Jump to content
FAS Euroauto Goran

Recommended Posts

Ajd sad da ja vas pitam nesto!

Koliko vas bi dalo od 500-700 eura vise da bi dobili dobar auto?

Ubedjen sam da bi svi rekli da bi da liali u realnosti se vecina tj. 95% stisne kada treba da se izdvoji kes za auto.

Jednostavno se ne ceni dobar auto i uporedjuje se njegova cena sa cenom nekog krsa.

Ja to jako dobro znam posto se bavim tim poslom i gledam kako ljudi misle da ako imaju pare da su bogovi i da mora da se igra po njihovom.Ali ne moze tako jer se zna sta je nabavna cena ali opet ima ih koji nude i ispod te cifre.

Kada bi trgovci otklanjali sve sitnice koje postoje na autu onda bi to moralo da digne cenu a niko to ne bi prihvatio i sto bi mi rekli "Eno ga u salonu stoji auto za tebe,nov i bez greske".

Ja sam svojim potencijalnim kupcima na pitanje da li dajem garanciju odgovarao sa "Moze i garancija od 6 meseci ali to podize cenu za jos 1000 eura" i sta mislite da lije iko dao tu cifru u zadnjih 6 godina?

Niko.

A sta je 1000 eura ako ode motor,turbina,menjac ili nesto drugo?

Uostalom sami imate priliku da na stranim sajtovima vidite cene koje su vece nego kod nas i prosto ne verujete kako su ta kola jeftinija kod nas nego tamo.

Evo sad su ukinute vize i ja koga god znam da je otisao sam po auto ili se vratio bez auta ili je dovezao auto koji ima preko 200k km! Zasto nije dovezao auto sa 50k km?

Zato sto mu je zao da da kintu bar 1000 eura vecu nego sto je auto mogao da kupi i kod kuće.

To je trenutno stanje kod nas a tako ce biti dok kupci ne shvate da za dobar auto od 500-1000 eura vise moraju da daju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije baš ista priča kad odem ja u Nemačku i kupim 1 auto, a dođe baja iz Šapca koji trguje polovnjacima i kupi ceo plac, pa tu pokupuje i šta valja i šta ne valja.

1000€ za garanciju ne bih dao, u stvari zavisi od automobila. Na Stilu mnogo šta mora da crkne da bi te koštao 1000€ - imalo bi smisla kada bih kupovao auto na neviđeno, ali ako deluje iole pristojno i vozno kad ga probaš, još ako ga nakačiš na Examiner, nema šta da te iznenadi u ekvivalentnoj vrednosti od 1000€ u narednom periodu. Na nekom BMW-u možda i ima smisla.

A što se cena tiče i kvaliteta automobila, barem ja kad sam kupovao (2006 na 2007) nije bilo mnogo veze niti pravila. Dosta sam birao, ali sam kupio na kraju najbolji mogući auto za moja tadašnja primanja, pri čemu me je nagradio sa beskrajnom količinom uživanja i zadovoljstva u vožnji.

Jedino pravilo je da nema pravila - uzdajte se samo u sebe i svoju procenu, a ona će biti bolja koliko je vaše znanje dobro. Pored interneta, foruma i stvarno mnogo iskustava koje je moguće prikupiti on-line, znanje se da steći jako brzo uz gledanje i probu nekoliko automobila. Fiat je za polovnjaka veoma zahvalan, jer i najgori scenario nije toliko ružan koliko sa većinom drugih marki. Plus - postoje ljudi poput Gorana i Mikija, koji imaju dobre servise, potrebno znanje, alate i ekipu da reše sve probleme, uz delove koji su stvarno više nego prihvatljivi - takođe za razliku u odnosu na ostale proizvođače.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste,samo ni Goran ni Miki ne mogu da mu vrate dusu kad je prosao 400k.Veruj mi 1000 e je nista za Fiat,mozda za Tipo ali za one posle i nije neka silna para.Npr.Plivajuci zamajac i pokoja sitnica i eto ti 1000 e.

Ima i tamo raznoraznih cuda,ali jedno je pravilo,sto vise para,vise muzike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jednostavno se ne ceni dobar auto i uporedjuje se njegova cena sa cenom nekog krsa.

