minimik 0 Posted February 5, 2012 Kad hoce hoce .Ukazuje mi se prilika da krenem put Slovenije pa cu mozda do kompa...doci i ranije .Ima li ko informaciju gde u Ljubljani ima neki ot..pad.. cic Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasha015 34 Posted February 5, 2012 (edited) Moze li strucno objasnjenje. Trebao bi da iz nemacke dobijem ECU (polovan) ,ima li kakvih oznaka na koje treba obratiti paznju? i da li su povoljnija mladja godista ? (stilo 1.6 16v 2002 )Nikako ne uzimati starije godiste.Uzmi sa nekog stila posle 2004,ako vec mozes da biras. Edited February 5, 2012 by sasha015 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nic032 0 Posted February 28, 2012 (edited) Ako nije problem recite mi ko vrsi reparaciju motornog racunara u Novom Sadu i po kojoj ceni? Moze na mejl milance032@gmail.com! Edited February 28, 2012 by neshaoct spojeno - by Mijailović P. :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3444 Posted February 28, 2012 http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=39880&view=findpost&p=667553 Inace , u temi se spominju jos neki... Quote Share this post Link to post Share on other sites
KIZA73 0 Posted March 2, 2012 Meni se taj smor ASR failure-loose conection prvi put upalio prosle zime kada sam presao preko udarne rupe. Zatim mi se letos upalio dva-tri puta ( negde sam procitao da se pregreva ECU, u sta smnjam )i mirovao je do pre par dana kada sam u Barajevu opet presao preko neke rupe. Zbog prikazivanja katanca na displeju, pretpostavljam da je neki problem u vezi ocitavanja kod kljuca. Naravno, auto samo vergla i nece da upali kao da sam gurnuo kljuc bez chipa. Problem resim tako sto skinem i vratim "-" klemu, a jednom mi je upalilo i tako sto sam kljucem zakljucao i otlkjucao vrata vozaca. Da je ECU, verovatno ne bi radilo upste jer kod elektronike ili radi ili ne. Mislim da je u pitanju neki kontakt, a koji sumnjam da ce se otkriti dok god stilo ne ode u istoriju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 3, 2012 Ima priča i o tome, čišćenje kontakata ispod akumulatora, ''čuveni'' D4 konektor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
KIZA73 0 Posted March 4, 2012 Ima li neka slika tog konektora da sredim.Nasao, to je onaj braon boje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3444 Posted March 5, 2012 Jessss.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mister018 0 Posted March 5, 2012 pozdrav, veliki sam ljubitelj fiata , to jest bio sam ali od kako sam kupio fiat stilo 1.6 16v mojim problemima nema kraja. od drugog dana auto mi se gasi u voznji. izbaci mi asr faulire i los conection i ugasi se.ili asr faulire alternator fail i takodje se ugasi . ljudi jel ima neko da mi sredi taj ecu , jel ima uopste neko neko resenje??. poludecu, dolazim u iskusenje da ga zapalim, auto sam kupio na auto placu u nisu.vozim ga 7 dana i mrzim ga.a toliko sam ga zeleo skupljao para za njega... Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted March 5, 2012 (edited) Pre svega dobrodošao na forum.Da li imaš problema kada pališ, ili uvek pali bez problema?Kakav mu je akumulator?Kada se ugasi da li možeš odma da ga upališ bez problema ili moraš da sačekaš malo, ili duže da verglaš?Pozdrav... Edited March 5, 2012 by etibor Quote Share this post Link to post Share on other sites
mister018 0 Posted March 5, 2012 (edited) dobro pali ujutro. akomulator je ganc nov topla 50 ampera,kad mi se auto ugasi u voznji ne mogu da ga upalim odmah izbacuje asr faulire,i samo vergla..a nekad i upali odmah. nema pravila.inace kad se ugasi napise mi asr faulire i lost conection ili asr faulire alternator fail,... a nekad vidim napise mi sensor fault..ali na to ne obracam paznu jer mi to ne gasi auto. Edited March 5, 2012 by milann Quote Share this post Link to post Share on other sites
mister018 0 Posted March 8, 2012 Danas sam poslao na reparaciju ecu crnom saletu Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted March 9, 2012 jel stilo i posle redizajna 2004 ima problema sa ECU-om? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3444 Posted March 9, 2012 (edited) Od kompetentnih licnosti sam dobio informaciju da je ECU identican ... Nije to ne resiv problem. Edited March 9, 2012 by Mijailović P. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nic032 0 Posted March 9, 2012 Mozes li da mi posaljes na mejl milance032@gmail telefon crnog saleta zbog ecu-a? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3444 Posted March 9, 2012 Zemljak, tako nesto ne mogu da ucinim vec probaj na PP ili mail! OK' ?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekisa 1 Posted March 10, 2012 Od kompetentnih licnosti sam dobio informaciju da je ECU identican ... Nije to ne resiv problem.Upravo tako ,problem nije neresiv ,probajte sa pomeranjem tj izmestanjem ecu na npr kuciste akumulatora ,naravno nakon zamene ili reparacije ako imate problem sa istim ,na 1.6 taj famozni ecu stoji na malo nezgodnom mestu ,pa je mozda to i razlog njegovog crkavanja ,sto naravno ne mora da znaci ,ali sam licno odradio taj posao za izmestanjem radi preventive eventualne a ima i tema o tome . Quote Share this post Link to post Share on other sites
nic032 0 Posted March 10, 2012 Kako da stupim u kontakt sa ljudima u Novom Sadu koji rade reparaciju Stilovog Ecu-a? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kooper 0 Posted March 17, 2012 Isti problem sa connection loose se desio i meni na Stilu 1.6 16V iz 2002. Mada znam da mi je slab akumulator, pa kad ne palim par dana onda malo zategne, ali upali. Doduse problem mi se desio samo jednom, pojavila se greska ASR loose connection, i jos nekih par, ali ih nisam ni citao jer su to one standardne: Airbag failure, Engine fault (to zbog nekog senzora koji sam 2-3 puta vec cistio, pa bude malo ok, pa opet), on prijavljuje ja ignorisem, i idemo dalje. Ne smeta mi sto gori lampica airbag-a mada sam cuo da se u slucaju udesa (daleko bilo) ni jedan nebi otvorio. Znam da je problem u konektoru ispod suvozacevog sjedista pa mislim otici nekom da to preletuje, tj.taj se senzor valjda moze zaobici pa onda nema problema. Meni je auto presao 79.000 to znam, jer sam ga ja kupio sa 28.000 i nisam imao vecih problema osim sto je crkla jedna bobina na negdje 60.000 i ovo sto kad god ga upalim ispise airbag i engine. Sad je eto poceo i to loose connection, doduse samo jednom, ali mislim da je to do akumulatora, posto znam da je slab. Auto normalno upali i vozi. Ne gasi se u voznji, osim sto mi se prije jedno dva mjeseca par puta ugasio, ali kad stisnem kvacilo da promijenim brzinu i to samo pri maloj brzini prva druga. I za promjenu ne ispisuje nikakve greske. Sa stilom sam zadovoljan, sada se vec moze naci dosta jeftino, iako sam ga ja prilicno platio ali to je bilo prije nekoliko godina, i uzeo sam ga sa malom kilometrazom. Necu reci da je super, ali jeste dobar auto. Jedino nervira elektronika. Godinu dana sam vozio sa ispisanim airbag failure na displeju dok nisam skontao da se to moze ponistiti na menu dugmetu .Elem, za ovu novu gresku mislim da je samo akumulator u pitanju, a ako se nastavi i postane cesce onda cemo da trazimo dalje uzrok. Iskreno se nadam da ce izmjenom akumulatora prestati . Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekisa 1 Posted March 17, 2012 pozz prijatelju posedujem istog takvog stila ,ako pali i ide ne brini ,sipaj i nemisli ,te greske hoce ako je los aku ,nemora da znaci da je nesto drugo,sve dok ide ,ne brini ,a to sto si se gasio ,je mozda do leptira gasa ,ako je zaprljan ,lako se cisti imas u temama ,da jos nesto razmisli o izmestanju ecu ,to ti je moja topla prepuruka ,imas takodje temu ,procitaj i sve ce ti biti jasno ,pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
forestbg 0 Posted March 20, 2012 Pozdrav, skoro sam kupio fiata stila 1.6 16v i kod mene se javlja isti problem u toku voznje javi greske asr failure loose connection esp failure abs failoore alternatore failure... i ugasi mi se auto, nakon toga ponovo zaverglam upalim i vozim dalje, bio sam na diagnostici i i toku dijagnostike kada se jave te greske racunar kod majstora odmah izgubi vezu sa ecu i ugasi se auto. Ne znam da li da pokusavam da jurim uzrok problema na nekom drugom mestu ili odmah da gledam reparaciju ecu, zanima me kako su drugi prosli sa reparacijom koje su cene gde uraditi i kakva je procedura. Unapred hvala na savetima. pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
dove 0 Posted April 23, 2012 Pozdrav svima, bio sam ovdje registrovan ranije, samo sam zaboravio nick i pass Naravno, nisam imao nekih problema pa nisam puno pisao, a za oko mi je zapala ova tema, jer imam iste simptome.Imam Stila 3,5 godine i do sada nisam imao većih problema sa njim, osim onih koji su bili uzrokovani sudarom od prijašnjeg vlasnika, odnosno uvoznika.Stilo je bio udaren na lijevoj strani, ali to je naravno fušereno i nije dobro urađeno. Zbog toga sam imao problema sa relejem pumpe, koji je zamijenjen, a crkao je zbog vode koja je curila u kućište releja...To je sve napravljeno i kutija je bolje osigurana.Uglavnom da ne dužim, ta lijeva strana auta je problematična za te stvari, a pored toga nemam plastike ispod motora.Prije više od mjesec dana sam na putu ugazio u rupu punu vode i to lijevim točkom, da bi mi se nemalo nakon toga desilo famozno loose connection i sve greške.Auto sam kasnije upalio normalno, nakon nekoliko verglanja i greška se nije javljala. Naravno, provjerio sam odmah sve releje i osigurače, i sve je bilo ok, dok nisam pročitao da je i vlaga problem, jer je ta voda vjerovatno ušla negdje.Pročitao sam da je problem D4 konektor i planiram veliko čišćenje konektora na kućišu releja, kao i kupovinu šuspleha. Od te rupe, do danas mi se skoro svakih 15 dana javi ponekad ta greška, ali uvijek upali normalno nakon te greške. Većinom se to javlja kad je vlažno i hladno vani, dok jutros, kad je padala kiša, imao sam do posla paljenja više puta, i upali uvijek nakon prvog puta.Doduše, nisam ga vozio tri dana prije toga...Mislim da je kod mene problem voda i nikada ranije, do te rupe, nisam imao problema sa ovim, tako da sumnjam da je kod mene ECU u pitanju. Jutros baš gledam i vidim da mi je unutrašnja strana blatobrana u motoru mokra, samo moram skontati da li mi ta voda više ulazi odozdo ili odozgo.Molio bih za vaša mišljenja.Hvala... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3444 Posted April 23, 2012 ...Doduše, nisam ga vozio tri dana prije toga...Ovo bi mogao biti jedan od problema. Mozda je akumulator (baterija) slaba. To treba proveriti.Najveci je problem -multiproblem. To znaci imati vise kriticnih tacki, problema , koji prouzrokuju jednu gresku ili simptom. Vi resite jednu a problem se javlja i dalje. kada resite jos jednu vec gubite volju ako je i dalje problem prisutan. U temi je navedeno na sta sve treba obratiti paznju da se predupredi situacija...Velika verovatnoca je voda ali ima jos stvari na koje treba obratiti paznju! Srecno! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 23, 2012 Pozdrav svima, bio sam ovdje registrovan ranije, samo sam zaboravio nick i pass Koji je drugi nick?Ne možeš imati dva naloga na forumu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dove 0 Posted April 26, 2012 Nisam siguran koji je bio, jer ih više koristim, pa zaboravim...Moguće je da nikad nisam ni bio registrovan Što se tiče mog problema, auto je kod električara koji je pregledao sve kablove i konektore ispod kutije i nije našao ni sekundu vlage ili tragova korozije, te je sve na svom mjestu dotegnuto. Isto tako i kutiju je provjerio, te rejele i osiguračeAkumulator mi je nov i mislim da on ne pravi probleme, provjerit ću voltažu, ali mislim da je ok...Također, ne vjerujem da se radi o problemu zbog nekorištenja vozila, jer sam znao ranije i da ga duže ne vozim, pa nikad nisam imao te probleme.Moja, a i električarova, sumnja je senzor radilice...Planiram ga zamijeniti, samo me kopka, da li se možda on mogao od te rupe i vode nakvasiti...Ja sve probleme povezujem sa tom rupom, naravno, ne mora značiti da je to toga...U svakom slučaju, to je jeftinija varijanta od kupovine novog ECU, možda se tješim, ali stvarno mislim da nije do njega. Quote Share this post Link to post Share on other sites