Jump to content
FAS Goran
mikisxy

Partikularni filter (DPF / GPF)

Recommended Posts

Nisam primetio. Na koliko podigne?

I ako je na 30 sec kakve to veze ima sa regeneracijom i otkrivanjem iste. Pa ne pokrene se ona bukvalno na okretanje ključa.

A kod mene nisam primetio ni na jedbom od auta podizanje broja obrtaja...

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene vise ne dize. Uvek je na ~800 

Sa dpf-om je nekad dizao odmah i drzao na 1000 dugo a ja sam mislio da je neka nepravilnost u pitanju, zato sto sam mislio da reg. uvek radi na radnoj temperaturi. A ustvari on krene reg malo posle paljenja na skroz hladan motor i digne obrtaje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbg moj stilo je nakon paljenja drzao na 1000 11000 obrtaja.dok je pod sauhom.cim se motor zagreje padne na 800 900.
Ako je i na kromi tako ne kontam kako onda na osnovu obrtaja znas kad je poceo da radi reg?
Ako auto kad postigne radnu temp drzi isto 800 900 kako ti onda provalis reg na osnovu obrtaja?
De nam objasni molim te

Послато са LG-H440n уз помоћ Тапатока


Share this post


Link to post
Share on other sites
Ne znam na osnovu obrtaja jer su oni isti već ana osnovu toga što se pokrene ventilator hladnjaka a motor hladan.

Aha,razumem sad.zahvaljujem!

Послато са LG-H440n уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nemam nikakav problem da primetim regeneraciju. Cuje se ventilator na leru, obrtaji su na leru na 1000rpm, trazi perfect shift vise razvlacenja, veca je trenutna potrosnja,..

 

I nikada nisam video da je regeneracija pokrenuta odmah po paljenju vec to bude 4-5min od starta kada se auto dovoljno zagreje da nece imati podignute obrtaje na leru.

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ali recimo ideš na posao, žuriš, stigao si i ono baš tad se uključi kad treba da izađeš iz kola. Nezgodno, zar ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

DPF je postao novi zamajac- bauk i baba roga srpskog vozaca. Taman smo nekako uspeli da svarimo cinjenicu da moderan auto sa preko 100ks uglavnom svaki ima zamajac, i uspeli da poverujemo kako to nepotrebno g...o nece ostaviti nasred puta kad eto ti ga DPF. Onesposobljava kola u sekundi, eksplodira u voznji a jede malu decu dok kazes DPF...a kosta Boga oca:-)
E zivote...tezak li si....

Sent from my Samsung

Share this post


Link to post
Share on other sites

To niko nije rekao.

Samo nas par ovde je reklo da je "zivot" laksi bez razmisljanja o dpf-u.

 

Ako je i problem, a nije, ne razmisljam da li sam ugasio auto a prekinuo time reg. Ako potrosi i deci goriva po regeneraciji - ne razmisljam o tome. Ako postoji i 0.5% sanse da ce zakucati u narednih 50.000km - ne razmisljam o tome. Itd itd itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Siciliano said:

DPF je postao novi zamajac- bauk i baba roga srpskog vozaca. Taman smo nekako uspeli da svarimo cinjenicu da moderan auto sa preko 100ks uglavnom svaki ima zamajac, i uspeli da poverujemo kako to nepotrebno g...o nece ostaviti nasred puta kad eto ti ga DPF. Onesposobljava kola u sekundi, eksplodira u voznji a jede malu decu dok kazes DPF...a kosta Boga oca:-)
E zivote...tezak li si....

Sent from my Samsung
 

A ne, razlika je ogromna jer zamajac jednom kad ode promeniš i ne misliš, a o DPF čovek koji prelazi koliko i ja mora da razmišlja svaki dan. Jedino obe stvarke koštaju što kažeš Boga oca. Zgodno je što DPF može da se skine, i ako budem imao auto s tim to će biti jedna od prvih stvari koju ću uraditi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ne mora. Isto kao i zamajac i dpf ima svoj rok trajanja. I isto tako je kod oba slucaj da im se zivotni vek smanjuje ukoliko je vozilo iskljucivo u gradu.

 

Naoraviste famu od dpf-a. Ako vidim da je pokrenuo regeneraciju minut pre nego sto sam stigao na posao u povratku cu malo da ga stisnem i odradice je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, a do pre 20 dana si se u istoj ovoj temi (ili tvojoj, nisam siguran) pitao da li ces mu nauditi ako ga ugasis u toku regeneracije a sada odjednom "pravi se fama"... khm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema svrhe raspravljati. Kome odgovara da ima dpf i da razmislja o tome kad ce da upali regeneraciju, da ga stisnes malo da odradi, koliko je zapusen neka vozi tako i neka uziva ako moze.

Mi koji smo skinuli imamo najveci problem sada, a to je na koliko namestiti grejanje da duva :D Udjes u auto, upalis, gas, koci, kreni, stani, ugasi.. Kao da se stvarno vozis u autu. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tacnije nisam ni pitao vec sam rekao da mi je zao da ugasim auto u toku regeneracije.

 

Od tada je i auto "naucio" na mene tako da je poceo da pali regeneracije odmah i one zavrse dok stignem na lokaciju ili da upali regeneraciju samo dok je na autoputu na kratko tako da, verovao ili ne, vec mesec dana nisam produzio voznju zbog DPF regeneracije.

 

Ali ja nisam dizao frku, dokazivao kako znam bolje od fabrike posle mesec dana voznje i nervirao se, vec sam lepo pitao koliko cesto treba to da radi, dobio odgovor i sad zadovoljno vozim kada znam da je sve ok. Zbog toga i kazem nepotrebna fama :) 

 

Ok je meni izvaditi dpf ako ti smeta ili zameniti/ocistiti, ali zaista ne vidim poentu za dizanjem ovolike frke. Nije to tempirana bomba ispod vozaca vec eko uredjaj koji ima svoj vek trajanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...