chikavili 511 Posted January 23, 2017 Htedoh reci da voznja skutera i voznja motora osim 2 tocka, nemaju bas neke slicnosti. Nisam protivnik skutera, imao sam i njih, nego jednostavno dve razlicite stvari. Inace, ne moras da das 4-5k za motor, imas i mnogo jeftinijih. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted January 23, 2017 jesenas zamenio ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted January 23, 2017 2 hours ago, chikavili said: Inace, ne moras da das 4-5k za motor, imas i mnogo jeftinijih. ima ali ne i one sto hoces da vozis :). Kad dodje vreme, zamenice se. Moj cilj je Honda NC750x Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted January 23, 2017 Ti rece ranije enduro!? NC750x nije enduro. NC750x/s sa DCT menjacem je u poslednje vreme cest izbor skuterasa koji bi da predju na motor. Honda ga tretira kao "adventure" model, ali je realno daleko od enduro koncepta posto nije predvidjen za off road voznju. Inace, vrlo zanimljiv i lep motor svakako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted January 23, 2017 (edited) posto stalno stavljas naglasak na "skuterase", cisto da ti kazem da mene ne tangira razlika skuter / motor. Nije mi velika razlika voziti i jedno i drugo osim sto motor zahteva rad sa menjac i na motoru više duva sa svih strana :-) DCT je izbor skuteraša, tu si u pravu alii sigurno ga ne biram zbog toga. Edited January 23, 2017 by srdjos Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted January 23, 2017 Ma vec sam ti rekao da nemam nista protiv skutera i da sam i sam posedovao i vozio skutere, nije uopste u tome poenta Poenta je da si u prvom postu napisao da planiras prelazak na enduro, a NC750 nije enduro. Nemoj da se zavaravas. Super je motor i odlican izbor za pocetnike ili "komjutere", mala potrosnja, pouzdan, povozan, dovoljno torka da te izvuce iz svake tesne situacije, da ne nabrajam sve dobre strane... ali nije enduro Nadam se da je malo jasnije o cemu pricam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 995 Posted January 23, 2017 Ja sam commuter, klasican. I kao takvom skuter mi je nezamenljiv a motor skoro pa neupotrebljiv. Kada bih isao na cesce voznjice van grada onda bi posedovanje motora imalo smisla. Ovako, ostajem skuteras Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted January 23, 2017 Hvala za info, jasno od prvog posta, Valjda si mogao zakljuciti da mene boli d za klase s obzirom da sam pocetnik Eto, onda adventure, kako ga Honda krsti Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted January 23, 2017 @francuz69 Pogledaj malo o ovoj Hondi NC750 (s ili x) sa DCT menjacem i videces da je prilicno upotrebljiv za to o cemu govoris, a verovatno i upotrebljiviji od skutera Naravno, ako budzet dozvoljava Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted January 23, 2017 (edited) 27 minutes ago, chikavili said: Poenta je da si u prvom postu napisao da planiras prelazak na enduro, a NC750 nije enduro. Nemoj da se zavaravas. Hvala za info, jasno od prvog posta. Valjda si mogao zakljuciti da mene boli d za klase s obzirom da sam pocetnik . Eto, onda adventure, kako ga Honda krsti Da se nadovezem na @francuz69 post, mojih prošlogodišnjih 2k km za polusezonu je napravljeno 98% u gradu, skuter je nezamenjiv za taj deo vožnje. Ostalih 2% do prigradskih naselja To je još jedan od razloga zašto sam prvo uzeo skuter i pitanje je da kad ću imati neku dužu vožnju tim skuterom i drugo se postavlja da li ću posle godinu-dve uopšte imati potrebu za motorom. Želju kao što vidiš imam, potrebe su nešto drugo. Nije stvar menjača i motora, stvar je praktičnosti Edited January 23, 2017 by srdjos Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 995 Posted January 23, 2017 To i ja pricam. Prakticnije je mnogo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted January 23, 2017 Bas zato kazem da pogledas malo testove i rivju-ove NC-a. Uzi je od vecine maxi skutera sto znaci da je laksi za provlacenje kroz gradske guzve, ima bolji prenos od variomata pa je bolji za brzo izvlacenje iz frke, jako stabilan i lak za voznju, velicina tockova i same gume su daleko bezbednije od bilo kog skutera... Ne ubedjujem, samo pominjem. Svakako skuteri imaju svoje mesto i uvek ce biti mnogo vise zaintreresovanih za skutere nego za motora. Honda je bas NC-om (New Concept) pokusala da skuterasima priblizi motore. Postoji i verzija koja vizuelno i izgleda kao maxi skuter - Honda NC750 Integra Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted January 23, 2017 Ima Honda sad svakakvih noviteta, a pocelo je sa tim DCT menjacem i tim motorom. Zadnja novotarija je ovo čudo X-ADV koje se meni ne svidja ali eto. takodje, i ostali proizvodjaci su poceli downsize nekih modela kao sto je Suzuki spustio V-Storm-a u klasu od 250ccm http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2016/november/suzuki-dl250-v-strom-2017-eicma-milan/ Još je neko to isto uradio, ne sećam se sad tačno na prvu loptu tako da će tržiste malo da živne sa ponudama i raznim novotarijama Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 995 Posted January 23, 2017 ADV se meni svidja i pratim taj model jos od kada je najavljen. Rado bih ga vozio. Problem je samo cena. Mislim da je negde oko 12-13k sto je za jedan skuter/motor previse, koliko god bio gotivan i napredan. Sto se integre tice, takodje bih je rado posedovao ali cena polovnjaka od 6-7k je takodje prevelika. Da ne pricam o novoj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted January 23, 2017 I meni se X-ADV svidja, a pogotovo off-road mogucnosti Cena je naravno, besmisleno velika za skuter, ali siguran sam da ce naci svoju publiku. Apropo novog trenda pravljenja adventure motora malih kubikaza - to jeste najnoviji trend (Honda CRF250L, Suzuki DL250 V-strom, BMW G310 GS, KTM 390 Adventure ...) ali to nije bas isti koncept kao ovo sto honda radi sa NC-om (750ccm nije bas toliko mala kubikaza ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted January 23, 2017 (edited) Naravno, samo dodajem da trziste ispod 500ccm pocinje da biva jako živo baš zbog veličine motora. Cena ADV-a u Italiji, skuplji je od Integre http://www.moto.it/MotoGP/honda-x-adv-e-cbr1000rr-sp-fireblade-ecco-i-prezzi.html Dakle, za te pare da uzmes neki ozbiljan motor sa sve opremom, koferi, zastite i jos ti ostane para Edited January 23, 2017 by srdjos Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 995 Posted January 23, 2017 Da ne pominjemo da za te pare uzimas solidan nov auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
ficoman 10 Posted January 23, 2017 (edited) Pisao sam na forumu, a vozio sam pre dve godine bratov piaggio zip 125 koga su mi ukrali, pa je kod njega ostala moja aprilia sportcity 250. Proslog leta, slucajno na oglasu vidim skuter koji sam merkao u kraju, videvsi da stoji duze vreme. Uz strpljenje i cenu koju sam ponudio, za dva meseca od moje ponude prebacio sam na svoje ime. Proizvodjac je Honda, a model je pcx125 bele boje, godiste 2013. sa tada predjenih 3800km, a u ovom trenutku 5000km. Od ostecenja ima blagi pad, bez lomova plastike ali sa malo ogrebotina na desnoj strani. Skuter je dobar, vidim da se vecini koji su ga videli bas svidja. Meni je ok, nema neku snagu, dosta stedljiv, trosi 2,5L na 100 i ima sistem stop and go, koji moze da se iskljuci ako vas nervira gasenje na semaforu posle 3 sekunde kako ste se zaustavili. Prtljazni prostor u ondosu na velicinu skutera je veliki, kofer nije neophodan a i na sam dizajn zadnjeg dela skutera mi bas i ne ide. Sve u svemu za sunjanje po gradu je jako dobar. Edited January 23, 2017 by ficoman Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted January 23, 2017 Taj PCX mi je jedan od lepsih skutera Al' mi je Yamaha T-MAX najlepsi Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted January 23, 2017 Eto vidis, recimo ja nikad ne bih kupio skuter sa 500 i vise kubika, . Meni je sve iznad 500 za motor Subjektivni stav Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted January 23, 2017 Ne bih ni ja. Komentarisao sam izgled Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted January 23, 2017 takodje subjektivni stav Quote Share this post Link to post Share on other sites
DiscoVolante 294 Posted January 23, 2017 1 hour ago, srdjos said: Eto vidis, recimo ja nikad ne bih kupio skuter sa 500 i vise kubika, . Meni je sve iznad 500 za motor Subjektivni stav Jesi probao T-Maxa? Dosta motora se može sakriti iza njegove vozljivosti, a opet imaš prostor ispod sjedala da možeš otići po kruh, na plažu, i možeš se provlačiti s njim po gradskim gužvama... Jedina mana je što košta toliko da za cijenu novoga kupim solidan auto, dobar motor, i još par Vespi da imam za zujanje po gradu. 6 hours ago, chikavili said: Bas zato kazem da pogledas malo testove i rivju-ove NC-a. Uzi je od vecine maxi skutera sto znaci da je laksi za provlacenje kroz gradske guzve, ima bolji prenos od variomata pa je bolji za brzo izvlacenje iz frke, jako stabilan i lak za voznju, velicina tockova i same gume su daleko bezbednije od bilo kog skutera... Ne ubedjujem, samo pominjem. Nikad neću shvatiti taj strah od veličine kotača, da je veće ujedno i bolje, sportski motori bi dolazili na 21" kotačima. Trenutno su u garaži Beverly 350 sa kombinacijom 15" i 14" kotača i Vespa sa 12" kotačima, i Vespa je puno vozljivija i brža po zavojitoj cesti, jedino gdje mi je Beverly bolji je u dugim brzim zavojima na 110+ km/h, ali to prije pripisujem dužem međuosovinskom razmaku nego veličini kotača. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted January 23, 2017 Gde si ti video strah? Samo sam izneo cinjenicu da je veci tocak "bezbedniji" za voznju (na primer, zbog rupa i slicno) Quote Share this post Link to post Share on other sites
DiscoVolante 294 Posted January 23, 2017 Pa i ne znam baš, druge stvari poput konstrukcije i kvalitete ovjesa su puno bitnije za vožnju, a iskreno, nedostatke malih kotača nisam baš osjetio... Quote Share this post Link to post Share on other sites