amladenbk 1 Posted April 2, 2015 rekoh vec i ponavljam: "neko je to strucno objasnjavao na forumu pa potrazi malo" Quote Share this post Link to post Share on other sites
domacc 0 Posted October 8, 2015 (edited) Pozdrav!Duže vremena pratim forum, našao sam dosta korisnih stvari za mog Punta kako korigirati neke stvari i zahvaljujem vam na tome.No međutim ovaj problem imam 3-4 godine:Kad auto stoji na suncu ili malo toplije kad je vani sâm podiže gas. Kad je zima i auto nezagrijan, sve radi normalno.Probao sam sa čišćenjem usisne klapne sa Carb Sprayem, bilo je ok 3 tjedna i onda je ponovno počeo podizat gas sam od sebe. Iritantno je u vožnji i jako dekocentrira kad moraš stalno gledati u obrtaje. Paljenje-gašenje na semaforima isto nije riješenje. Držanje na pola kvačila i kočnici isto nije riješenje, iako i to sam znao radit samo kako bi "održao" okretaje na barem 1000. Vozio na dijagnostiku, nikakva greška. Majstor resetirao položaj klapne gasa, resetirao koješta i opet ne vrijedi. Na snimci je upaljen i nemiran rad (nije na 700-800 okretaja) već varira od 900-1200. Nakon što malo samo tapnem gas u desetoj sekundi auto poludi. Tako u vožnji, čim kvačilo pritisnem svaki put u leru auto poludi... Molim bilo kakve informacije, što mijenjati, što isključiti, postoji li mogućnost popravka uopće jer moji "majstori" već godinama ne nalaze riješenje pa sam digao ruke od njih što se tog problema tiče... Snimka problema: Puno hvala i lijep pozdrav iz Sl. Broda! **molim naslov promijeniti u Punto mk2 1.2 8v - problem s ler gasom Edited October 8, 2015 by domacc Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted October 9, 2015 Kako je ciscena klapna? Da li je skidana pa onda ciscena ili...kako? Quote Share this post Link to post Share on other sites
domacc 0 Posted October 10, 2015 Samo filter skinut, očišćena unutrašnjost krpom nabodenom na šarafciger i našpricano carb sprayem dok auto radi (na 3-4 tisuće okretaja pritisnem gas i ušprica se 2-3 puta direktno na leptir). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted October 10, 2015 Znao sam. Mislim da mu time samo gore napravis. Jednom dok sam bio mlad i neiskusan tako sam cistio i desavalo mi se da kada stisnem kvacilo on sam pocne da daje gas...kao da svakih pet sekundi stisne gas jedno 50% i pusti i tako non-stop. Evo ponavljam po verovatno deseti put u svakoj temi koja se tice klapne - klapna mora da se skine dole, sa svog kucista dole i tek kada je imas u ruci vidis koliko je masna,crna i prljava i vidis sve one takve delove do kojih nisi ni mogao doci dok je ne skines Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted October 12, 2015 Izvuci konektor iz leptira,tj iz step motora,on ti je sa leve strane iznad cepa za ulje,i vozi ga ili ga prati neko vreme!Ako posle ne dize obrtaje onda je to problem,klapna ili leptir gasa! Quote Share this post Link to post Share on other sites
domacc 0 Posted October 15, 2015 (edited) Skinuo problematični dio, očistio koliko sam mogao. Može li i mora bolje se očistit od ovog na slikama? Auto radi normalno - za sad. Budem vidio kroz nekoliko par dana. Milane, jel to konektor s donje strane? Ima još jedan iznad sa 3 pina, a taj s donje strane je sa 4 pina. Kakve su posljedice ako npr. ostavim duze vremena taj konektor istekan? Edited October 16, 2015 by milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted October 16, 2015 Cekaj, jel si ocistio ovaj masni deo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
NeleSK 4 Posted October 16, 2015 ProblemFiat punto classic 2009.godiste motor 1.2 8v benzin sa predjenih 154.000kmU zadnja tri dana sam primetio sledece-ujutru kada ga palim hladnog obrtaji su oko 1100 na leru a kada se zagreje motor, na leru su 800-900 (valjda je to dobro?).Isto tako par puta se desi,kada stajem na semaforu i izbacim iz brzine,auto se sam ugasi i moram opet da ga startujem,to se nedasava uvek samo ponekada.I isto tako sam primetio kada stojim u mestu i dam gas i podignem obrtaje iznad 3000 pa pustim gas obrtaji padnu na 400-500 auto se zatrese dva tri puta i sam podigne opet obraje na 800 i nastavi normalno da radi...U cemu moze biti problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted October 16, 2015 Ocisti klapnu prljava je sigurno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted October 16, 2015 Poslusaj ovo gore^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
