Jump to content
FAS Euroauto Goran

marcony

Members
  • Content Count

    65
  • Joined

  • Last visited

About marcony

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Punto MK1 55s

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Uh, dobro je da sam pitao. Za malo da uzmem tigrice i to baš na pomenutoj akciji za letnje gume u Beogumi.Nisam znao da se tako loše kotiraju. Mada, makar za ove najmanje gume nisam primetio neki bitan popust.
  2. Došlo vreme za kupovinu dve pogonske letnje gume za Punta, pa me zanima da li postoji neka realna razlika izmedju sledećih modela, pošto je razlika u ceni minimalna: 1. Tigar Sigura 2. Sava Perfecta 3. Barum Brillantis 2 4. Kleber Viaxer 5. Semperit Confort-Life 2 Mogu i drugi predlozi. Dimenzija je 155/70 R13
  3. Napokon sam zamenio mali hladnjak! Moram da priznam da sam bio u frci kako ce sve to na kraju da ispadne, a ispalo je mnogo prostije nego sto sam mislio! Majstor i ja sve ukupno 2-2.5 sata! Ukratko, skidaju se tri srafa sa gornje strane table, dva sa donje. Zatim centralni deo table sa nekoliko inbusa, onda folan i ablender. Morala je da se otkaci tabla sa osiguracima, letva, par dzekova, tabla sa bryinomerom (na dva imbusa). Ovo je po meni bio laksi deo, a tezi je raskaciti creva sa malog hladnjaka i izvaditi ga iz crnog kucista koje se pojavi kada se skine instrument tabla. Majtor je bio "svastar" tj. nije specijalizovan za Fiata vec popravlja sve sto mu padne saka. Sve ukupno (delovi+ruke) oko 5000 rsd i konacno mogu zimi da vozim u dukserici (zbogom sal, kapa, maramica za kondenzat iz nosa
  4. Izgleda da jedino kod mene ne uspeva! Raskacio sam sa majstorom creva ka malom hladnjaku i onda smo kroz neku plastiku sipali AXEL sredstvo protiv kamenaca. Ostavili smo malo da odstoji pa smo hteli da operemo mlazom vode ali jedino sto je izaslo su neke plave naslage, verovatno od antifriza. Ponovili smo sa jos malo sredstva i opet isto-skoro bez protoka. Povezali smo sve, dodali paraflu ozracili ali grejanje slabo (mozda malo bolje ali nedovoljno)! Ponovo raskacili sve i nasuli neku obicnu sonu kiselinu i tada sam pomislio da ce ili da proradi ili da mi istopi i hladnjak i creva ali opet nista!!! Definitivno mi za sledeci vikend preostaje skidanje table ili ako i to ne upali, auto u oglase pa neka se neko drugi bavi time!
  5. Meni se cuo taj zubor ispod zadnjeg sedista ali se i osecao benzi u kabini. Epilog je bio da je pukla plastika na kucistu pumpe pa se benzin izlivao. Proveri prvo to, to je makar lako. Digni zadnje sediste i skini poklopac ka pumpi pa onda daj kontakt i vidi sta se desava!
  6. E svaka cast na trudu. Sada ne bi bilo u redu da makar ne pokusam Probacu pa sta bude. Verovatno cu za vikend pa javljam rezultate. Hvala jos jednom na trudu!
  7. Ma, da imam para promenio bih ceo auto, a ne samo grejac kabine Opisi malo detaljnije kako si to izveo, jel na Puntu 1 ili 2?
  8. Brobao sam da ga isperem mlazom vode pod pritiskom ali nije uspelo. Postoji neki protok tecnosti ali vrlo slab, a prljavstina ili kamenac ne izlaze! Ne smem da se usudim da ubacim neko hemijsko sredstvo, bojim se da ne upropastim jos nesto. Hocu da to bude temeljno resenje, posto se vec dve zime zlopatim! Trecu ne bih preziveo
  9. Posto sam nakon detaljnijih provera utvrdio da mi je definitivno zapusen grejac kabine, resio sam da pristupim mukotrpnom poslu i zamenim ga. Resio sam da to uradim sam (i uz pomoc druga koji se po malo razume u problematiku) zato sto sam pricao sa par majstora u vezi toga i svi su me onako indirektno odbili (visokom cenom ili nekako drugacije). Razumem ja ljude, za to vreme koliko im je potrebno da to zamene, mogu da odrade par lakih popravki na Fiat Stilo ili nekom drugom novijem automobilu, i uzmu 2-3 puta vise para, nego da se bakcu old timer-om! Voleo bih da mi neko, ko je ovo vec radio, napise par smernica kako se skida instrument tabla da bi se pristupilo grejacu, makar da nabroji gde se sve nalaze srafovi koji se skidaju i kojim se, otprilike, redosledom skidaju elemnti sa table. To bi mi verovatno prilicno skratilo vreme i olaksalo ovaj u najavi mucan posao!
  10. Da malo uprostim i skratim pitanje: da li se kod ovog motora (1100ccm, 8V, 55ks) steluju ventili? Da li je moguce da su se vremenom rastelovali?
  11. Od skoro je pocelo da se cuje lupkanje ventila na mom puntu. Posto je u pitanju Punto 1, nisam siguran da li je to isti problem koji imaju druge generacije puntica. Kada je auto hladan nema lupkanja (kliktanja) ali kada se zagreje na radnu temperaturu, sa svakim dodavanjem gasa cuje se to kliktanje. To se desava samo na benzinu, na plinu nema lupkanja. Preverio sam nivo ulja, dolio 2-3 dl koliko je falilo i opet isto. Sipam iskljucivo Sel. GOLD i menjam na godinu dana ili 10.000km. Da li je potrebno neko stelovanje ili se ovi ventili ne steluju?
  12. Jedno pitanje za majstor Ljubu: da li preporucujete izbijanje katalizatora kod starijih automobila (Punto 1.1 1998). Menjao sam proletos srednji i zadnji lonac, a i dalje cesto mi se desava kada je auto na benzinu, da se u tom delu oko katalizatora bas osecaju izduvni gasovi.
  13. Proveri ti njega limarijski, tj. da li je imao veca ostecenja i sl. Mislim da 200.000km nije puno za taj motor, samo ako je prava kilometraza!
  14. Kao sto rece Velja, najbolje resenje je da nadjes original tablu sa pokazivacem temperature i obrtaljkom. Ja sam uz pomoc foruma sve sam zamenio, a prilicno slabo se razumem u te stvari. Te buvljani varijante nisu nista jeftinije, a ovo originalno je ipak mnogo elegantnije. Jos kad vidis kako je yanimljiva voznja uz obrtomer B)
  15. Kada rukom ljuljam zadnji deo ne cuje se nista. Cak se ni ne ljulja nesto znacajno vise od prednjeg dela, a napred su novi KYB amortizeri. Iskljucivo lupa u voznji prelaskom preko sitnijih rupa i neravnina. Moracu da proverim te silen blokove na mostu i lezajeve.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...