simonen 81 Posted January 12, 2014 Da i reparacija ti resava problem,ja sam ih vec par resio reparacijom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted January 12, 2014 Ok, pitam za reparaciju jer sam cuo, sto si mi ti napomenuo, da elektronika pa i sami ECU kod Stila od 2004. jesu navodno bolji, pa je i macka u dzaku uzimati neki polovni ECU ukoliko postojeci moze da se reparira. Nazalost, mislim da ce kad ga osposobim ovaj moj Stilo na prodaju. Sto mi je izuzetno zao, jer to je automobil koji ima sjajne performanse u jednom smislu, i jako sam ga zavoleo da tako kazem, solidan skroz auto, ali ta eketronika toliko izludjuje da izgubis poverenje u njega. Nadam se da ce ta reparacija pomoci, pa cu promeniti misljenje barem za jos neko vreme, da ga ne otudjim iz svoje garaze. A Simoneme vama puno hvala!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
cane 205 Posted January 12, 2014 To je po meni jedina mana tog stila. Mislim da kad se to resi da si miran Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted January 12, 2014 Znam u kakvom si bedaku ali leka ima i to veoma pouzdanog koji pri tome nije skup !Procesljaj malo teme sa pomenutim problemom i vrlo brzo ces saznati da ti se u blizini nalazi jedan , od vise njih, veoma prijatan profesionalan majstor!Srecno i ne ocajavaj ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted January 12, 2014 Ma, da, bas sam u bedaku, jer mi je jednom u preticanju to uradio, da prostite usrao sam se ziv, auto mi je isao u susret prilicno daleko, ovaj izbacio aternator fail, loose conection, pa asr, pa onaj zuti trougao, to prvi put kad je bilo i ugasio se, nema brzine, nemam gde da sklonim, sreca inercija je posluzila i uspeo sam da se sakrijem u svoju traku. Uzas. Vidim sad Crni Sale se spominje oko reparacije, a u NS-u je Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekisa 1 Posted January 13, 2014 pozz ,imas u temama od ranije sve vezano za taj problem ,prelistaj unazad ,odradi tu reparaciju ,a nakon toga uradi izmestanje ecu sa motora na npr kuciste akumulatora kao sto je vecina ovde ljudi vec uradila medju njima i ja problem sa tim ecu izmedju ostalog je i taj sto se nalazi na losem mestu tj na motoru gde se pregreva i zato crkava ,svi su zadovoljni nakon tog izmestanja koje btw uopste nije komplikovano i mozes i sam odraditi sve imas u temama vezanim za ovaj slucaj ,prelistaj i sve ce ti biti jasno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 13, 2014 Tema:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/48755-stilo-16-16v-preme%C5%A1tanje-ecu-a-nov-ili-reparacija/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
saledelagano 26 Posted January 14, 2014 Meni se desava kad mi auto bleji napolju i kad je vlazno,posle par stotina metara voznje izbaci "ASR failed,ESP failed" (esp inace mislim da nemam,barem nemam dugme na koje se pali sad bem li ga ) Stanem ugasim auto,upalim opet i ne pali se? Kontam da je mozda neki od senzora ABSa prljav a ? ili goli kontakti... Jer recimo kad je u garazi ne pali mi se nista,samo kad je ovo vlazno vreme?Sta li moz bit ? pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted January 14, 2014 Na dobrom si putu, samo preduzmi korake a to se ogleda u tome da izvrsis pregled. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted January 15, 2014 Ljudi, da se javim i zahvalim na savetima.Gorenavedeni problem oko mog Stila se zavrsio tako sto me je ipak kopkalo da nije u pitanju ECU, premda je izbacivao kako sam rekao alternator fail, loose conection, asr i zuti trougao, kao i kod mnogih sa ECU problemom. Na kraju poslednja tri dana nisam mogao uopste da ga upalim. Ponovo sam za svaki slucaj oterao u servis automobil kod jednog dobrog autoelektricara na preporuku. Detaljnim pregledom ispostavilo se, a auto nisam mo,gao da upalim kako sam naveo, da je posredi bio sam alternator, i jedna odkalemljenja zicica. Sada auto pali, radi, sto je barem meni totalno super , a i vama pretpostavljam kada vam se kola tako nane nacestitaju hehe....Na dijagnostici su ponistene greske, a kako mi je elektricar objasnio kod Stila bilo kakav kvar pali na displeju sve drugo, narocito ako se radi o struji, akumulatoru i samom alternatoru koji ako ne napaja dobro, pravi lajt sou. Medjutim, na dijagnostici se ispotavilo da pokazuje jednu gresku, a to je neka detonacija, odnosno, senzor udara, premda sam ja taj knock senzor pre nekog vremena zamenio, jer je isto nesto brljavio isto na dijagnostici. Ovaj elektricar kaze da je moguce da to pokazuje jer je na poslednjem, skorasnjem velikom servisu, a ja se servisa pridrzavam ono po p.s-u, dakle nedavno je radjen veliki - da nije dobro uradjeno uzupcenje i da mozda zbog toga i usled takvog loseg uzupcenja kaisa kompjuter na dijagnostici prepoznaje to kao gresku senzora udara odnosno detonacije na SCAn.Svakako, auto sad ide, sve normalno, a ovo cemo u hodu resavati, ako ko ima kakvu ideju neka javi i jos jednom hvala za pomoc i savete oko gore navedenog problema posto sam se javio, prilicno ocajan. I sad, nekako razmisljam, narocito za ljude koji voze stila, nama je najpotrebniji dobar autoelektricar, inace ce te kao ja baciti masu para nekim duducima jer nisu znali da provale da je alternator u pitanju, odnosno, uzicenje, pa su menjali lambne sonde, i druga cudesa, a ja ih kao dobra musterija pustao jer mislih kako znaju sta rade. Pozdrav svima Quote Share this post Link to post Share on other sites
simonen 81 Posted January 15, 2014 Extra sto je tako ispalo,zanimljivo je to sto se ponasao(po tvome opisu) isto kao i kada crkne ECU.....Nadam se, i zelim ti da si resio problem.Bar cemo na tvome iskustvu nauciti nesto novo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted January 15, 2014 Jeste, ponasao se isto, pa sam i ja prakticno vec resio da zovem za reparaciju, sto sam i ucinio, medjutim, eto u medjuvremenu je bio taj pregled i ispostavilo se struja. No, kako god, i dalje me zbunjuje taj udar odnosno senzor udara na dijagnostici, jer i dalje ima taj engine fault, ali auto sada radi, dakle, sve normalno, nema gasenja, niti alternatora loose conectiona i tih stvari i lepo ide. Nadam se i ja da sam miran do nekog sledeceg malog servisa, ali sa Stilom nikad ne znas Quote Share this post Link to post Share on other sites
saledelagano 26 Posted January 16, 2014 Na dobrom si putu, samo preduzmi korake a to se ogleda u tome da izvrsis pregled. Tipa ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted January 16, 2014 Pa upravo ono sto si naveo.Senzori ABS-a ili neka od instalacija. Mooguce i neki konektor ili mase koje povezuju aku.-sasiju-motor.Svasta nesto! Quote Share this post Link to post Share on other sites
saledelagano 26 Posted January 17, 2014 El moze da se vidi na dijagnostici da je to odredjeni abs senzor posto valjda svaki tocak ima po 1 na stilu ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted January 17, 2014 da ima na svakom tocku i na dijagnostici mozes da vidis brzinu kretanja za svaki tocak posebno, pa mozda ako jedan nesto odskace mozda je problem do njega. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted January 17, 2014 Nisam sa gradivom dotle stigao ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Puntakis 0 Posted February 16, 2014 Evo da podelim i moje iskustvo sa STILOM, koji je na kraju otisao na reparaciju ECU jedinice. Kupio sam ga polovnog sa nepunih 100k km i odlicno je isao, nije bilo nikakvih problema. Kako je vreme prolazilo poceo je da se javlja ABS failure, za koji sam citao da je potrebno pranje automobila jer se senzori napune blata, elem pranje je kao resavalo problem. Posle par meseci poceo je da se javlja i ASR failure, nekad u kombinaciji sa ABS-om, a nekad samostalno. Uglavnom ove greske su se javljale kad dam kontakt a kad upalim auto nema nikakvih problema - jednostavno nestanu. U poslednje vreme auto je poceo da se gasi u voznji i to najcesce u situaciji kad se potpuno zagreje pa stoji ugasen pola sata do sat i kad ponovo krenem nakon pet do deset minuta voznje se ugasi sa upozorenjem ALTERNATOR FAIL, LOOSE CONNECTION. Ja ga ugasim i ponovo upalim u toku voznje i tako nastavim. Zadnje pre reparacije je u toku voznje izbacio i problem sa SECURITY pa nisam mogao ni da ga ponovo upalim neko vreme. Nakon toga sam otisao pravo u servis AUTOELEKTRONIKA na Tosinom bunaru koji mi je vec servisirao racunar na PUNTU koji sam prodao i za kojeg sam cuo da i posle dve godine sljaka perfektno i uradio reparaciju.Posle reparacije ECU auto vozim vec dve nedelje bez ikakvih gresaka i u voznji se ponasa mnogo bolje, ima vise snage. Sta ce dalje biti videcemo ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
boleabarth 0 Posted February 16, 2014 Cekaj, sta su ti tacno radili na autu i koliko te sve kostalo? Reparaciju centrale,abs/a? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Puntakis 0 Posted February 16, 2014 (edited) Radili su samo reparaciju ECU, nista drugo, skinuli ECU - odradili svoju magiju i vratili nazad. Popravka 150 evra. Daju garanciju 6 meseci pa cemo videti.ECU - motorni kompjuter koji na STILU stoji na motoru. Edited February 16, 2014 by Puntakis Quote Share this post Link to post Share on other sites
simonen 81 Posted February 16, 2014 Šta ti je Beograd,sve skuplje.U Kragujevcu ista garancija 6 meseci ali zato kosta 80e Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 17, 2014 ...motorni kompjuter koji na STILU stoji na motoru. Izmesti ga:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/48755-stilo-16-16v-preme%C5%A1tanje-ecu-a-nov-ili-reparacija/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dorcolac___ 0 Posted March 14, 2014 Meni se to jednom desilo ...malo duze je verglao i upalio (1.6 16v) i ispisao lose conecion i evo par dana nije nista . Juce sam mu uradio reset radi sve savrseno nego i dalje mi a to je i pre bilo po nekada upali airbag failure . levu starnu sam preletovao ispod sedista ...ostaje desna ..ako ne onda emulator,nadam se ovako imam problem na stlu uptanju je 19 jtd. u toku voznje iz cista mira kreno je da mi prijavljuje acr i abs ja stanem i ugasim da vidim sta je, posle toga da upali nema sanse, prozore jedva zatvara, kompijuter trepti, prijavljuje servo, nece ni da zavergla, oteram ga odmah kod majstora, drz nedaj akumulator drugi, upali al ostalo abs i acr, vratim stari akumulator jer je majstor bio ubedjen da su kintakti losi, upali na kablove, malo ga provozam i sve ok pali bez frke, sutra na posao da odem, podesim datum i vreme kad opet isto biiip, krece sve zivo da pisti acr abs servo, dodje mi da ga razbijem... sta mislite sta je? jel moguce da je akumulator... 3 god ga imam akumulator je star tri ipo i jak ima 80 ap. HVALA UNAPREDovako imam problem na stlu uptanju je 19 jtd. u toku voznje iz cista mira kreno je da mi prijavljuje acr i abs ja stanem i ugasim da vidim sta je, posle toga da upali nema sanse, prozore jedva zatvara, kompijuter trepti, prijavljuje servo, nece ni da zavergla, oteram ga odmah kod majstora, drz nedaj akumulator drugi, upali al ostalo abs i acr, vratim stari akumulator jer je majstor bio ubedjen da su kintakti losi, upali na kablove, malo ga provozam i sve ok pali bez frke, sutra na posao da odem, podesim datum i vreme kad opet isto biiip, krece sve zivo da pisti acr abs servo, dodje mi da ga razbijem... sta mislite sta je? jel moguce da je akumulator... 3 god ga imam akumulator je star tri ipo i jak ima 80 ap. HVALA UNAPRED Quote Share this post Link to post Share on other sites
genca 2 Posted March 14, 2014 99% je aku.poslato sa samsung galaxyje koristeci jtd Quote Share this post Link to post Share on other sites
ljoze 0 Posted March 16, 2014 (edited) Imam fiat stilo 1.6 cng 2002god vergla nece da upali prijavljuje asr fail i svetli katancic na tabli? Sta da radim da li da se brinem jer su to hronicni problemi kod njega ili je resiv jednim odlaskom kod majstora? Edited March 16, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites