Jump to content
FAS Goran
sijerca

Stilo 1.6 16v - troši vodu

Recommended Posts

On 1.10.2016. at 1:45 PM, marko.jovanovic said:

Maaaa jok, nije to ništa, sem ako se ne završi ovako

Vozila žena

14469719_1853823398180798_61502663271614

 

 

 

Od cega je onaj jedan klip onako beo i ispucao? Jel to od vode? Ovaj covek je pretpostavljam morao da menja sve kompletno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cubi u NS je vrh majstor, kod njega salju na obrade dvi zivi glave, blokove...

Proveri sa njim koliko bi kostalo sve i nekako se dogovorite...

U 99% slucajeva kao sto je tvoj, uvek bude dihtung...

A i ima ona stara, kad ne znaju sta je, skidaj glavu pa da vidimo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, pa ne moze se nista precizno znati dok se ne otvori... a kako vidim, otvaranje je neminovno ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se utvrdi da gubi vodu na auspuh, ulazi u cilindre, moze lagano i bez skidanja glave, e sad dal je sama glava pukla, kriva ili je sam dihtung to ne zna niko dok ne skine istu sa bloka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, na to sam mislio... :)

16 hours ago, nemanja1 said:

imam na prodaju glavu motora za 1.6 16V na njoj zamenjene gumice ventila pre mesec dana, ispravno sve moze se bregastama ili bez 

 

Pisao sam ti privatnu poruku, svejedno mi je gde ces odg, zanima me koliko trazis za glavu bez bregastih?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba proveriti sa kog 1.6 motora je glava, stari 1.6 (Bravo/Brava/Marea/Multipla) i novi iz Stila nisu isti, pa ne verujem i da je glava ista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo lagano kod majstora, Cubi ti je skroz dobar.

 

Za glavu se lako proveri da li je kriva i da li moze da se obradjuje. Moze i da se vari ako ima malo brazde.

 

Dihtung je jeftin, ravnjanje glave takodje, hidrtest se radi dva puta, pre i posle ravnjanja, to je oko 1500 dinara po prolazu.

 

Sve ostalo, gumice ventila, vodjice, poliranje moze da se uradi usput ali i ne mora.

Osnovno je srediti glavu, deo koji naleze na blok, staviti nov dihtung i proveriti hidro testom pre i posle.

 

Kod 1.6 se glava obicno iskrivi na sredini, nekada moze, nekada ne da se poravna. OBAVEZNO dogovori cenu rada pre pocetka, ne verujem da ce Cubi da te zavlaci sa "losim" izduvnim  / usisnim ventilima, tako da, lagano, nemoj previse da lomis glavu.

Izdvoj novac, vreme i ugovori posao.

U Beogradu traze od 120 do 150e za ruke, nezavisno od toga sta treba od delova, da li je glavna prosla test i ostalo...

 

Neka ti ta cifra bude orijentir. Majstori koji ti traze manje od toga ce ti izvuci razliku u novcu na sitne fore, ne valja par ventila, morale su vodjice, gumice i ta la lal lalala...

Desava se i da skinu glavu, poravnaju malo na stolu da ociste ostatke dihtunga i samo stave nov dihtung i nacopaju Victor Reinz smesu za dihtovanje metala i aluminijuma...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala puno na savetima.

 

Sto se mene tice, ne bih imao nista protiv da se zamene gumice ventila, vodjice i da se slajfuju ventili, posto koliko sam shvatio, ne kosta mnogo, a nije lose uraditi kad je vec glava skinuta...

 

Preko telefona je malo nezgodno raspitivati se o cenama, poslu i slicno, zato mi je ideja da odem prvo licno sa kolima, da provere na licu mesta sa onom epruvetom da li stvarno odlazi antifriz u cilindre (sto smo sa 99% sigurnoscu utvrdili svi), i tada na licu mesta da dogovorimo cenu, kao sto si ti rekao, taksativno sta koliko kosta, pa ok ako nesto slucajno iskrsne dodatno ili ako se nesto pokaze da ne treba, korigovace se, ali da sve bude u nekim prihvatljivim okvirima...

 

Ako bude preskupo, teracu ga za Beograd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stilo je danas odnet kod majstora, pisacu cim bude nekih novosti. U medjuvremenu je crkao i termostat. Pretpostavljam od povecanog pritiska mozda i/ili temperature. Redovno je naduvavao creva, pa sam praktikovao da na svakih 10-20 km stanem i otvorim posudu da otpustim pritisak kako me bi opterecivao creva i da potencijalno ostanem na putu sa puknutim crevima. Ovo sam mozda umislio ali cenim da ne moze da skodi... Potrosnja vode je oko 1l na 200 km zavisnosti od tempa voznje. Takodje, cini mi se da auto losije ide, mada fino i mirno radi ovako... I dalje nema vode u ulju niti ulja u vodi... Potrosnja se povecala ali to kontam zbog termostata, auto nikad ne dostigne radnu temperaturu pa pravi bogatiju smesu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

c9f42505b3dc97bda179c23f49bf4486.jpg

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Cetvrti cilindar je mastan, pitam majstora da nisu karike, kaze nisu, kroz dihtung ulazila i voda i ulje...

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam i ja jednu takvu sliku sa svog bivseg Stila, kod mene je bio drugi cilindar u problemu. Sto rece tada moj majstor dva velika problema ima Stilo 1.6, a to su ta glava motora koja je osetljiva i ECU koji crkava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo sagi se polako blizi kraj. Pokupio sam danas auto. Znaci zamenjene su sve selne, dekne bregastih, dihtung glave, termostat, termodavac, ulje, uljani filter, antifriz, sarafi glave. Osim toga su ociscene dizne u ultrazvucnoj kadici (kaze da ih je tri puta cistio kolko su bile prljave mada ja ne vidim razliku nikakvu) i ECU je premesten na kuciste akumulatora. Naravno glava je uradjena kompletno - ravnanje, slajfovanje siceva ventila i tefloni. Sve zajedno - 46.000. Bome, kad mi je saopstio, mislio sam se bolje da me po usima udaris na -10, ali ajde, kad se sve sabere, to je to... Auto radi normalno sada, nema muckanja u posudi, nema tvrdih creva, temperatura je konstantno zakucana na 90 stepeni. Primecujem da je ler nizi, a to je verovatno zbog temperature. Takodje, malo cudno pali - prvi put normalno, drugi put jedva posle vise pokusaja, i posle toga naredna dva puta na pola kljuca. No, uglavnom sad cu da pratim malo situaciju u narednom periodu i da osluskujem, ali u sustini to je to :)

 

Majstor kaze da nema dotezanja glave posle 1.000 km, i da mogu odmah da vozim "pun gas" :D  

 

Ne znam da li sam pre-optimistican, ali iskreno se nadam da ce me posluziti (bez vecih glavobolja) narednih 3-5 godina :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/1/2016 at 3:03 PM, horvat said:

Sto se tice dihtunga, nije imao spravicu, epruvetu ni nista, pogledao je kako se ponasa tecnost u ex.posudi i na osnovu toga mi je rekao da mi nije produvao dihtung. Objasnjavao je da, da je otisao dihtung sikljala bi voda napolje. Meni samo stoji i blago se onako bluc bluc bluc.

Nisi samo rekao da li ti je u ovojh situaciji motor bio vruc ili hladan,vrlo je bitno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...