totti 13165 Posted March 10, 2017 Pa po dimu pozadi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted March 10, 2017 O kom sauhu pričaš? Obrtaji su isti kad god startuješ auto. @totti nema dima kod mene Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted March 10, 2017 Kako isti, uvek podigne obrtaje jedno 30sek kad je mraz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted March 10, 2017 (edited) Nisam primetio. Na koliko podigne? I ako je na 30 sec kakve to veze ima sa regeneracijom i otkrivanjem iste. Pa ne pokrene se ona bukvalno na okretanje ključa. A kod mene nisam primetio ni na jedbom od auta podizanje broja obrtaja... Edited March 10, 2017 by Markobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted March 10, 2017 Na nekim kolima podiže, na nekim ne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted March 10, 2017 Neću da tvrdim al nisam primetio zaista. I ako podiže to je minimalno verovatno pa zato i ne provalim a naročito ako traje tako kratko. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted March 10, 2017 Kod mene vise ne dize. Uvek je na ~800 Sa dpf-om je nekad dizao odmah i drzao na 1000 dugo a ja sam mislio da je neka nepravilnost u pitanju, zato sto sam mislio da reg. uvek radi na radnoj temperaturi. A ustvari on krene reg malo posle paljenja na skroz hladan motor i digne obrtaje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted March 10, 2017 Ma ja sam rekao uopsteno ne za dpf Quote Share this post Link to post Share on other sites
bulmil 15 Posted March 10, 2017 Jbg moj stilo je nakon paljenja drzao na 1000 11000 obrtaja.dok je pod sauhom.cim se motor zagreje padne na 800 900.Ako je i na kromi tako ne kontam kako onda na osnovu obrtaja znas kad je poceo da radi reg?Ako auto kad postigne radnu temp drzi isto 800 900 kako ti onda provalis reg na osnovu obrtaja?De nam objasni molim teПослато са LG-H440n уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted March 10, 2017 Ne znam na osnovu obrtaja jer su oni isti već ana osnovu toga što se pokrene ventilator hladnjaka a motor hladan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted March 10, 2017 Ako je pod sauhom ne mozes znati da li radi reg. Ako bas i hoces neku proveru da radis - oslusni ili osmotri ventilator Quote Share this post Link to post Share on other sites
@bane@ 102 Posted March 10, 2017 Pa jel se moze to videti dijagnostikom tipa elm(koji vec broj)pa na telefon? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bulmil 15 Posted March 11, 2017 Ne znam na osnovu obrtaja jer su oni isti već ana osnovu toga što se pokrene ventilator hladnjaka a motor hladan.Aha,razumem sad.zahvaljujem!Послато са LG-H440n уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted March 11, 2017 (edited) Ja nemam nikakav problem da primetim regeneraciju. Cuje se ventilator na leru, obrtaji su na leru na 1000rpm, trazi perfect shift vise razvlacenja, veca je trenutna potrosnja,.. I nikada nisam video da je regeneracija pokrenuta odmah po paljenju vec to bude 4-5min od starta kada se auto dovoljno zagreje da nece imati podignute obrtaje na leru. Edited March 11, 2017 by igor0511 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 349 Posted March 11, 2017 Da, ali recimo ideš na posao, žuriš, stigao si i ono baš tad se uključi kad treba da izađeš iz kola. Nezgodno, zar ne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted March 11, 2017 Dajte bre... pa ne pravite dramu od toga. Neće da eksplodira ako mu prekineš regeneraciju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Siciliano 1482 Posted March 11, 2017 DPF je postao novi zamajac- bauk i baba roga srpskog vozaca. Taman smo nekako uspeli da svarimo cinjenicu da moderan auto sa preko 100ks uglavnom svaki ima zamajac, i uspeli da poverujemo kako to nepotrebno g...o nece ostaviti nasred puta kad eto ti ga DPF. Onesposobljava kola u sekundi, eksplodira u voznji a jede malu decu dok kazes DPF...a kosta Boga oca:-)E zivote...tezak li si....Sent from my Samsung Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted March 11, 2017 To niko nije rekao. Samo nas par ovde je reklo da je "zivot" laksi bez razmisljanja o dpf-u. Ako je i problem, a nije, ne razmisljam da li sam ugasio auto a prekinuo time reg. Ako potrosi i deci goriva po regeneraciji - ne razmisljam o tome. Ako postoji i 0.5% sanse da ce zakucati u narednih 50.000km - ne razmisljam o tome. Itd itd itd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted March 11, 2017 Boze Neso, pa poranis brate, poranis Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 349 Posted March 11, 2017 1 hour ago, Siciliano said: DPF je postao novi zamajac- bauk i baba roga srpskog vozaca. Taman smo nekako uspeli da svarimo cinjenicu da moderan auto sa preko 100ks uglavnom svaki ima zamajac, i uspeli da poverujemo kako to nepotrebno g...o nece ostaviti nasred puta kad eto ti ga DPF. Onesposobljava kola u sekundi, eksplodira u voznji a jede malu decu dok kazes DPF...a kosta Boga oca:-) E zivote...tezak li si.... Sent from my Samsung A ne, razlika je ogromna jer zamajac jednom kad ode promeniš i ne misliš, a o DPF čovek koji prelazi koliko i ja mora da razmišlja svaki dan. Jedino obe stvarke koštaju što kažeš Boga oca. Zgodno je što DPF može da se skine, i ako budem imao auto s tim to će biti jedna od prvih stvari koju ću uraditi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted March 11, 2017 Pa ne mora. Isto kao i zamajac i dpf ima svoj rok trajanja. I isto tako je kod oba slucaj da im se zivotni vek smanjuje ukoliko je vozilo iskljucivo u gradu. Naoraviste famu od dpf-a. Ako vidim da je pokrenuo regeneraciju minut pre nego sto sam stigao na posao u povratku cu malo da ga stisnem i odradice je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted March 11, 2017 Da, a do pre 20 dana si se u istoj ovoj temi (ili tvojoj, nisam siguran) pitao da li ces mu nauditi ako ga ugasis u toku regeneracije a sada odjednom "pravi se fama"... khm Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted March 11, 2017 Nema svrhe raspravljati. Kome odgovara da ima dpf i da razmislja o tome kad ce da upali regeneraciju, da ga stisnes malo da odradi, koliko je zapusen neka vozi tako i neka uziva ako moze. Mi koji smo skinuli imamo najveci problem sada, a to je na koliko namestiti grejanje da duva Udjes u auto, upalis, gas, koci, kreni, stani, ugasi.. Kao da se stvarno vozis u autu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted March 11, 2017 Tacnije nisam ni pitao vec sam rekao da mi je zao da ugasim auto u toku regeneracije. Od tada je i auto "naucio" na mene tako da je poceo da pali regeneracije odmah i one zavrse dok stignem na lokaciju ili da upali regeneraciju samo dok je na autoputu na kratko tako da, verovao ili ne, vec mesec dana nisam produzio voznju zbog DPF regeneracije. Ali ja nisam dizao frku, dokazivao kako znam bolje od fabrike posle mesec dana voznje i nervirao se, vec sam lepo pitao koliko cesto treba to da radi, dobio odgovor i sad zadovoljno vozim kada znam da je sve ok. Zbog toga i kazem nepotrebna fama Ok je meni izvaditi dpf ako ti smeta ili zameniti/ocistiti, ali zaista ne vidim poentu za dizanjem ovolike frke. Nije to tempirana bomba ispod vozaca vec eko uredjaj koji ima svoj vek trajanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites