Jump to content
FAS Goran
hansf

Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Kad već pišemmo o cenama delova možda nekome zatreba, set lanca,vodena pumpa,roler pk kaiša i pk kaiš= 20000,00 plus ruke (kod nas u SD-u od 50 do 70 e).To je za verziju od 90ks.Mislim da je isto i za 75.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proverio sam malopre i plivajuci zamajac kosta 20600 dinara, set kvacila 8000 dinara a po meni je druk lager nenormalno skup i kosta 10000 dinara.

E sad  postoji mogucnost da ode samo plivajuci zamajac i sto bi covek menjao i set kvacila ako su dobri  korpa i lamela tako da to ne izadje nesto mnogo tj sa rukama majstora malo jace od 200€.

A one price  da kad menjas jedno menjas sve su glupost jer ti delovi nisu zavisni jedni od drugih jer po toj logici kad menjas poluosovinu obavezno bi trebalo da menjas i glavcinu sa lezajem tocka  jer kad se vec skida da se sve promeni.

Kad je već mala razlika u ceni, nije loše zameniti sve. Npr, nova korpa i lamela znaju da relativno brzo dokrajče polovan zamajac.

 

Što se ovog drugog tiče - zavisi šta je u pitanju. Meni je na Pežou 407 nova kvalitetna kugla brzo stradala zbog lošeg rukavca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nameracio sam se na GP 1.2 ,ali sam cuo da je "mnogo" slab motor za tu karoseriju.

Da li dobijam i koliko konjskih snaga ako skinem katalizator.Jer mi se cini stvarno premalo njegovih 65KS ,(pogotovo u poredjenju  mog sadasnjeg puntica i njegovih 80KS,koga moram prodati jedino zbog godista).
Hvala. 

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa i ja da podelim utiske sa vama o Grande puntu 1.2 8v posle predjenih 50000km.

U oktobru 2008. na deltinom parkingu je ugledao on mene i ja njega i od tog trenutka smo znali da smo jedno za drugo.

Do danas smo prošli razne puteve od fantastičnih madjarskih, osrednje austriskih, i naših avanturističkih.

Svo ovo vreme pazio sam ja njega a i on mene.

Svakih 7kkm mu je menjano ulje Selenia KPE i filteri.

Svi problemi do sada su dve umrle sijalice stop svetla, jedna sijalica upaljača i jedna sijalica kod klime. Napominjem da je sve ovo crklo u jednoj nedelji smile.gifsmile.gif

U zahvalnost je dobio fabrički cd Grundig naslon za ruku (i dalje nerazumem zašto nije u osnovnoj opremi) i mrežu za gepek thumbup.gif

Nadam se da će mo se družiti još dugo dugo.

Nikola,planiram da ga kupim,ali mnogi kazu da je to mala kubikaza za tu karoseriju i malo je tih 65ks,pa me zanima tvoje misljenje o tome.Ja vozim ovog mog od 80ks i moram ga prodavati samo zato da bi uzeo nesto mladje,al se bojim od ovog GP?Nameravas li ga prodavati?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao neko ko je kupio novog GP 1.2 8v i vozio ga 5 godina, i prodao ga sa 66 000 km hteo bih par stvari da kazem:

O dizajnu ne treba trositi reci - jednostavno prelep.

Unutrasnjost, zanimljiva, kompaktna, bas po mom ukusu. Posto je osnovna oprema nije bas imao bogate materijale unutra, ali najvise mi se dopao dizajn instrument table - sve je kockasto - a poseban detalj je znak punta iznad kasete kod suvozaca. Najvece primedbe za unutrasnjost idu malom broju i malim velicinama pregrada i ostava, kao i drzacima za case u koje ako ubacis flasicu, moras biti akrobata da ubacis u prvu ili petu brzinu. Takodje se motor jako cuje na vecim brzinama.

