Jump to content
FAS Goran

marija12

Members
  • Content Count

    1060
  • Joined

  • Last visited

About marija12

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

11576 profile views
  1. U skladu sa pravilnikom... AC Boban, dyno run na točku, moje vozilo, ja objavljujem... Dakle u pitanju je Fiat Stilo sa fabrički deklarisanih 115KS na radilici ili kako vi već tumačite oko 92KS na točku. 255Nm na radilici ili 204Nm na točku po vašem tumačenju. Kao što se vidi i zna nema nitro, nema veće turbine, nema većih dizni, IC-a i sl. pod haubom. Sve je fabrika. Remap je by moja malenkost Izmerih seledeće pre nekoliko dana Snaga - na točku gotovo konstantno raspoloživih 150KS od 3000 pa do 4500 obrtaja. Maksimum 150,23KS Obrtni momenat - izbegnut problem sa lamelom oko 2000 obrtaja gde bi trebalo da bude najjači ali opet na zavidnom nivou i na većim obrtajima. Maksimum 340,46Nm Btw, pomnožimo to sa faktorom gubitka koji je drug chelic koristio i evo rezultata Power = 180.27KS Torque = 408.55Nm Dobitak: +65KS i + 153NM bez nitra! Evo i dyno dijagrama Merenje pre ovoga Bosch servisu u Novom Miloševu je pokazalo oko 169KS na radilici što je manje od ovog centru Boban.
  2. imamo istu pojavu na Mardzi Vule ima iste simptome a mapu je radila ekipa ale-rale. Što ne pitate onog što vam je dao tu mapu kako se kod njega ponaša. Ili još bolje opletite fabričku ili kod aleta po proverenu al skupu. Nego jel i ta mapa slabije vuče i proklizava. @FantomX Nema razloga da mi šalješ preteće poruke, odgovoriću ti večeras, trenutno sam zauzet nekim drugim stvarima.
  3. Pratim šta se događa pa ne mogu a da ne zapazim da i "nebo" mapa urađena za u "instituciji" za chiptuning pravi proklizavanje lamele Jedino fabrika radi kako treba. Moja mapa je bila nedovoljno ubedljiva za tvoja očekivanja, jača od fabričke i to je bilo sve što si trebao da napišeš.
  4. Novosadska auto kuća ''STOJANOV doo'' započela je sa posebnom prodajnom akcijom “Staro za Novo“ bez vremenskog ograničenja, uz akcijski snižene cene najnovijih Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Jeep i Honda modela čiji je i zastupnik... U okviru ove kampanje, vršiće se besplatne procene isključivo u ''STOJANOV doo'' servisu koji se nalazi u ulici Veliki Rit 27d, Novi Sad, za vozila svih brendova, a pripremljen je i poseban paket za finasiranje novih i polovnih vozila. Kontakt za detaljne informacije i zakazivanje besplatne procene vozila: 021 / 6311 411 Fiat Stojanov Preuzeto sa automagazin.rs
  5. Moraš naći negde FiatECUScan i ELM pa se nakači i onda ćeš videti da li ti komande dolaze do ECU-a a reći ću ti i koje druge parametre da pogledaš da ti to proradi. Pošalji mi na PM broj šasije da još nešto proverim.
  6. Ne treba ti 61. Kako ti proveravaš da li radi ili ne? imaš dijagnostiku da vidiš da li ecu dobija komande?
  7. Ma ajd mene ja sam bio na dnu liste po snazi al ove sa 190ks il beše kw ne sećam se. Koliki je bio PDV na onom racunu :D XAXAXA!!! Jako veliki oko 30% na fabričku osnovicu
  8. Kretanje EGR-a nema veze sa tim opisanim zvukom to je nešto drugo. DPF ili FAP diesel particulate filter ili ti filtre à particules je da tako kažem filter čađi kod dizel motora. Prikupljenu garež eliminiše na dva načina pasivnom i aktivnom regeneracijom pri čemu je sagoreva na daleko većoj temperatori pa je emisija štetnih gasova znatno manja. Konkretno kod Fiatovih motora se ugrađivao isključivo na verzijama sa 16v posle 2003. godine, odnosno auta sa oznakom EURO 4. Tako da ga ti Bobane PA nemaš. Oni koji ga imaju uglavnom imaju muke jer je trajanje DPF-a bez zamene otprilike