mitros 142 Posted August 15, 2015 Sve zavisi šta očekuje od kola. Pitajte mog ćaleta kako ide Astra 1.4 pa će da vam kaže da lepo ide A nije baš da nije probao jače. Najveći motor koji sam ja video da je vozio je bio 3.0 tdi u A6.Kaže pre neki dan da su im stigle nove službene Fabie karavan 1.2 i da su ok za vožnju Te fabie od 1.2,to su sa 3 cilindra i 12v? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 15, 2015 Slažem se, ali na 100km/h se znaš kako zadiše 100 mi je preko 3000 obrtaja. Muka za duže putovanje. Ali sa druge strane krstariš lagano u 5. brzini 70 što je mojima ekstra.@Mitros jesu Jedino što troše malo, ali ovako su em odvratne em mrcine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitros 142 Posted August 15, 2015 @ igor0511haha,znaci ima gorih od GP benzinca 1,2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 15, 2015 (edited) Uvek ima gorih, ali jednostavno ima ljudi kojima to ništa ne znači. Realno nisam ni ja neki sportski vozač pa da mi treba što više konja,ali opet volim neku rezervu snage koju gotovo nikada ni ne iskoristim. Edited August 15, 2015 by igor0511 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted August 15, 2015 Nije, ta fabija ti je startnija od gp 1,2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 15, 2015 Meni bilo žao da kažem pa sam dao diplomatski odgvoror Quote Share this post Link to post Share on other sites
golf sdi 2 Posted August 16, 2015 Mitros,ja bih ti uvek preproučio dizel GP. Nemoj da žuriš pojaviće se 1,3 mjt u korektnom stanju,Nisam vozio GP benzinac,ali poslednjih par dana vozim renta-car Astru J 1,4 benzin,staru godinu dana (50 hiljada prešla). Nisam prviše zahtevan vozač,ali blago je reći da je auto što se ubrzanja tiče leš.Što se GP tiče dizel se lakše prodaje,bolje ide,manje troši,a na primer kod mog auta za dve i po godine (40hiljada predjenih) samo servis ulja i filtera.Ne bi bilo loše i da napišeš koja ti je krajnja cifra za auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted August 16, 2015 Kupis, sredis i teras bez ogranicenja Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted August 16, 2015 Da moram danas da kupim GP, kupio bih ovaj http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6796964/fiat-grande-punto-19-mtj Registracija nerealno skupa u odnosu na 75 i 90 ks, ali verujem da vredi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted August 16, 2015 Uff, kako mu dobro stoji ova narandzasta boja, bruka.... Inace sto se tice Gp benzinca ni 1.4 8v nije neko idealno resenje. Probali smo jedan kada smo kupovali, bilo nas je trojica u kolima, od kojih je jedan imao 150kg, i ono je blagi uzas kako ide. Sa klimom mislim da mu je trebala vecnost da stigne do 100... Ne smem ni da zamislim kako ide 1.2 u istoj situaciji... Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted August 16, 2015 Jos samo felne u belo Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 16, 2015 Beli ne diraj nandžarastog. Odličan ovako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted August 16, 2015 Dirkali bi se ... nego jos mi nije vreme za kupovinu Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitros 142 Posted August 16, 2015 Mitros,ja bih ti uvek preproučio dizel GP. Nemoj da žuriš pojaviće se 1,3 mjt u korektnom stanju,Nisam vozio GP benzinac,ali poslednjih par dana vozim renta-car Astru J 1,4 benzin,staru godinu dana (50 hiljada prešla). Nisam prviše zahtevan vozač,ali blago je reći da je auto što se ubrzanja tiče leš.