Jump to content
FAS Goran
hansf

Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Ragazzi, od benzinaca kod GP najjaci je 1.4 Tjet, ako se ne varam ,ali je za izbegavanje zbog turbine? Da ili ne? I jaci atmosferac ne postoji od 1.4 16V, je l tako? Izvinjavam se jer ovako upadam skroz bzvz u temu, ali hocu da budem nacisto s nekim stvarima. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za snagu da, a što se izbegavanja tiče ne znam šta bih rekao, meni se sviđaju turbo benzinci :)

A i za atmosferca si u pravu, najjaci u GPu je 1.4 95ks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Igore ovi su ti povoljniji i realniji od Tottija. 
Bolje ćeš da prođeš.

cenovnik_otpad_1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

'ebe cigani, nijedan nema tekuči.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe tačno godinu i po, kupio sam Grande Punto. Platio sam ga 4.500€. Tada ih je u celom Lazarevcu bilo 10ak. Danas gde god se okrenem parkiran Grande Punto, Punto Evo ili novi Puno. Odgovor leži u tome da je pre godinu i po solidan polovan Grande Punto koštao od 4.000 do 6.000€. Danas isti takvi koštaju od 3.000 do 4.000€, što je ona psihološka granica prosečnog srpskog kupca polovnjaka. U ostalom bolji auto sa toliko opreme i to godište ne može da se nadje. Najviše kupuju 1.3 mjt i plaćaju oko 3.500€. I kao što rekoh ima ih danas na svakom ćošku. Prosto je best buy u B klasi polovnjaka.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima od novog člana foruma B)

 

Već neko vreme listam forum i nisam uspeo pronaći puno podataka o Grande Puntu 1,4 benzinac sa 94KS (na netu pronađoh da je to 1,4 16v StarJet motor, ispravite me ako grešim). Naime, u potrazi sam za "novim" autom i jedan ovakav mi je sasvim slučajno pao u oko :) 2007. godište, ima nešto malo iznad 40 000 km, prodavac kaže da ga je održavao isključivo u ovlašćenom Fiat servisu (knjižica sa svim neophodnim podacima), nikad čukan nikad udaran, garažiran i tako dalje. Cena? To je ono što me je pruivuklo - 4000€, inače sam planiram nešto manji budžet i verovatno manji auto, ali ako mi se već nudi jedan ovakav, što da ne? E sad, u čemu je caka i otkud ovo moje pisanije ovde? Pa, još nisam išao da pogledam auto i šta mi preporučujete da pogledam, pitam, kucnem, čuknem :lol:

Kao što već rekoh, nisam pronašao nešto mnogo informacija ovde na forumu o ovom modelu, ili mi pretraga izbacuje previše rezultata pa ne znam gde pre da krenem sa čitanjem i onda se ispostavi da baš i ne nalazim ono što mene zanima. Dakle koji su tipični problemi ove verzije GP-a? Na netu sam pronašao da se ljudi žale na elektroniku servo volana, na jednom inostranom forumu sam pronašao gomilu ljudi koji se žale na probleme sa centralnom bravom....elektronika se nekako nameće kao nešto što najviše muči Fiat vozila. O motorima se može čuti sve najbolje, ali opet ovaj model baš i nije nešto široko rasprostranjen, da li sa razlogom?

Da li neko ovde na forumu ima iskustva sa ovim modelom GP-a? Dakle, bilo koja informacija bi mi značila, tipa: pouzdanost, potrošnja, cena održavanja, najčešći kvarovi i tome slično.

 

Izvinite na malo dužem upisu, možda sam malo i konfuzan, ne znam ni odakle pre da krenem sa pričom, ali nadam se da ste shvatili koji problem imam i svaka pomoć je dobro došla.

 

Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav i dobrodošao :)
 

Što se 1.4 atmosferca tiče nije ni malo redak u FLA grupaciji. Još su ga Stilo i Punto mk2B nosili, onda Lancia Y, 500, 500L, GP, Linea i novi Bravo. Tako da nema ništa loše sa motorom. Slobodno kada tražiš iskustva o istom možeš da pogledaš i teme o ovim kolima koja sam naveo.

 

Motor je po meni odličan. Jako malo troši za benzinca i ok ide. Recimo biće oko 7-8l, a ako voziš na otvorenom i manje. U većim karoserijama mu fali snage, ali nadam se da to neće biti slučaj sa GP-om. Uostalom probaj pa vidi.

 

Elektronika nije problem Fiatima, to je više problem sa krševima u Srbiji :) Pogledaj malo po forumu, žale se ljudi na baš svašta, ali niko na elektroniku.

