Dragan G 0 Posted February 9, 2013 A, urađeno je? Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjan-88 0 Posted February 9, 2013 restartovanje ECU-a,receno mi je da je razlog tog gasenja bio akumulator,i nepravilno radjenje servisa.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted February 9, 2013 Pa mozda treba razmisliti o premestanju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjan-88 0 Posted February 9, 2013 mozda... potpuno je svejedno,ali majstor mi je rekao da nema potrebe za tim,i da ti ECU-i ne mogu tek tako da se pokvare,pitao sam najmanje 20 majtora o tome,i svi su pricali da mora da se radi ECU,kod ovog majstora cak nisam ni hteo da idem,ali rekli su da je doktor za eletroniku,i da je posten,odradio je to za 10 min.... ali mi je rekao da moram da uradim mali deo servisa ponovo zbog loseg uzubljavanja i loseg kajisa koji je stavljen,jer ako to ne uradim verovatno ce se ponoviti to gasenje.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3451 Posted February 9, 2013 No comment Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragan G 0 Posted February 9, 2013 (edited) Obavezno pobrljavi ecu zbog pada napona pri paljenju, da lisu to kleme ili konektori, mozda los akomulator, uglavnom se prvo krece od toga pa dalje sve ostalo. To se mora znati u "po noci, u po dana" za vozaca stila i svakog drugog automobila. Edited February 9, 2013 by Dragan G Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasha015 34 Posted February 9, 2013 mozda... potpuno je svejedno,ali majstor mi je rekao da nema potrebe za tim,i da ti ECU-i ne mogu tek tako da se pokvare,pitao sam najmanje 20 majtora o tome,i svi su pricali da mora da se radi ECU,kod ovog majstora cak nisam ni hteo da idem,ali rekli su da je doktor za eletroniku,i da je posten,odradio je to za 10 min.... ali mi je rekao da moram da uradim mali deo servisa ponovo zbog loseg uzubljavanja i loseg kajisa koji je stavljen,jer ako to ne uradim verovatno ce se ponoviti to gasenje....Nek si ti nama srecan i zadovoljan.A nas 30ak ostalih sto se zajebasmo pa reparirasmo i premestasmo ecu neka tuguje.Eto samo je trebalo bolje da se "uzubi" i kupi neki kvalitetniji kais.Majku mu,taj kais bas zna da zezne asr? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3451 Posted February 9, 2013 Pa ti si Sale ziv i zdrav ? Aj' pa nam se opet ovako iznebuha pojavi ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjan-88 0 Posted February 9, 2013 taj kais nema veze sa ASR,ali je zbog toga i loseg uzubljavanja ECU poceo da brlja zbog nedostatka memorije,nece da prihvata nove informacije,tako da mi je restartovao komp i prilagodio ga po novom,ali se mora vratiti na fabricki.... a ASR nema nikakve veze sa gasenjem,to je samo greska koja se prikazuje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3451 Posted February 16, 2013 Srdjo druze, sta se desava ? Ima li sta novo ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nixonbn 0 Posted March 1, 2013 taj kais nema veze sa ASR,ali je zbog toga i loseg uzubljavanja ECU poceo da brlja zbog nedostatka memorije,nece da prihvata nove informacije,tako da mi je restartovao komp i prilagodio ga po novom,ali se mora vratiti na fabricki.... a ASR nema nikakve veze sa gasenjem,to je samo greska koja se prikazujeA, kako se restartuje komp? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 2, 2013 Previše ne neprecizan taj pojam ''restartovanja'' kompa, nemamo pojma na šta se mislilo u postu...da li na ''učenje'' parametara, da li upisivanje fabričke mape ili šta već... Quote Share this post Link to post Share on other sites
freemen 19 Posted March 29, 2013 Mene interesuje kako se vrsi reparacija posto cisto sumljam da neko menja integralna kola na ecu pre bih rekao da oni ceo poso odrade sa duvaljkom preletuju veze i to je to i sam sam licno na taj nacin spasao nekoliko grafickih kartica i dva tri lap topa Sto se tice izmestanja zbog pregrevanja kalaj koji se koristi za lemljenje ima bar dva puta vecu temperaturu topljenja nego sto je temperatura motora i ecu-a meni ce cini da su veci problem vibracije motora i da one prouzrokuju pucanje lemova i da bi bilo jednostavnije podbaciti neku elasticnu gumu ili silikonsko crevo izmedju nosaca i ecu-a i na taj nacin smanjiti vibracije i povecati