Ocekivao sam mnogo tromiji motor, ali me je on prijatno iznenadio. Da se razumemo, ko vili brzu i zustriju voznju, uzima jaci motor. Potrosnja se kretala od 5 do 7.5 litara.

Prtljaznik poprilicno veliki za tu klasu - tada 2007. nije bilo veceg u B klasi.

Vecih kvarova nisam imao.

Promenio sam 4 sijalice * pozicija, 2 stop i svetlo za tablicu

Automat za stop svetla

I na 53000 plocice kocnica

Od fantomskih zvukova, ponekad se culo lupkanje iz rupa za pojaseve i samo zimi neko grebanje otpozadi (to isto grebanje se cuje i u novoj Corsi)

Elektronika je radila perfektno, od board kompa, preko podizaca i ostalih dzidza bidza.

I jos jedna dobra stvar je rastojanje od tla, mozete se popeti na stepenice ako treba.

U sustini idealana auto za one koji bi vise od Punta, a nemaju novac za Bravo.

Sve to je ok,ali kazi mi kako je bilo sa preticanjem,kolko mu treba za takve stvari,poredim sa mojim koji ima 80ks i laksi je i pretice ko od šale

Pozdrav,

u skorije vreme bih trebao da kupim Grande Punto ali sam sve neodlucniji da li da kupim 1.3mjt ili 1,2(ili 1.4)benzinac (a mozda i sa plinom)? Cuo sam razne price i za jedan i za drugi model, ali su to sve bili utisci ljudi koji nemaju Grande-a ili ga nikad nisu vozili pa pricaju u prazno. Zato bih hteo da cujem mishljenje nekoga od Vas koji imate Grande-a.

Inace auto uzimam na kredit preko najboljeg drugara koji ih nabavlja sa nekog fijatovog lizinga i kaze da poprilicno ocuvani i ispravni.

Pozdrav, i hvala unapred na pomoci. ).gif

Gorane,obzirom na godinu tvog posta ,sta si kupio?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je taj 1,2 slab u voznji.....ali prohtevi su razliciti. Predlazem da probate taj Grande 1,2 u voznji pa ocenite sami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo posle 3 dana gledanja svih 61 stranice ovde da recem koju.Doslo vreme za zamenu mog puntica, 15 god ima vreme je.Prvo sam hteo GP benzin 1.2,ali posle citanja svih postova ovde i razmene privatnih poruka sa clanovima-benzinac 1.2 OTPADA! Mislim da je ipak ta karoserija preteska za 200kg viska .Mislim da se ne bih navikao na njegovih 65ks,u odnosu na mojih 80ks.Trazim auto do 1300kubika zbog jevtinije registracije jer malo prelazim godisnje.Ovde ste me ubedili da je 1.3mjt dobar izbor.Meni je bitno da moze da povuce prilikom preticanja,ako je potrebno.I ubedili ste me.E sad kupio bih nesto oko 2006-2008 godiste,i obavezno sa 5 vrata.Pitao bih sledece,jel problem ako je presao 170-180.000km,posto vidim da su svi oko tog broja?Nikad nisam vozio dizelasa i moram priznati da ih nisam ni voleo.Kako treba voziti dizelasa u odnosu na benzinca?(da ne upadam u makazice).Ne divljam i ne jurim,ali volim da znam da imam rezerve ako zatreba.Ako neko zna nekog da to prodaje molim preporuku.Takodje prodajem ovog mog,ali ga jos ne stavljam u oglas.Ako bi nasao nekog sa foruma za zamenu-eto radosti(obostrane :guitar: ).hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je taj 1,2 slab u voznji.....ali prohtevi su razliciti. Predlazem da probate taj Grande 1,2 u voznji pa ocenite sami.

Pregledao sam sve postove na forumu,i ovaj benzinac OTPADA,ipak je to malo za ovu karoseriju.Idemo na 1.3mjt,pa sta nadjem.ubedili su me da je mnogo zivahniji od benzinca.poz

Edited by Mitros

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pravih 180 000km je bukvalno smešno za 1.3 mjet. Taj motor se tek razradi na toj kilometraži :) Šalu na stranu mislim da svaki mjet uz normalno održavanje lagano pređe barem 400 000km tako da nemaš brige.

