veskesa 0 Posted June 27, 2011 Jedno pitanje da li je dobro voziti Stila 115KS na 1700 1800 obrtaja (to mi je otprilike 55 - 60 kmh kad vozim kroz nasaljeno mesto u 3 , da me ne cimaju i ne slikaju ) ?Neki majstori mi govore da nije dobro voziti pri toliko obraja zeznucu dizne , sto znaci da kroz grad moram konstantno da vozim u 2 samim tim mi je i potrosnja mnogo veca. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 639 Posted June 27, 2011 Ja mog stildzu retko vozim preko 2000rpm po gradu. Dodushe, 80ks je pogodniji za po gradu od 115ks, menjach je kraci, bolje vuche na nizim obrtajima i sasvim je miran u tom rezimu.A shto se zdravlja motora tiche, ne verujem da mu smeta, diznama sigurno ne. Na staroj generaciji motora je podmazivanje nedovoljno na niskim obrtajima, ali kod JTD chisto sumnjam da je to sluchaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted June 27, 2011 nista mu ne fali, samo cepaj.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 1 Posted June 27, 2011 @veske A sta ti kažu u kom opsegu obrtaja treba da ga voziš Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1810 Posted June 28, 2011 (edited) cetvrta i lagano 50-60 po gradu, em malo trosi, em masina mirna, em godi motoru a ti se vozis se kao kraljnaravno, kod preticanja u trecu i vatra...Tu voznju na visokim obrtajima su meni majstori savetovali dok sam vozio juga, ne secam se tacno zbog cega (neko sagorevanje ostatka sagorevanja, Boga pitaj)ali znam sigurno da su u pitanju samo benzinski motori Edited June 28, 2011 by srdjos Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladdjor 0 Posted June 28, 2011 Pozz. Tek sam se registrovao. Treba mi vaša pomoć.Imam _Stila 1.6 16v 2002. god od zimus. U poslednjih mesec dana na tabli mi pokazuje povećanu temperaturu motora (polje - polje i po u desno). Mislio sam da mi je termostat u kvaru pa sam ga promenio.U servisu su mi promenili termostat i termodavač. Rekli da je sa motorom sve u redu da termostat radi, da pri dijagnostici ne vidi nikakav problem i da je problem u tabli.Juče ujutru prilikom paljenja, kazaljka je otišla u crveno polje i odmah se vratila na nulu. Upalila se crvena lampica, na displeju mi je pisalo nesto kao visoka temperatura motora, ugasite motor. Sekundu kasnije da je sve OK.Danas sasvim normalno prilikom paljenja ali u toku vožnje kazaljka opet ide preko normalne temperature.U čemu je problem? Hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan83 0 Posted June 28, 2011 Hoce nekad i do akumulatora da bude!Stilo ima osetljivu struju i cim je malo losiji akumulator on hoce da luduje!Mada sam negde procitao da i zbog ECU hoce tako da izbacuje!Meni se tako desavalo kad palim auto a to su mu bili otprilike prvi simptomi ECU!Sto ne znaci i da je kod tebe!Prekontrolisi akumulator i osigurace mozes i kleme!Meni je isto ispisivao visoka temperatura i skoci skala ali u toku voznje ugasi obavestenje i skala padne ili ja ga ugasim i ponovo upalim sve normalno!Htedoh reci konektore da proveris! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted June 29, 2011 Ovo NIJE tema u kojoj postavljate svaki problem, svako pitanje koje imate oko Stila.Za to imate čitav deo foruma:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showforum=22 Quote Share this post Link to post Share on other sites
DADO44 0 Posted March 24, 2012 postovani molim vas za pomoc kupio sam crom pinve za vrata pa sam htio da ih na svom stilu ugradim ali ne znam kako da ove crne plastine fabricke skinem ne znam dal se svlace cupanjem na gore ili se odvrcu nekako.nisam nasao na forumu temu sukladnu ovoj pa sam odlucio vas da zamolim da mi pomognete Quote Share this post Link to post Share on other sites
