Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

 

Hmmm... Ja ne pamtim ovako dobre mesece kao Januar i Februar :guitar:

 

Potvrđujem i dodajem decembar. Mislio sam posle onakvog decembra do aprila nema šta da radim, kad ono januar jači od decembra, a februar za par dana će biti kao januar a tek pola meseca... :) 

 

Ti se nejavljaj! :D kod tebe se obrce ali koliko vidim kod drugih.... A oglasi sto se tice bravo-a stoje... ima onih koje sam gledao prenove godine i jos stoje. mozda se prodalao 6-7 sa oglasa ostali stoje

 

Postoji razlog zašto stoje. ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to ako je samo mana onda se lako resava. Presvuce se boljom kozom I super. Tako je kod mene.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se čini da je svaki Bravo sa Sport opremom imao to... ostale nisam baš viđao... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^ Potvrđujem: Samo Sport oprema.

Ja u Stilu sa Dynamic opremom imao taj naslon - mnogo zgodno za decu... ali nema ni u Dynamic ni u Emotion opremi. :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sa ovom kilometrazom moze da se nadje i na mobile.de pa ne voze svi po milion kilometara godisnje ko pojedini na oglasima a to su firme uglavnom. Mi jesmo narod koji u sve moze da poveruje sem u kilometrazu na kolima :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima!

Moze li neko, nesto vise reci o novom bravu 1.4 benzincu, ima samo par takvih u oglasima? Mislim da su benzinci ipak sigurniji kao polovnjaci za kupovinu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa mislim da je go ko pistolj!

nista od opreme nema!


Pa sa ovom kilometrazom moze da se nadje i na mobile.de pa ne voze svi po milion kilometara godisnje ko pojedini na oglasima a to su firme uglavnom. Mi jesmo narod koji u sve moze da poveruje sem u kilometrazu na kolima :smoke:

jeste jeste!

samo na Mobile de sa tom kilometrazom nisu ta cena!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto sam bas zainteresovan za ovaj auto raspitivao sam se kod majstore. Rekli su da je auto super da je majbolje 1.9 uzeti, mada su dobri i 1.6 nista lose... Ali samo dizel jel benzinci imaju problem sa elektronikom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahhh... evidentno je da si pričao sa nekim... 'ajde da kažem - "majstorima" da ne govorim nešto drugo da ne ogrešim dušu :) 

 

Ta priča otprilike ovako zvuči: 1,9 radim svaki dan i to znam da nema problema, a i išao je u Stila tako da ga radim već godinama unazad. 1,6 je još uvek noviji motor nisam ga toliko radio, ali do sada nisam imao neki problem kada sam ga radio. 1,4 benzin nisam nikada radio (jjer ih i nema kod nas skoro nikako), ali to je Fiat tako da verovatno ima problem sa elektronikom. 

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja bih još dodao da generalno majstori ne vole ("majstori") benzince u FIat-u. Ne znam što. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa zato sto je komplikovaniji od dizela sto se tice nekih stvari i nece da lupaju glavu, barem neki . . .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nista konkretno, znam kod mene na puntu kad sam imao neke bagove sa strujom par njih je bilo u fazonu ma kao teraj to nije mu nista prestace. Neki kompjuteri imaju problem kad se ugradi plin pa cesto pobrljave. Meni se desavalo da ne mogu da krenem kad vozim na benzin ako je ispod 2000rpm sve dok ne skinem klemu . . .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma šta bre komplikovano?! Šta pričate?  :thumbdown: Sve što čovek napravi, neki drugi čovek mora da može da održava. Nije to kvantna mehanika. 

Jeste, dizel motor ima svoje pojedinosti koje su možda komplikovanije, benzinski ima svoje, na kraju svaki motor je manje više isti, a različiti, ali `ajte molim vas, dobrom majstoru benzinski motor ne treba da bude bauk, kao ni dizel. A to što pojedini imaju problema kad ugrade gas, to neću da komentarišem... majstori će tu reći, pa rekao sam ti da ne ideš da ugradiš gas kod Mike, on stavlja turske rezervoare, loše svećice, i neznamnijakoji gasni sistem, trebao si da odeš kod Laze, on ima Landirenzo (BRC, ili većnekikojijemenipoznat), pa bi to radilo kako treba... Ugradnja gasa ume da napravi problem, i nekad su ti majsotri u pravu što se tiče jeftinije ugradnje gasa u odnosu na onu skuplju, ali i dalje i tu teraju na svoju vodenicu... naravno, kad mu je nešto lakše i rutinskije, to će i preporučiti, ako mu je poznatiji benzinac bez gasa, ili sa BRC gasom, samo će ti to preporučiti. Lično sam se u to uverio nekoliko puta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem je sto ljudi nece da se zezaju sa tim i to je problem. Naravno da sve moze da se sredi ali potrebna je volja i znanje a dosta servisera hoce lak kes bez da se nesto mnogo cimaju i mozgaju . . .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To za majstore koji hoće rutinski i lak keš to stoji. Radi se samo o tome da to nije ne znam ni ja koliko komplikovano. I istina je da ljudi hoće da kupe na sigurno, pa neka i za male pare. 

Ja mog zmaja nisam birao na konto toga što ima 1,9 motor koji je rutinski za održavanje, već jer je bio primerak auta koji nije izarčen i koji je dobro održavan. Jedini pravi plus je što je 1,9mjet malo tiši nego li 1,6mjet, ali i to nije bio presuđujući faktor, inače kao što sam ranije pričao, svaki ima svojih prednosti i mana... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poenta je SAMO u tome što tih 1,4 Brava kod nas skoro da nema. Čini mi se čak i da sve što je prodato je prodato Telenoru. I sad, majstor uzme iscima se 3 dana dok provali šta je fora i naravno neće da ti naplati 3 radna dana, ali će zato "znati znanje" kad mu dođe sledeći, a taj sledeći ne dođe nikad i to je ono što je njima "komplikovano". Standardna priča. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa zapravo kod nas ih ima puno, jer su znatno jeftiniji nego dizeli. I nije prodato samo Telenoru, imali smo mi dva komada sa lizinga, a i svi zamenski koji su dolazili od AC Kole, svi su bili benzinci 1,4. Bilo ih je u nekom rent-a-car-u u BG nekih 20 komada, koji su se prodavali skoro u AK Kompresor, čini mi se da su svi brzo otišli, izgleda ih je kupila neka firma. Mislim, ako je verovati onim izveštajima o prodaji automobila u prošloj godini Fiat nije prodao puno automobila, naročito ne puno Brava, ali je istina da je više dizela, a naročito je više dizela iz uvoza. Ti isti majstori zato zatvorenih očiju rade JTD/Mjet motore, pa ne možeš samo da radiš napamet, rutinski, moraš ponekad nešto i da naučiš. A na kraju, majstor koji ne može da provali probleme na jednom običnom benzincu, ili koji nema kog kolegu da pita, za ono što on ne zna... to i nije majstor, tako i ja mogu da budem majstor. Ili neka kaže na početku, ja ne radim benzince i ćao... pošteno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...