Jump to content
FAS Goran
macak

Fiat Stilo - ASR failure ; loose connection / ECU problem

Recommended Posts

--------------->>>> Engine control unit(ecu) <<<<-----------------------

Cela tema ti je o tome,ostalo,tj. kako ti rece:"nedostatka neke tecnosti u motoru pa do lampica sa stop svetlima" je samo pokusaj da se zamaskira problem.

Imas i kontakte gde mozes to da popravis,kupis polovan i koliko kosta.

Srecno.

Edited by sasha015

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima. Pratim vas vec neko vreme ali imam sad neki problem pa da se i ja javim. Naime danas odem da pogledam auto da kupim. Auto izgleda prelepo stilo 1.6 16 2002 godiste, 5v, utegnut, iznutra ekstra izgleda, 114000 stvarnih. Proveren motor spolja, karoserija sve je super. Ubacimo kljuc, kontakt cheking upalimo cheking sve ok. Auto na rezervi i posle 5 minuta se ugasi sam od sebe. I ispise asr fault, altenator fault i lost coneksn. Upalimo ponovo auto preveri sve ok nema lampica posle 5 minuta opet ugasi se. Kasnije dodjem sa nekim elektricarem da izmerimo akumulator i alanser. Navodno alanser dobro puni prema akumulatoru a akoumulator je bio malo slabiji i cim je auto upaljen on je bio dobar. Opet upalimo auto, sve u redu, stim sto je sad poceo da se gasi posle minute. Procitao sam sve postove u ovoj temi i jos uvek ne mogu da zakljucim koja je tacna greska. I dalje me interesuje jer ima sanse da je do akumulatora ili da je do kondeza i da li da kupujem ili da ne kupujem auto. Cena je i vise nego prihvatljiva ali me ovaj jedini problem bas odbija od auta. Neki predlog greske ili cena popravke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ti motori imaju toliko osetljiv ECU da podrignes pored njega on crkne. necu da ti malerisem, ali najbolje da neko zakaci dijagnostiku na taj auto pa da se dalje prica o problemu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro, nije baš dotle došlo... :D

Taj Stilo koji si gledao, koji se gasio posle par minuta rada...nema akumulator veze sa tim, on ionako nema funkciju nakon što se motor startuje, tj. tada motor sam sebi pravi struje koliko automobilu treba, plus preko toga da puni akumulator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesho, akumulator pegla napon što je veoma bitno zbog elektronike. Nešto kao veliki kondenzator i elektronici :)

Naročito kada se uključuju i isključuju veliki potrošači (kao što je recimo servo)...

Naravno kada upališ auto nije više toliko bitno da li je pun ili skoro prazan, ali je bitno da je ispravan, tj. da su sve ćelije ispravne.

Pozz... :thumbsup:

Edited by etibor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se, samo da mu ćelije nisu ispravne, ne bi mogao ni da upali...tj. ne bi imao snage da zavergla. Koliko shvatam, kada ćelije odu, taj akumulator je muerto. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

U zadnjih 15-ak dana po ovom mrazu ujutru, posle paljenja auta i kretanja, 3 puta(od 15 voznji) mi posle nekih 100-200-300 metara baci ASR pa VDR failure i ostane onaj zuti znak da sija...

Ako ugasim auto i krenem, posle toga sve ok, nema greske nema znaka...

Trenutno su letnje gume na autu, bas za vikend idem da stavljam zimske...

Ima li ko neku ideju sta moze da bude, posto sam u stisci sa vremenom i ne mogu da postignem da odem u servis na dijagnostiku bar jos 10-ak dana?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se sa CRNIMSALETOM....samo ECU pravi problem...Mozete vi da menjate akumulatore,senzore i ostale gluposti na kojim ce vam 'majstori; uzimati pare ali na kraju se uvek ispostavi da je ECU problem...Ja slavim polu-godisnjicu reparacije i za sad je OK! Uradite to i resite se nerviranja

Share this post


Link to post
Share on other sites

...juce ujutro mi se ovo desilo i auto nece da upali...izvadim kljuc probam opet sve ok do sinoc kad sam te upalio posle 4-5 pokusaja...jutros opet ali upalio je posle 2 pokusaja....primijetio sam kad se to desi svaki put se upali hladnjak sam od sebe iako je auto hladno....imate li neki predlog sto da probam?