Mislim da je upravo obrnuto. Da se krsevi prodaju po ceni dobrog auta, pa cena uopšte ne garantuje da je "dobar" auto... Osim toga tržište u Srbiji je takvo da se prvo gleda najmanja cena. Drugar moj je kupio pre mesec dana na placu ex-vana Punto 1.3 MJet sa klimom 2004, ubačen enterijer putničkog - 3150€ na ime. Auto je... leškast :whistle: ... Ajd' sad ti prodaj isto godište normalnog Punta za neku normalnu cenu?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se čini da su kod Duleta emocije odradile svoje :welcome: Ili ga je neko baš dobro bocnuo ili mu se nakupilo pa sad ispoljio... Kao i u svemu postoje ljudi koji cene i koji ne cene, ljudi koji znaju i koji ne znaju, ljudi koji umeju i koji ne umeju... Kupiti dobar auto za različite ljude ima različito značenje... neko misli da je dobar auto onaj koji je jeftin, neko misli da je dobar auto onaj koji se ne pokvari tri godine, a neko misli da je dobar auto onaj koji je skup. Objektivno gledano niko od njih nije u pravu, a svi su u pravu...

Lično, stricu iz Nemačke i porodičnom prijatelju iz Italije dao bih svu gomilu para koju imam i rekao im da mi dovezu ''nešto'' što se najbolje uklapa u te pare koje sam im dao i apsolutno nijednog trenutka ne bih sumnjao u kvalitet auta koji će mi dovući i u to da li ću biti zadovoljan istim. Mimo toga, u stanju sam jedino da kupim neku raspalu Zastavu ili Juga za koji i nije toliko strašno da li je prešao 40 ili 400 hiljada i da li mu je polomljen prekidaš za podizanje prozora :thumbsup:

Što se tiče dela da ljudi dolaze sa parama i ponašaju se kao bogovi... razumem u čemu je problem ako se misli na bahatost, ali ne razumem ako se misli na to da neko hoće maksimum za svoje pare. Nije bitno da li se radi o 100 ili 100 000€ to su pare za koje je neko radio i za koje ima pravo da traži šta hoće... na prodavcu je da li će prihvatiti ili neće. Ako neće on, ima ko hoće. I to je uvek tako bilo i tako će TEK biti.

To kod nas tek dolazi. Svako ko je imao priliku da provede neko vreme po Evropi mogao je da primeti koliko su tek oni zahtevni i cepidlake... tamo bi ovi naši prodavci polovnih vozila se itekako iscimali da srede auto za prodaju i to da on zaista bude sređen, a ne doteran... a i realno, lično ne vidim u čemu je problem npr zaposliti jednog ili dvojicu radnika i dati mu solidnu platu npr 400-500-600€ da ide od auta do auta po placu i da ih sređuje... non-stop bi imao posla, a kola bi se prodavala i po većim cenama i zarada bi bila veća... to sve vuče jedno drugo i logično je... ako ja dođem na plac i nađem 4 kvara koji koštaju npr 100€ ja ću iz momenta računati još 200€ na kvarove koje ću TEK videti, a ako na autu ne pronađem nijedan kvar, a možda je malo skuplji od ovog sa kvarom, definitivno bih se odlučio za drugi... i svako bi tako učinio ;)

Tako da Dule, ne kloni duhom, ljudi su stokа uvek bili i ostali, glavu gore i biće bolje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo sad su ukinute vize i ja koga god znam da je otisao sam po auto ili se vratio bez auta ili je dovezao auto koji ima preko 200k km! Zasto nije dovezao auto sa 50k km?

Zato sto je taj auto sa stvarnih 50000km mnogo skuplji tamo nego ovde nego lesevi sa smanjenom kilometrazom...

Ovde SVAKI uvezen auto,bio on star 4 ili 9 godina,ima 130000km...Proverite koliko kosta Stilo JTD sa 130000km iz 2002 u Nemackoj pa uporedite koliko ga prodavci prodaju ovde...tamo je skuplji...kako im se isplati?Lepo,kupovinom lesha od 400000km ,smanjivanjem kilometraze i lickanjem...Pa posle Stilo je biiip (kako mi kazu par ljudi koji su kupili takve nasminkane leseve),razocarani u italijane prelaze na Nemce i Francuze...

