Welcome to Fiat-Lancia Club Serbia Forum

fb nalog 02.jpg

Za pisanje u bilo kojoj temi na Forumu neophodno je da se ulogujete. Ili tako što napravite svoj korisnički nalog na Forumu (klik na Sign Up i popunite polja), ili još lakše tako što se povežete sa Vašim Facebook nalogom.

Opet klik na ''Sign Up'', onda izaberite ''Sign In with Facebook'', izaberite da li želite na Forumu da koristite ime sa Facebook-a ili želite neko drugo ime, i to je to. Sve ovo klikćete samo prvi put, svaki sledeći put Forum je to automatski upamtio.

 

Povezivanjem na Forum dobijate mogućnost da učestvujete u diskusijama, postavljate slike, video klipove, dobijate notifikacije kroz Browser (da, isto kao na FB-u :) ), šaljete/primate privatne poruke, ''tagujete'' druge ljude kako bi odmah videli Vaš upis... Kao da ste postali deo jedne veeeeelike FB grupe sa trenutno preko 15.000 ljudi sa kojima razmenjujete stavove. :) 

Bruno

Fiat Punto mk.2 1.2 8v - cima, trza u vožnji

89 posts in this topic

Punto 2, 1.2 8V, 2002 god

Pri oduzimanju gasa motor trzne dva puta u brzom razmaku. Menjane svećice pre hiljadu kilometara (BOSCH) i senzor na Lambdi kao i nosač motora. Obrtaji normalno rade na leru i normalno vuče. Trza pri bilo kojoj brzini. Dešava se i da trza na leru ali se obrtaji ne pomeraju. Više je uočljivo kada je automobil na leru i stoji na uzbrdici. Ko bude u pravu vodim ga na pečenje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svecice nisu dobre vrednosti.Verovatno.Jel ovo neki kviz???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se slicno desava od kad imam auto. Trzne ti jako, bas jako, ili trzne - eto... Nije skroz fino?

Punto 2 ima cutoff na dovodu goriva, cim dignes nogu sa gasa, motor se vise ne napaja gorivom - valjda bi trebalo zato malo da trzne. Ili ja debelo gresim.

Svecice nisu, makar ne kod mene, uvek propisne uzimane. NGK nesto BKR5EZ, tako nesto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ili dizne ili malo crevo sto se odvaja od creva ibera i ide u usisnu granu-vidi da nije zacepljenje,mora da pravi vakum na tom prikljucku gde bodes to crevce na usisnoj grani

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam očistio step motor, leptir gasa i dizne i mogu ti reći da više ne cima :thumbup:

Baš sam se trudio da cimne naglim puštanjem gasa u drugoj i trećoj, oće maaaalo ali kad naglo daš gas, ali kad puštaš i ne baš, u svakom slučaju mnoooogo manje nego do danas ;)

Probaj očisti leptir gasa, to u principu možeš i sam a i jeftino je ako ne umeš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Kako si očistio leptir gasa i čime?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Očistili su ga u servisu Ninić, čišćenje leptira, step motora i dizni oko 2500 dinara, i tebi bi preporučio tu opciju sa servisom, prvenstveno zbog dizni koje ne možeš ručno očistiti, zatim step motora koji se isto isprlja vremenom a cim je mali sam očistiti, a na kraju zbog leptira gasa koji možeš sam da očistiš nekim sredstvom za odmašćivanje, carb cleanerom i slično... ;)

Ako prva dva nećeš sam da čistiš a daju ti se pare, onda pravac servis, ako ne, očisti sam leptir gasa, al je pametno i dizne i step posle određene kilometraže...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, danas sam primetio problem na svom puntu, radio je normalno i odjednom je poceo da cima u gradu, posle toga vozio sam jos nekih 50-ak km i sve je bilo OK. Kad ono veceras opet ista prisa :S. Zna li neko ovako napamet u cemu je problem, da li su to svecice ili je ipak nesto trece u pitanju ?

