gile smederevo 574 Posted May 1, 2015 Ragazzi, od benzinaca kod GP najjaci je 1.4 Tjet, ako se ne varam ,ali je za izbegavanje zbog turbine? Da ili ne? I jaci atmosferac ne postoji od 1.4 16V, je l tako? Izvinjavam se jer ovako upadam skroz bzvz u temu, ali hocu da budem nacisto s nekim stvarima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted May 1, 2015 Za snagu da, a što se izbegavanja tiče ne znam šta bih rekao, meni se sviđaju turbo benzinci A i za atmosferca si u pravu, najjaci u GPu je 1.4 95ks. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 1, 2015 Igore ovi su ti povoljniji i realniji od Tottija. Bolje ćeš da prođeš. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted May 1, 2015 Kako li ovaj objasni razliku u ceni od 20-ak % za keš i preko računa? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 1, 2015 'ebe cigani, nijedan nema tekuči. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Laserb 0 Posted May 8, 2015 (edited) Pe tačno godinu i po, kupio sam Grande Punto. Platio sam ga 4.500€. Tada ih je u celom Lazarevcu bilo 10ak. Danas gde god se okrenem parkiran Grande Punto, Punto Evo ili novi Puno. Odgovor leži u tome da je pre godinu i po solidan polovan Grande Punto koštao od 4.000 do 6.000€. Danas isti takvi koštaju od 3.000 do 4.000€, što je ona psihološka granica prosečnog srpskog kupca polovnjaka. U ostalom bolji auto sa toliko opreme i to godište ne može da se nadje. Najviše kupuju 1.3 mjt i plaćaju oko 3.500€. I kao što rekoh ima ih danas na svakom ćošku. Prosto je best buy u B klasi polovnjaka. Edited May 8, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogisha 9 Posted June 3, 2015 Jel neko slučajno gledao ovaj primerak, ili zna nešto o njemu?http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6148205/fiat-grande-punto-16-mjet Quote Share this post Link to post Share on other sites
WoG 0 Posted June 3, 2015 Pozdrav svima od novog člana foruma Već neko vreme listam forum i nisam uspeo pronaći puno podataka o Grande Puntu 1,4 benzinac sa 94KS (na netu pronađoh da je to 1,4 16v StarJet motor, ispravite me ako grešim). Naime, u potrazi sam za "novim" autom i jedan ovakav mi je sasvim slučajno pao u oko 2007. godište, ima nešto malo iznad 40 000 km, prodavac kaže da ga je održavao isključivo u ovlašćenom Fiat servisu (knjižica sa svim neophodnim podacima), nikad čukan nikad udaran, garažiran i tako dalje. Cena? To je ono što me je pruivuklo - 4000€, inače sam planiram nešto manji budžet i verovatno manji auto, ali ako mi se već nudi jedan ovakav, što da ne? E sad, u čemu je caka i otkud ovo moje pisanije ovde? Pa, još nisam išao da pogledam auto i šta mi preporučujete da pogledam, pitam, kucnem, čuknem Kao što već rekoh, nisam pronašao nešto mnogo informacija ovde na forumu o ovom modelu, ili mi pretraga izbacuje previše rezultata pa ne znam gde pre da krenem sa čitanjem i onda se ispostavi da baš i ne nalazim ono što mene zanima. Dakle koji su tipični problemi ove verzije GP-a? Na netu sam pronašao da se ljudi žale na elektroniku servo volana, na jednom inostranom forumu sam pronašao gomilu ljudi koji se žale na probleme sa centralnom bravom....elektronika se nekako nameće kao nešto što najviše muči Fiat vozila. O motorima se može čuti sve najbolje, ali opet ovaj model baš i nije nešto široko rasprostranjen, da li sa razlogom?Da li neko ovde na forumu ima iskustva sa ovim modelom GP-a? Dakle, bilo koja informacija bi mi značila, tipa: pouzdanost, potrošnja, cena održavanja, najčešći kvarovi i tome slično. Izvinite na malo dužem upisu, možda sam malo i konfuzan, ne znam ni odakle pre da krenem sa pričom, ali nadam se da ste shvatili koji problem imam i svaka pomoć je dobro došla. Pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted June 4, 2015 Pozdrav i dobrodošao Što se 1.4 atmosferca tiče nije ni malo redak u FLA grupaciji. Još su ga Stilo i Punto mk2B nosili, onda Lancia Y, 500, 500L, GP, Linea i novi Bravo. Tako da nema ništa loše sa motorom. Slobodno kada tražiš iskustva o istom možeš da pogledaš i teme o ovim kolima koja sam naveo. Motor je po meni odličan. Jako malo troši za benzinca i ok ide. Recimo biće oko 7-8l, a ako voziš na otvorenom i manje. U većim karoserijama mu fali snage, ali nadam se da to neće biti slučaj sa GP-om. Uostalom probaj pa vidi. Elektronika nije problem Fiatima, to je više problem sa krševima u Srbiji Pogledaj malo po forumu, žale se ljudi na baš svašta, ali niko na elektroniku. Što se servo pumpe tiče upališ city servo, otvoriš haubu i motaš pun levi pa pun desni u mestu. Ako se ne čuje krrrrk nije loša. Održavanje im je džabe kao i svim Fiatovim motorima. Provozaj, pogledaj luftove, zazore, datume na staklima, da li motor tečno i lepo vuče,.. kao i na svakim kolima. Ako ne znaš sam moj predlog je da odvezeš do majstora jer je bolje dati 10-20e sad nego 300-500 više kasnije Quote Share this post Link to post Share on other sites
WoG 0 Posted June 4, 2015 Hvala na odgovoru. Ja sam pretpostavljao da se taj motor ugradjuje i u druge modele Fiata, ali me najvise zanimalo kako se pokazao upravo u GP-u. Najvise cu voziti po autoputu, vrlo malo gradske voznje cu imati, tako da ce potrosnja biti najniza moguca.U vezi provere serva, ovo je pretpostavljam univerzalni nacin provere ispravnosti? Tj. moze se proveriti na isti nacin i na bilo koje drugom automobilu? Do sada nisam vozio auto sa servom, pa i ne znam da li bih pri test voznji primetio da nesto fali, pa ako se to moze proveriti na jos koji nacin, bio bih zahvalan na dodatnom savetu Moram otici i pogledati, pa ako mi deluje OK, onda kod majstora na detaljniju proveru i na kraju konacna odluka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skorpion 27 Posted June 4, 2015 Jas kupio novo GP 1.2 2009 ali nemoze da se uporedi sa Stilom JTD kad pricamo za voznja po autoput. Znam zato sto svaki vikend vozio Skopje-Beograd. Tako da ako ti je za duze relacije ja bi pre gledao Stilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 45 Posted June 4, 2015 Moja preporuka Lybra, ima na oglasima 2005-2006god, u dobroj opremi, svakako bolji i kompletniji auto od Grandea, a pritom odrzavanje isto ili jeftinije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted June 4, 2015 Ja bih išao na mjet šestobrzinca ako će da se vozi na autoputu mnogo, najviše zbog potrošnje.Marko teško da je bilo šta jeftinije od Fiatovog benzinca Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 45 Posted June 5, 2015 Mislio sam na mjet... koliko vidim pominje se uglavnom voznja autoputem, znaci benzinac ispada odmah Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2316 Posted June 5, 2015 zbog ovoga treba uzimati GP Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted June 6, 2015 Mislio sam na mjet... koliko vidim pominje se uglavnom voznja autoputem, znaci benzinac ispada odmah Drugar ima 1.4 16v TNG u Stilu i prezadovoljan je. Plus taj Stilo ima 6stepeni menjac. Znaci benzinac plinac ne ispada odmah. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 656 Posted June 7, 2015 Ne ispada ako ce da ga vozi do 100-110 km/h ali ako ce da ga vozi 130-160 onda ispada jer svaki plinas drasticno dize potrosnju kad se cepa na otvorenom.Cekam jedan GP 1,3 M-jet 90 ks Emotion pa cu da vidim da lije to to kad stigne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
golf sdi 2 Posted June 7, 2015 (edited) Šesta brzina je prava stvar,kod GP-a 1,3mjt ako se dosta vozi na otvorenom putu. Kada sam na auto putu to najbolje osetim sa mojim autom (5 brzina). Ali zato ovaj sa 6 brzina ima famozni plivajuci pa ga zato mnogi izbegavaju. Ovo iz ličnog iskustva jer prodajem jedan 1,3 sa šest brzina, u Emotion opremi. Inače ne bih imao ništa protiv da ovaj ostane u mom vlasništvu ukoliko prodam svoj GP. Edited June 7, 2015 by punto jtd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 656 Posted June 7, 2015 A taj plivajuci mora da se menja na svake dve nedelje jel da?Plus sto kosta bas mnogo tj sve sa zamenom oko 250€. Ne znam kako to neko moze da podnese,mislim tu cifru jer morace verovatno da proda stan da bi to ispodneo. Pala cena zamajca i menja se na svakih 200k km sto znaci da ako se zameni da si prakticno miran dok je auta kod tebe ako ne i duze. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted June 8, 2015 Ceo set (korpa, lamela, druk, plivajući) je 35.000 din. Za Corsu sa istim motorom je 64.000 Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted June 8, 2015 To za plivajući stvarno je izlišno kada je Fiat u pitanju jer nije toliko skup.Baš mi pričao skoro majstor da je plivajući za novu A klasu negde oko 700 evra Na Fiatu je plivajući u rangu cene velikog servisa a kada ga jednom zameniš (a realno ne strada toliko često) sahranićeš auto pre negozamajac. A neko je ovde napisao da su dva najveća straga koja imaju Srbi promaja i rllivajući zamajac Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted June 8, 2015 Plivajuci za Stila kosta 41 ili 43 crvene Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted June 8, 2015 Od 30-35000 je Valeo plivajući za Stila i Punta JTD i Mjet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
golf sdi 2 Posted June 8, 2015 Zato ko kupuje Grande Punta 1,3 mjt, ako ne želi plivajući zamajac,lepo kupi verziju sa 75 ks. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 656 Posted June 8, 2015 Proverio sam malopre i plivajuci zamajac kosta 20600 dinara, set kvacila 8000 dinara a po meni je druk lager nenormalno skup i kosta 10000 dinara.E sad postoji mogucnost da ode samo plivajuci zamajac i sto bi covek menjao i set kvacila ako su dobri korpa i lamela tako da to ne izadje nesto mnogo tj sa rukama majstora malo jace od 200€.A one price da kad menjas jedno menjas sve su glupost jer ti delovi nisu zavisni jedni od drugih jer po toj logici kad menjas poluosovinu obavezno bi trebalo da menjas i glavcinu sa lezajem tocka jer kad se vec skida da se sve promeni. Quote Share this post Link to post Share on other sites