Nema potrebe niko da se oseca prozvanim jer je ovo realno stanje 98% nash placeva vozila...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam od skora vlasnik stila kupea 1.6 koji ima na satu 180 000 godiste 2002 , a moj kolega je pre godinu dana kupio stila 1.9 godiste 2004.On je platio stila 6500 jer na satu ima 70 000 i lik koji ga je dovezao iz Italije ga je ubedio da je kilometraza 100% tacna.Auto je inace u odlicnom stanju i za ovih godinu dana nije imao nikakvih ulaganja u njega,ali..

Kad sam ja parkirao mog stila pored njegovog (isto kupe) primetili smo sledece.Na mom stilu je volan kao nov,njegov bas i nije u sjajnom stanju,rucica menjaca takodje,enterijer na mom je perfektan izuzev tapacira na vozacevim vratima kod rukohvata(pukla plastika),vizuelno nije uocljivo,samo kad se zatvaraju vrata primeti se.Papucice su kod mene u mnogo boljem stanju iako auto ima 100 000 vise predjenih po satu od njegovog.E sad njemu malo frka kad je video mog stila od 3500 i znate koji je njegov zakljucak.Meni je dignuta kilometraza zbog carinjenja a verovtno su isto presli sam je moj malo bolje ocuvan.Sta vi mislite???Da li je decko i dalje u zabludi da je njegov dizel presao samo toliko??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po toj logici posto oni prelaze na nemce ispada da su nemci ipak bolji?

Pa i ta kola su presla onda ko zna koliko kao i ovaj Fiat!

Poenta moje price je da mi poneki kupci naglase kako imaju kes i spustaju mi cenu za jako kvalitetan automobil i po 1000 eura. Meni padnu roletne i odmah ih teram.

Evo jedan primer gluposti: kupi lik iz Rume Alfu 166 2.4JTD 2004 u extra stanju,ustvari ponudio je 7000 a moj kolega ciji je auto je cenio 7900. Izasla ga je 8700 i prodavao je taj auto preko godinu dana. Jedina mana na autu je bila sto je desna ksenon sijalica bila crkla. I da on tom coveku za 7000 taj auto da bi ovaj posle nedelju dana hteo da vrati auto jer je sijalica 100 eura!!!

Sta reci nego-STOKA! Spustio je cenu za 900 eura i sad mu ne odgovara sto mora da da za sijalicu 100 eura.

Meni licno bio lik koji je sat vremena balavio na Alfu 147 koja je stvarno u extra stanju i pita me koja je najniza cena. Kad sam mu rekao da nesto ponudi on rece da ima maksimalno 4000 a dosao je na cenu od 5000!!! Bitno je da je palio, čačkao i mene gnjavio!!!

Lanciu Libru 2.4 JTD 2004 dajem za 5000 a u oglasima stoji cena 5200 i zove lik i kaze kako on ima kes i koja je zadnja cena i on nudi 4500 za auto u fulu i besprekornom stanju. Pa nek' je on uveze u tom stanju i tom opremom za tih 5000. Eto kako ljudi razmisljaju. Eto taj kolega je kupio Punto van a sto nije izvadio 1000 eura za limuzinu? Zato sto svi gledaju da prodju sto jeftinije a kad bi tim sredjivanjem digli cenu jer se to podrazumeva niko ih ne bi pogledao tj. radije bi kupili onaj jeftiniji pa i nek ima pokoju sitnu manu.

A za onih 1000 eura i garanciju kod Stila da je mnogo, mogu da kazem a sta ako ode letva volana ili plivajuci zamajac ili turbina-Jel sad mnogo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

počnite da uvozite kola za koja je mala verovatnoća da će da ode letva volana ili plivajući zamajc ili turbina pa će ljudi da počnu da daju više para :thumbsup: (tu najviše mislim na kilometražu)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koja paranoja bez bilo kakve potrebe. Ja bih uzeo JTD-a ponovo i sa crknutim zamajcem, pre nego benzinca. Takođe i šta piše na cajgeru nije bitno uopšte, niti previše utiče na cenu na stranim sajtovima. Auto može da se urniše za 20.000, a može da bude bomba sa 200.000, samo ako je pravilno održavan i korišćen kako treba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koja paranoja bez bilo kakve potrebe.

