Jump to content
FAS Goran

Chika Kure

Members
  • Content Count

    155
  • Joined

  • Last visited

About Chika Kure

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 12/29/1970

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0
  • Skype
    smsloba

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd
  • Interests
    Akustika,Elektronika

Previous Fields

  • Garage
    1.2 16v...v6 3.0

Recent Profile Visitors

4446 profile views
  1. 1. Punto Mk2 zamenjen set kvacila pre 7-8 meseci 2. Pre 2 meseca motor poceo da trese-vibrira pri pokretanju vozila. Jacina vibracija zavisila od nacina pokretanja. 3. Pre mesec dana zamenim nosace motora, gledano ispred vozila-levi i reket. 4. Vibracije se smanile skoro nestale, ali su tu. 5. Pre mesec dana poceo Punto da stuca, za pocetak na malom gasu jednom, pa sve vise i vise do trokiranja. 6. OK, kablovi ili svece. Probila dva kabla. 7. Met'em Bosch kablove sve ok...A AUTO VISE NE TRESE PRI KRETANJU-NI MALO. E sad jbg...Set kvačila NIJE u vecini slucajeva...i tako
  2. Euroauto i Gazelakomerc, nema greske za Brembo i Ferodo., vecina vecih firmi uvozi/nabavlja od istog dobavljaca sa zapada. Brembo-Ferodo-Pagid-EBC jos nekoliko proizvodjaca zaustavljaju vozilo, traju dugo, ne krive se na toplo-vrelo-hladno, koce kad su zagrejane i pregrejane, izbacuju sa valjaka na tehnickom, prevrcu AUTO preko nosa, sve ostalo je nepotrebno pretvaranje trenja u toplotnu energiju, 100ak evra komplet diskovi i plocice napred za PUNTA MK2, bomba. Sinu sam na Alfu MIT-a meto napred-nazad Brembo Ferodo!!! komentar je JU JU JU JU, sta bi?
  3. Brembo diskovi-Ferodo pločice ili plavi Pagid za bilo koji auto, decenijma vozim istu kombinaciju, zaustavljanje vrhunsko čak i posle nekoliko nabadanjana sa preko 150, sa ostalim takozvanim aftermarket posle prvog nabadanja pedala žvaka i brundanje. Zaustavljanje nije zezanje, kvalitetno zaustavljanje vredi sve pare, nema zezanja!!! Većina kad kupi polovan auto radi mali i veliki servis! Ja menjam i diskove-plocice, ne zanima me sta je bilo na kolima...i tako...
  4. Prilikom ciscenje-smirglanja-podesavanja zazora svecica, ne praviti pritisak na unutrasnu elektrodu nikako, varnica mora da ima odredjeni oblik-velicinu-temperaturu, ako ostetite-zalomite ili nagnjecite elektrodu od dobre ili solidne svecice napravite LOSU. Sve sto radite sa elektronikom na ovim motorima, radite polako-pazljivo-bez preagresivne hemije-cetkice za zube SOFT model ITD.
  5. Dekodoranje-objasnjenje slova i brojeva na NGK svecicama https://online.flippingbook.com/view/17923346/4/ Trazenje odgovarajuce SVECICE, MAP, MAF, SONDE, KABLOVI ITD. NGK https://web.tecalliance.net/ngk-catalog/en/home?sessionArticleCountry=AL&sessionTargetCountry= Kucajte podatke vozila i motora kad izadje spisak citajte od-do datum koja svecica je za koji motor-godiste... N na kraju oznake svecice, znaci SPECIJALNO UZEMLJENA ELEKTRODA-POJACANA. DCPR7E-N-10....N=POJACANA. 10=1 MM ZAZOR, SVE SU FABRICKI PODESENE OD MODELA DO MODELA, 0.7-0.8-0.9 ... 10-1mm zazor je napisan na svecici jel nije bas standardno...
  6. Posle duzeg vremena da napisem neku rec u vezi desavanja sa navedenim Puntom 1.2 16v, mozda nekome pomogne!!! Menjam usisno crevo od kucista vazduha do klapne gasa pa reko aj da ocistim svecice proverim zazor, malo dostelujem zazor na 0.8, ocistim sve konektore, MAP senzor, klapnu gasa, itd. Uradim ja to upalim sve ok, vozim po gradu prilicno, i primetim da na leru nepravilno radi, izmedju 700 i 1000 obrtaja, prima gas kao LUD, ide ubija, ali ne valja ler i jos neka desavanja u toku voznje. Skinem minus klemu, raskacim sve konektore, izvadim svecice NGK DCPR7E-N-10, crne da crnje ne moze biti, zazor oko 0.8, po specifikaciji