taman toliko kolika ja garancija za auto a zamena bude na nekim modelima preko 1500€. Problem nastaje uglavnom ako se auto vozi na kratkim relacijama u gradskim uslovima pa DPF ne uspeva da stvori uslove za regeraciju. Onda dođe do njegovog začepljenja, kad ECU zapazi to začepljnje preko senzora on onda baca auto u takozvani safe mod i ne dozvoljava motoru da radi punom snagom. Pa isti jedva nagura 3000rpm i mora u servis. E sad to je neki krajnji stadijum, neke početne anomalije su već pominjane a sve one na kraju vode ka tome da se DPF mora rešiti na ovaj ili onaj način. Evo jedne od demonstracija sa youtube-ta http://www.youtube.com/watch?v=9Q7no5ra_yk
  9. ^^^ Ma jok loše si me procenio jasam isto ovo što i fantomx samo ne umem da izgovorim
  10. Ma daj, dobro se sećam da si mi objašnjavao kako nekoliko puta moraš da ga njakaš po gasu da bi se on posle toga povratio. Ta 0.9s ne možeš ni jednom da stisneš gas a ne nekoliko puta da ga pritiskaš da se dozove sebi. Btw, ja kao ameter sebi bi možda smeo da dozvolim takav luksuz ako je to sebi dozvolila renomirana kuća za 350€ ali nisam zato idem u manji ekstrem.
  11. @Boki Nisam loše informisan, sam si mi pričao. Jedino možda nisam dobro upamtio period reanimacije @chelic Slažemo se dakle oko većine stvari i vidimo se Bože zdravlja na ovom mestu posle 6 meseci izlaganja auta i mog i vašeg dobrim i lošim mapama pa da sumiramo utiske. Ja moj auto još vozim sa mojom HC mapom i ne štedim ga. Njega nisam zakidao na snazi, moj je ako crkne ko ga *ebe. @Dr cosworth Isprosipao si svoje znanje u prethodnim postovima, ne trudi se da me provociraš stavio sam te na ignore listu. Sve što sam imao da ti napišem video si u prethodnom postu Da si stvarno to za šta sebe nazivaš sebi ne bi dozvolio da se upuštaš u raspravu sa mnom. Upuštaš se u raspravu za tuđ auto i pokušavaš uvredama da prikupiš poene. Čije poene, ko će posle ovog prosipanja znanja da pomisli da se ti u nešto razumeš.
  12. @FantomX Izvini i ti ako sam ja tebe nečim uvredio, mada mislim da nije bilo potrebe ni za vređanjem ni za izvinjavanjem. Nekad treba pustiti neke stvari da prenoće, dobar remap možda da prenoći malo duže Vreme pokaže mnogo više od prvog utiska. Svakako drago mi je da smo i to rešili na žalost nekih ložača. Šta je "loša" a šta "slaba" mapa: Loša mapa je kad boki ode u renomiranu kuću i plati mapu 250€ sa popustom jer je inače 350. I onda sa istom ode da poteže na široj teritoriji EXYU a auto mu umre na stazi pa posle 10 minuta oživi. Loša mapa je kad duleGTI plati neku cifru mapu, ne znam stvarno koliko rekao mi je samo da je bila skupa, jednom od spoljnjih saradnika "institucije" tunera i onda dva puta menja plivajući zamajac u toku jedne godine. Loša mapa je kad kole plati mapu 150€ i ne može da vozi auto jer ga baca u safe mod kad god oprži po gasu. Imao bi puno primera da navedem ali nisu iskustva članova sa ovog foruma. A slaba ili ti safe mapa je ono što je fantomx dobio. Vuče dovoljno da se oseti razlika ali ne preterano ubedljivo da lepi za sedište. Ne dimi, ne gasi auto, ne baca u safe, ne troši 10 litara... i plati je na rate 5 puta manje nego boki koji sad vozi fabričku jer mu mapa renomirane kuće pravi shi*. Toliko o tome
  13. Kažem normalno je da tako sporo dostiže temperaturu. A ako ti je egr zatvoren ili zapušen zbog starosti onda se još sporije greje auto. Znači nemaš niakakav kvar sve je to normalno, tako je kod svih. Jedino možeš proveriti otvaranje termostata ako misliš da ne radi kako treba. A to sa antifrizom nema veze sa tim.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...