Jump to content
FAS Euroauto Goran

petkovicnikola34

Members
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

About petkovicnikola34

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Punto MK2 1.2 8V
  1. Drugari, imam slican problem na svom Puntu. Naime, curi mi ulje na dihtungu glave, dihtung ventil dekla sam promjenuo, tako da tu nije 100%. Ali nemam nikakvih drugih simptoma vezano za taj dihtung, znaci ne mjesa mi ulje i vodu, na cepu od ulja nema emulzije, ne nabija pritisak u posudu antifriza. Koliko je urgentno da mjenjam taj dihtung ili se tako mogu jos voziti, posto godisnje prelazim 7-8 hiljada km.
  2. Crni je krov odradjen u karbonu. Lajsne sam planirao zamjeniti originalnim, samo trebam otici do obliznjih otpada vidjeti imaju li. Od radova planiram, prvo poliranje koje moram obaviti zbog packica po limariji, nastalih na parkingu uslijed otvaranja vrata drugih vozila. Onda, planiram staviti daljinsko zakljucavanje, sjedista od Alfe 147, i Alu-felne od Punta Sporting. Manje-vise sve ostaje onako kako su ga fabricki zamislili.
  3. Drugari, od skoro sam postao vlasnik Punta 1.2 8V iz 2002 godine. Ranije sam imao Punta MK1, koji je sada nasao srecu kod drugog vlasnika. Ovog sam platio 1500 Eura, koliko je moglo dosad da se vidi, u dobrom je stanju, presao 160000km, registrovan je do avgusta 2014, Godine 2008 uvezen iz Italije i od tada je bio kod istog vlasnika. Od opreme ima: Klimu, Airbag za vozaca, El. Podizace, Centralnu bravu, Board Computer. Evo i nekoliko slika:
  4. Uslikacu veceras krov pa cete vidjeti o cemu se radi. Mene vise zanima da li je postupak koji sam naveo dobar protiv uklanjanja hrdje. Sto se tice farbanja krova mislio sam ga citavog ofarbati pa se ne bi vidjelo.
  5. Sto se tice korozije, ona se nalazi na krovu i nije nista specijalno znaci par sitnih tackica, za koje ne bi zelio da se prosire, a ogrebotina se nalazi na donjem dijelu suvozacevih vrata i nju ne bi farbao sprejom vec bi kupio akrilnu farbu u nijansi mog auta i spricao pomocu kompresora. Sprejom bi samo nanosio osnovnu boju.
  6. Pozdrav drugari, posto dolazi zima a ma mom puntu ima par sitnih korozivnih tackica i ogrebotina odlucio sam da to saniram. Nikad prije nisam radio takvo sto i htio bi da pokusam. Zanima me koji je postupak prilikom popravke korozije i ogrebotina. Po nekom mom razmisljanju za koroziju bi uradio bih ovako: 1. Smirglanje do zdravog lima tj. da pocne da se sjaji. 2. Nanosenje temeljne boje 3. Farbanje u boju auta A ogrebotine: 1. Smirglanje 2. Temeljna boja 3. Git 4. Smirglanje gita 5. Nanosenje osnovna boje u spreju 6. Farbanje u boju auta Ako sam u necemu pogrijesio ispravite me. Jedino sto me buni je kakvo sredstvo tj. temeljnu boju upotrijebiti, posto sam procitao da ih ima raznih, a kada vec radim nastojim da to uradim kako treba i da nemam problema vise sa tim, bar narednih par godina. Unaprijed hvala na odgovorima!
  7. Na autu mehanicki nema nista da se radi, jer je auto odrzavan, ali za limariju svakako ne bi placao majstora, vec bi ja polako co2 aparatom zavario drugi lim za pod koji je u sustini i jedini problem na limariji kod ovog auta i prodao ga nadajuci se da cu izvuci bar 100-200E vise. Pozdrav!
  8. Ja to auto ne bi pravio da ga ja vozim, nego cisto radi dosade i zanimacije da se oko neceg bavim i da usput kasnije za taj rad zaradim i koju paricu, pa vas zato pitam koliko mi je pametno upustati se u takvu investiciju ako nista od njega necu moci izvuci. Neko je spomenuo da kupim punta 1, imam vec punta 1 kojeg sam predstavio u odjeljku automobili clanova. Pozdrav!
  9. Kada bi ga davao na zeljezo za njega bi dobio negdje oko 100 eura, sto znaci da sam na gubitku 50 e
  10. Drustvo nisam se odavno javljao, ali molio bi vas za savjet. Ispao mi je veoma povoljno Fiat Uno 45 S iz 1989 godine, bijele boje. Covjek je vlasnik auta od 1997 godine i auto je mehanicki u dobrom stanju. Medjutim sto se tice limarije ona i nije bas najbolja, tj. nije nikakva i zahtjeva hitnu popravku, a i registracija je istekla. Sada to auto bi ja dobio za maksimalno 150 eura, ali ne znam da li se isplati to popravljati i da li se za njega nakon toga moze dobiti neka pristojnija suma. Unaprijed hvala na odgovorima. Pozdrav!
  11. JOX: hvala, sretno i tebi sa makinom cookman: super je punto, gdje si nabavio ove pragove..sa punta sporting ili...
  12. Evo nisam se odavno javljao da malo osvjezim temu...od zadnjeg posta na puntu sam uradio sledece: * Kupio 2 gume Debica Passio 2 155/70 R13. * Kromjenio dihtung ventil-dekla. * Kupio zadnje i prednje zvucnike. Stavio neke 'Original' meni krajnje nepoznate, ali za sada dobro rade. * Stavio presvlake siceva i volana. * Stavio stitnike coskova vrata. * Ofarbao mrezicu prednjih zvucnika u crveno. Otprilike to bi bilo to za sada. U buducnosti imam jos planova o cemu cu vas blagovremeno obavjestiti! To sada izgleda ovako:
  13. u voznji kao da malo secka u odnosu na prije...motor je benzinski 1108cm3
  14. Pre neki dan pojavio mi se jedan problem...auto je ujutru prije tehnickog pregleda sasvim normalno radio..i otisao ja na tehnicki i uradili oni sve, krecem ja prema kuci i nisam prosao 100m poce mi auto cudnije raditi..mislim do goriva je nesto i nastavim.Parkirao ja njega u garazu i nisam vozio do jutros..Upalim ga sasvim normalno, ali u leru se trese...odem provozam i kao da je malkice nestabilan..vratim se malo turiram i prilikom turiranja auto dobija drukciji zvuk nego sto je prije imao...sta bi moglo biti..unaprijed hvala na odgovorima..

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...