markovukobrad 0 Posted March 26, 2012 (edited) cemu sluzi krug na polovini table na stilu do soferke bas gde duva na sredini. Edited March 26, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3714 Posted March 26, 2012 Kod mene je ravno sa tom lajsnom ... To je valjda tipla koja drzi tu plastiku a krajevi su nazubljeni. Hm.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 21160 Posted March 26, 2012 Senzor digitalne klime ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3714 Posted March 27, 2012 Hm, mllogo bi bio izlozen na tom mestu?! Pre bih rekao da senzor stoji negde u plafonjeri?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 21160 Posted March 27, 2012 Zainteresovali ste me sa pitanjem pa sam malo virnuo i na fiatforum.com i nasao ovo. Izgleda da sam ub'o sa prethodnom pretpostavkom : Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3714 Posted March 27, 2012 Ubo! Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandarII 0 Posted May 25, 2012 Imam jedno pitanje na koje sam probao da nadjem odgovor kroz search, ali nista od toga pa je mozda ovde odgovarajuca tema da ga postavim.Naime radi se o kupovini Stila mjt oprema je mislim activ ali lik trvrdi da ima ESP.Kako da samostalno utvrdim da li ima ESP. Znam jedan nacin samo cisto sumnjan da bi vlasnik bio odusevljen sa tim...... Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted May 25, 2012 Verovatno nije esp nego asr... Fiatov sistem kontrole proklizavanja.. Kod vw audia se zove esp ako se ne varamPz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3714 Posted May 25, 2012 (edited) Ne ! ASR i ESP su razlicite stvari t.j. funkcije!Proverices tako sto ces pri davanju kontakta uociti sijalicu za ESP (ima negde u uputstvu kako izgleda) mrsko mi da trazim ali ti se potrudi! Sta su konkretno i cemu sluze pomenute "olaksice" , nacice te na forumu u odeljku za Stilo! Edited May 25, 2012 by Mijailović P. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandarII 0 Posted May 25, 2012 Hvala na brzom odgovoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 21160 Posted May 25, 2012 (edited) Evo mene ne mrzi, dosta ljudi vozi novije automobile a ne znaju sta sve imaju u rukama. Pa kad recimo zatrese ABS, pitaju se sta im se to raspada pri ostrijem kocenju (malo karikiram).ESP i ASR (sto kazu nasi stari, where provided ):Inace se najlakse se moze proveriti kao sto je Mijailovic P. rekao (ako zicari nesto nisu brljali , sto me ne iznenadjuje na nasim placevima), lampica treba da se upali i ugasi pri cekiranju sistema. Na slici ispod levo je lampica za ESP, a desno za ASR: Edited May 25, 2012 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 3389 Posted September 21, 2012 Imam ja jedno pitanje, nadam se da nije već postavljeno isto, pretražih ceo forum i ne mogu da nađem odgovor Elem, auto mi lepo povlači sa svih obrtaja, bukvalno u 2. sa 1000 obrtaja povuče, ali sam primetio da kada u drugoj pustim gas i ostavim ga da ide na ler obrtajima da malo cima i skakuće. Da li je to normalno? Buka se čuje od lošeg nosača motora koga uhvati rezonancija na 800-1000 obrtaja i tu je baš bučan, ali me malo brine ovo skakutanje. Prva pomisao mi je bila na egr, ali ne znam da li je to jer se ne dešava u vožnji već isključivo kada ga pustim bez gasa da ide. Da li zna neko uzrok? Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted September 21, 2012 a sto pustas gas u drugoj, naravno da ce da cima ako jako sporo ides u brzini bez gasa.. kad pustis gas trebalo bi naravno da uspori, a onda malo da ubrza kad zamajac odradi svoje..ali inercija ga usporava, ne moze da ide na leru sa pustenim kvacilom iako je dizelas i ima zamajac.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 3389 Posted September 21, 2012 Palo mi na pamet da probam jer Astra lagano ide u drugoj bez gasa. Drago mi je da nije nikakav problem na kolima, a iskreno baš se slabo razumem u dizele. Ovo mi je bukvalno prvi CR dizel sa kojim sam prešao preko 1000km Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3714 Posted October 29, 2012 Akumulator je naprasno zatajio. Zamenio sam ga pre par dana novim. Danas , posle cca 20 h nepaljenja , pojavi mi se na displeju "flat batery" !Ko je ovde lud ?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted October 29, 2012 kad pustis gas trebalo bi naravno da uspori, a onda malo da ubrza kad zamajac odradi svoje..ali inercija ga usporava, ne moze da ide na leru sa pustenim kvacilom iako je dizelas i ima zamajac..Malo sam zbunjen ovde...kako ne moze da ide u drugoj bez gasa? Kod mene ide i drugom i trecom bez gasa, sa pustenim kvacilom naravno, cak na uzbrdicama mogu da krenem bez gasa, samo sa laganim pustanjem kvacila...(npr ugao Balkanske i Prizrenske kod Moskve na semaforu). Quote Share this post Link to post Share on other sites