knezevic76 7020 Posted August 30, 2019 Nisam 100% siguran ali mislim da za svetlo tablice ne prijavljuje greskuSent from my SM-A520F using TapatalkMeni je na marei prijavio baš svetlo tablice. Tri dana sam se lomio da provalim šta je u pitanju. Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos1976 11 Posted December 22, 2019 Prvi put vidim ovu lampicu upaljenu za 11 godina, sad se upalila u toku vožnje..Šta bi moglo da bude i koliko ozbiljno? Neki katanac na kolima, daleko bilo.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 459 Posted December 22, 2019 (edited) Pa jeste katanac na vozilu...Moze da bude vrlo ozbiljno,a pogotovo ozbiljno ako nemas rezervni kljuc tacnije neces moci da upalis auto...Prekid citanja izmedju imobilajzera i kljuca.Zeza imobilajzer, transpoder u kljucu,alarm.... @Milos1976 Edited December 22, 2019 by werp690 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 2185 Posted December 22, 2019 (edited) Meni se pre neki dan javila ta lampica, isto u vožnji, pa nestala. Al' nije prvi put za 11 godina, dešavalo se i ranije ... ne često, ali se dešavalo ... Ako me sećanje dobro služi postoji procedura za pokretanje auta i kad dođe do otkazivanja transpondera ? Neki kod beše, pa se pritiska pedala kočnice valjda ... il' beše gas? Edited December 23, 2019 by neshaoct pismo Foruma Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos1976 11 Posted December 23, 2019 Zezao me alarm pre nekih 10 ak dana, sam se aktivirao i nije hteo da stane..onda mi se auto ugasio na semaforu, ni da čuje da upali, a on i dalje zavija..Naišao neki momak, otkačio ga kod table sa osiguračima i prestao je da se čuje, a auto upalio kao da ništa nije bilo..Ne znam da li je imalo veze sa tim, kad spomenu alarm..Nije se pojavljivalo ni juče ponovo ni danas, ispratiću.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4036 Posted December 23, 2019 Meni se to dogodi kada mi se alarm automatski aktivira (re-arming) a ja tenkre zaboravim da se aktivirao i tako dam kontakt, a on ispise sve lepo na tabli a onda krene light shou na tabli, sve zivo pootkazuje i na kraju kao k***va aktivira sirenu, umesto odmah pa da znam sta je u startu a ne da me zahebava Sto kaze @werp690 moze biti komunikacija sa imobilajzerom i centralom tj veza kljuc-imobilizer-komp i onda sve ostalo - starter, sirena itd isl. Ne znam da li moze da se desi i prilikom 'izlizanog' kljuca i/ili brave. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa_NS 54 Posted December 24, 2019 Ništa strašno, prekinula se veza između ključa i transpondera kod brave. I kod mene se ponekad upali. Ugasiš motor, upališ ponovo i ugasi se. Dok ne postane učestalo, naravno, onda treba videti šta je problem, da li je do ključa ili toga kod brave Quote Share this post Link to post Share on other sites
zima 1 Posted January 16, 2020 Pa vidi se da je Punto mk.2 - žuta lampica u obliku sijalice velik problem koji se težko otklanja. Kod mog fiata kad upalim avto sijalica ostaje upaljena, a nisam upalio nijedno svetlo (pozicijo, ni smerokaze, ni kočnico,ništa. Žuta lampica je upaljena, samo kako da je gasim, pa da ne radi nikad više. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4036 Posted January 16, 2020 (edited) @zima Zuta lampica u obliku sijalice se pali, izmedju ostalog: -Kada je crkla neka sijalica (pozicije, migavci, zadnja grupa, tablice) - pri ovome auto pokazuje da je crkla mereci otpor, iako nisu upaljena svetla. -Kada NIJE CRKLA ali je stavljena pogresna (halogene 5W umesto 10W i slicno, posebno kod onih sa dvojnom funkciom - kocnica+pozicija), znaci ima sijalica i svetli ali nije odgovarajuca; -Kod LED sijalica (bez otpornika ili neophodan CANBUS) gde sijalica sija ali nije stavljena odgovarajuca ili ne sija uopste (zavisno od modela) -Mozda pokazuje na svetlo u kaseti (ne znam da li ima auto sa ovim indikatorom) Posto pricamo o Puntu ovde, koji nema indikacije kad crkne sijalica, kratkog tj oborenog/dugog/maglenki (za maglenke zadnje i rikverc svetlo ne znam da li pokazuje) kao ni kod Brava, Crome, onda je nesto od ovog gore navedenog. Proveriti koje su sijalice stavljene i gde i samo bi trebalo da se ugasi. Cesto ljudi stave sijalice koje nisu po PSu tj nije ta al vrsi posao i eto tako dobiju lampicu neku drugu. Edited January 16, 2020 by ISV_01 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20048 Posted January 16, 2020 @ISV_01 svetli žuta kao što si naveo za sve ono gore ali zanimljiva stvar da recimo kad pregori desna pozicija prednja (gledajući sa mesta vozača) tad ne prijavi grešku, samo prijaviza levu tj. onu ispred vozača. Za kratko i dugo, migavce, svetlo tablice i stop svetlo ne registruje kad pregori. 2 shortee and ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
