Jump to content
FAS Euroauto Goran

John Wicked

Members
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

About John Wicked

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Gorane, proverio. Volan ne mrda. Da li moze da bude mehanicki deo, tipa letva, kardan..., nesto sto bi otezalo okretanje volana?
  2. Hvala, Gorane. Probacu ujutru, javljam utiske. Da li kad se raskalibrise i volan oteza?
  3. Iz Pozarevca sam. Ako neko ima preporuku za dobrog trapadziju, moze i okolina, pp. Goran mi je prva opcija uvek, ali rizik mi je da ga vozim tako.
  4. Problem je sledeci, posle vise kratkih relacija i pali gasi, stanem pred prodavnicom. Zavrsim sve upalim auto, naglo smotam skoro pun desni. E sada, nije bio bas ivicnjak iza mene, vise uzdignuce novog sloja asfalta, krenem u rikverc i preko tog uzdignuca da se ukljucim na put. Nakon toga otezao city, obican servo kao Tamic, ali se nije upalila lampica. Palio gasio auto, volan i dalje tezi. Kvar prisutan vec tri dana. Pali gasi bezbroj puta ista situacija. Ranije kad mi oslabi aku izbaci lampicu i za nijansu oteza. Ovog puta bez lampice. Drugo sto moram spomenem da auto vuce u levo i posle pregleda trapa i optike koja je bila uredna, jos pre ove trenutne situacije. Ima li ideja? Pozdrav
  5. Probaj na kablove da upalis od komsije, drugara... Ako upali onda proveri kako puni alternator, kakav je aku, da li negde vuce struju itd. Ako i tad tesko bude verglao ili uopste ne bude onda je najverovatnije anlaser. Imao sam obe situacije. U sv sl trebace ti autoelektricar. Ovo s kablovima mozes sam za pocetak.
  6. Proveri nivo i svojstva rashladne tecnosti za pocetak.
  7. Prica ima nastavak. Zamenjen polovan amort o trosku majstora koliko ce potrajati to je vec lutrija. Nakon montiranja krenemo u probnu voznju, malo lose ulice malo makadam. Kazem ok to je to. Izadjemo na glavni put i lik opusteno pocne u punoj brzini da jase niske ivicnjake. Ja urlam sjebaces alu ili gume on kao ma opusteno. Rastanemo se. Dodjem kuci i reko da bacim pogled na gumu kad imam sta da vidim desna guma kojom je jahao ivicnjake rasecena vertikalno. Da nije tog popodneva otisao na more ne znam kako bih reagovao. Kad sve saberes i oduzmes jbs pare, ali cimanje nerve i vreme ne vraca niko. Tri dana mlataranja s budalom... Klasican dunster.
  8. Moracu definitivno da potrazim drugo misljenje. Inace problem zbog koga sam isao kod majstora je sto mi se teze mota volan, najvise izrazeno pri parkiranju i to nije reseno. I dalje imam taaj prob, a "majstor" je definitivno video ovcu u meni ili je jednostavno takav. Slazem se zmaju, ali sto puntara rece to se kaze pa se resava dalje, a ne na ovaj nacin.
  9. Rasta, nije. Pre 15ak dana sam uzeo auto i nije bilo toliko izrazeno. Najvise se ispoljava u 2goj brzini na nizim obrtajima. Kada krenem recimo u koloni tada zatrese, ili kada otpusim gas. Krene stane krene stane u kratkim intervalima ako mu dam malo jaci gas, a ako postupno dodajem gotovo se i ne primeti. Nadam se da sam uspeo da docaram [emoji4] Sent from my ATU-L21 using Tapatalk
  10. Zamena solje, kompleta plocica i donjeg nosaca motora trajala je od 17.00 do 19.10. Obilazio sam ih nisu pravili pauzu.
  11. Objašnjenje je da je pre ugradnje šolje malo cureo amort, ali je hteo da mi uštedi da ne menjam sve moš misliti, pri tom to nije spominjao do sada naravno niti mi je ukazao na taj prob [emoji849] Sad sam došao od njega ugradio mi je polovan amortizer jer nisam popuštao. Videćemo ishod nadalje. Da ironija bude veća, otišao sam na preporuku drugara koji godinama održava auto kod njega, uz to imao sam prob sa težim motanja volana. Imam ga i sada i 50 evra manje za majstorske vragolije, o živcima da ne počinjem [emoji16]
  12. Otisao amortizer nakon zamene solje. Majstor tvrdi da nista nije zeznuo. Auto pre zamene kao strela, posle zamene skace desna strana. U celoj prici ja budala i laik, on strucnjak.
  13. Preko lezecih poskakuje prednji desni kraj gde je menjana solja, preko neravnina malo manje i ljulja se.
  14. Drugari, desni je tocak imao lufta majstor je konstatovao da je solja i zamenio je. Pre intervencije majstora auto je bio kao strela i normalno se ponašao preko neravnina. Posle intervencije auto se ljulja i poskakuje mu desni kraj. Sve je isproveravao i kao sve je zavio kako treba to nije do njega. Interesuje me realno sta je mogao da zezne?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...