Stvar je u tome da si ti kupio veoma dobar primerak auta koji se nije kvario jos uvek.Drugacije bi pricao da si u kratkom vremenskom periodu dao 1000 evra na auto. :rolleyes: Imao si srece,neki je imaju manje.Misljenje ti nije merodavno,kao sto nije ni moje.Kako koga zakaci.

1000 evra je nista za iole moderan auto posle 2000 godine.

http://www.polovniautomobili.com/oglas193869/fiat_stilo_16_16v_dynamic/

Bio je oko 7500,tamo negde u oktobru 2009,pa 6999 evra periodu januar -mart.Posle nisam ni pratio.Sada ga ceni 5999 evra na kredit,lizing.Ima popust za kesh.U pitanju je 2002 godiste.I nece ga nikad prodati,dok ne ponudi realnu cenu.a realna cena je 4000 evra.Jer ima 100 drugih u oglasima po 4000 evra,koji su mozda krsevi i lesevi,a mozda i ne bude bilo nekih vecih problema sa njima u svakodnevnoj eksploataciji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi da se razumemo cena se ne skida na stanje i kilometrazu, to se vrlo lako moze doterati, imam par drugara koji uvoze kola, najcesce nalaze havarisana (u smislu, far branik, krilo, nesto sitno) to ddobiju po extra nizim cenama i onda ovde srede i opet izadje jeftinije. Sto se kilometraze tice nikad je ne diraju, a ono sto mi oni kazu da su nalazili sve od 100.000 pa do 300.000. Jedina stvar je sto je tesko naci auto ispod 100.000km. Kaze auto sa 150.000 je u fulu, ali uvek se nesto moze desiti i nema pravila. E sad stvar je u mentalitetu kako oni kazu. Imao sam kaze krs primera da ponudim coveku auto sa cuknutim krilom, branikom i da mu ne sredjujem nista, da ga doteram tako za manje para dosta pa da se sredi ovde i mnogo manje izadje, On mu otvoreno kaze, a musterije se mrste i kazu kako da uzmu takav auto sta ce im komsije reci. Bolje da za takav isti plate vise ali da niko ne posumnja. Ili im recimo mnogo da ga kupe sa 150.00km, pa isti taj auto na nekom drugom placu (kad ih ovaj posalje, posto nema svoj plac) kupe za 500-600 evra vise kad se na njemu nalazi kilometraza od 97.000km

Moj stilo je bio u katastrofa stanju kad sam ga dovezao iz Italije. Zapusten prljav, izgreban sa svih strana. To se sve sredilo, ispoliralo, branici prefarbali i auto skroz drugi. Unutra jedino nisam mogao odmah da odradim pranje jer je bila zima, pa nisam hteo da rizikujem. Ali auto ima pravih 136.000km Pre nego sto sam ga registrovao sam odradio veliki i mali servis, dobio 50.000km garanciju, sada mali radim na 10.000km, nemam potrosnje ulja, nikakvih problema, a za 15.000km koliko ga vozim imao sam samo od vanrednih troskova popravku senzora air bag-a i zatvaranje EGR-a.

I jos jedna stvar, neko je ovde rekao da ljudi imaju razlicite kriterijume pod kojima podrazumevaju "dobar auto"

Potpuno je u pravu!!!

Navescu vam samo moj primer... Stric i ja kupili kola u isto vreme, on dzetu ja pasata. Ja sam u pasata ulozio Boga oca, a on u dzetu skoro nista! Pa se postavlja pitanje ko je imao bolji auto? Kome je sada auto bolji i ko je ispravno radio?

Ja sam pasata prodao u mozda i boljem stanju nego sto je bio kad je kupljen iako je vozen 8 godina kod mene, a on dzetu sad ne moze da proda, ne zna sta ce sa njom!

Ja menjao kvacilo na pasatu kad je postalo tvrdo i nisko, stric menjao kvacilo kad nije mogao da krene jer je lamela toliko proklizavala.

Ja menjao amortizere kad su poceli da lupkaju, stric menjao njegove kad su ispali iz solja!

Ja radio pumpu kad je poceo auto da dimi, on radio njegovu kad nije mogao da upali!

