Jackkk 108 Posted December 13, 2017 Stanje je sledece. Otisla je jedna dizna, ona skroz sa leve strane. Obzirom da sam u guzvi ne stizem da odem do majstora ali radim na tome do kraja vikenda da bude gotovo. Auto ne vozim da ne napravim belaj. Treba mi savet. Da li da probam da nadjem polovnu diznu ili da kupim novu a ostale tri da ocistim? P.S. Kako voznja na konstantnoj rezervi utice na dizne? Kad je auto kod tasta uvek bude na rezervi I to skoro dok se ne isprazni rezervoar do kraja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Memphis 15 Posted December 13, 2017 Prema mojem iskustvu rabljenu pa ih sve dat očistit. Osim ako nova nije original. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackkk 108 Posted December 17, 2017 Promenio sam sve 4 dizne. Stavio polovne i ociscenje. Sad imam 3 u rezervi a auto prede kao macak i ide kao zmaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimitrijus 3 Posted December 17, 2017 Potrošnja? Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackkk 108 Posted December 17, 2017 Saznacemo narednih dana. Tek sam jutros promenio. Auto ce biti kod tasta par dana pa cu vrvtno tek sledece nedelje imati jasniju sliku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rokisone 0 Posted January 17, 2018 (edited) Pozdrav svima,imam problem sa fiat puntom 1,2 8v 2004 god. . . Poceo je da trza u voznji. Svecice stavljene nove,zamenjeni kablovi i bobina. . . Racunar proveren i radi bez problema,potrosnja je ogromna preko 15l. da li neko ima slican problem i kako da se resi to? Edited January 21, 2018 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted January 17, 2018 Da li prijavljuje neku gresku? Moze biti lambda sonda... Quote Share this post Link to post Share on other sites
rokisone 0 Posted January 17, 2018 Ispitana i moja stara a i stavljena nova sonda ista prica. . . Ne prijavljuje nikakvu gresku. . . Stavljeni novi kablovi,svecice. Stavljena bombina,proveren racunar i nista. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted January 17, 2018 Mora dijagnostikom da se provere parametri u radu. Nesto ce da se nadje ili da nabrajamo napamet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted January 17, 2018 (edited) Klapnu si zaboravio... I dizne da proveriš. Bez zezanja. Edited January 17, 2018 by Dezurni Quote Share this post Link to post Share on other sites
rokisone 0 Posted January 17, 2018 PA osstalo jos to i da se provere dizne,prvobitno smo mislili da je nesto vezano za struju zbog trzanja ali nije. . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted January 17, 2018 Dobro ste mislili mada uglavnom uvek na dijagnostici izbaci "izostanak paljenja" ili ti "misfire" kada ga struja zeza Quote Share this post Link to post Share on other sites
rokisone 0 Posted January 17, 2018 Pa kacili smo ga i nije izbacilo nikakvu gresku tako da ostaje klapna ili dizne ali to tek sutra dosta za danas Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted January 18, 2018 Ako trza na malim obrtajima vise nego na velikim znaci da naliva neka dizna.Proveri dizne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan_ejbrealobre 7 Posted January 18, 2018 Ako mozes da napises ovde ako budes resio stvar... posto drug ima isti problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
rokisone 0 Posted January 18, 2018 Sad me zvao lik sto sam mu oterao kola i kaze da ne zna sta je. . . Proverio je, DIZNE KLAPNU SONDE SVECICE KABLOVE BOMBINU RACUNAR KATALIZATOR cak i da li je zupcenje ok i ok je Ako tvoj drug prvi resi problem napisi sta je leba ti Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted January 18, 2018 Kako je proverio dizne? Da li znaš? Quote Share this post Link to post Share on other sites
rokisone 0 Posted January 18, 2018 E to ne znam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted January 18, 2018 Iskreno, dizne mogu da se provere jedino na mašini. Pogotovo kada imaš takav problem. Sve ostalo je samo nagađanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 459 Posted January 18, 2018 Mene je tako na proslom autu(nije fiat) zezala potapajuca pumpa,trzao u voznji.Lem neki nije bio dobar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rokisone 0 Posted January 18, 2018 Ne znam ,auto sam vrati kuci. . . Covek je probao sve zivo,parametri svi dobri auto trza i dalje,trosi ko tenk i tako Quote Share this post Link to post Share on other sites
Memphis 15 Posted January 20, 2018 @rokisone Provjeri pumpu i pritisak goriva. I map senzor Quote Share this post Link to post Share on other sites
John Wicked 11 Posted July 17, 2019 Auto hoce da zatrese na nizim obrtajima i izmedju brzina u gradu. Inace lepo povlaci, ne trokira, ne gusi se, samo ti trzaji. Majstor pri pregledu rece da je otisao glavni nosac motora. Moze li od toga? Sta jos moze biti? Inace je 1.2 8v cist benzin. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 17, 2019 @John Wicked Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. 1 John Wicked reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 2187 Posted July 21, 2019 On 17.7.2019. at 7:55 AM, John Wicked said: Auto hoce da zatrese na nizim obrtajima i izmedju brzina u gradu. Inace lepo povlaci, ne trokira, ne gusi se, samo ti trzaji. Majstor pri pregledu rece da je otisao glavni nosac motora. Moze li od toga? Sta jos moze biti? Inace je 1.2 8v cist benzin. Dok se ne javi neko stručniji, pre nego što je krenulo sa tim problemima, je l bilo nekih nagoveštaja, neobičnih zvukova ? Recimo samo kad krećeš pa ubaciš u prvu ? Quote Share this post Link to post Share on other sites