 

Što se servo pumpe tiče upališ city servo, otvoriš haubu i motaš pun levi pa pun desni u mestu. Ako se ne čuje krrrrk nije loša.

 

Održavanje im je džabe kao i svim Fiatovim motorima.

 

Provozaj, pogledaj luftove, zazore, datume na staklima, da li motor tečno i lepo vuče,.. kao i na svakim kolima. Ako ne znaš sam moj predlog je da odvezeš do majstora jer je bolje dati 10-20e sad nego 300-500 više kasnije :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovoru. Ja sam pretpostavljao da se taj motor ugradjuje i u druge modele Fiata, ali me najvise zanimalo kako se pokazao upravo u GP-u. Najvise cu voziti po autoputu, vrlo malo gradske voznje cu imati, tako da ce potrosnja biti najniza moguca.

U vezi provere serva, ovo je pretpostavljam univerzalni nacin provere ispravnosti? Tj. moze se proveriti na isti nacin i na bilo koje drugom automobilu? Do sada nisam vozio auto sa servom, pa i ne znam da li bih pri test voznji primetio da nesto fali, pa ako se to moze proveriti na jos koji nacin, bio bih zahvalan na dodatnom savetu :)

Moram otici i pogledati, pa ako mi deluje OK, onda kod majstora na detaljniju proveru i na kraju konacna odluka :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jas kupio novo GP 1.2 2009 ali nemoze da se uporedi sa Stilom JTD kad pricamo za voznja po autoput. Znam zato sto svaki vikend vozio Skopje-Beograd. Tako da ako ti je za duze relacije ja bi pre gledao Stilo ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih išao na mjet šestobrzinca ako će da se vozi na autoputu mnogo, najviše zbog potrošnje.

Marko teško da je bilo šta jeftinije od Fiatovog benzinca :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislio sam na mjet... koliko vidim pominje se uglavnom voznja autoputem, znaci benzinac ispada odmah :)

Drugar ima 1.4 16v TNG u Stilu i prezadovoljan je. Plus taj Stilo ima 6stepeni menjac. Znaci benzinac plinac ne ispada odmah.  :harhar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne ispada ako ce da ga vozi do 100-110 km/h ali ako ce da ga vozi 130-160 onda ispada jer svaki plinas drasticno dize potrosnju kad se cepa na otvorenom.

Cekam jedan GP 1,3 M-jet 90 ks Emotion pa cu da vidim da lije  to to kad stigne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šesta brzina je prava stvar,kod GP-a 1,3mjt ako se dosta vozi na otvorenom putu. Kada sam na auto putu to najbolje osetim sa mojim autom (5 brzina). Ali zato ovaj sa 6 brzina ima famozni plivajuci pa ga zato mnogi izbegavaju. Ovo iz ličnog iskustva jer prodajem jedan 1,3 sa šest brzina, u Emotion opremi. Inače ne bih imao ništa protiv da  ovaj ostane u mom vlasništvu ukoliko prodam svoj GP.

Edited by punto jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

A taj plivajuci mora da se menja na svake dve nedelje jel da?

Plus sto kosta bas mnogo tj sve sa zamenom oko 250€. Ne znam kako to neko moze da podnese,mislim tu cifru  jer morace verovatno da proda stan da bi to ispodneo. :laughing:

Pala cena  zamajca i menja se na svakih 200k km  sto znaci da ako se zameni  da si prakticno miran dok je auta kod tebe ako ne i duze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To za plivajući stvarno je izlišno kada je Fiat u pitanju jer nije toliko skup.
Baš mi pričao skoro majstor da je plivajući za novu A klasu negde oko 700 evra :)

Na Fiatu je plivajući u rangu cene velikog servisa a kada ga jednom zameniš (a realno ne strada toliko često) sahranićeš auto pre nego

zamajac.

 

A neko je ovde napisao da su dva najveća straga koja imaju Srbi promaja i rllivajući zamajac :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato ko kupuje Grande Punta 1,3 mjt, ako ne želi plivajući zamajac,lepo kupi verziju sa 75 ks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proverio sam malopre i plivajuci zamajac kosta 20600 dinara, set kvacila 8000 dinara a po meni je druk lager nenormalno skup i kosta 10000 dinara.

E sad  postoji mogucnost da ode samo plivajuci zamajac i sto bi covek menjao i set kvacila ako su dobri  korpa i lamela tako da to ne izadje nesto mnogo tj sa rukama majstora malo jace od 200€.

A one price  da kad menjas jedno menjas sve su glupost jer ti delovi nisu zavisni jedni od drugih jer po toj logici kad menjas poluosovinu obavezno bi trebalo da menjas i glavcinu sa lezajem tocka  jer kad se vec skida da se sve promeni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...