 

Ja bih uzeo 68-75ks verziju potšo je bolesno jeftina za održavanje.

A za vožnju dizela nema nikakve mudrosti osim što ga ne treba maltretirati hladnog i daviti preniskim obrtajima kao i bilo koji drugi motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam sa benzinca prešao na GP 1.3 mjet 75ks star 7 godina (u vreme kad sam ga kupio). Nikad ranije nisam vozio dizela. Od tad sam prešao oko 30000km, osim što sam zamenio lanac čim sam ga kupio (zbog sebe, da ne razmišljam) na motoru još ništa nisam pipnuo, a radi kao sat! Bilo je nekih stvari da se sredi uglavnom oko trapa, ali ništa specijalno što se tiče troškova. Sipaš i voziš, a bude ti lepo kad izračunaš koliko te košta gorivo i kad dođe vreme za registraciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isto iskustvo kao i kolega iz prethodnog posta. Preko dve godine vlasnik odmah uradjen set lanca, i do sada bez problema.Pre dva meseca malo čipovan,čisto da ima neku rezervu snage i to je to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre kupovine, nazvao sam Deltu i Radulovića. Za Grande Punto su preporučili upravo 1.4 b 8V zbog jeftinijeg održavanja, ako ne, onda 1.3mjt koji je najpouzdaniji motor i to u verziji 75KS. Onaj sa 90 je pouzdan, ali na 200.000 počinje plivajući zamajac da gubi efekat.

Pošto sam razmotrio 5-6 G Punta tokom 3 nedelje, jedini koji je bio sa originalnom kilometražom je bio 1.4 dynamic rst od prvog vlasnika, održavan u Delti.

Sa svim mogućim pratećim fakturama koje se slažu sa servisnom knjižicom.

Evo, gradska vožnja pokazuje 6.1 litar, mada znam da putni kompj uvek laže, po mojim merilima oko 6.5 litara troši.

Sa 77KS ide odlično, ali mu fali menjač sa 6. brzina za brzinu preko 90km/h, sem što bi smanjio buku, smanjio bi i potrošnju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo posle 3 dana gledanja svih 61 stranice ovde da recem koju.Doslo vreme za zamenu mog puntica, 15 god ima vreme je.Prvo sam hteo GP benzin 1.2,ali posle citanja svih postova ovde i razmene privatnih poruka sa clanovima-benzinac 1.2 OTPADA! Mislim da je ipak ta karoserija preteska za 200kg viska .Mislim da se ne bih navikao na njegovih 65ks,u odnosu na mojih 80ks.Trazim auto do 1300kubika zbog jevtinije registracije jer malo prelazim godisnje.Ovde ste me ubedili da je 1.3mjt dobar izbor.Meni je bitno da moze da povuce prilikom preticanja,ako je potrebno.I ubedili ste me.E sad kupio bih nesto oko 2006-2008 godiste,i obavezno sa 5 vrata.Pitao bih sledece,jel problem ako je presao 170-180.000km,posto vidim da su svi oko tog broja?Nikad nisam vozio dizelasa i moram priznati da ih nisam ni voleo.Kako treba voziti dizelasa u odnosu na benzinca?(da ne upadam u makazice).Ne divljam i ne jurim,ali volim da znam da imam rezerve ako zatreba.Ako neko zna nekog da to prodaje molim preporuku.Takodje prodajem ovog mog,ali ga jos ne stavljam u oglas.Ako bi nasao nekog sa foruma za zamenu-eto radosti(obostrane  :guitar: ).hvala

 