Ja radio generalnu kad mi je auto do zamene do zamene trosio 1 litar ulja (tdi motor od 81kW u pitanju), a stric je radio kad je poceo da kupuje dve kante po 5 litara ulja, jednu da zameni, a druga da doliva do sledece zamene...

O drugim sitnicama i da ne govorim. E sad mi vi recite ko je ovde imao bolji auto i ko je bolje prosao jer je imao manja ulaganja. On kaze kako pipnuo nista nije, a ja, malo, malo pa morao nesto da ulazem...? :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa prijatelju, polovan auto, 8 godina voznje... oko 200.000km kod nas predjenih, sta bi ti? A automobili kupljeni sa neki 180.000km, pa sad ti vidi to je ako nista nisu slagali oko 400.000km na satu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam kupio auto u 100% ispravnom stanju, i bio je ispravan 24h, i u prvih 6 meseci ulozih skoro 2 soma evra u njega. Eto pravila, mislim, nema pravila, tako da je ispalo da sam dodao joj 1000 evrica na sve to mogao sam da isteram Z10 iz salona novog pa sad ne bi terao auto star 7 vec 3 godine. I kad sam kupovao nisam kupio najeftinije bilo je istih za 4500 sa nekim sitnim falinkama a ja sam kupio za 5200 koji nije imao falinku, niti kad smo ga prikopcali na dijagnostiku nije prikazivao nista od gresaka. Lepo je gospodine FORD rekao kad su ga pitali koji je najbolji auto rekao "NOV AUTO JE NAJBOLJI". Sad je veliki izbor automobila kod lizing kuca koji prodaju zaplenjene skoro nove automobile od ljudi koji nisu izmirili dug prema banci i to po smesnim cenama, to su sve utomobili koji su kupljeni kod nas novi i 90% njih je jos uvek pod garancijom, znaci sve je regularno. Za oko mi je zapala jedna ASTRA G karavan, 1.4, full oprema bez koze, 2008 presla 32.000 za 8.000 evra a nova takva dodje 13.900.

Ako ko ima u planu da kupi polovan auto, nek ukuca a googlu lizin kuce i u posebnoj ponudi ima kola koliko neces, po smesnim cenama, stara od 1-3 godine.

http://www.s-leasing.hr/used/?lang=rs

raiffeisen

Edited by klaywert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po toj logici posto oni prelaze na nemce ispada da su nemci ipak bolji?

Pa i ta kola su presla onda ko zna koliko kao i ovaj Fiat!

Ne,ne,nisi skontao...i kad su ih nemci izdali , opet su kupili nemca i govorili da je Fiat kanta jer su se prvo na njemu opekli... a djavola ce Srbin da prizna da je italijan bolji od nemca... :whistle:

Ja sam svoj auto kupio sa navodnih 156000 ,kasnije sam saznao da je prava kilometraza preko 250000,imao ulaganja od 500-600 evra za 2 godine i 45000 km... a kupljen od preprodavca-prijatelja,ciji je auto bilo licni,pa njegove sestre...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz ove nize klase Fiat je moj izbor, pre bi ga kupio od korse ili astre, ali vec vektra bi bila moj izbor za visu klasu, dok bi pre kupio multiplu nego zafiru.

Posto radim u trgovini dolazi mi puno trgovackih putnika pa evo neke statistike od ljudi koji provode 8-10h dnevno za volanom

1. Renault Clio Van skupu odrzavanje

2. Dachia Logan Van posle celog dana voznje glava ko volan, jako nepregledan, losi retrovizori, neudobna sedista ali ni jednom nije stao na putu, sipas i vozis

3. Fiat Punto Van, daleko bolji u svim pogledima od ovih gore

4. Peugeot 206 Van, vecito crkavaju amortizeri i daljinko zakljucavanje

5. Astra G, skoro su svi koji su je dobili su je posle otkupili od firme kada je istekla garancija i firma ih prodavala, nikakva ulaganja osim redovnog servisa.

