu da preteknem bezbedno kad zatreba :D

 

E bane da znas, da bi moja klasa trebala da bude prva koji cemo imati obuku na lasti... Jos uvek je utva u upotrebi dok se ne zavrsi sa ispitivanjima laste i dok prva grupa pilota nastavnika letenja ne zavrsi obuku za lastu... tako da se nadamo iskreno svi (nas 7 klasica ) da cemo od sledece godine sesti u lastu... 

 

A bogami ne zna se ko bi izgubio :D utva horizontalno nece preko 170-180 kmh, tako da mislim da bi me ivan sa tim njegovim hdi mozda i sustigao :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa po kakvim putevima ti voziš?  :laughing: Ja se gomilu puta iznerviram što gušim ovih 115ks pošto ne možeš da se izvučeš iz kolone i prešaltaš kako treba, a ne da mi treba više. Išao je Stilo i do Italije preko Hrvatskih planina koje su čak i dosta oštrije od Bubanj Potoka i vukao je bez problema 130-140 tuda, preko toga je mogao, ali nisam smeo da se glupiram u inostranstvu tako da meni ova konjaža taman odgovara. Što se preticanja tiče vozim uglavnom autoputem,a  normalno ako jednom nedeljno nekog preteknem na Batajničkom drumu i to je uspeh. Ako još malo pritegnu ove zakone i nateraju nas da vozimo po ograničenjima ja ću bez razmišljanja sledeći auto gledati do 1600 kubika.

 

Ajde da i ja stanem u odbranu 2.0hdi. Probao sam davno 307 sa tim motorom i užasno se smorio. Ne ide nikako, mnogo troši i nema onog udarca u leđa kao u Stilu. Pre par nedelja me komšija provoza u 2.0hdi C5 i oduševim se kako ide, rekao bih da mu više ni ne treba tako da je verovatno onaj 307 bio baš loš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...