prostor za strujanje vazduha.To je moja predpostavka i ja sam odradio tako kad mene, ne znaci da sam upravu,ali za sad deluje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragan G 0 Posted March 29, 2013 Mene interesuje kako se vrsi reparacija posto cisto sumljam da neko menja integralna kola na ecu pre bih rekao da oni ceo poso odrade sa duvaljkom preletuju veze i to je to i sam sam licno na taj nacin spasao nekoliko grafickih kartica i dva tri lap topa Sto se tice izmestanja zbog pregrevanja kalaj koji se koristi za lemljenje ima bar dva puta vecu temperaturu topljenja nego sto je temperatura motora i ecu-a meni ce cini da su veci problem vibracije motora i da one prouzrokuju pucanje lemova i da bi bilo jednostavnije podbaciti neku elasticnu gumu ili silikonsko crevo izmedju nosaca i ecu-a i na taj nacin smanjiti vibracije i povecati prostor za strujanje vazduha.To je moja predpostavka i ja sam odradio tako kad mene, neznaci da sam upravu,ali za sad deluje.Moze neka slika kako si to izveo kad je ecu vezan za motor safovima tj cvrstom vezom. Morao bi taj deo sto je izolacija da bude vezan za motor a ecu za taj izoator posebno ako zelis neki ucinak po pitanju vibracija. Ja svoj jos nisam izmestio ali planiram kad krene malo toplije vreme da to odradim profi Quote Share this post Link to post Share on other sites
freemen 19 Posted March 30, 2013 gumice koje sam koristio provode mnogo manje toplotu sa kucista ecu-a nego kada je direktno bez icega zasrafljen.Problem vibracije sam resio tako sto sam na sajbnu otanjio crafove na delu u kojem prolaze kroz ecu tako da imaju lufta.Sledece sto planiram je da ubacim ispod ecua ventilator i hladnjak od rasturenog laptopa to ce definitivno rasiti problem.I ovako je razlika u temperaturama izmedju nosaca i samog ecu-a vec dovoljno velika jer na nosacu nemogu da drzim ruku koliko je vreo a sam ecu je sasvim mlak. Iza nedelje cu na poslu laserskim termometrom izmeriti razlike u temperaturi i postavicu slike ,mislim da je i ovo sasvim ok a ako nebude hladjenje od lap topa resava problem sigurno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3451 Posted March 30, 2013 Mali problemi sa slidzama ...Nemoj da zezas da ces da stavis kuler ? Jesam o tome razmisljao ali sam nasao prakticnije resenje, mislim !Podigao sam ECU za 3-4cm a ispod (izmedju) sam stavio termo izolacionu vunu ! Sad je razlika ogromna a na leto ce proverimo mada je vec jedno leto kotrljao bez problema! Quote Share this post Link to post Share on other sites
freemen 19 Posted March 30, 2013 Do sada nisam imao problema sa ecu ovo radim iz preventive uplasise me silni postovi koje sam procitao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted March 30, 2013 Moje misljenje je da ti je lakse da ga izmestis kod akumulatora ili negde drugo, nego da skidas, stavljas kuler, izvlacis instalaciju za kuler( za koju postoji veliki rizik da se ne zapali) pa sve to spajas i vracas...Ovako ga samo skines i povuces sa sve kablovima da aku. i zasrafis kako bilo i kraj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted March 31, 2013 ali to nije interesantno niti ispravno sa inzenjerske strane. komp je ozbiljna komponenta koja zahteva ozbiljan projekat. Послато са U8815 користећи Тапаток 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted March 31, 2013 Ondak se izvinjavam... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted March 31, 2013 :lol:kad imas visak volje i vremena, svasta ces napraviti :lol:Послато са U8815 користећи Тапаток 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitja 0 Posted April 30, 2013 Sta sada da radis?Sada ces poceti svakodnevno da citas forume.Prvo domace,a zatim i strane.Bice par dana u redu sve sa autom,a onda ce se problem vracati i poceti sve vise i vise da te nervira.Poceces da odlazis kod majstora.Oni ce ti naplacivati za dijagnostiku i reci da je sa autom sve u redu,u pocetku.Zadovoljan odgovorima majstora da je sve u redu vratices se kuci,da bi ti se auto ugasio ispred kuce .Posle sati i sati provedenih ispred monitora i google translate ,promenivsi vise majstora,delova,kontakt sprejeva,prekidaca stop svetla,ciscenja raznih senzora,ispitivanja akumulatora,alternatora,pa ponovo citanja stranih foruma ,shvatices da Stilo 1.6 ima fantastican