ne valja... Svecice za Puntice su svecice za motore-dvotockase, DCPR8E, DCPR8E-N, DCPR7E-N, DCPR7E-N-10 koriscene mnogo pre pojavljivanja 1.2ccm, 8 i 16v motora, po specifikaciji DCPR7E-N-10 svecica za motore je 0.7-0.8 a sve ostalo 1mm. Podesim 1mm, vratim sve konektore, upalim auto, step motor drzao preko 1000 RPM, pa spusta polako, to je ok, auto prede na leru, i dobro prima gas u voznji, cak odlicno, zagrejao se i posle dva ventolatora prede, ali ima malu knedlu-zadrsku, na prvom davanju gasa dok radi na leru, kad vozim sve ok. Ugasim auto, samo dam kontakt da se upale lampice i cekam-slusam, step motor radi nesto i to je trajalo oko minut. Upalim auto bolje prima gas i ide odlicno, ali ugasim auto opet samo dam kontakt i odmah drzim pedalu gasa do kraja oko 60ak sekundi, Step motor opet radi nesto.... Posle ovih procedura, motor BOMBA... Da pomenem da su kablovi BOSCH-pre njih NGK kablovi. Ne primecujem neku spec razliku BOSCH-NGK. Ali NGK-Bosch i ostali proizvodjaci NEBO I ZEMLJA. Auto imam od 2006. presao preko 300.000km, samo redovno i kvalitetno odrzavanje... Inace sipao sam prvi put CASTROL MAGNATEC 10x40 A3/B4 jbt. motor se nenormalno utisao, Izvinjavam se na duzem textu, nadam se d anekome moze da pomogne. ako ima pitanja izvolite...
  7. Samo da javim problem sa prvom brzinom ventilatora hladnjaka resen!!! Presostat klime je crko i stalno je davao informaciju da klima radi i da je potrebna prva brzina dok klima radi. Nisu kontakti na konektoru presostata. Dok je presostat iskljucen ventolator radi najnormalnije kad terba, kad ukljucim presostat radi stalno. Mislim da vecinu problema sa ponasanjem ventilatora prave kontakti na konektoru presostata i sam presostat Hvala svima u svakom slucaju, pozdrav!!!
  8. Pozdrav i postovanje svim clanovima, Gore navedeni punto ima problem sa ventilacijom hladnjaka, punto ima klimu. Probacu da navedem sta je sve uradjeno da bi greska bila otklonjena. Ventilator prva brzina radi stalno, zamenjen termostat, ozraceno kako treba, termodavaci daju zadovoljavajuce temperatura i rade, dok komp nije bio resetovan, radila je druga brzina, prva je bila iskljucena na reostatu na hladnjaku, posle reseta kompa nema druge a prva radi stalno, ocisceni kontakti na kompu i gde god je trebalo, nisam probao presostat Klime, klima radi ali ne znam da li dovoljno hladi, nije vruce napolju, ne znam kada pali drugu brzinu kad je klima upaljena. Temperatura motora stoji na pola i kada ventilator radi stalno, mozda mrdne malo ispod pola, ali to je skoro neprimetno, Ako je moguca neka teoretska pomoc a po mogucstvu i prakticna kod nekog strucnjaka za elktroniku i elektriku HVALA UNAPRED!!!
  9. Sve pohvale za Vladu, lako i brzo se dogovorismo, povoljne cene, extra. sad kuciste benz. pumpe na 1.2 16v vise ne curi, Hvala Vlado, svako dobro.
  10. Pozdrav clanovima, treba mi desni far sa maglenkom za Punta MK2 2002 godiste. Hvala unapred na odgovorima.
  11. Momci, Treba mi levi vozacev suncobran za Punta mk2 1.2, 16v 2002. god neverovatno da uvek gluposti crkavaju kad ne treba ...
  12. Marko, ne mogu da vidim na snimku kako izgleda zuta lampica koja treperi par puta ?
  13. Nije akumulator, Crkla ti je neka ili sve diode u Alternatoru (na takozvanom regleru-regulatoru izlaznog napona iz alternatora), proveri i servisiraj altrenator, ocosti i dotegni sve mase od akumulatora do alternatora ....itd itd. Sa novim akumulatorom ce da pali odlicno neko krace vreme( par dana) dok ne izgubi snagu zato sto alternator ne moze da ga dopuni dovoljno
  14. Za punta MKII, plastike prednja vrata i blenda. Plastike nisu sa rupama za zvucnike, kao ni blenda za audio uredjaj. 20 evra ... 0638336747

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...