90knele90 0 Posted March 31, 2014 Kako skinuti klapnu i taj step i kako kalibraciju odratiti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted April 1, 2014 Da si samo malo pazljivije procitao temu na kojoj smo video bi ovaj link Čišćenje leptira (klapne) gasa Quote Share this post Link to post Share on other sites
90knele90 0 Posted May 6, 2014 Da si samo malo pazljivije procitao temu na kojoj smo video bi ovaj link Čišćenje leptira (klapne) gasaCitao sam pazljivije ne brini. Ali meni klapna ne stoji sa strane kao ovde nego od gore. motor 1.2 8v da napomenem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokaco7 0 Posted July 29, 2014 Jedno pitanjce Nakon poplave je skadan step motor sa leptirom, i sve je cisceno. Auto sada radi mirnije na leru, ali me brine jedna stavka, broj obrtaja. Kad se auto zagreje na radnu temperaturu, obrtaji su po mojoj slobodnoj proceni kada gledam kazaljku izmedju 800 i 850. Nekad su 900. Cini mi se da kada bacim u ler spusti na tih 800+ pa posle vrati na 900. Nikad ne trza i ne spusta ispod, ne gasi se i slicno. Da li je ovo sto sam primetio znak nekog problema u buduce ili slicno, ili sam ishipohondoriso Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto1.2 26 Posted July 29, 2014 To je znak da ce jednog dana da ti se probusi prednja leva guma Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokaco7 0 Posted July 29, 2014 To je znak da ce jednog dana da ti se probusi prednja leva guma ahahahahahah Vrh Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19991 Posted July 29, 2014 Jedno pitanjce Nakon poplave je skadan step motor sa leptirom, i sve je cisceno. Auto sada radi mirnije na leru, ali me brine jedna stavka, broj obrtaja. Kad se auto zagreje na radnu temperaturu, obrtaji su po mojoj slobodnoj proceni kada gledam kazaljku izmedju 800 i 850. Nekad su 900. Cini mi se da kada bacim u ler spusti na tih 800+ pa posle vrati na 900. Nikad ne trza i ne spusta ispod, ne gasi se i slicno. Da li je ovo sto sam primetio znak nekog problema u buduce ili slicno, ili sam ishipohondoriso S ovom izjavom deluješ kao Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokaco7 0 Posted July 29, 2014 (edited) cutim nadalje :D:D:D ahhah, kad se setim samo te scene u filmu pardon seriji Edited July 29, 2014 by Bokaco Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted July 29, 2014 (edited) Jedno pitanjce Nakon poplave je skadan step motor sa leptirom, i sve je cisceno. Auto sada radi mirnije na leru, ali me brine jedna stavka, broj obrtaja. Kad se auto zagreje na radnu temperaturu, obrtaji su po mojoj slobodnoj proceni kada gledam kazaljku izmedju 800 i 850. Nekad su 900. Cini mi se da kada bacim u ler spusti na tih 800+ pa posle vrati na 900. Nikad ne trza i ne spusta ispod, ne gasi se i slicno. Da li je ovo sto sam primetio znak nekog problema u buduce ili slicno, ili sam ishipohondoriso Ako je Punto mk2, oni imaju razlicite ''lerove'' u zavisnosti od godista. Moj je iz oktobra 2000. i ima 700+-50rpm Edited July 29, 2014 by gile smederevo Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokaco7 0 Posted July 29, 2014 Jedno pitanjce Nakon poplave je skadan step motor sa leptirom, i sve je cisceno. Auto sada radi mirnije na leru, ali me brine jedna stavka, broj obrtaja. Kad se auto zagreje na radnu temperaturu, obrtaji su po mojoj slobodnoj proceni kada gledam kazaljku izmedju 800 i 850. Nekad su 900. Cini mi se da kada bacim u ler spusti na tih 800+ pa posle vrati na 900. Nikad ne trza i ne spusta ispod, ne gasi se i slicno. Da li je ovo sto sam primetio znak nekog problema u buduce ili slicno, ili sam ishipohondoriso Ako je Punto mk2, oni imaju razlicite ''lerove'' u zavisnosti od godista. Moj je iz oktobra 2000. i ima 700+-50rpm Jeste punto mk2a ne znam da li je mozda i do zamene body i motornog racunara, ali bitno je da mirno radi. Nesto sam ubedjen da je pre bio zakucan na 900 obrtaja. Jel utice klima na variranje broja obrtaja? moram proveriti sve pa se javljam Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted July 30, 2014 (edited) Naravno da utice. Ler skoci za 10%. Tacno se oseti i vidi na obrtomeru kad ulkjucis klimu. Ugasi sve potrosace i probaj. Inace i kod mene se ler ponekad ljuljuska oko 50 rpm gore dole. Edited July 30, 2014 by gile smederevo Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokaco7 0 Posted July 31, 2014 Naravno da utice. Ler skoci za 10%. Tacno se oseti i vidi na obrtomeru kad ulkjucis klimu. Ugasi sve potrosace i probaj. Inace i kod mene se ler ponekad ljuljuska oko 50 rpm gore dole. I meni se cini da se ljuska tih 50rpm, pogotovo dok radi na saugu, tj dok pomalo spusta obrtaje. Sad videh, sa klimom skoci gotovo 100rpm Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted July 31, 2014 Bokaco, nema potrebe citirati post iznad svog, samo idi na novi post, a citiras ako zelis da komentarises na neki koji nije zadnji.Sent