motorni ecu,koji je glavobolje zadavao jos 2002-03 godine dok su vlasnici vozili auto kuci iz prodajnih salona Vidi fiat.forum.uk E onda ces resiti da to popravis(reparacijom ecu-a) i da "puknes"pare jer nemas pouzdan auto i ne smes da krenes nigde dalje i da se oslonis na njega jer ti se stegne knedla u grlu svaki put kada ubacis kljuc i cekas "check ok" ili ti se ugasi na semaforu,bas kada trebas da krenes na zeleno .Kada puknes pare na popravku,zadovoljstvo u Stilo ti se vraca,pocinjes da uzivas u voznji i ubedjujes sebe i druge kako je stilo odlican auto,koji povremeno ima problema sa elektronikom :rofl:Kada te isti problem opali posle 4 meseca,zapitaces se ko je ovde lud Ja ili ludi Italijan iz "marelija" koji mu napravi ecu.Stisnuces se i popraviti opet auto,ali ovaj put ces biti pametniji i kupices polovan ecu od novijeg fiata stila(>2004).I auto ce opet besprekorno raditi,sto se tice elektronike.Jedno vreme. U tom trenutku,kada sve radi savrseno,posle silnog novca ulozenog u ljubimca,imaces 2 mogucnosti.Prodati ispravan auto i izgubiti mnoooogo para ili cekati sledeci engine fault,loose conection....Odluka je tada samo tvoja i zavisi od vise okolnosti,prvenstveno finansijskih.Toliko o tome....A mozda je ipak samo akumulator Kreni od njega,akumulatora,tj. skini ga i nosi u neki ak. servis da se dopuni 24 sata i da ga testiraju na onoj njihovoj masini.Pa javi jel ok.Druze,voleo bih da je akumulator ili neki senzor.Hoce i senzor polozaja radilice da zada te probleme.Ali vrlo retko.Ali isuvise znam(a ne bih voleo) o ovom problemu,tako da ti od srca zelim da je samo akumulator.Ali akumulator nema NIKAKVE veze sa gasenjem auta koje se kod tebe desava .Kada je slab ak. ili u zimskom periodu ,hoce da se popale lampice ,ali se odma i ugase.TEbi se auto gasi posle uz karakteristicnu gresku asr failure-loose conection.Ako te sta zanima detaljnije -pm. AAA. e to samo mogu da kazem. danas mi se looseconectionasrsecuryti bla bla upali na samom semaforu u sred guzve. srecom isao sam nizbrdo. ukljucio sva cetri i zvao amss jer uopste nisam mogao da upalim auto. Dosao kuci probao da prikopcam elm na auto. nista. kaze mi da proverim portove itd. prvo sam ubacio elm na njegovo mesto zatim usb u komp dao kontakt i kliknuo "povezi" u fiat ecu scanu. Jel to dobro odradjeno?vidim da neki mogu da upale auto. kod mene kada se da kontakt nesto kratko zuji pa prestane i to bas iz predela gde se nalazi akumulator. pre neki dan mi se desilo da sam izvadio kljuc iz auta kada sam se parkirao al se on nije ugasio radio motor za sve pare. i sada sam smoren. premoren. izem ti auto. pa vozim dete sa njim ne smem ni da zamislim sta bi se desilo da mi se ovo desilo negde u preticanju. jooooj. jos ja planirao na more da odem sa njim. znam da je ovde na milion i jednu stranu sve vec objasnjeno. svaka cast na entuzijazmu. ali ljudi dajte mi neki hint. idu praznici a ja bez auta. dete mi se vec pocelo penjati na glavu da ce ono popraviti auto ako je ecu... dajte neki hint gde da ga servisiram. koliko je to para? ako je to zujanje neku tamo qurc koji su italijani stavili da bi imali na cemu da zarade dajte hint kako da ga sredim. ljudi sve najbolje vam zelim za praznike. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitja 0 Posted May 1, 2013 pregledao sam auto i evo sta sam nasao: pre par dana sam isao na put. proverio sam sva ulja pred put (pa i ono kociono...). danas sam otvorio haubu. skinuo kleme i tako pokusao da resetujem komp. video sam da mi fali ulja za kocnice. i to pola se potrosilo. zatim kad dam kontakt cuje se kuckanje iz one crne kutije pored cantre za kociono ulje. nakon nekoliko trenutaka popale se lampice i pocinje da bipce asr fail loose conection upali se lampica temperature kao da je prokuvao. car securyti ne treba da pominjem...imam onu elm 327 dijagnostiku i danas sam probao opet da se konektujem na ecu. bezbroj pokusaja ali bezuspesno. probao sam i onako kako je banetv opisao... startuje se fiat ecu scan poveze se elm tamo gde treba ubode usb u komp zatim se da kontakt i klikne conect, nista kaze da nemoze da se poveze sa ecu. savet? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitja 0 Posted May 1, 2013 problem resen... nije ecu. zasad. Quote Share this post Link to post Share on other sites