igor0511 2882 Posted August 15, 2015 Slažem se. Pa i mene su plašili sa plivajućim i turbom, pa evo 35 000km kako je Stilo kod mene ništa ne zeza. A i što kažeš to ti je jednom trošak i posle si barem 150 000km miran. Ali kada pogledam prosečnog kupca koji kupuje auto daleko izvan svog budžeta potpuno mi je jasno zašto bi najradije VW 1.6d motor da voze. Ne mogu ni da nabrojim od koliko sam ljudi čuo da je 1.6 hdi/tdci savršen motor i kada ih pitam zbog čega kažu da je zato što nema plivajući.Ne kažem da je loš motor niti nešto znam o njemu, ali ovo je potpuno pogrešan razlog po meni da se kupi neki motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted August 15, 2015 Ja sam vozio 1.6hdi sa plivajucim koji je na 180000 bio kao nov kad je menjan set kvacila. Sve to zavisi kako je auto vozen. Preko se prelaze velike km na otvorenom i zato slabo i stradaju. Drugo je kad neko kupi auto star 10 godina ubedjen da jepresao 120000 pa onda nesto ne valja. Ja opet kazem po meni je ovaj od 90ks mnogo bolji primerak od ova 3... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted August 15, 2015 Najbitnije je opste stanje auta! Meni nebi bilo bitno ni pogonsko gorivo, tj. trazio bih pre dizel uvek ali da ne mogu da nadjem dobrog neko vreme a vidim odlicnog benzinca, uzeo bih benzinca bez razmisljanja. A price oko zamajca i turbine su gluposti totalne. Ako je taj plivajuci iole dobar ima da potraje par godina.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
golf sdi 2 Posted August 15, 2015 Taj od 90 verovatno ima i dpf filter,koji itekako može da pravi problem.Inače problem se rešava fizičkim i softverskim izbacivanjem (od 100-150e).Inače sva tri su totalni klot u odnosu na plavi GP koji je kolega predložio.I svi su prema slikama ubili velike kilometraže. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted August 15, 2015 Imam i dpf i nema nikakvih problema, kod njih je reseno kao i na 1.6mJet i redovno radi regeneraciju tako da nema sanse da zacepi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 15, 2015 Pazi ovaj, registrovao auto pre par dana , uradio servise i onda bi da ga tako sređenog uda. Nikad mi nisu bili jasni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitros 142 Posted August 15, 2015 Taj od 90 verovatno ima i dpf filter,koji itekako može da pravi problem.Inače problem se rešava fizičkim i softverskim izbacivanjem (od 100-150e).Inače sva tri su totalni klot u odnosu na plavi GP koji je kolega predložio.I svi su prema slikama ubili velike kilometraže.@punto jtd Kako su klot??? pa osim ovog dunamic,ova dva imaju kolko vidim sve...i ESP i ASR,i bocne a/b,kozu,komande na volanu...ne razumem te Quote Share this post Link to post Share on other sites
golf sdi 2 Posted August 15, 2015 Imam i dpf i nema nikakvih problema, kod njih je reseno kao i na 1.6mJet i redovno radi regeneraciju tako da nema sanse da zacepi...Skoro sam imao jedan,190000km mislim pravih (po stanju auta,servisna sa svim fiskalnim računima za izvedene radove),totalno začepljen dpf nije mogla ni prisilna regeneracija ni fizičko čišćenje da pomogne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted August 15, 2015 Iskreno ja bi pogledao ovog plavog, u bg imas i dobre servise gde se mogu pregledati tako da nema razloga za strah. Taj ko zna sta je radio, kod mene sve perfektno, verovatno je dugo stajao i paljen na kratko svakih nekoliko dana. To je jedan od glavnih razloga zasto se zacementiraju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
golf sdi 2 Posted August 15, 2015 Taj od 90 verovatno ima i dpf filter,koji itekako može da pravi problem.Inače problem se rešava fizičkim i softverskim izbacivanjem (od 100-150e).Inače sva tri su totalni klot u odnosu na plavi GP koji je kolega predložio.I svi su prema slikama ubili velike kilometraže.@punto jtd Kako su klot??? pa osim ovog dunamic,ova dva imaju kolko vidim sve...i ESP i ASR,i bocne a/b,kozu,komande na volanu...ne razumem te Nemaju ESP i ASR, nema prekidača na centralnoj konzoli,nema dig.klime,tempomata,alufelni,rukonaslnona,hillholdera,kvalitetnijeg štofa na sedištima.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted August 15, 2015 To sam zaboravio da napisem. To sto je na oglasu okacis macku o rep, vecina preprodavaca nema pojma sta auto ima od opreme, istikliraju sve sto su culi da taj model moze da ima pa ko se upeca... Quote Share this post Link to post Share on other sites
golf sdi 2 Posted August 15, 2015 Iskreno ja bi pogledao ovog plavog, u bg imas i dobre servise gde se mogu pregledati tako da nema razloga za strah.Taj ko zna sta je radio, kod mene sve perfektno, verovatno je dugo stajao i paljen na kratko svakih nekoliko dana. To je jedan od glavnih razloga zasto se zacementiraju.I ja sam bio u dilemi šta uraditi,da li prodati gp-a sa 90 konja,najboljom opremom,na ime kupca,znači neispitan,ili gp-a 75 konja kome sam vlasnik više od 2 god i koji vozim samo uz redovne male servise,i stavio u oglase oba.Prvi je otišao onaj sa 90 ks,a 75 ostao meni.Inače mnogi delovi nisu isti iako mnogi kažu da je razlika samo u turbini.Npr filter nafte,remenica alternatora,donji nosač motora, i skuplji su. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted August 15, 2015 Jesu naravno ali kad pogledas kad se to menja? Oteras u servis pre kupovine pa pocnes redom i sta ne valja skidas cenu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted August 15, 2015 Inace, mi smo uzeli Grande Punta u Loznici, od ljudi kojima je to bio treci auto i koji se koristio samo za neke manje kilometraze (uglavnom grad). Inace je onaj koji sam naveo da je bio u Delti kupljen sa automatskom klimom i bas lepom opremom, tako da se ne slazem da firme ne kupuju malo bolja vozila za npr menadzere ili sefove.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitros 142 Posted August 15, 2015 Taj od 90 verovatno ima i dpf filter,koji itekako može da pravi problem.Inače problem se rešava fizičkim i softverskim izbacivanjem (od 100-150e).Inače sva tri su totalni klot u odnosu na plavi GP koji je kolega predložio.I svi su prema slikama ubili velike kilometraže.@punto jtd Kako su klot??? pa osim ovog dunamic,ova dva imaju kolko vidim sve...i ESP i ASR,i bocne a/b,kozu,komande na volanu...ne razumem te Nemaju ESP i ASR, nema prekidača na centralnoj konzoli,nema dig.klime,tempomata,alufelni,rukonaslnona,hillholdera,kvalitetnijeg štofa na sedištima.... @ punto jtdkako vidis po slici da nema ESP??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
golf sdi 2 Posted August 15, 2015 Na centralnoj konzoli treba da ima prekidač ASR,tamo gde su prekidači za otvaranje petih vrata,city servo i četiri migavca. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitros 142 Posted August 15, 2015 To znam,ali ESP ne mozes davidis po slici, samo kad das kontakt,jel tako? Evo sad mi se javio drugar koji kaze da je vozio skoro benzinca 1,2 i da je isao vrlo lepo,a on se razume u ove stvari.Znaci sad opet dilema...BENZINAC? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 15, 2015 Ako 1.2 ide lepo onda se baš razume. Komšinica koja nema blage veze sa kolima a vozi novog kaže da se vuče. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted August 15, 2015 Pa bre probaj pa ces da vidis sta ti odgovara. Meni sem 1,9sport ni jedan ne ide, al ako ti treba prevoz od tacke A do tacke B onda i 1,2 i 1,4 rade posao Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitros 142 Posted August 15, 2015 Evo njegov citat,od pre 2 minuta: Vozio sam to sa nas pet bez prtljaga po Paraliji...nisam ga nesto ganjao, ali mi je delovalo da ide normalno.Sa dva putnika je meni taj auto isao veoma lepo, povlacio je super. Naravno, klima je uvek bila ukljucena. Verujte kad kazem da se razume,a komsinica ako kazes da nema blage veze,to mozda znaci da ne zna da vozi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted August 15, 2015 Druze vozio sam punta 1.2 16v i ok isao je on ali sa dizelom tu nema poredjenja, nikad benzinac (bez turba naravno) nece povuci kao dizel.Sledeci auto ce mi definitivno biti benzinac preko 150ks (ili vise sa turbom) jel ispod toga posle dizela nema smisla kupovati... Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted August 15, 2015 Taj Grande se vuče sa upaljenom klimom 65 ks razmišljaj malo logički ? Moj Punto 920 kg sa 80 ks pa kad mu još cepneš klimu uguši se totalno, lepo on ide u odnosu na yuga al to je 1.2 bre smešna kubikaža realno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 15, 2015 Vidiš da prijatelj bolje zna od moje komšinice. Komšika vrlo žustro vozi a i njem muž je isto potvrdio. Vuče se. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 15, 2015 Sve zavisi šta očekuje od kola. Pitajte mog ćaleta kako ide Astra 1.4 pa će da vam kaže da lepo ide A nije baš da nije probao jače. Najveći motor koji sam ja video da je vozio je bio 3.0 tdi u A6.Kaže pre neki dan da su im stigle nove službene Fabie karavan 1.2 i da su ok za vožnju Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted August 15, 2015 Pa ta astra 1,4 i ide lepo. Kratke brzine, lepo povlaci, startna je Quote Share this post Link to post Share on other sites