from my HTC Desire 601 using Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokaco7 0 Posted July 31, 2014 Rodzr det Inace, opet mi ruka krenu ka quote, po inerciji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokaco7 0 Posted July 31, 2014 Ko da sam slutio nesto!Evo dva puta mi se auto ugasio odmah nakon paljenja, prvi put na hladan, drugi put na topao motor! Sta se desava! Pri paljenju, obrtaji skoce na hiljadu ipo ili koliko vec, i odmah se potom obore, na 500-600, na sekundu i onda se vrate na 1100 ako je hladan ili ipak 750-780 ako je topao (sad vidim,sa ugasenim potrosacima je oko 780-800 obrtaja). E fora je sto tih sekundu kad padnu obrtaji, tu se dva puta ugasio. Ipak, ako ga ostavim na leru, zakucani su obrtaji, kao i kasnije u voznji, znaci nema gasenja ni padanja obrtaja. Cini mi se da mu ovih 750 ne prija posebno, nekako mirnije motor radi na onih 800-900 od pre par dana? :/ konfuzija Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokaco7 0 Posted August 2, 2014 izvestaj Cim je prestala kisa, sve normalno radi. Gremlini. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjabj 16 Posted November 20, 2014 (edited) Drustvo, novi problemi na sestrinom Z10...Auto se u voznji normalno ponasa i potrosnja je korektna, ali na leru (posebno sada kada je zahladnelo) obrtaji variraju i neki put se ugasi...Kada se dodaje gas, obrataji se na neko vreme smire na normalnih 800-900 obrtaja...Sta prvo gledam, sta bi mogao biti uzrok?Ne izbegavam majstore, ali bih voleo da pogledam ako nesto mogu sam...Svaka pomoc dobrodosla... Edited November 21, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted November 21, 2014 Klapna ler gasa? Step motor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted November 21, 2014 Pročitaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisane odgovore u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted February 24, 2015 Poslednja dva tri dana primetio sam da posle nekih 10-tak sekundi po prvom jutarnjem startovanju motor kao da malo stucne i posle normalno nastavi da radi .... broj obrtaja se polako spusta kako se motor zagreva a kasnije kada se ugreje na radnu temperaturu pri zaustavljanju auta po stiskanju kvacila broj obrtaja padne za jednu crtu ispod rada na ler gasu ( znaci sa 900 na 800 ) i onda se odmah vrati na normalan ler gas .... isto kada neki put pritisnem kocnicu kada stojim u mestu ler gas padne na 800 i vrati se na 900 ... i po neki put kao da malo zatrese i stucne kada radi na leru ...citaju prethodne postove sve se nesto nadam da je lose gorivo ili da je pumpa iz rezervoara ubacila neko djubre u dizne pa ce turazom da se procisti ... i naravno sipacu super u rezervoar ... inace motor je presao 144000 km nemam pojma da li je nesto od gore pomenutih stvari cisceno ikada ( kod mene nije jer mi se prvi put u ove tri i po godine kako je kod mene desava bilo kakav problem sa ler gasom ) ...kada je radjen veliki servis pre nekih 9000 km nisu menjani kablovi ali jesu svecice ( bar tako pise u knjizici i racunu ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
cileee 1 Posted March 30, 2015 Od kad sam kupio Punta imam problem, ako se to moze nazvati problem, da npr pri saltanju iz I u II ili iz II u III da kada pustim gas ne padnu odmah obraji (nemam obraje pa na zvuk) nego kao da ga saltam pod gasom. Malo ce mi to pojesti lamelu, rekao sam to majstoru i rekao da je da ce pogledati leptir gasa ili step motor, ne znam tacno. Sta vi mislite?Pri radu obraji ne variraju, kada stanem ne osecam da ce se ugasiti, tokom rada ne trokira samo to pri saljtanju....dok npr iz III u IV to nestaje i iz IV u V takodje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted April 2, 2015 Koliko ja znam to je normalno da sporije obara broj obrtaja pri saltanju ...e sad to nije slicno nekadasnjem medjugasu vec ima neki odredjen ritam obaranja broja obrtaja ... neko je to strucno objasnjavao na forumu pa potrazi malo ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
cileee 1 Posted April 2, 2015 Ja do sada nikada nisam vozio benzinca. Samo dizelase. Mozda je to tako...mozda ja ne pustim gas do kraja posto mi je jako osetljiv. Ne trokira...ne gasi se. Moram da pogledam preko OBDa da li variraju obrtaji ali po zvuku, ne. Majstorov sin ima isto 1.2 8V i kada ga je provozao nista nije rekao za to. Moguce da ja ne pustim gas posto je jako, jako osetljiv. Ne smem ni nogu da prislonim jer odmah osecam kako dize obrtaje. Kad mi se vrati sa servisa preceu sta se desava. Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted April 2, 2015 Pa ako je na servisu pitaj majstora da li je to normalno ili ne ... ne treba ti forum Quote Share this post Link to post Share on other sites
cileee 1 Posted April 2, 2015 Ja sam mu rekao i kad ga je vozio nista nije primetio. Ja mu rekao da mi ocisti klapnu. Quote Share this post Link to post Share on other sites