U potrazi sam za GP već dobra tri meseca ali nažalost još nisam našao ono što mi odgovara (dosta utiče i ograničen budžet od 3500e). Počeo sam sa 1.2 iz sličnih razloga kao i ti ali sam od dosta ljudi savetovan da izbegavam taj motor i da se skoncentrišem na 1.4 ako baš želim benzinca ili kao best buy 1.3mjt 75KS... Tako da sam bukvalno gledao sve živo i nagledao se svega i svačega. Svi su utegnuti i bez dinara ulaganja sa pravom kilometražom ALI SAMO NA OGLASU, kada se dođe na lice mesta priča je sasvim drugačija. Poenta mog pisanja je da se ne vezuješ za brojke na cajgeru i slatke reči preprodavaca nego samo da gledaš u kakvom je stanju auto, najbitnije je da imaš dobrog i pouzdanog majstora koji će auto što detaljnije pregledati. 

P.S. Ne otpisuj 1.2 dok ga lično ne isprobaš, možda ti se dopadne. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako da znamo da je istina sve sto prodavac kaze u smislu zamene delova servisa koji je radio i sl.,naravno ako nema knjizicu.Moze li majstor u servisu to "provaliti"? Koliko servisi naplacuju ovakve provere auta? 

 

Srecko Sojic,moze meni da se dopadne benzinac od 1.2,ali SLAB je definitivno.

Edited by Mitros

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre kupovine, nazvao sam Deltu i Radulovića. Za Grande Punto su preporučili upravo 1.4 b 8V zbog jeftinijeg održavanja, ako ne, onda 1.3mjt koji je najpouzdaniji motor i to u verziji 75KS. Onaj sa 90 je pouzdan, ali na 200.000 počinje plivajući zamajac da gubi efekat.

Pošto sam razmotrio 5-6 G Punta tokom 3 nedelje, jedini koji je bio sa originalnom kilometražom je bio 1.4 dynamic rst od prvog vlasnika, održavan u Delti.

Sa svim mogućim pratećim fakturama koje se slažu sa servisnom knjižicom.

Evo, gradska vožnja pokazuje 6.1 litar, mada znam da putni kompj uvek laže, po mojim merilima oko 6.5 litara troši.

Sa 77KS ide odlično, ali mu fali menjač sa 6. brzina za brzinu preko 90km/h, sem što bi smanjio buku, smanjio bi i potrošnju.

Ne znam sta si pre tog GP 1,4 8V vozio ali reci da ide odlicno je malo  nepouzdana informacija  jer tebi mozda ide odlicno ako si pre njega vozio Yugo.

Ja ne pricam nista napamet jer sam licno i na svom imenu imao takav auto koji je poprilicno los na ubrzanjima i snage mu fali u svakom momentu a potpuno je ispravan bio. Kad sam seo u Renault Kangoo 1,5 Dci sa 85 ks to je bilo kao da sam seo u formulu.

Takodje potrosnja je u realnosti daleko iznad ovoga sto si prijavio jer ne znam sta podrazumevas pod gradskom voznjom ali taj auto trosi 8,5L u gradskoj voznji u praksi dok mu na papiru pise 7,7L.

Sad ako tebi pise 6,1 po bordu u gradskoj voznji koliko onda pise kad vozis na otvorenom?

Ako ti tako nenormalno trosi sto onda kazes da bi pored buke sa sestom brzinom smanjio i potrosnju?

Pa sta onda da ocekujemo? 2L na 100 km? :laughing:

Evo i specifikacije pa vidi sta kaze fabrika a sa nasom corbom od goriva to ide jos gore.

http://servis.a2-soft.com/specifikacije.php?auto=12303-Grande-Punto-14-8v-Dynamic

