Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

2008. godiste ima fabricki DPF. Pitanje za vlasnike...Kakvo vam je grejanje u kabini? Ja nesto nisam zadovoljan. Greje ali kao da nije dovoljno toplo...

Edited by milos_84

Share this post


Link to post
Share on other sites
1,9mjet 150KS nema DPF.

 

Svaki? Ok, ja sam u temi za dpf procitao da 2008. ima... http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/39223-Partikularni-filter-(DPF)/page__view__findpost__p__836492 (3. strana) .

 

Ko se bolje razume u e-per neka kaze ali meni se cini da je na slici emission control ima i dpf filter?

 

Dok ne dostigne radnu temperaturu greje malo slabije, kad dostigne onda ubija :)Послато са GT-I9070 користећи Тапаток 2

 

Meni izgleda nije nesto ispravno jer i kad dostigne radnu temperaturu duva nekako mlako. Moracu do majstora da vidi da nije nesto zapuseno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

2008. godiste ima fabricki DPF. Pitanje za vlasnike...Kakvo vam je grejanje u kabini? Ja nesto nisam zadovoljan. Greje ali kao da nije dovoljno toplo...

Meni greje ok, naravno  kad postigne neku temperaturu motora :scooter:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, da, dok se zabode temperatura na cajgeru - onako, kad zabode, greje kao sumanut. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao sto rekoh u temi predstavljanja zainteresovan sam za novog Brava i to za model 1.6 mjet. Procitao sam celu ovu temu a i druge teme gde clanovi predstavljaju svoja vozila. Nema ih mnogo sa ovim modelom.

 

Prelazio bih godisnje oko 10.000 km, uglavnom bi to bila gradska voznja. Interesuje me model 1.6 mjet sa 105ks.

Interesuje me kolika bi potrosnja bila otprilike? Mozda oko 6l u gradu, malo preko. Kolike su cene malog i velikog servisa? Na sta treba obratiti paznju jos?

 

Na netu sam nasao nekoliko zanimljivih oglasa:

1. http://www.polovniautomobili.com/oglas4216584/fiat_bravo_16_mjt/

2. http://www.polovniautomobili.com/oglas4230723/fiat_bravo_16_mjet/

3. http://www.polovniautomobili.com/oglas4157280/fiat_bravo_16_mjtd/

 

Sugestije i saveti su dobrodosli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oko potrosnje i cena servisa za Bravo je nasiroko pisano u odgovarajucim temama. Potrosnja od 6l u gradu (ali prave gradske voznje) je naucna fantastika i za taj slabiji 1.6.

Ja bih za neku minimalnu razliku u ceni izbacio iz izbora "klotare" kao sto su ova 2 (plasticni volan, manuelna klima, celicne felne i jos dosta manjkavosti). Ili sam samo razmazen posto mi Stilo vec nudi mnogo vise od toga...

 

I ubaci Printscreen oglasa koji te zanima, da ono o cemu pricamo ostane samostalno i kada skinu oglas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U ovih zadnjih 2-3 nedelje probao sam nekoliko Brava 1.6 i 1.9..... :no  Razocarao sam se u 1.6 najvise, svi rade kao traktori, motori se deru i tresu, a unutra su vibracije gore neg na Stilu. Na jednom su se i obrtaji zaukavali.... Situacija je bolja kod ovih 1,9, mada sam kod svakog osetio onaj famozni udarac pri paljenju o kome je bilo reci u nasim temama. E sad , donji nosac ili zamajac - ne znam. Najmirniji je bio 1.9/16v, zatim 1.9/8v, kao ovaj sto i sad vozim. Inace primetio sam da je levi  nosac na 1,6 isti kao  na Stilu i Bravu 1.9mjt-- znaci da to nisu menjali/ unapredjivali.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Razocarao sam se u 1.6 najvise, svi rade kao traktori, motori se deru i tresu, a unutra su vibracije gore neg na Stilu. Na jednom su se i obrtaji zaukavali....

Hmmm... Ja nemam takvo iskustvo sa 1.6, nit' se dere, nit' se trese, a pali se i gasi bukvalno kao benzinac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bucniji od 1,9 jeste ali ne drasticno. Sto se paljenja tice to je bukvalno na pola kljuca.


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Definitivno svi 1.6 koje sam probao su bili bucniji i imali vibracije na volanu i tabli  gore nego na Stilu. Valjda od 4 komada nisu svi bili totalni krs....

Kad posle njega sednes u Pug 308-- neuporedivo.  Dva kom. od 1.9 su imali tup udarac pri paljenju......ali su mirniji od ovih 1.6.

Ja sam svojevremeno gledao neku Deltu 2.0 Mjet, ni taj me motor nije preterano odusevio kultivisanoscu rada, ali je u svakom slucaju bolji od 1.6 Mjet.

Najlepse radi 1.9/16v u Alfi 159 i u Bravu......Sad sto taj motor ima neke druge probleme, jbg..... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koje probleme ima taj 16v? Pa pazi 1,6 je odlican ali jos uvek nedovoljno poznat serviserima.


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znas vec pricu za Swirl-flaps na usisnoj grani, nasiroko se pisalo o tome....

Ja bih najradije i uzeo taj 1.6, ali nisam naleteo na neki koji me je odusevio.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, 150 eur kosta da se uklone i da se sve sredi. Moj kum je uzeo 1,9 sa 16v cromu pre par dana pa ce to uklanjati u skorije vreme.


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad vidim da imas C4 1.6HDI, Pa hajde iskreno reci koji ti motor lepse radi, taj HDI ili 1,6Mjet. Hdi je po meni mnogo prijatniji u kabini za vozaca, ne trese i ne cuje se...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno da, HDI radi kao san, u kabini ni vibracija ni buke ali zato napolju bije ko haubica :D
Kod njega je sve drugacije ispod haube, nisam nasao nista za porediti i nema problema sa EGR-om i protokomerom kao italijani.


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...