1. Citroen Jumpy, odlican kombi sipas i vozis, umeju da crknu homokineticki brzo

2. Peugeot Partner, takodje amortizeri zadnji

3. Fiat Doblo, vise u servisu nego na terenu, cesto pucaju poluosovine

4. Peugeot Boxer, sipas i vozis, malo neudoban kad je prazan, cesto crkava klizac od teretnog prostora

5. Ford Transit, bolji nego svi ovi gore zajedno, terenti kombi sa udobnoscu putnickog, nikakvi radovi pre 500.000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koja paranoja bez bilo kakve potrebe. Ja bih uzeo JTD-a ponovo i sa crknutim zamajcem, pre nego benzinca. Takođe i šta piše na cajgeru nije bitno uopšte, niti previše utiče na cenu na stranim sajtovima. Auto može da se urniše za 20.000, a može da bude bomba sa 200.000, samo ako je pravilno održavan i korišćen kako treba.

Izvini,ali bez uvreda.To sto ti vozis JTD,tvoja stvar,tvoje pare.Takodje,postoje i drugi ljudi,koji npr ne bi seli u JTD da im ga das za dzabe.Sve je to stvar izbora,svako odlucuje za svoj novac sta ce da kupi.

Generalno postoji nepisano pravilo a napolju ljudi cuvaju i paze auto prvih 5-6 godina,zato su im i cene poprilicno jace,od onih 7-8 godina starih.Naravno postoje i iznimke,pa da je sa 50k zreo za otpad,ali to su usamljeni slucajevi.

Auto sa 200k,nema sanse da bude bombona.Moze da se sve sija,da je sve na svom mestu,ali koliko puta je na tom autu promenjena brzina,koliko puta je stisnuta kocnica,koliko je vrtela pumpa....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svi su sto se kod nas na jugu kaze "matrapazi" a kod svakog od njih postoji tendencija prelaza u "one" vode. Veliki novac se okrece u prodaji polovnih automobila pa nije nikakvo iznenadjenje sto su ti prodavci obicno pravo olicenje devedesetih. Ni moj prodavac ili bolje preprodavac nije bio nista drugaciji.

Auto sam trazio puna dva meseca i svakom je nesto falilo. Cim bih video malo zafarban odustajao bih a da ne pricam ako primetim da je cak i malo cuknut pa ispravljan. Kako su prolazili dani nisam nasao nista a prethodno sam prodao svoj auto i u periodu od ta dva meseca isao pesaka ili gradskim. Porodicni prijatelj koji uvozi auta iz Nemacke desetak godina nam je rekao da cemo tesko naci to sto trazimo jer je 90% auta bar malo ispravljano i farbano. Kao sto rekoh posle par meseci sam vise i gubio volju za kupovinom, auta na koja sam nailazio nisu odgovarala mojim zahtevima a preprodavci koji su bili olicenje svega samo ne postenja su cinili da se samo vise nerviram sto sam prodao mog "keca".

Jednog dana mi je pukao film i kupio sam prvog na koji sam naisao. Lik je bio iz mog mesta tako da nisam morao da dajem 50-100€ da lutam po Vojvodini, BG-u ili zapadnoj Srbiji. Otisao kod njega pogledao auto, provozao nekih 10-15km cinio mi se ok. Sutra preko dana oterao na dijagnostiku kod svog majstora i kupio auto. Jos pri kupovini sam primetio da je prednji branik udaran pa ispravljan na levoj strani a posle par dana da je i levo krilo radjeno. Medjutim majstor kod koga sam vozio auto na proveru pre kupovine mi je rekao da je to malo i da je dobro odradjeno, odnosno da su kosevi dobri, grede, trap i ostalo netaknuto da mu je motor dobar i da osim par "sitnica" tipa jedan grejac, jedna pozicija i promene stabilizator nema vecih ulaganja, za pocetak naravno a sve to je zapravo potrosna roba.

I eto auto me za sada sluzi odlicno. Nikakva veca ulaganja nisam imao. Odradio sam mu pola velikog servisa i promenio jedan grejac. Posle nove godine cu odraditi ostatak velikog servisa a kasnije neke finese.

Dakle to je cela prica oko polovnih automobila, matrapaza, preprodavaca itd....kako te "ubode". Svi oni imaju neku manu, vecu ili manju ipak je to polovno iako je auto starosti 7-8 godina za nas "mlad".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strpljenje, ko ga ima... Znam i ja kad sam kupovao auto i naravno zelio sam sto bolje da kupim za te novce...Ali poslije trazenja po placevima, zvanja oglasa nije bilo nicega dobrog vise mi je bilo dosadilo pa zamalo i ja nijesam tako kupio prvo na sta naidjem.