Što se GP tiče dizel se lakše prodaje,bolje ide,manje troši,a na primer kod mog auta za dve i po godine (40hiljada predjenih) samo servis ulja i filtera.Ne bi bilo loše i da napišeš koja ti je krajnja cifra za auto.Ne bi mi bilo zao da dam 4000 za 2007 god,da ima bocne a/b,asr,esp,uradjene servise...ovaj dinamik (2006)sto sam prethodno naveo covek daje za 3400 i sve mu uradjeno,ali otiso kompresor klime,a ovde neki kazu,da ni remontovan nije resenje,jedino kad bi se nasao polovan,ali ih nema u ponudi.Trazim 1,3 75ks zbog jevtinije registracije,malo prelazim godisnje.Ovaj plavi sto je neko postavio,je bas super(bar izgleda tako),ali "prokleti" plivajuci zamajac od koga svi "begaju" !!!i A i bojim se da 6.brzinu ne bi nikad koristio!!!Naravno obavezno sa 4/5 vrata... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 16, 2015 Nije zamajac bauk uopšte. Ja sam uzeo auto sa 172 000km i sada ima preko 207 000 i zamajac je i dalje odličan. A i kada ode to ti je jednom trošak i posle si miran barem 150 000km. A ne mogu da ti opišem koliko mi fali 6. brzina i na ovom relativno dugačkom menjaču. Mogu da zamislim koliko bi mi falila na GPu koji ide na 30000 obrtaja na oko 120-130. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted August 16, 2015 Na 30000 obrtaja bi prešao 120 metara Šalim se.Stalno ponavljam nešto što sam ovde pročitao o plivajućem a to je da su dva najveća straha u Srba strah od promaje i plivajućeg zamajca Za Fiat to ne važi.Ja sam kod mene na autu menjao amortizere npr.Sa oprugama taj posao je skuplji od plivajućeg. Znači jeftinije bi mi bilo da sam uzeo auto sa dobrim amortima a ne sa dobrim zamajcem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
golf sdi 2 Posted August 16, 2015 Mitros,ja bih ti uvek preproučio dizel GP. Nemoj da žuriš pojaviće se 1,3 mjt u korektnom stanju,Nisam vozio GP benzinac,ali poslednjih par dana vozim renta-car Astru J 1,4 benzin,staru godinu dana (50 hiljada prešla). Nisam prviše zahtevan vozač,ali blago je reći da je auto što se ubrzanja tiče leš.Što se GP tiče dizel se lakše prodaje,bolje ide,manje troši,a na primer kod mog auta za dve i po godine (40hiljada predjenih) samo servis ulja i filtera.Ne bi bilo loše i da napišeš koja ti je krajnja cifra za auto.Ne bi mi bilo zao da dam 4000 za 2007 god,da ima bocne a/b,asr,esp,uradjene servise...ovaj dinamik (2006)sto sam prethodno naveo covek daje za 3400 i sve mu uradjeno,ali otiso kompresor klime,a ovde neki kazu,da ni remontovan nije resenje,jedino kad bi se nasao polovan,ali ih nema u ponudi.Trazim 1,3 75ks zbog jevtinije registracije,malo prelazim godisnje.Ovaj plavi sto je neko postavio,je bas super(bar izgleda tako),ali "prokleti" plivajuci zamajac od koga svi "begaju" !!!i A i bojim se da 6.brzinu ne bi nikad koristio!!!Naravno obavezno sa 4/5 vrata... Pa pogledaj taj plavi sa majstorom,ako ne trese pri paljenju i gašenju,ako nema nekih zvukova prilikom stiskanja kvačila,i ako kvačilo ne hvata pri kraju ,to ti je ok sto se tiče seta kvačila.Inače cena seta kvačila je oko 30000 dinara plus ruke.Za 4000 hiljade teško da ćeš naći 2007 godište a da bude dobar.ASR i ESP nećeš naći u 1,3mjt sa dynamic opremom.