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Evo posle 3 dana gledanja svih 61 stranice ovde da recem koju.Doslo vreme za zamenu mog puntica, 15 god ima vreme je.Prvo sam hteo GP benzin 1.2,ali posle citanja svih postova ovde i razmene privatnih poruka sa clanovima-benzinac 1.2 OTPADA! Mislim da je ipak ta karoserija preteska za 200kg viska .Mislim da se ne bih navikao na njegovih 65ks,u odnosu na mojih 80ks.Trazim auto do 1300kubika zbog jevtinije registracije jer malo prelazim godisnje.Ovde ste me ubedili da je 1.3mjt dobar izbor.Meni je bitno da moze da povuce prilikom preticanja,ako je potrebno.I ubedili ste me.E sad kupio bih nesto oko 2006-2008 godiste,i obavezno sa 5 vrata.Pitao bih sledece,jel problem ako je presao 170-180.000km,posto vidim da su svi oko tog broja?Nikad nisam vozio dizelasa i moram priznati da ih nisam ni voleo.Kako treba voziti dizelasa u odnosu na benzinca?(da ne upadam u makazice).Ne divljam i ne jurim,ali volim da znam da imam rezerve ako zatreba.Ako neko zna nekog da to prodaje molim preporuku.Takodje prodajem ovog mog,ali ga jos ne stavljam u oglas.Ako bi nasao nekog sa foruma za zamenu-eto radosti(obostrane  :guitar: ).hvala

 

U potrazi sam za GP već dobra tri meseca ali nažalost još nisam našao ono što mi odgovara (dosta utiče i ograničen budžet od 3500e). Počeo sam sa 1.2 iz sličnih razloga kao i ti ali sam od dosta ljudi savetovan da izbegavam taj motor i da se skoncentrišem na 1.4 ako baš želim benzinca ili kao best buy 1.3mjt 75KS... Tako da sam bukvalno gledao sve živo i nagledao se svega i svačega. Svi su utegnuti i bez dinara ulaganja sa pravom kilometražom ALI SAMO NA OGLASU, kada se dođe na lice mesta priča je sasvim drugačija. Poenta mog pisanja je da se ne vezuješ za brojke na cajgeru i slatke reči preprodavaca nego samo da gledaš u kakvom je stanju auto, najbitnije je da imaš dobrog i pouzdanog majstora koji će auto što detaljnije pregledati. 

P.S. Ne otpisuj 1.2 dok ga lično ne isprobaš, možda ti se dopadne. 

 

Dobar ti je budzet od 3500,za godiste 2006,2007,i ne treba vise da se plati.ja licno ne zelim van beograda da idem,ali sam vidjao po oglasima i za 3000,recimo n.sad ili nis,za ova godista.govorim za 1,3mjt,ciji vlasnici tvrde pazar,pa tako jedan trazi 4200 za 2007 god.MNOGO !!!

Edited by Mitros

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da je 1,2 slab jeste ali nije to uopste tako kao sto se prica ( ljudi koji ga nisu vozili) neces da imas neka medjuubrzanja na magistrali ali je sve to normalno i prihvatljivo. Uz normalnu voznju nema problema.

Ja sam vozio i taj 1,4 3vrata, hteo sam sa drugom da zamenim za moj stilo ali ni on uopste nesto ne ide, tako da sam odustao. Isto kao i sto je Dule napisao, potrosnja po gradu mora da mu bude 8l sigurno

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Dobar ti je budzet od 3500,za godiste 2006,2007,i ne treba vise da se plati.ja licno ne zelim van beograda da idem,ali sam vidjao po oglasima i za 3000,recimo n.sad ili nis,za ova godista.govorim za 1,3mjt,ciji vlasnici tvrde pazar,pa tako jedan trazi 4200 za 2007 god.MNOGO !!!

 

 

 

Svaki vlasnik ima pravo da ceni svoje vozilo koliko hoće, a na kupcu je da proceni da li mu ta cena odgovara ili ne. 4000e za 2007. godište nije mnogo ako je auto u dobrom stanju i stvarno nema ni dinara ulaganja u njega. Po meni je to bolja kupovina nego nešto od 3000e a onda gomila popravki i auto na kraju izadje preko 4000e, ko ne plati na mostu uglavnom plaća na ćupriji. 

