Jump to content
FAS Goran
viktorparacin

Fiat Punto mk.2 1.2 8v - variranje obrtaja / leptir

Recommended Posts

Jos mi samo fali da sada moram nov aku da kupujem.

Kablobe sam stavio nove, ne verujem da su oni. Svecice ne znam, nisam ih skidao. Neko je negde spomenuo lambda sondu ali meni cim se bilo koji potrosac upali prestaje i obrtaji su na normali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postavih vec pitanje u temi za alternator ,a misleci da je mozda vezano

Naime imao sam isti problem kao i kolega na prethodnoj strani i koliko videh nista tu konkretno nije reseno ni objasnjeno

Obrtaji su mi skakali na leru od 1100 do 1300 ,a kada se salta pritiskom na kvacilo skakali konstantno npr na 2500 se salta i pritakom na kvacilo skacu na 3000 

Majstor je odmah posumnjao u klapnu koja je ociscena ,ali nije urodilo plodom zatim se zamalo nije menjao i motoric ler gasa i klapna...

I onda kako je od obilne kise i bara nastao problem ,to je i bio uzrok,kontakti na dzeku za komp su bili mokri komplet,obrisani ,osuseni i sve radi kako treba,nadam se da ce nekom konkretno resenje znaciti

Od prelaska preko dubljih bara stvori mi se problem i sa alternatorom koji hoce da se ugasi,verovatno iz istog razloga

Sada cu lepo ,mozda malo kasno nakon 7 godina staviti šus pleh i sve kontakte isprskati sa nekim vodoodbojnim sredstvom i nadam se spreciti da dodje do iste situacije

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto mi se trese na leru i obrtaji mu stalno variraju nikad nisu mirni (ne prelazi 1000). Trese i u toku voznje uglavnom kada dodajem gas, nece da ga primi pa se motor jako zatrese kao da ga kida.

Tako se ponasa na plinu (sekventni). Na benzinu se isto desava, ali blaze. Uradio sam dijagnostiku nema nikakvu gresku (ELM327 HH), mada sam ga vozio i kod majstora navodno ocitao mu je 2 cilindar i rekao da ga vozim na benzin dok ne stane. Zamenjena je pumpa za gorivo sa filterom i zamenjeni su filteri za plin kao i membrane. Svecice su skoro menjane, bele su, kao juce da su stavljene.

Skidao sam kabl sa 2. cilindra da proverim da li radi i on menja zvuk kad se skine sto znaci da radi. Imam utisak kao da je vezano za ugao pred paljenja kad mu dam gas on zakasni, to bi verovatno trebao ECU da uradi? Da li je neko imao slican problem ili od majstora ako bi neko mogao da mi pomogne? Bio bih mu zahvalan..

 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

On nema razvodnik pa da se steluje ugao paljenja,proveri bobine i kablove,uradi dijagnostiku sa kvalitetnijim uredjajem jer moze biti i komp...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/13/2016 at 10:07 AM, milan81 said:

On nema razvodnik pa da se steluje ugao paljenja,proveri bobine i kablove,uradi dijagnostiku sa kvalitetnijim uredjajem jer moze biti i komp...

 

Znam da nema razvodnik, ugao regulise racunar. Znaci i vi mislite da je on otisao, jer po forumima koliko vidim to im je slaba tacka? Iskljucio sam bobine jer bi on mnogo prekidao pri velikom gasu, a moj prekida kada hocu da promenim brzinu i dodajem gas tu pocne da se gubi, pa mu ja sa kvacilom pomognem, primi ga i posle poleti. Na profi dijagnostici mu je pokazalo povremeno cilindar broj 2.

A na forumima kazu da je crko ECU kad iscita gresku Bobina 2, nisam pametan. :(

 

On 11/13/2016 at 10:26 AM, Dezurni said:

Ili više puta zaboravljana klapna :)

 

Kako mislis zaboravljana klapna? Ako mislis na klapnu gasa ona mi nije pala na pamet nju cemo sutra da skinemo i ocistimo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 14.11.2016. at 4:22 AM, Dezurni said:

Obavezno uradi kalibraciji klapne kad je očistiš

 

Kako mislis kalibraciju klapne? Skinuo smo je, ocistio benzinom, izduvao kompresorom i vratio. (motor malo bolje prima gas)

 

Inace problem je bio u  kablovima.