Edited by neshaoct
spojena tema

Share this post


Link to post
Share on other sites

najcesce-svecice,kablovi ili bobina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na expresnom odgovoru :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozadrav. Od nedavno sam vlasnik punta mk2 8v 2001god .Od kako sam kupio auto motor je malo trzao prilikom pustanja pedale gasa. nedavno sam imao problem sa senzorom radilice na zicama u kablu kod dzeka se ostetila izolacija(ne znam kako)pa semotor par puta ugasio u voznji,to sam resio nastavljanjem kabla i izolacijom,znaci nije stavljen nov senzor.Nakon ovoga motor dosta trza pri pustanju pedale gasa znaci bez stiskanja kvacila i menjanja stepena prenosa. Ako je neko imao sl problem ili zna sta bi moglo da bude bio bi zahvalan na pomoci.

Edited by neshaoct
spojena tema

Share this post


Link to post
Share on other sites

U vezi svecica u uputsvu koje imam pise da za verziju motora sa brojem 188A4000 idu svecice NGK DCPR7E-N-10,kod mene je taj broj motora ali su svecice BKR5 ili nesto tako. da lito ima veze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze da ima veze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav!

Nov sam na forumu ,pa rekoh da se i ja pozalim na moj problem...Meni se isto desava da mi auto trza,secka,ali samo kada je napolju velika vlaga,tj. kada je kisa...Radi sve tako dok se ne zagreje i posle je sve ok...Mada,mi se jednom desilo i kada sam isao na put..posle jedno pola sata voznje,naravno i tada je padala kisa kao luda...Ak neko ima neki pametan odgovor,unapred zahvalan...

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

cao drustvo,imam problem. U pitanju je punto 1.2 8v 2002 god. uzeo sam ga pre nekih 10 dana. E sad problem je ovakav kad ubrzavam blizu 3000 obrtaja i to opet nastavlja i na vecim obrtajima, ima sitno ono seckanje,kao da se klanja motor. Danas uradjen veliki servis, znaci svi kajsevi, spaneri, filteri, ulje, svecice, kablovi.

Majstoru sam objasnio problem i kad sam dosao po auto isto. Kaze da su mozda bobine. ja odem kupim obe nove i isti problem.

Da li je neko od vas imao slican problem?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

moguće da su zaprljane dizne.

Edited by mare batica

Share this post


Link to post
Share on other sites

da li vredi da uzmem stp ili tako nesto sto se sipa u rezervoar za ciscenje dizni?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kad su kaljave dizne ondak je problem kontinualan a ne na odredjenom broju obrtaja

po tvom opissu je nesto drugo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

sipao sam mu za dizne i nece mu to skoditi. Malo pre na auto putu kad krene tako da secka sitno samo mu dam veci gas,vise od pola i on prestane. Tako da je vrlo moguce da je neka dizna u problemu,videcemo. sutra cu na dijagnostiku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce je da dizne zezaju na odredjenom broju obrtaja, jednostavno nisu u mogucnosti da daju dovoljno goriva na nekom rezimu rada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam imao takav problem na puntu 1,otkacila se zabica koja drzi crevo koje ide od cepa do rezervoara i crevo je cesalo o tocak,vremenom se pojavila rupa i blato je upadalo u rezervoar,auto je zato uglavnom cimao kad je napolju vlazno jer je tocak ubacivao kisu kroz tu rupu,sve u svemu nista te ne kosta da otvoris i vidis u kakvom je stanju unutrasnjost rezervoara i mozda filter za gorivo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verujem da je ovakva varijanta neverovatna... Da se ponovi...:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema neverovatnih varijanti kod Fiata zapamti, sve je moguce..

Share this post


Link to post
Share on other sites

nije rezervoar,cist kao suza. Ja pojma nemam sta je :) zapalicu ga na kraju. Majstori svaki prica svoju pricu,leptir gasa,ovaj kaze dizne,jedan kaze neki kepa senzor ne znam ni sta je to,kablovi,svecice,bobine :D da poludis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now