Jump to content
FAS Euroauto Goran
viktorparacin

Fiat Punto mk.2 1.2 8v - variranje obrtaja / leptir

Recommended Posts

e milose barabo jedna preskakao si gradivo dok si vozio 1.4,imas vec celu razradu tog problema na forumu mislim cak i slike-ciscenje leptira gasa za tvoj tip motora.svrati kad si u prolazu da zavrsimo za 5 min i da ti pokazem kako da u buduce mozes sam

ajde care, sve sam pretrazio na search po forumu ali ne mogu (ili ne znam gde je) ta tema sa slikama, daj molim te link

pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

koji motor ti je u kolima pa da ti napisem proceduru i nadjem neki takav da uslikam sutra ako ni ja ne uspem da nadjem

Share this post


Link to post
Share on other sites

@viktor-tek malo pre sam video da je rec o 8V

on ima step motor ali u telu leptira upresovan i ima slican mali pipak kao ovaj na slici samo sa leve strane na usisnoj grani kako gledas u motor.ajde videcu sutra da uslikam i to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

86eVS.jpg

ovo sto lici na polumesec je uvodnik vazduha za regulaciju lera a ova druga strelica je step motor.e sad najlaksa verzija kupiti bocu karbon klinera,upaliti motor i lagano uspricavati kliner sa kombinacijom dodavanja gasa da se auto ne ugasi.rezultati se vide momentalno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne vidim nigde taj mali pipak kod Lancie Y 1.2 8v?? Kod mene je leptir bio cist ko sunce ali sam ipak isprskao onaj polumesec i leptir ali bez ikakvih rezultata, i dalje mi se gusi i gasi kad je 'ladan. Da nije riknuo step?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce da jeste, ali treba pregledati puno stvari pre zamene stepa. Kod tvog motora on se nalazi integrisan u klapnu zajedno sa potenciometrom klapne. Dobra stvar u svemu je sto je cena kompletne klapne pala sa 35000din na 8000din i nize. naravno govorim o novom delu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

moguce i da dizne ne mogu da ubace dovoljnu kolicinu goriva a ona je najveca kad je hladan posle kad se zagreje ta kolicina je manja i auto radi normalno sa njom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punto mk.1 1.2 8v 43kW 176.A7000

Kada sam kupio auto,radio je stabilno na leru uz vrlo blage(veoma tesko primetne oscilacije)..

Posto mi je auto 4 meseca stajao,uz redovno paljenje svakih par dana i voznju svakih 7,vozim ga normalno vec 3 nedelje i desava se ovo...

Dok je hladan,malo visi ler(sto je i normalno) uz neke blage oscilacije,ali kad se zagreje i treba da spusti ler,on drzi visok ler,pa ga spusti,pa podigne,sve to uz poprilicno velike oscilacije u radu... pa onda odjednom spusti ler na normalu ali opet oscilira dosta... Sta moze da bude?

PS.

sajla gasa nije,proverio

svecice presle 6000km,po katalogu za njega(ne secam se marke)

senzor temp.rashladne tecnosti proveren,ok je

otkacena klema sa akumulatora duze od pola sata(kako rekose,resetuje se tacka paljenja),nista

PS2.letos sam pokusao da skinem step motor ali nisam imao torex pa sam odustao.ali sam bio skinuo kompletnu "budzu"" :question: gde je mono point dizna,step motor ispod koga je valjda usisna grana (nisam mogao sve to da skinem skroz jer nisam uspeo neke selne od creva da skinem) i ispod je pocela da curi neka zelena masna tecnost... poprilicno masna...posle toga je osetno mirnije radio u lepu... da nesto onda nisam zajebao

PS3.Ako ima neke veze,i senzor radilice je proveren i on je OK... :)

Unapred hvala :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema na čemu, samo primetićeš da je mene čišćenje leptira, step motora i dizni koštalo 2600, ako odbiješ dizne 20 eur, ostaje ti jako malo tj jeftino za leptir i step, a tebi čim su ova dva prljava onda su sigurno i dizne, pa ti je možda manji a svakako ne mnogo skup cim da odeš u servis da ti to urade :thumbup:

Samo izgleda ti imaš jednu diznu jel? U svakom slučaju treba da se čisti, a ruke za step i leptir su ispada oko 700 kinti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da,imam samo jednu diznu,ali je ona skoro ciscena,tipa pre 10k km...dao sam 1200 kinti...ovo cu sam da ocistim,tj. ortak mehanicar i ja... a ako bude trebala i dizna,uradicu i to...malopre je ler bio oko 1600 o/min,otprilike posto nemam obrtomer... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Definitivno mikisxy...najdraze mi je sto sam sve sam odradio iako mi je mhanika totalna nepoznanica... :) prosto mi milina da znam da sam mogu nesto da uradim a da nesto ne uprskam :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda i ovo nekome pomogne...

Nekad je samo potrebno reprogramirati step mot (ne treba comp za zahvat) tj. nauciti ga ponovo pozicije.....

Ja sam imao taj slucaj ali punto 2-1.2 -16v posle reprog. sve u redu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da se nadovezem na temu i da pitam gde se tacno na MK1 1.1b nalazi step motor i cime se cisti?

Hteo bih sam da pokusam da ga ocistim posto mi poslednja dva meseca cesto dize i spusta obrtaje u leru, bilo hladan ili vruc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda i ovo nekome pomogne...

Nekad je samo potrebno reprogramirati step mot (ne treba comp za zahvat) tj. nauciti ga ponovo pozicije.....

Ja sam imao taj slucaj ali punto 2-1.2 -16v posle reprog. sve u redu ;)

I ja imam punto 1.2 16v . Kako reprogramirati step motor bez kompa? hval

Share this post


Link to post
Share on other sites

Step motor je kao što reče oktopod odmah ispod leptira. Znači skineš filter vazduha, i kućište filtera. Ugledaćeš leptir, odmah ispod njega sa desne strane ti je step motor. Mala crna kocka koja ima konektor, i dva torx šrafa (ili imbus ne sećam se tačno). Ako nije nikada skidan, malo jače moraš da zapneš. Ali ne preteruj :) I pažljivo ga vraćaj, pazi da lepo uhvate navoj šrafovi. Očistiš ga carburator cleaner-om, ali ako nemaš, može i običnom krpom. I očisti krpom rupu iz koje si ga itvadio.

Pozdrav...

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ vidio sam vec ove slike al opet treba neko da kaze sta da prvo skinem sta da pazim kako da to uradim anako bar ukratko bilo bi od velike pomoci znam sta je step motor vidim ga kod sebe na autu al opet kazem ne znam sta smijem skinut sta ne i dal moram skidat akumulator kad to radim .....hvala u svakom slucaju mikisxy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...