Sto se tice placeva to je posebna prica, makar u cg. Svi oni imaju svoje majstore koji im popravljaju auta kad stignu, a ako ste dobri sad tim majstorom sto radi on ce vam reci sta je dobro auto, jer ga je on radio.

Ali npr. na Cetinju ima dosta placeva, a pored placeva ima "fabrika" u kojoj popravljaju (sminkaju) auta, ali to su sve sitnice da izgledaju dobro, da ociste iznutra, poprave to sto je udarano itd, ali prave kvarove koji su skupi samo prikriju. I naravno vracaju kilometrazu, laziraju servisne knjizice...sve u svemu nasa posla...Tako oni zaradjuju na rage iz zapadne evrope.

Zato treba ici obavezno sa nekim ko se razumije bas dobro u to. Naravno cijena auta je za nas prihvatljiva, pa onda se i cimas po placevima i trazis ono najbolje.

A price da odes u njemacku pa dovezes auto za dz tek tad sam vidio da ne piju vodu. Mislim mozes ti dovesti auto za male pare, ali on je presao 200 000-300 000 km, a svi sto su presli ispod 100 000 otprilike i tamo kostaju koliko kostaju ovi ovdje, samo sto jos moras da carinis PDV itd pa onda dosta skuplje izadje.

Ali i to je sve kupovina macke u dzaku polovno je polovno, novo je novo, sluzbeno je sluzbeno :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planirao sam sutra da idem da pogledam jednu Lancia Y iz uvoza (2001. godiste), ali posle svega procitanog ovde po prilicno sam obeshrabren... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care,idi pogledaj,povedi majstora i ako ti kaze da je auto solidan kupi ga.Ne zagledjuj mnogo jer je sve to polovno i sto vise gledas i slusas sve vise gubis volju.Sto se kaze "slusaj srce" a po malo i majstora :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I imaj na umu da NIJEDAN auto iz uvoza nije SAMO reg i veliki servis. Ja kad sam uzimao auto na svakom je bilo da se ulozi jos skoro 1000e da bi bio sedi i vozi. Kad kupujes polovan automobil treba da gledas da se sto manje za***es. Nekada je bilo ako ne znas sta je dobro uzmi ono sto je skupo al toga danas jaaaaaaaaaaaaaaako malo ima.

Ja sam isto planirao da prodam moj auto i uzmem nesto sa 4/5v ali kad pogledam da na autu treba da zamenim samo bukvalno 2 gume i da me i dalje odlicno sluzi a tamo neko dodje da mi obara cenu sa pricom znas ima vamo 700e jeftinije samo treba da se reg. Tu sam automatski prekidao komunikaciju i govorio da idu da ga kupe. Cak sam imao jednog koji je otisao i kupio i dosao da mi se pohvali da bi se na kraju uhvatio bukvalno za glavu sa sve suzama u ocima kad sam mu pokazao mane koje su bile na njegovom autu a on podigao kredit da ga kupi da se spase starog krsa i uzme kako sada stoje stvari novog jos veceg krsa. Cena je bila toliko privlacna da lik nije video RUPU izmedju zadnjeg veznog i poda :shock: , auto ocesan na svim elementima, bela boja enterijer kao casa, lepljena zadnja sajbna, tragovi farbe na zadnjim bocnim staklima mali pregib poprecno na krovu nema ni maglenke a ima radio. :detective::rofl:

Da skratim dugu pricu VAN koji je dobio novi enterijer a pritom je bio i zestoko NAGU**N i ti sa ski opremom (gume kao skije) radi manjeg otpora :rofl: :rofl: :rofl: a cena 3500e :w00t: a ja za mog gde je zamenjen plivajuci, set kvacila, i sve moguce (i nemoguce) trazio 4600e i isti taj lik mi rekao izgreban je pored vozacevih vrata i zadnje gume trea da se menjaju uskoro :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vazon

prodaje moj komšija poznanik jednu koja prilično lepo izgleda, ali ne garantujem ja ništa, dođi sa nekim ko se razume pa se dogovorite...ako si zainteresovan piši mi pp da vidim pa da ti prenesem detalje, godište motor cena...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...