Jump to content
FAS Goran
MilosLB

Punto mk.2a 1.2 16v - nagli pad obrtaja

Recommended Posts

Desilo mi se pre 2 nedelje.Dok vozim makinu sve je super,stanem na semafor,opet super,vozim se,vozim,uz nekoliko stajanja na semafore i tako to,kad opet semafor,ja ga ubacim u 3 brzinu,usporim na 30km/h,izbacim ga u ler u pokretu,kad imam sta da vidim,padnu mi obrtaji ispod 500 i ugasi se auto.Startujem ga opet i sve super,bez problema.Evo danas,tj. malopre mi se opet to desilo,htedoh da skrenem,iz 3 u 2 da ga prebacim,kad ono opet se isključi.A primetio sam da kad ga startujem nekad mi radi na 600 obrtaja(ne često),dam mu gas i onda radi normalno na 800-1000.Kao da zalepi negde.Šta može da bude,jer imao neko takvo iskustvo?Inače u pitanju je mk2a 1.2 16V.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skini usisno crevo pre klaple gasa. i ocisti samu klapnu i njeno leziste u kucistu. Gledaj da nesto ne ostetis, upali morot i pusti da radi u leru. Trebalo bi da sve bude ok..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na savetima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem resen kod Mikija danas.Dijagnoza je bila "JOJ CRNI MILOSE".ahahahahah Leptir gasa i ceo taj njegov krug je bio toliko masan i prljav i zapusen da ni kompresorom Miki nije mogao da odcepi nagomilanu prljavstinu,prskajuci ga sa sredstvom za ciscenje.Ali majstor je majstor,operacija uspela,sve ocisceno i sredjeno i sad radi kao singerica.Nisam kriv za takvo zapustanje,ipak sam kola uzeo pre mesec dana.Zakazano je preko potrebno ciscenje motora iznutra i da sve bude u full-u.Evo par slicki na kojim se vidi sito pre i posle prannja i kanal gde se ono nalazi.Bice jos slika i procedura ciscenja od strane Mikija,a od mene toliko.Veliki pozzz i hvala za Mikija. :respect:

512e9.jpg

517dr.jpg

519IA.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo bre vozio neki vodoinstalater,koristio sito iber laufa umesto sajle za odgusenje kanalizacije. :lol: A cevka od ibera izgleda ko da se neko junacki p...o unutra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da tuda uvlaci vazduh a leptir stabilizuje ostatak za ler

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam danas to uradio, sa karb klinerom sam ocistio po uputstvu koje sam citao ovde. E sad, jel se ja to tripujem il' Punto vuce malo bolje posle ciscenja? :coffee: (I naravno ne trese u leru vise)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigurno da vuce bolje :thumbsup: !!!

Ja bih hteo da pitam a da ne otvaram novu temu.... Desava mi se slicna situacija na dizelasu. Ponekad se zna desiti da kada ga izbacim iz brzine na nekih 40 km/h pa na vise i kocim obrtaji padnu na 500-600 obrtaja. Nekad se ugasi a nekada ne. I da napomenem da u tom slucaju ako stisnem kvacilo obrtaji se vrate na normalu. 95% mojih stajanja je postepeno kocenje sa smanjenjem stepena prenosa sve do druge brzine tako da mi se to ne desava u tom slucaju nikada, ali ponekad kada ga izbacim iz brzine ranije i dam mu po kocnici desi se taj pad obrtaja....

Jel neko zna sta to moze biti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo par slicki na kojim se vidi sito pre i posle prannja i kanal gde se ono nalazi.

512e9.jpg

519IA.jpg

Ovo sito se nalazi u ovoj rupi na sredini druge slike?

Share this post


Link to post
Share on other sites

isti problem i kod mene. ocistio sam po ovom uputstvu, al vidim da je leptir gasa malo cadjav okolo im li neko resenje za to ciscenje ili moze tako da ostane?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajd ako te ne mrzi,kad ga operes izmeri koliko ti je dugacak i koliki je precnik,da vidimo da li pasuje od zastave.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem resen kod Mikija danas.Dijagnoza je bila "JOJ CRNI MILOSE".ahahahahah Leptir gasa i ceo taj njegov krug je bio toliko masan i prljav i zapusen da ni kompresorom Miki nije mogao da odcepi nagomilanu prljavstinu,prskajuci ga sa sredstvom za ciscenje.Ali majstor je majstor,operacija uspela,sve ocisceno i sredjeno i sad radi kao singerica.Nisam kriv za takvo zapustanje,ipak sam kola uzeo pre mesec dana.Zakazano je preko potrebno ciscenje motora iznutra i da sve bude u full-u.Evo par slicki na kojim se vidi sito pre i posle prannja i kanal gde se ono nalazi.Bice jos slika i procedura ciscenja od strane Mikija,a od mene toliko.Veliki pozzz i hvala za Mikija. :respect:

512e9.jpg

517dr.jpg

519IA.jpg

Jedno pitanjce vezano za ovu temu,naime imam lanciu y 2001god 1.2 8v i interesuje me da li ona ima taj leptir gasa i ako ima gde se nalazi i kakko se cisti posto imam skoro isti problem sa njom,nekad kresne i ide ko uda a nekad se muci,gubi snagu i u opste nece da vuce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi,imam problem sa puntom 1.2 16v, tj.dok sam vadio tkzv."wc cetku" koja je crevcetom povezana za ovaj pipak,pipak je pukao i ostao u crevcetu...sada ne znam sta da radim,da li traziti taj ceo sistem sa svom plastikom ili jednostavno zanemariti taj pipak?

ako neko zna da kaze da li je on bitan i da li moze da se vozi i bez njega?

P.S.probao sam da ga zalepim smrt lepkom ali nista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"pipak" - iber lauf, (malo sam se raspitao) e on je pukao i nema nazad (pokusao sam da ga zalepim smrt lepkom ali nista),pa se pitam kakve su posledice po motor?

nadam se nista ozbiljno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno misliš na onu metalnu cevku koja ide u blok motora pa na nju crevo iber laufa? Ne znam da ona ima da se kupi, ako je pukla a crevo i dalje lepo pasuje na nju onda nemaš problem. Ako crevo ne pasuje lepo, izlaziće ti malo uljanih para, što nije ništa strašno ali na duže staze zna malo motor da potroši ulja.

Vidi samo da sve lepo pasuje. Ako je ipak puklo crevo (pošto te i dalje ne razumem tačno) ono je oko 2500 dinara. Ako je ta cevka, a baš hoćeš da zameniš, bolje pogledaj na otpadu, teško da ćeš moći da nađeš baš takvu neku sam da napraviš od nekog parčeta, jer je na jednom kraju šira na drugom uža da ne bi upala u motor da tako kažem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

druze te stvari samo otpad resava, jer pretpostavljam da sve to novo neces naci. obavezno svako crevo prekontrolisati koje se nalazi u gornjoj zoni motora a vezano je za usisnu granu ili iber lauf... :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...