Edited by neshaoct
spojena tema

Share this post


Link to post
Share on other sites

E prijatelju izgleda da je ECU (ne daj boze) ili neki kontakt korodirao (u kucistu akumulatora).

Share this post


Link to post
Share on other sites

...kad se to desi svaki put se upali hladnjak sam od sebe...

Komp. kontroliše rad ventilatora na hladnjaku. Kada se izgubi signal sa kompa, ventilator se automatski upali. Drugim rečima, brljavi ti komp. (ECU što kaže genca).

Idi u servis na dijagnostiku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dijagnostika je pokazala 1 gresku koja je vezana za ABS C1020(pise da trenutno te greske nema nego je ostala u memoriju od prije)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nešto uvek mora da prijavi, ali sam zaključi da li je moguće da zbog greške na ABS-u ne možeš da upališ auto...

Ovo sa paljenjem hladnjaka je važno, jer je to pokazatelj da je izgubio komunikaciju sa kompa jer on reguliše njegov rad, i čim je izgubio, upalio se.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosto ne znam odakle da pocnem!

Malo hoce, malo nece i sve tako! U startu moram da razuverim pobornike kvara na ECU-u jer je isti bio kod naseg druga Saleta na testiranju i radio je bez greske, tacnije sa sporadicnom greskom, ali se nije gasio iako je bio par dana. Kod mene je vec po povratku pravio probleme. Sale je predlozio da ne radimo reparaciju jer realno nije potrebno.

Gasi mi se u voznji a pri davanju kontakta ima one blesave poruke sa sve katancom... Nisam siguran da bile gde krenem! Cistio sam osiguracku kutiju , razmestao releje, cistio kontakte ispod kutije ,konektore na ECU-u,D4, mase, proveravao akumulator i sta sve nisam radio pa prosto vise nemam ideja. Jedna od opcija mi je da narucim druge kablove koji su cca40jura u Sabcu ! Po svemu sudeci su kablovi tj konektori od ECU-a u problemu. Najgore sto nisam siguran pa cu opet baciti pare i nista necu uraditi. Nadao sam se da ce problem biti ECU(moz'te misliti), jer bi to resilo enigmu.

Krenuo sam od racunara jer sam hteo da eliminisem tu opciju nadajuci se da ce to biti to ali upravo zbog nekih koji tvrde da je ECU jedini krivac , pomalo mi je i drago... :harhar:

Ne, ne odustajem i jos uvek tvrdim da je Stilo solidan auto za sve novce a ako imate neku ideju slobodno je prosledite pa da se igramo! :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li si probao kontakt bravu... Da li ti pravi problem kada pališ ili samo u toku vožnje?

Nije teško stići do nje, jedino je malo nezgodno skinuti je...

Probaj da skineš donju masku ispod volana gde su žice koje idu u kontakt bravu, i njih da mrdaš kada pališ auto, recimo pomeriš ih u jednu stranu i držiš rukom, pa probaš da li izbacuje ASR, alternator i ostale gluposti... Pa onda na drugu stranu... Ja sam imao takav problem...

P.S. ne bilo ti teško pročitaj ovu temu...

Edited by etibor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gasi mi se u voznji a pri davanju kontakta ima one blesave poruke sa sve katancom... Nisam siguran da bilo gde krenem! Cistio sam osiguracku kutiju , razmestao releje, cistio kontakte ispod kutije ,konektore na ECU-u,D4, mase, proveravao akumulator i sta sve nisam radio pa prosto vise nemam ideja. Jedna od opcija mi je da narucim druge kablove koji su cca40jura u Sabcu !

Desetak puta sam vec tu temu procitao. :thumbup:

Znam za Jadac(bravu) jer sam vec imao neke gimnastike oko nje! :whistle:

Najgore sto sad, danas, radi bez greske! :wallbash: Bio sam se nameracio da sve razbucam ponovo pa kome pre dosadi! :thumbsup:

Edited by zulurbr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad odvezao dete u skolu kad ispred same skole trt-mrt ! Evo dva dana kao da nikad nista nije bilo. Stanem malo , okreni-obrni kljuc, stiskam noznu, povlacim rucnu , ostavim na kontaktu par minuta pa vratim , paopet MAR a ono sve radi ! Evo sad sedim ispred ASUS-a uz rakiju (Loza-crnogorka) te vam pisem ovo pismo sa mojim dogodovstinama.

Dok sam sedeo i cekao, gledam oko sebe a ono ljudi, pa se razmileli svako na svoju stranu pa se susrecu i pozdravljaju. Dok sam se zaustavljao , onako iznenadjen :whistle: , zamalo naleteh na bivsu simpatiju sa sve biciklom. E , gledam ja a ono zivot ide , prolazi mimo me'! :lol: Ja sedim i gledam, al' ima to i svojih dobrih strana! Kad bih imao ovakvu priliku da posmatram svet oko sebe! Da posmatram ljude a ne samo pesake, mrske mi neprijatelje! :lol: Idem po flasu da dospem...Ajd' u zdravlje! :cheers:

Gde sam ono stao?! Nije mi se ovako dizna otvorila poodavno... :yes Da , sedim (misli se na radnju-glagol) i razmisljam a gledam da se ne povredim, gde se nalazi zec?! :unsure: Hajde Bili, napregni vijuge! Sta jos nisam cackao?! Da napomenem , neposredno pre desavanja presao sam preko lezeceg :police: sa troje dece u autu. Ne znam da li ima veze al' eto. Dobra ova crnogorka! :wine:

Ne , nece on mene napraviti alkohollll.... :whistle:

Znam , neko ce reci zasto vozim decu kad je problem prisutan, ali ne berite brigu veoma savesno to obavljam ,iz mog ugla gledano. Danas cu mu se nah...i m....! Setio sam se , malo mi se cuje remenica alternatora. Mozda je i tu problem?! Mogao bi se i remen malo dotegnuti. Akumulator je u dobroj formi. Provereno!

Koliko vec pisem , sad sam i ogladneo! Neka, da popijem i ovo pa ... :pizza: Mogao bi Nesa da promeni malo smajlije ili da ubaci nesto novo. Ne prija mi PIzza ovog trenutka! :stuart:

Dakle, jos uvek sam kod ASR,CAR, Loose.... Dosta za sada . Sad cu malo ja da citam forum! Ajd' u zdravlje! :beer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo sam :thumbup: ,presao od zadnjeg slucaja cca60km i nista neobicno da se desi. Sta je zapravo neobicno?! :whistle:

Bogomi, i pizza je legla! Sada sam spokojan.

Savet: Budite pazljivi sa 'vakim avtom ! Jer-bo ce vas nagraditi! :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle citanja postova o famoznom ECU :nuke: koji me zadesio ukljucujem se sa zakasnjenjem u nadi da ce mi neko dati nadu za resavanjem problema sa redosledom opisanom u temi.

Naime vec 3 puta ECU je na reparaciji sto je verovatno moja greska i nada da ce se cudo desiti ali i mozda ektronicar :smoke: nije dorastao mom racunaru Stila 1.6 16v 2002. koji je kod mene presao za 3 god 100.000 km i generalno je odlican auto.

Postavio bih pitanje i molbu za smernice:

da li moze da uspe reparacija u bg. T.Bunar kako je neko pomenuo sa nekom garancijom, ako je vec radjena pa auto par dana ide normalno pali :w00t: a zatim kroz 3-4 dana :thumbdown::wallbash::wallbash::wallbash: ili sta vec

pitanje vec postavljeno ali molim za iskustva onih koji su vec imali isti problem, inace voleo bih da auto ostane u mom vlasnistvu jos dugo ali ipak u njemu vozim decu i potrebna mi je kakva takva sigurnost (kratko trajno tj.bar jos koju godinu resen problem) :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam na mom radio reparaciju 3 puta, ali bezuspesno... Spas je samo drugi ECU, koji nije ni malo jeftin, ili nov koji kosta 102.000 din i na kome su otklonjene pocetnicke greske i boljke i koji ce terati bar jos 100-150.000 km. Meni je na srecu doneo brat iz Belgije polovan, sa havarisanog stila, i kad su mi razbijali kod rekli su mi da je presao samo 50.000 km, pa dok tera - tera... Ja sa njim napravio bez malo 40.000 bez ikakvih problema :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze li strucno objasnjenje. Trebao bi da iz nemacke dobijem ECU (polovan) ,ima li kakvih oznaka na koje treba obratiti paznju? i da li su povoljnija mladja godista ? (stilo 1.6 16v 2002 )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...