 

To što ne ideš van Beograda je ušteda na putovanja ali ti mnogo smanjuje izbor, ovde na forumu imaš ljude sa svih strana pa ako ti neki auto baš zapadne za oko možeš da zamoliš nekoga da ga pogleda uživo i da ti da neku svoju procenu da li vredi da se dolazi u to mesto na pregovore i detaljan pregled auta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naleteh na Fiat IDEA isto 1.3 mjt ali ovaj ima 69ks u odnosu na ovaj iz GP od 75,pa me interesuje koja je razlika,zar nisu isti motori?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesu isti motori ali se razlikuju druge stvari. Pretpostavljam da je razlika u menjaču i prenosima.

Sa Ideom nisam imao iskustava ali javiće se neko od kolega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolege ajde pomoc.

Drugar se interesuje za GP. Konkretno za 90ks, 6b, i da je 5v.

Video je ovaj primerak pa ajde vi pogledajte i kazite sta mislite.

 

cxcv1412.jpg  cxcv1413.jpg

 

cxcv1414.jpg  cxcv1415.jpg  cxcv1416.jpg

 

cxcv1417.jpg  cxcv1418.jpg  cxcv1419.jpg

 

cxcv1420.jpg  cxcv1421.jpg  cxcv1422.jpg

 

cxcv1423.jpg  cxcv1424.jpg  cxcv1425.jpg

...

Drugari, prvo sve da vas pozdravim. Čitao sam vas na prethodnim stranama :D. Videh sinoć da mi je čovek predstavio auto,  :)

pa rekoh, red je da se javim i napišem da sam od pre par nedelja vlasnik ovog plavca sa slika. 

 

Kupljen na auto placu u ŠA i kao što je dečko gore naveo, radi se o motoru 1,3 sa 90 ks. Oprema je emotion. Proveren na ePer-u

gde piše da je pušten u jan 2006. Šta još da vam kažem za početak ? Otišao sam  sa idejom da ga kupujem na kredu (sa

30 % učešća, preko credit agricola), ali sam tamo prelomio da ga ipak keširam. Lik je sam spustio cenu za 200 eur, a ja umesto

da dodatno tražim neko spuštanje (bilo je razloga), prihvatim tu cenu od 3800 jura i odvezem ga kući. U principu, išao sam 

samostalno da ga gledam (i to jeste bila greška), ali sam naučen šta i kako da gledam. Kad kažem greška, mislim na to da je 

bilo sitnica kojima bih sigurno spustio cenu još malo, mada je pitanje koliko. Vlasnik se iskukao kako danas rade za minimalac

od uvođenja novog pravilnika od strane države.

 

Problemi. Nešto je moralo da ne bude valjano, toga sam svestan, ali sam besan zbog načina na koji su se problemi desili. Prvi: 

servo volana (čuvena boljka fiata). Dok sam ga probao, ništa se nije čulo, niti pojavljivalo na displeju, a baš dugo sam ga probao.

Otišao sam po pare i po povratku u ŠA preuzeo auto sa probnim tablama. Čim sam izašao sa placa, počelo je da se čuje ono

cvrčanje u volanu. Sutradan pri paljenju upaljena lampica od serva. Ugasim, upalim. Nestane. Nekad je sve potpuno normalno,

nekad zeza. Drugar mi stavi auto na dijagnostiku i piše : kvar senzora ugla (čuveni) povremen. Pitam ga da li može da bude neki

iščupani džek pod volanom, neki loš senzor, elektromotorić... Kaže on: jok. Nisi ni prvi, ni poslednji. Našao mi to čudo jako povoljno i za

koji dan ću da menjam.

 

Drugi problem. Turbina. Bila upaljena ona žuta česmica na ekranu. Pitam vlasnika to što gori, a on kaže: verovatno jer ima jako malo goriva 

u rezervoaru. I ja debil poverujem u tu priču. Tamo gde sam ga vozao, nema šanse da ga zaletiš i probaš tubinu, a po njegovom savetu

nije baš zgodno da se izađe na duple trake zbog policije. I tu sam ispao debil. Pišem ovo zbog nekih novih momaka/devojaka koji će

naleteti na slične probleme. Pođem kući lagano i izvalim na autoputu da on turbinu ni ne otvara. Max broj obrtaja 3000, a max brzina

125-130 ! Nisam ni spavao te večeri :). Ujutru odem kod nekog majstora i čovek ga baci na dijagnostiku. Kaže: ne pokazuje grešku, ali je

nekako lenj. Otvori da pogleda, čačka, gleda i kaže: ovaj auto je stajao mnogo dugo i njemu je turbina zaribala. Isto kao na mom stilu.

Uzme klešta i nadruka je jedno 50 puta mehanički gore-dole, ode da ga provoza, vrati se i kaže: idi sad ti. Al' nemoj da ga miluješ, nego

izađi na novosadski autoput i zgazi koliko može. Čim sam upalio, eto čuda. Broj obrtaja šamara i u leru, a žuta lampica se ugasila.

Izađem na autoput između Galenike i Altine i počevši od treće brzine, auto se zaleće brutalno. Lepi. I petom ubrizgava turbinu intenzivno

(čas posla do 165 kmh), al' kad sam video žuto na sto metera ispred sebe, ukenjao sam se i prekinuo test. Bilo je još poprilčno mesta pod

papučicom. Kvar se ponovo javio posle nekoliko dana, pa sam otišao da još jednom razrađuje turbo. Kaže majstor: ne troši ulje, čista je,

ali glavi, verovatno će morati da se skida i čisti od korozije (geometrija). Kažu ovi iz Turbo servisa da je servis 25-50 jura (ako je zaista

do geometrija). I dok sam čekao da prvo rešim problem serva, upalim jedno jutro auto i kompjuter pokazuje da je kvar nestao. Ne gori

više žuta česmica. Turbina radi. Da li radi punim intenzitetom, to je pitanje. Majstor kaže: ako te zeza - servisiraj, ako ne zeza - vozi. Šta

da ti kažem ?

 

Dobre stvari. Motor je baš čist. Radi mirno. Kad postigne radnu temperaturu, nema nikakvih dimova, nikakvih pljuckanja ulja.

Ozloglašeni "plivajući" se ne javlja ni pri paljenju, ni pri gašenju, niti pri dodavanju gasa, pa se nadam da ni neće uskoro :D. Auto je pri

gorenavedenoj brzini potpuno stabilan, iako su na njemu tek solidne gume (mršava trojka). Unutrašnjost je sačuvana i mnogo je lepša

uživo nego na slikama. Ona slika prtljažnika je nerealno ružna. Uživo deluje sasvim, sasvim dobro. Plava metalik je i na koševima (obe strane),

a deluje da nije udaran i farban. Na haubi se primećuju sitne, sitne ogrebotine, koje se primete kad se baš dobro obrati pažnje, jer bi

bilo i nerealno da bude kao nov. Volan ako nije presvlačen, onda je lepo čuvan, ručica menjača solidno izgleda. Papučice su hromirane,

ali uživo deluju malo pohabanije nego na slici, pa je i to neka realna opcija. Proba sa 4 odraslih i detetom je prošla odlično. Ponaša se

jako dobro za auto od svega 1248 kuba. U moj dosadašnji auto (benzin, 75 ks, 1298 ccm) kad sedne četvoro odraslih, osećaj je kao

da voziš kočije.

 

To je to. Ako sam nešto zaboravio, pucajte. Pozdrav.  :vava:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Bila upaljena ona žuta česmica na ekranu. Pitam vlasnika to što gori, a on kaže: verovatno jer ima jako malo goriva 

u rezervoaru. 

 

Kakav kralj  :laughing:

Znači, odeš na česmu i sipaš gorivo  :D

Mnogo mi se sviđa boja  :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...