 

 

Hvala svima na pomoci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punto 2 1.2 8 v 2001

Problem je kada radi u leru obrtaji sa 820 rmp naglo padnu i auto se ugasi nakon toga kada dam kontak na tabli se upali lampica od kljča koja se ne gasi i ne čuje se pumpa goriva mogu da verglam koliko hoću auto neče da upali sve dok ne skinem klemu sa akumulatora da bi se resetovao računar  ili u zadnje vrijeme radim jer je to brže ( kada se to dogodi na semoforu) skinem desni konektorski kabal sa računara i odmah vratim, ponovo dodam kontakt pumpa se čuje ključ se ugasi i auto upali. Na autu je promjenjena bobina, kablovi prije pola godine, skidan i očišćen karburator, nov akumulator. Obišao majstore kompjuter ne izbacuje nikakvu grešku provjeravali injektore, svečice, kablove i na kraju ne mogu da otkriju šata je u pitanju. 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda je i ulozak brave cim stoji kljuc i pise CODE. Probaj za pocetak što rece kolega kako se ponasa sa rezervnim.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Axic said:

 

Teran je i kod elektricara i meni to po logici vuce na prekid struje kad se pumpa ne cuje ali zasto kad na sekundu otkacim kabal od racunara i odmah ga vratim sve radi kako treba. Probat cu to sa rezervnim kljucem i sa ciscenjem senzora radilice. Prosto me nervira da niko vec 6 mjeseci ne moze da ustanovi uzrok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda brljavi računar ili brava i skidanje klema je reset.

Meni se dešavalo na poštanskoj pandi da kad ga ugasim i posle hoću da ga upalim, nema šanse. Vergla do besvesti i ništa. Skinem džek sa kompjutera, vratim i proradi. Rešenje je bilo u svećicama, stavljene su pogrešne, pogrešan toplotni broj ili tako nešto, više se ne sećam. Stavio kataloške i nikad više nije pravio problem.

Sent from mTalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Očistio sam senzor radilice i uzeo rezervni ključ prešao nekih 200 km nešto malo sam bio u leru za sada radi dokle će ne znam ali bi ipak volio da ako je neko imao takav problem da kaže kako ga je otklonio

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne otvaram novu temu.

 

Da li je netko stavljao iridium svjećice u Punta 1.2 mk1 ili mk2? Imam punta 75 pa me zanima jel mogu stavit iridium u njega i da li ima kakvih poboljšanja u odnosu na klasičnu svjećicu osim toga što su duplo dužeg vijeka?

 

Neki vele da osjete promjene neki ne. Navodno auto mirnije radi u leru, brže postigne radnu temperaturu i ima bolji odaziv na gas. Manja potrošnja.

Trenutno imam Bosch Super 4.

Edited by Memphis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oo zadnjeg pisanja na forumu do danas dogodilo se da mi se auto četiri puta ugasio i to uvijek samo na leru majstori ne mogu da ustanove. Treba mi pomoć je li neko imao isti problem i kako je riješio šta je u pitanju??????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti svijetli CODE ključa onda po meni imaš problem sa transponderom ili ključem. Ako si probao sa drugim ključem i bilo je donekle ok onda provjeri transponder. Skini plastiku oko volana tj. oko brave i na njoj ćeš vidjet ovakav plastični prsten koji na sebi ima žicu sa jackom. Provjeri kakve su žice i da li je dobro spojeno. Probaj kad ti se do dogodi prislonit drugi ključ na njega a sa drugim upalit. I vidi šta se onda događa.

 

 

$_1[1].JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Provjerit ću i taj transponder. Ovo me već izluđuje a naši majstori žali bože ako im diagnostika ne pokaže šta je onda navodu jedno 10 razloga šta treba zamjeniti ili možda je ovo ili ono i na kraju ispade kao da mjenjam pola motora, a za ništa nisu od navedenog sigurni da li je baš to uzrok mog problema..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozim punta mk2 1.2 8v i od skoro imam jedan problem i ako neko ima iskustva sa tim voleo bih da mi skrati muke.Auto je odjedanput poceo losije da radi na leru i da sam oduzima gas i naglo doda.99 posto sam bio siguran da su dizne zaprljane jer sipam gorivo na crno dok nisam skinu dzek sa MAP senzori i tad je motor poceo normalno da radi na leru ali i dalje sam oduzima gas kada se konstantno drze obrtaji,ubrava normalno bez problema.Povezao sam ga na dijagnostiku i prijavio mi je gresku mixture strength.Kada motor radi na leru potrosnja je preko 10l kada se vozi spadne na 7.5,8

Inace bavim se automehanikom i nije mi problem da sam zamenim pokvarene delove jednostavno nemam dovoljno iskustva sa dijagnostikom pa mi je potrebna pomoc.Hvala!

 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...