zima 1 Posted January 17, 2020 16 hours ago, ISV_01 said: @zima Zuta lampica u obliku sijalice se pali, izmedju ostalog: -Kada je crkla neka sijalica (pozicije, migavci, zadnja grupa, tablice) - pri ovome auto pokazuje da je crkla mereci otpor, iako nisu upaljena svetla. -Kada NIJE CRKLA ali je stavljena pogresna (halogene 5W umesto 10W i slicno, posebno kod onih sa dvojnom funkciom - kocnica+pozicija), znaci ima sijalica i svetli ali nije odgovarajuca; -Kod LED sijalica (bez otpornika ili neophodan CANBUS) gde sijalica sija ali nije stavljena odgovarajuca ili ne sija uopste (zavisno od modela) -Mozda pokazuje na svetlo u kaseti (ne znam da li ima auto sa ovim indikatorom) Posto pricamo o Puntu ovde, koji nema indikacije kad crkne sijalica, kratkog tj oborenog/dugog/maglenki (za maglenke zadnje i rikverc svetlo ne znam da li pokazuje) kao ni kod Brava, Crome, onda je nesto od ovog gore navedenog. Proveriti koje su sijalice stavljene i gde i samo bi trebalo da se ugasi. Cesto ljudi stave sijalice koje nisu po PSu tj nije ta al vrsi posao i eto tako dobiju lampicu neku drugu. Može se ta lampica jednostavno da skloni, jer mi ne treba upšte da postoji, znam da mi sva svetla rade a ono mi udara baš u mozak danu i noču. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4036 Posted January 17, 2020 Mislim da moze preko Examiner-a da se ta funkcija ugasi. Pitanje je da li se gase i neke druge lampice od kojih te moze mnogo vise glava zaboleti od jedne sijalice. Neko sa foruma ko vise zna ce vec reci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rage_man 130 Posted January 17, 2020 Moze, skini cajger, otvori i prelepi rupu gde je dioda za tu gresku, najbolje crna izolir traka ili komad crne ili karbon folije, to sigurno ne propusta svetlost.Sent from my SM-A520F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted January 17, 2020 Moze, skini cajger, otvori i prelepi rupu gde je dioda za tu gresku, najbolje crna izolir traka ili komad crne ili karbon folije, to sigurno ne propusta svetlost.Sent from my SM-A520F using TapatalkA sta ce kad mu se razlete skazaljke. Iz licnog iskustva. Na kraju sam izbacio led pozicije (iako su bile sa canbusom) i greska nestala. Meni je desni far detektovao gresku a levi jok.Poslato sa Honor 8X pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
rage_man 130 Posted January 17, 2020 Pa kako se meni ne razletese?Sent from my SM-A520F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted January 17, 2020 Tvoje su, izgleda, bolje ucvrscene, ili si bolji majstor.Poslato sa Honor 8X pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
rage_man 130 Posted January 17, 2020 Moraju da se skidaju naravno, uslikas samo pre rasturanja zbog skale za gorivo, ostalo je laganicaSent from my SM-A520F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragorad 3 Posted March 23, 2020 Od kada sam kupio punta, u pitanju je dvojka, 1.9 jtd, ta lampica na tabli mi je sijala. Posle, evo gotovo 5 godina, rekoh sebi vreme je da proverim o čemu se radi . Ispostavilo se da je u pitanju bilo svetlo tablice. Sijalica nije radila, kontakt je skroz korodirao zbog prodora vode. Očistio sam kontakte dobro, finom šmirglom i turpijicom, poprskao WD-om, pri tome odlomih jedan deo, stavio novu sijalicu i gle čuda - problem rešen. Odlučih onda da proverim sve sijalice i osigurače prema proizvođačkoj šemi i podacima. Bilo je par nagorelnih sijalilca, osigurača neadekvatne amperaža, sijalica neadekvatne snage, patiniranih kontakata osigurača. NIje me mrzelo, svaki osigurač sam izvadio, očistio kontakte finom šmirglom, obrisao i vratio nazad, stavio sijalice odgovarajuće amperaže. Imao sam utisak kao da sam resetovao auto. Preporučujem da svi ovo ureda bar svake druge godine i kad se na tabli pojavi sijalica, naravno. 2 Reacher Gilt and Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites