Jump to content
FAS Goran
macak

Fiat Stilo - ASR failure ; loose connection / ECU problem

Recommended Posts

Pitaj majstora da ti pogleda relej pumpe koji se nalazi sa leve strane ispod volana (u kutiji gde se priključuje komp).

Ja sam imao veliki problem i iste simptome. Na kraju sam zamenio mesta ta dva releja , jedan služi  za pumpu, a drugi za instrument tablu (oba su narandžaste boje)

Probaj i ti , možda pomogne. 

Kada se relej pumpe koji nije ispravan pregreje on isključi pumpu i dok se on ne ohladi tebi će pokazivati katančić. Onog momenta kada se ohladi dozvoliće ti da upališ do sledećeg pregrevanja koje dovodi do ponovnog isključenja pumpe.

Ja sam od tada prešao 7.000 km bez ijednog gašenja, a svi "majstori" su me prethodno savetovali da menjam ili repariram komp.

 

Ne zaleći se sa menjanjem kompa. 

 

PS: proveri i senzor radilice.

 

Pozdrav 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pročitaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisane odgovore u temi na kojoj smo, a pogledaj i ovu temu:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/38490-stilo-16-16v-2002-asr-ne-vidi-i-kljuc/

 

:thumbup:

 

Osecam da sanjas prvu recenicu,koliko si je puta napisao !

__________________________________________________

 

 

 

Mikesha lepo je sto si to podelio s nama !

Edited by saledelagano

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mikesha jer to meni bilo namenjno za releje i senzor radilice?

Posto ne znam stra vise da radim sa ovim vozilom. Bilo je proteklih 20dana suncano i toplo radio je bez problema, sad padala kisha 3 dana i manji pad temperature (namerno ga nisam vozio ) i cetvrti dan(danas) nece da upALI samoi asr fail i katanac opet blokirao. Mislim na dva uzroka > prvi ima neke veze sa vlaznim vremenom, i drugo saznao slucajno sam da mi jedan servis umesto klapne za 1.6benzinca ugradio onu koja je za 1.8 16v motore(to mi rekli potencijalni kupci pa nisu hteli da ga kupe zbog toga, kazu da sa tom klapnom vise trosi i to mu je dodatno ulaganje itd..).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da to je bilo namenjeno tebi Ljoze.

Ja sam uspešno rešio problem gašenja i katančića. Kod mene je relej bio u pitanju.

Probaj i ti, da ti majstor proveri releje pored volana.

 

Pozdrav. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Mikesha  odnecu ga do elektricara da proveri sve osigurace i releje zemeni. CItao sam kod drugih se problemi javljaju obicno kad je auto zagrejan pa dodje do pregrevanja kompa pa se gasi, ja sam komp premestio kod mene se katanac i asr  javlja obicno kod prvog paljenja jutrom kad je hladnije, i posle nece da upali 3 dana, pa onda otopli vreme i on pocne da radi pas mu.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada upalim kola pise mi ALTERNATOR FILE, u cemu je problem i svetli mi lampica za akomulator, volan ne moze da se okrene i posle kad ga ugasim i opet uplaim nnista, i tako stalno, jel neko zna u cemu je problem? I koliko kosta ugradnja tog ECU kao sto se navodi ovde u komentarima da je to problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti imas JTD-a,nije kod tebe problem Ecu.Po tvom opisu moguc problem,diod ploca,regler ili ti proklizava remenica alternatora.Dobar majstor ce ti resiti problem skidanjem i zamenom potrosenih delova alternatora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne menja se alternator nego se popravlja, zameni se deo koji je los. Svrati do autoelektricara neka ga skine i pregleda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutros sam krenuo do par servisa, i nike nece da radi ni da pogleda pre ponedeljka, i uplilo mi se par puta ALTERNATOR FILE i ne radi servo, a cim sam krenuo vise se to nije palilo i sve ne najnormalnije radilo, trebao bih do Lazarevca za vikend, da li mogu da odem normalno i sad sam palio kola sve radi normalno ili da ne rizikujem, posto su mi neki rekli ako ne puni alternator samo ce da mi stane i tu ce ostati, sad sve normalno radi da krecem na taj put pa u pon u servis ili ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri ( vizuelno i rucno) kablove izmedju alternatora, akumulatora i motora (mase) . Ne sme nista da se mrda. Opet , neko iskusan da pogleda alternator (bar vizuelno)pa da ti da savet a ovako ja ti ne bih savetovao bilo gde da kreces !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kola su kod majstora svasta nesto je crklo na alternatoru popravka 7.100din sve sa rukama, mozda sam i dobro prosao :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdravo svima  ;)

pre 10-ak dana kupio sam Fiat Stilo 1.9 JTD (karavan),85kW... :thumbsup: S' obzirom da se prvi put susrecem sa ovim autom imam par pitanja.Neki dan mi se desilo da se u toku voznje auto ugasilo a na displeju je popalio sledece kontrole: Car security,failure,loose connection? :question: Zna li neko o cemu se radi?Majstor je sumnjao na udarni prekidač-kupio sam taj dio al nije bilo do njega ,kasnije je rekao da je do elektronike motora-i to sam kupio al nije ni do toga...i dalje je auto kod majstora :rant:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se desava da kada vozim kratke relacije po gradu znaci pali gasi bukvalno pocne da brljavi sa elektronikom da izbacuje asr,esp... i preksinoc odem do vikendice tamo 35km u jednom pravcu i juce se vratio i nije od tada izbacivao uopste greske te.Kao da se akumulator ne napuni dovoljno,a poznato je da kad je akumulator slab na stilu oce da brljavi sa greskama pogotovo po tabli koja je meni riknula zbog prethodnog slabog akumulatora

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi ja imam isti problem sa stilo 1.6 16v 2003g. Probao sve navedeno na forumu i nista, mozeli neko da dostavi br.tel. tog majstora sto reparira ECU iz NS. Koja jecena reparacije.

Imas reparaciju ecu za 80e u NS.

Polovan ecu ti je isto macka u dzaku,posto niko tu ne daje garanciju!

Navodno je kod stila od 2004 to reseno.

Pozdrav moze br.te. majatora za reparaciju ecu u ns.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crni Sale, pronadji na njegovom forumu br.telefona, ili mu pisi odgovorice ti sigurno. Vema je korektan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam pitanje, danas sam vozio Stila 1.6 i iso malo po gasu, na nekih 150 pri opustanju pedale gasa, upalio se ASR falure i motor se ugasio, stao sam upalio opet motor radio je normalno, drugi putmi se to desava, jednom u gradskoj voznji. Hvala

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikada ne bi smeo tako da ugasi motor. ASR greška nema direktne veze sa tim, niti ima veze brzina kojom si išao (kao što si rekao ugasio ti se tako jednom motor i u gradskoj vožnji).

Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo.

Ako si nekada ostajao i bez gasa (pritiskaš pedalu gasa ali motor ne reaguje), onda će ti biti jasnije o čemu je reč kad je Stilo 1.6 u pitanju. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi, moram da vam ispricam moj slucaj.. Gasio mi se stilo godinu ( 1,6)  i izbacivao one greske asr, abs loose conection. Gasenje se desavalo samo i iskljucivo kad temperatura napolju bude blizu 20 stepeni i vise. Nikada zimi. Isao sam i kod Mihajla Takaca u Staru pazovu na popravku ecua ali nista. Jedan poznanik sa foruma mi je zbog cesto paljene greske klapne gasa rekao da sredim maf senzor, ako se kaze maf, sto sam ja i hteo ali iskreno nisam ni znao gde se nalazi. Iscupam konektor sa klapne gasa i poprskam sa vd sprejom i gle cuda... ne ugasi se 7 dana. Posle toga mi u voznji jednom izbaci chek engine i naravno klapnu gasa ali se ne ugasi. Poprskam sa ambro sprejem kontakt i ne ugasi se 10 dana a ukupno 17. Iscupam dzek preventivno ,jos jednom kontakte suzim i poprskam , i jos 13 dana bez gasenja. Eto, proslo je mesec dana i nije se ugasio a vise ni klapna  gasa ne izbacuje gresku. Lampica od maglenke mi se palila bez pravila  ali uvek  kao prethodnica gasenju auta. Prvo ona pocne a posle i gasenje.  Evo posle prskanja, njenih dzekova, ni ona se ne pali.., Inace, bio sam kod Gorana na Altini i oni su mi proveravali zasto se auto gasi. Konstatovali ecu. 

On 8/15/2015 at 9:23 PM, dobojlije said:

zdravo svima  ;)

pre 10-ak dana kupio sam Fiat Stilo 1.9 JTD (karavan),85kW... :thumbsup: S' obzirom da se prvi put susrecem sa ovim autom imam par pitanja.Neki dan mi se desilo da se u toku voznje auto ugasilo a na displeju je popalio sledece kontrole: Car security,failure,loose connection? :question: Zna li neko o cemu se radi?Majstor je sumnjao na udarni prekidač-kupio sam taj dio al nije bilo do njega ,kasnije je rekao da je do elektronike motora-i to sam kupio al nije ni do toga...i dalje je auto kod majstora :rant:

 promeni majstora..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...