Jump to content
FAS Goran
phantom

Koliko ima bajkera među nama? / skuteri, polaganje za A

Recommended Posts

Htedoh reci da voznja skutera i voznja motora osim 2 tocka, nemaju bas neke slicnosti. Nisam protivnik skutera, imao sam i njih, nego jednostavno dve razlicite stvari.
Inace, ne moras da das 4-5k za motor, imas i mnogo jeftinijih.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, chikavili said:

Inace, ne moras da das 4-5k za motor, imas i mnogo jeftinijih.

 

 

ima ali ne i one sto hoces da vozis :). Kad dodje vreme, zamenice se. Moj cilj je Honda NC750x

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti rece ranije enduro!?
NC750x nije enduro.
NC750x/s sa DCT menjacem je u poslednje vreme cest izbor skuterasa koji bi da predju na motor.

Honda ga tretira kao "adventure" model, ali je realno daleko od enduro koncepta posto nije predvidjen za off road voznju.

 

Inace, vrlo zanimljiv i lep motor svakako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

posto stalno stavljas naglasak na "skuterase", cisto da ti kazem da mene ne tangira razlika skuter / motor.

Nije mi velika razlika voziti i jedno i drugo osim sto motor zahteva rad sa menjac i na motoru više duva sa svih strana :-)


DCT je izbor skuteraša, tu si u pravu alii sigurno ga ne biram zbog toga.

 

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma vec sam ti rekao da nemam nista protiv skutera i da sam i sam posedovao i vozio skutere, nije uopste u tome poenta

 

Poenta je da si u prvom postu napisao da planiras prelazak na enduro, a NC750 nije enduro. Nemoj da se zavaravas.

Super je motor i odlican izbor za pocetnike ili "komjutere", mala potrosnja, pouzdan, povozan, dovoljno torka da te izvuce iz svake tesne situacije, da ne nabrajam sve dobre strane... ali nije enduro :)

Nadam se da je malo jasnije o cemu pricam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam commuter, klasican. I kao takvom skuter mi je nezamenljiv a motor skoro pa neupotrebljiv. Kada bih isao na cesce voznjice van grada onda bi posedovanje motora imalo smisla. Ovako, ostajem skuteras

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala za info, jasno od prvog posta,

Valjda si mogao zakljuciti da mene boli d za klase s obzirom da sam pocetnik :D

Eto, onda adventure, kako ga Honda krsti

Share this post


Link to post
Share on other sites

@francuz69

 

Pogledaj malo o ovoj Hondi NC750 (s ili x) sa DCT menjacem i videces da je prilicno upotrebljiv za to o cemu govoris, a verovatno i upotrebljiviji od skutera :) 

Naravno, ako budzet dozvoljava ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minutes ago, chikavili said:

Poenta je da si u prvom postu napisao da planiras prelazak na enduro, a NC750 nije enduro. Nemoj da se zavaravas.

 

 

Hvala za info, jasno od prvog posta. Valjda si mogao zakljuciti da mene boli d za klase s obzirom da sam pocetnik :D. Eto, onda adventure, kako ga Honda krsti

 

Da se nadovezem na @francuz69  post, mojih prošlogodišnjih 2k km za polusezonu je napravljeno 98% u gradu, skuter je nezamenjiv za taj deo vožnje. Ostalih 2% do prigradskih naselja :)

To je još jedan od razloga zašto sam prvo uzeo skuter i pitanje je da kad ću imati neku dužu vožnju tim skuterom i drugo se postavlja da li ću posle godinu-dve uopšte imati potrebu za motorom. Želju kao što vidiš imam, potrebe su nešto drugo.

Nije stvar menjača i motora, stvar je praktičnosti

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas zato kazem da pogledas malo testove i rivju-ove NC-a. Uzi je od vecine maxi skutera sto znaci da je laksi za provlacenje kroz gradske guzve, ima bolji prenos od variomata pa je bolji za brzo izvlacenje iz frke, jako stabilan i lak za voznju, velicina tockova i same gume su daleko bezbednije od bilo kog skutera... 

Ne ubedjujem, samo pominjem.

Svakako skuteri imaju svoje mesto i uvek ce biti mnogo vise zaintreresovanih za skutere nego za motora. Honda je bas NC-om (New Concept) pokusala da skuterasima priblizi motore. Postoji i verzija koja vizuelno i izgleda kao maxi skuter - Honda NC750 Integra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima Honda sad svakakvih noviteta, a pocelo je sa tim DCT menjacem i tim motorom. Zadnja novotarija je ovo čudo X-ADV koje se meni ne svidja ali eto.

 

zza7810.jpg

 

takodje, i ostali proizvodjaci su poceli downsize nekih modela kao sto je Suzuki spustio V-Storm-a u klasu od 250ccm

http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2016/november/suzuki-dl250-v-strom-2017-eicma-milan/

 

Još je neko to isto uradio, ne sećam se sad tačno na prvu loptu tako da će tržiste malo da živne sa ponudama i raznim novotarijama

Share this post


Link to post
Share on other sites

ADV se meni svidja i pratim taj model jos od kada je najavljen. Rado bih ga vozio. Problem je samo cena. Mislim da je negde oko 12-13k sto je za jedan skuter/motor previse, koliko god bio gotivan i napredan. 

Sto se integre tice, takodje bih je rado posedovao ali cena polovnjaka od 6-7k je takodje prevelika. Da ne pricam o novoj. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni se X-ADV svidja, a pogotovo off-road mogucnosti :)

Cena je naravno, besmisleno velika za skuter, ali siguran sam da ce naci svoju publiku.

 

Apropo novog trenda pravljenja adventure motora malih kubikaza - to jeste najnoviji trend (Honda CRF250L, Suzuki DL250 V-strom, BMW G310 GS, KTM 390 Adventure ...) ali to nije bas isti koncept kao ovo sto honda radi sa NC-om (750ccm nije bas toliko mala kubikaza ;))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno, samo dodajem da trziste ispod 500ccm pocinje da biva jako živo baš zbog veličine motora.

 

Cena ADV-a u Italiji, skuplji je od Integre

http://www.moto.it/MotoGP/honda-x-adv-e-cbr1000rr-sp-fireblade-ecco-i-prezzi.html

 

Dakle, za te pare da uzmes neki ozbiljan motor sa sve opremom, koferi, zastite i jos ti ostane para

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisao sam na forumu, a vozio sam  pre dve godine bratov piaggio zip 125 koga su mi ukrali, pa je kod njega ostala moja  aprilia sportcity 250. 

Proslog leta, slucajno na oglasu vidim skuter koji sam merkao u kraju, videvsi da stoji duze vreme. Uz strpljenje i cenu koju sam ponudio, za dva meseca od moje ponude prebacio sam na svoje ime.

 

Proizvodjac je Honda, a model je pcx125 bele boje, godiste 2013. sa tada predjenih 3800km, a u ovom trenutku 5000km. Od ostecenja ima blagi pad, bez lomova plastike ali sa malo ogrebotina na desnoj strani.

Skuter je dobar, vidim da se vecini koji su ga videli bas svidja. Meni je ok, nema neku snagu, dosta stedljiv, trosi 2,5L na 100 i ima sistem stop and go, koji moze da se iskljuci ako vas nervira gasenje na semaforu posle 3 sekunde kako ste se zaustavili. Prtljazni prostor u ondosu na velicinu skutera je veliki, kofer nije neophodan a i na sam dizajn zadnjeg dela skutera mi bas i ne ide.

Sve u svemu za sunjanje po gradu je jako dobar. 

 

Edited by ficoman

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, srdjos said:

Eto vidis, recimo ja nikad ne bih kupio skuter sa 500 i vise kubika, :).

Meni je sve iznad 500 za motor

 

Subjektivni stav

 

 

Jesi probao T-Maxa? Dosta motora se može sakriti iza njegove vozljivosti, a opet imaš prostor ispod sjedala da možeš otići po kruh, na plažu, i možeš se provlačiti s njim po gradskim gužvama...

Jedina mana je što košta toliko da za cijenu novoga kupim solidan auto, dobar motor, i još par Vespi da imam za zujanje po gradu.

 

6 hours ago, chikavili said:

Bas zato kazem da pogledas malo testove i rivju-ove NC-a. Uzi je od vecine maxi skutera sto znaci da je laksi za provlacenje kroz gradske guzve, ima bolji prenos od variomata pa je bolji za brzo izvlacenje iz frke, jako stabilan i lak za voznju, velicina tockova i same gume su daleko bezbednije od bilo kog skutera... 

Ne ubedjujem, samo pominjem.

 

Nikad neću shvatiti taj strah od veličine kotača, da je veće ujedno i bolje, sportski motori bi dolazili na 21" kotačima. Trenutno su u garaži Beverly 350 sa kombinacijom 15" i 14" kotača i Vespa sa 12" kotačima, i Vespa je puno vozljivija i brža po zavojitoj cesti, jedino gdje mi je Beverly bolji je u dugim brzim zavojima na 110+ km/h, ali to prije pripisujem dužem međuosovinskom razmaku nego veličini kotača.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gde si ti video strah?

Samo sam izneo cinjenicu da je veci tocak "bezbedniji" za voznju (na primer, zbog rupa i slicno)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...