Mijailović P. 3450 Posted June 14, 2011 Da se pridruzim ovoj "skupin srecnika"! Jos zimus je poceo gubiti vodu. Manifestovalo se isto kao kod drugih a to je ona izmaglica kod levog fara. Sad sam resio da to proverim jer je u poslednje vreme izrazenije nestajanje tecnosti. Raskacim sve i odvijem ona cetiri zavrtnja ispod pa izvadim hladnjak. Isti sasvim solidno izgleda a nije mnogo ni zaprljan (proziran kroz sace). Bio sam ubedjen da je popustio spoj izmedju plasticnog dela i saca. Nije! U samom vrhu uz gornji prikljucak na sastavu saca i metalne sasije tj. nosaca saca (uvodi u plasticni deo hladnjaka) jbg. Valjda ste razumeli. Iz iskustva , licnog i forumskog, znam da praskasti preparati za dihtovanje nisu dobri a u nedostatku ikakvih resih da odradim po starom oprobanom sistemu dihtovanja... Zalio sam taj jako mali deo cementnim mlekom pa evo cekam da se stegne. Kao sto rekoh , mala je povrsina pa nece biti nuspojava. Ako i to ne bude dovoljno pribecicu dodatnoj operaciji sa nekim od tecnih zaptivaca. Naposletku, ako i to ne bude urodilo plodom zna se -novi! Tako , sad odoh da camim cekajuci pa cu javiti kako je leglo/a ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted June 14, 2011 Evo sad nesto nadjoh ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted June 15, 2011 Evo da javim da od zimus ne trosi vodu.Sipao tecnost proizvodjaca wurth po preporuci mog majstora.Ispostovao prceduru i za sada je ok.Napomena:tecnost sipati samo jednom! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted June 15, 2011 mom ujaku je na jeep-u grand cheroki 3.1 sipao cak 2 ta sredstva prestalo mu je curenje iako ga nije ni video,sredstva kostaju negde oko 200 din a pise kao podmazuju sistem sprecavaju koroziju ovo ono...po meni ne bi to napravio tim inzenjera i propisao da to ne valja nije to neko napravio pa ono kao eve naspi pa sta bude ali svako ima pravo na svoje misljenje...http://www.abro.com/products/automotive/radiator-cooling-system-fluids/?product=7515 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted June 20, 2011 Dakle , posle operacije pacijent se oseca vrlo dobro! Kao sto rekoh , povrsina koja je cementirana je 1x3cm rubno i nema nikakve nuspojave. Za sada sve fercera, medjutim tokom operacije luftiranja sam pokarabasao srafic za luftiranje pa imam malih problema sa te strane, jbg. Nasao sam neko prelazno resenje ali to nece moci da potraje. Zna li neko neku opciju gde nabaviti po mogucstvu bez creva?! Vec je bio pred crkavanje. Jos jednom , JBG ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
nixonbn 0 Posted June 21, 2011 Da se nadovezem na temu. Moj auto je benzinac i ugradio sam plin. Prilikom ugradnje plina su mi presjekli crijeva kroz koja prolazi voda iz rashladnog sistema da bi, kako kazu, iskoristili postojeci sistem za plinsku instalaciju. Bilo kako bilo, nakon nekog vremena od ugradnje plina je auto poceo da gubi vodu. Otkrio sam da je gubio upravo tamo gdje su ovi sjekli crijevo. Tu su stavili neke selne koje sam samo malo stegao i od tada nemam problema.Ne mislim da je ovo slucaj kad se gubi velika kolicina vode, ali i ovo moze biti korisna informacija za one koji su ugradili plin. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chiki 9 Posted June 21, 2011 Ovo za plin je dobra infomracija. I meni se to desilo. Još jedna informacija vezana za hladnjak. Verzije za 1.2 i 1.6 su potpuno iste osim što na verziji za 1.2 ima jos jedan otvor koji se mora zatvoriti. Ušteda je 4-5.000 dinara. Bar je tako bilo pre 2 godine kad sam ga menjao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gaga33 0 Posted January 26, 2012 Momci i ja mislim da moj auto trosi vodu, u pitanju je 1.6 16v,2005.god. Odnosno desava se sledece:ujutru kad pogledam koliko ima tecnosti u posudi-ima malo iznad min. Prilikom paljenja brzo dostigne radnu temperaturu ali tek kad dodje do radne imam grejanje i to ne odmah nego kad ga vozim malo. Inace ako ukljucim grejanje cim dodje do radne temperature duva hladno. I na sve to kroz par dana kad pogledam koliko ima tecnosti u posudi-ono nivo opao ispod minimuma dva prsta. Pomozite molim vas. Zima je a grejanje uzas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted January 26, 2012 Kakve su svecice? Dimi li auto? Kakva je rashladna tecnost? Koliki je nivo ulja u motoru? Tu su znaci da "trosi vodu" ! O radnoj temperaturi je dosta receno u temi...o'deMozda je i mali hladnjak procureo! Quote Share this post Link to post Share on other sites
gaga33 0 Posted January 26, 2012 Svecice ne verujem da su u pitanju, menjane su skoro. Ulje je ok, tacno onoliko koliko je i bilo, na max. Sto se tice dima, ne znas u kom smislu mislis da li dimi, ali koliko se razumem normalno se dimi. E sad sto se tice malog hladnjaka citala sam ovde teme i niti magli, niti je negde mokro...bukvalno nista od toga. Jedino slabo greje i prestaje da greje kad je na leru. Sto se tice antifriza, sipala sam do malo vise od min. ali ga je izbacio. Kao da nesto stvara pritisak pa ga on izbacuje po malo pored cepa to je moje misljenje. Ali ne znam sta stvara pritisak. Jel moguce da termostat ne radi kako treba? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted January 26, 2012 Svecice-mozda su zaprljane. To bi recimo bio znak, ako ih cesto zaprlja, da probija "voda".Zamucena "voda" je isto znak da je mozda zaptivac glave probio ali onda bi dizao temperaturu. Posto stvara pritisak u ex.boci , povecani, ukazuje opet na zaptivac. Koliko traje ovaj problem? Mozda samo treba dobro izluftirati rashladni sistem?! Preporucujem nekog majstora! Quote Share this post Link to post Share on other sites
chiki 9 Posted January 27, 2012 Jel vozis na plin? Quote Share this post Link to post Share on other sites
freemen 19 Posted April 27, 2012 I ja imam slican problem kada je motor vruc vidi se isparavanje i na desnom susplehu ima malo tecnosti potrosio mi je oko 1 litar paraflua na 3500km da li je moguce da curi na pumpi za vodu posto nista nisam primetio imam osecaj da vise iscuri kada ostavim auto da miruje nego u voznji. Svaki savet bi mi dobro dosao da ne rasturam sve redom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 28, 2012 Traži tragove od Paraflua, ostanu tragovi boje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boki87 1 Posted May 3, 2012 (edited) Kod mene je slicna situacija, gubi vodu, malo po malo pa dosipam. Inace napukla mi je prelivna posuda kod cepa pa se vide beli tragovi na prelivnoj. Mislim da curi i na hladnjaku, iz kanala se vidi da je mokar donji deo hladnjaka tj plastika sto je u liniji sa susplehom. Jos nisam bio kod majstora. Ugradjivao sam plin pre 5000 km i menjao termostat tako da je brljano oko sistema za hladjenje, ko je zeznuo stvar videcemo... ili je samo rok upotrebe u pitanju. Da li se prelivnu moze da zavari autoplasticar? Pukotina je oko 2 cm dugacka Edited May 3, 2012 by Boki87 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted May 3, 2012 posudu moguce da moze da zalepi,ali hladnjak je malo teze ostetiti kada se ugradjuje plin. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekisa 1 Posted May 11, 2016 pozz svima evo i mene sa malim problemom ,puklo mi je crevo od hladnjaka tj mislim da je od njega i iscurila mi je sva tecnost rashladna ,pronasao sam gde je pustilo crevo ,to je na mestu gde se spaja sa malim tankim crevom za koje mislim da je od klime ,inace radi se o debelom crevu gumenom dole ispod expanzione posude,zvao sam prodavnice po sapcu ali nema nigde novo da se nadje a polovno takodje nisam jos nasao ,jel ima neko neki predlog gde bi se moglo naci ? pozz evo i slike Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekisa 1 Posted May 13, 2016 pozz svima ,samo da javim da je problem resen tako sto je zamenjeno crevo ,stavljeno od zastave koje odgovara ,nove selne stegnuto ,nasuta nova tecnost ,sad masina ' ko nova ,inace problem nastao zbog loseg tehnickog resenja ,crevo od klime nalegalo na ovo od hladnjaka i od vibracija se pojelo ,sada je razmaknuto da ne bi imalo dodira i trenja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted May 13, 2016 Nije to fabrički nalegalo nego je vremenom ili spalo ili je neko nekad nešto čačkao pa tako ostavio...... Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted May 13, 2016 Dobro si prošao svakako jer si na vreme primetio. Taj 1.6 hoće samo tako da pokrivi glavu kada prokuva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekisa 1 Posted May 14, 2016 sreca sto sam video na vreme ,ma kad hoce ono hoce ,mada mi rekose za ovaj 1.6 da nece da prokuva jer kad crkne termosat ostane otvoren kao sto je kod mene slucaj ,pa ne moze radnu da dostigne temp sto opet ima svoje lose strane ali u planu je resavanje i tog problema Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted May 14, 2016 Jeste ali se dešava da pukne crevo ili posuda i onda tu auto ostane bez vode i prokuva. Evo kolega@IvanBG je na Stilu radio glavu jer mu je pukla ekspanziona posuda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6457 Posted October 1, 2016 Da se pridruzim ovoj nemiloj temi. Danas krecem iz Novog Sada za Suboticu i dok sam se vrteo po gradu, primetim da je na trenutak skocila kazaljka za temperaturu za jedan podeok iznad pola, medjutim brzo se vratila. Nisam odreagovao na to (greska) i nastavim put. Kako sam se prikljucivao petlji za autoput i penjao, primecujem da kazaljka divlja, ali sta da radim, ne mogu da stanem u onom zavoju, nastavim polako trecom 40 km/h i dok sam se popeo gore, auto prokuva... Ugasim ga (ali ostavim kontakt), sacekam nekoliko minuta da se malo ohladi, pazljivo otvorim posudu i vidim da je nivo tecnosti dosta ispod minimuma. Posto sam iz zaleta uspeo doci do naplatne rampe, odem kod zene i ona mi da neke flase sa vodom, ja to uspem u auto, upalim i nastavim put. Do Subotice je auto radio normalno, nisam primetio nikakve anomalije, ni u leru ni u voznji. E sad, sta mi je ciniti? Kako da znam da li sam ostetio nesto (dihtung, blok...)? Takodje, kako da udjem u trag uzrocniku gubljenja vode? Veliki servis sam radio pre 2500 km i tada je kompletan sistem izvazdusiran, sipana je mesavina 50:50 paraflu up i destilovana voda i auto je normalno drzao temperaturu do sada.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 720 Posted October 1, 2016 Sipaj vodu na max. i prati njen nivo narednih dana. Meni se na bivsem Stilu 1.6 dogodilo da mi je pukla ekspanziona posuda, ma za par minuta je otisao na crveno, prokuvao i iskrivio glavu (izmedju 1 i 2 cilindra), trosio je vodu kao lud, temperatura bila posle toga normalna (zamenio sam posudu odmah), osim gubljenja vode drugih simptoma nije bilo, tvrda creva ka hladnjaku, dizanje nivoa ulja u motoru, bele skrame na poklopcima od ulja i vode....ma nicega nije bilo. Kao sto rekoh, prati narednih dana sve ce ti se samo reci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6457 Posted October 1, 2016 A s obzirom da je vec prokuvao, da li je moguce da sam imao srece i da nije nista iskrivio? Quote Share this post Link to post Share on other sites