NeleSK 4 Posted October 16, 2015 (edited) ok,sutra moram onda da zasucem rukave probacu,pa kada uradim javljam rezultateSamo pitanje:1.da li je potrebno prvo skinuti klemu sa akumulatora?2.da li kod classica se skida ceo leptir gasa ili je dovoljno samo skinuti poklopac filtera i ocistiti klapnu bez skidanja i plus naprskati neko sredstvo? Edited October 16, 2015 by NeleSK Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted October 16, 2015 Moras skinuti klapnu kao sa slike da bi prisao svim zamascenim delovima! Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted October 18, 2015 Potreban alat za skidanje klapne...inbus 4 i 5,torex t 20 i t 30,i kljuc 10,moze mala gedora,,ne moraju se skidati kleme,mora se skinuti kompjuter sa klapne 2x inbus 5,ne treba vaditi dzekove iz kompa,ima jedan inbus 4 koji steze buksnu sa masom,3 toreksa t 30 stezu klapnu odozgo i tri toreksa t 20 stezu nosac sajle gasa,otkaciti 2 konektora sa leve strane...ja sam cistio odmascivacem i cetkicom za zube.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
NeleSK 4 Posted October 24, 2015 Ovako,posto nisam imao vremena,nisam ni hteo da skidam komplet taj leptir nego sam samo skinuo poklopac filtera i malo očistio taj otvor kod leptir gasa(nisam stigao da slikam,ali to je toliko bilo prljavo,barem sa prsta je bilo crne naslage),malo u leru radio auto,dodavao gasa i to je to,nisam cak ni koristio nikakve sprejeve,karb klinere itd. Mogu reci da se auto bolje ponasa,ler gas radi kako treba i kazaljka od broja obrtaja bolje radi,nema vise onoga skakanja gore dole E sada znam da ovo nije resenje za duže staze ali sam barem siguran da je to bio problem. Kada budem nasao vremena i volje,alat u ruke i napred na posao Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted October 25, 2015 Nista neces dobiti dok ga ne skines i ocistis kompletno i sa unutrasnje strane,iznutra je prljaviji nego spolja! Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted October 25, 2015 Iznutra je uzas Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted October 26, 2015 ako nemas vremena u servis ... mora se rastaviti u detalje da bi bilo vajde .... neke ... ako nisu dobre dizne nista neces dobiti ... ali ne mozes znati dok ne krenes redom .. najjeftinije je ciscenje klapne ... pa kablovi, svecice, dizne ... uzas ... i mene sve to ceka pa zato i pricam ... i sve se nadam sam od sebe ce da se ocisti ili ce neko drugi da plati .... ali javlja mi se da ce otkazati ler gas usred najvece zime .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
cileee 1 Posted October 28, 2015 Evo i prvog "problema" sa Puntom. Malopre, upalih ga da odem da ga operem, vratim se ispred zgrade i nisam ga odmah ugasio. Uzmem, ugasim svetla i primetim kako autu krenu da variraju obrtaji i takodje u III kada se malo zustrije sa 30-40 stisne gas krene da stuca. Cim upalim bilo koji potrosac obrtaji sr vrate, makar to bile i pozicije i grejac zadnjeg stakla. Kablove sam menjao pre nedelju dana i uzeo Valeo. Sta moze, zna li neko?Ne znam da li ima veze, ali u njega sipam onaj novi 100oktanski benzin. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20048 Posted October 28, 2015 Nemas potrebe da sipas gorivo sa vise oktana jer je auto predvidjen da se u njega sipa benzin sa 95 oktana.A kako se manifestovao problem sa starim kablovima pa si ih menjao ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
cileee 1 Posted October 28, 2015 Sve mislim da je zbog benzina....mada logicki nema nikakav problem da sipam jacu oktansku vrednost zato sto je Euro3. Prvi kabl je bilo iskidan pa sam zamenio sva 4...a i cim prodjem kroz vodu auto krene da stuca. Nije mi jasno, prima normalno gas u voznji, normalno vuce. Kad krene da varira sa obrtajima ne gasi se. Samo se setaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted October 28, 2015 Ma nije zbog benzina zadnji put su mi taj sipali i auto vuce mnogo bolje nema nikakvih problema, mozda kablovi, svecica neka nesto oko struje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
cileee 1 Posted October 28, 2015 Nesto oko struje jeste. Skinuo sam i sve ponovo ustekao kablove i nista. Auto ide iskreno bolje sa tim gorivo. Osetim ujutru prvo paljenje kako kao da nema stuje aku. Ne znam da li moze do njega da bude? Quote Share this post Link to post Share on other sites