Što se šeste brzine tiče prava stvar.U to bi se uverio kod prvog izlaska na autoput.Mnogo rasterećuje 1,3mjt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitros 142 Posted August 16, 2015 (edited) Evo sad se pojavi jos jedan plavi od 90ks.Sta mislite ovaj ili onaj prethodni plavi? Ipak su ovi od 90 ks jevtiniji od ovih od 75ks,ima li valjan razlog za to???Mozda potrosnja nije ista.?? http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6881484/fiat-grande-punto-13multijet-5v p.s.nikad necu razumeti svetlu boju sedista !!! Edited August 18, 2015 by neshaoct dodao printscreen Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted August 16, 2015 Ti si bre neki teški ziceraš Takvim razmišljanjem ćeš teško kupiti auto, sam sebi zadaješ glavobolje Ja neke iste ljude viđam već dve godine, još uvek nisu kupili auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 16, 2015 Kao ja lepo popi*diš i kupiš auto samo sa probom vožnjom Na kraju se i isplatilo, samo je problem što sam isprobavao po savšrenom putu pa nisam primetio odvaljene stablizatore Inače, malo su papučice izlizane previše za moj ukus, ostalo mi deluje ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
golf sdi 2 Posted August 17, 2015 Onaj prethodni plavi,ukoliko je u dobrom stanju,pun je opreme.Pa tebi nije problem oba su iz Beograda,pogledaj pa odluči. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 17, 2015 Ne bi mi bilo zao da dam 4000 za 2007 god,da ima bocne a/b,asr,esp,uradjene servise...ovaj dinamik (2006)sto sam prethodno naveo covek daje za 3400 i sve mu uradjeno,ali otiso kompresor klime,a ovde neki kazu,da ni remontovan nije resenje,jedino kad bi se nasao polovan,ali ih nema u ponudi.Trazim 1,3 75ks zbog jevtinije registracije,malo prelazim godisnje.Ovaj plavi sto je neko postavio,je bas super(bar izgleda tako),ali "prokleti" plivajuci zamajac od koga svi "begaju" !!!i A i bojim se da 6.brzinu ne bi nikad koristio!!!Naravno obavezno sa 4/5 vrata... Pa ako ga mali dizelaš više 1.2 nego 1.3 razbije neka bude. Više obrati pažnju na taj Opelov menjač i njegovu 6. brzinu. I naravno na automatsku klimu i njene klapne.Ja da sam na tvom mestu obratio bi pažnju na Ford Fiestu 1.4 TDCi, imamo takvu u kući već skoro dve godine. Svaki dan se vozi i samo gorivo se sipa. Extra se pokazala. Unutra prostora koliko hoćeš a materijali kvalitetniji i dugovečniji nego u Grandeu. Što se tiče motora bolje povlači u odnosu na 1.3 . 1.3 je mrtav do 2000 a ovaj već preko 1800 povuče. Potrošnja isto jako skromna.Ovde sam napisao o njoj koju reč. https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/54772-zver-za-kofere/page-20 Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitros 142 Posted August 17, 2015 Bolje povlaci sa svojih 68 KS od GP sa njegovih 75KS ,a pogotovo 90KS???Ne znam brate,a i registracija mu skuplja mozda i za celih 5000. Kolko znam (bar po prici svih drugih,ovaj puntov 1.3mjt je neprikosnoven u svojoj klasi.Idem danas da gledan onog prethodnog plavog.GP. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted August 17, 2015 Registracija mu je skuplja na godisnjem nivou za 15 pakli cigara koje pusim. Kako ti sad zvuci? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 17, 2015 Kako dođe do 5000 din ? Razlika je 2700 din ako je previše preskoči.Da nisam probao i sa 75 i sa 90 ks pa da ne znam šta pišem, nego sam se navozao samo tako i svi su mrtvi do 2000 o/min / svima rađena dijagnostika i parametri su bili OK- nisu neispravni.Ti se zadrži na 1.2 u samo prži.. Inače i stara Brava sa istim motorom većom snagom (82 KS) slične težine je jako spor auto a klimu mora da isključuje kad god se pojavi veće brdo. Quote Share this post Link to post Share on other sites