Jump to content
FAS Goran
Bruno

Fiat Punto mk.2 1.2 8v - cima, trza u vožnji

Recommended Posts

Pozzz drustvo, da ne nacinjem novu temu, prelistah sve ali ne vidim nigde da ima nesto slicno, imam Punta 1.2 8v 2003 god I od nedavno cudno se ponasa, naime kad stojim ler je ok na 800, medjutim dok se krecem I izbacim iz brzine padne na 600 - 700 obrtaja, ugasio mi se iz cista mira kad sam stisnuo kvacilo, par puta poceo da trza u voznji I jednom kao da se gusio, jer ima neko neku ideju sta bi moglo da bude? E da I kao da mu je povecana potrosnja za 1 L I kao da nema snage iznad 2500 obrtaja... Hvala unapred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri filter za vazduh mozda se zaprljao... Izduvaj ga malo na kompresoru za vazduh pa vidi jel bolje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda i mora, ali prvo treba ocistiti dizne i promeniti kablove. Ne znam da nije nesto od ovoga radjeno posto je skoro radjen veliki servis.

Ako ovo nije radjeno skoro, moze da izaziva takve probleme.

U svakom slucaju je jeftinije od zamene klapne.

A zna i ona da zvekne...Tako da mora ovo jedno po jedno da se iskljuci kao problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filter za vazduh pre 2500 km kada je radjen I veliki servis a filter za benzin nemam pojma iskreno a iskreno ni ne znam gde se nalazi...

čini mi se da punto nema filter za benzin,tako da to ne bi trebalo da bude,izmeri koliki je pritisak pumpe za gorivo,treba da bude oko 3, ili 3,5 bara,možda je ona u problemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav.I ja imam slicnih problema ujutro kad ga upalim osetim cimanje pod sedistem i malo variraju obrtaji sve to traje dok se neugreje.

Kad je vruc osetim cimanje ali mnogo manje i ima sitnu knedlu izmedju 2 000 i 3 000 obrtaja a kad je hladan ta knedla se mnogo vise oseti.

Svecice zamenjene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je...

Nije bas jednostavno ni ugraditi dodatni filter, ispod haube na pr.

Oni univerzalni koji se kupuju( plasticni ili metalni) ne pasu na crevo za dovod goriva, pa i to mora da se adaptira nekako...

U principu, neverovatno. Fabrika ustedi malo, zaradi mnogo, a vozaci neka rade sta znaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hebo srbina koji nije skarabudzio nesto na autu toliko da ne sme ni da pomisli da podigne haubu negde u EU... Momentalni zatvor zbog upotrebe sredstava za masovno unistavanje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ocisceni I klapna I step carb cleanerom, bio kod majstora nije ga ni pogledao vec je rekao da mora komplet klapna sa stepom da se menja...

Nema tu nekog posebno ciscenja,ako strada senzor letpira ili step,menja se sve...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doslo vreme da se i ja malo da se ukljucim - problem.

Auto je Punto 1.2 8v 2002.

Pali iz prve, na leru je potpuno stabilan - 900 obrataja i ne mrda (radi k'o sat).

Kada se brze doda gas guta knedlu i kao da poskoci.

Ponekad na kratko zasija check eng. lampica kad ga poteram na prazno preko 4000 obrtaja, ali se odmah gasi (samo blinkne).

Isto se ponasa i na benzinu i na plinu.Knedla se mnogo manje oseca dok je hladan. Tada je ler gas oko 1100 obratja (i nema oscilacija).

U voznji guta knedle do 2700 - 3000 obrtaja a preko toga se cini OK.

Pre nego sto me uputite na pretragu moram da napomenem da sam sve slicne teme procitao.

Ono sto sam donekle shvatio je da step motor regulise ler gas - jesam li u pravu? Ako jesam onda nije on problem.

Od ostalih mogucih uzroka bih eliminisao svecice i kablove jer na leru radi mirno i stabilno a i preko 3000.

Ostali su jos: lambda sonda, struja iz razvodne kape/ruke (ili kako se vec zove), neki senzor (gas, obrtaji, radilica,...) i da mozda negde vuce fals vazduh - gresim li?

Mozda treba da se cisti klapna usisa onim Carbon cleaner-om? Gde se on moze kupiti?

Kojim metodama i redosledom da krenem u postavljanje dijagnoze?

Veliko hvala svima !

Obecavam da cu sva svoja iskustva podeliti sa clanovima !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kreni metodom dijagnostike, pa ces odmah dobiti uputstva za dalje :) Dosta stvari koje si nabrojao tvoj punto ni nema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kreni metodom dijagnostike, pa ces odmah dobiti uputstva za dalje :) Dosta stvari koje si nabrojao tvoj punto ni nema.

'aj' za jubilarni 1000-ti post budi konkretniji - sta od navedenog nema?

Edited by kakoonobese

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem,molio bih za pomoc i uputstva. Imam Fiat Punto 2, 1.2 8v, 2001, sa klimom. Motor lepo radi, ali previse secka, i to sve oko 2000 obrtaja kad dodje. Posle toga ne. Kaisevi su dobri, nije prezubio. Na kompjuteru su sve greske otklonjene. Zamenjeno je ulje, svecice, dizna ociscena, semzor radilice novi stavljen, i opet isto. Ja stvarno ne znam sta cu sa njim. Ako se nekom ovo desilo, ili ima takav problem, zamolio bih za bilo kakvu pomoc. Pozdrav svima!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha, kao što rekoše , taj auto i nema većinu pobrojanih stvari a o problemima te prirode je već raspravljano. Dijagnostika je krucijalna u ovom slučaju jer ne želiš da nagadjamo. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od pre neki dan kada upalim hladan auto nekih 10 sek radi na 1400o/m i kao da trokira onda spadne na 1200 gde radi idealno i tako na normalne oprtaje gde takodje radi bez problema. E sad primetio sam i u voznji pri promeni brzina uglavnom izmedju 2. i 3. pri davanju gasa malo zatrza i onda primi gas i ide bez greske . Isto se desava i na TNG i na benzin. U zadnih mesec dana zamenjene svecice,kablovi,mali servis,ociscene dizne i lepo radilo e sad odjednom se ovo desava ?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav drugari,imam malo problemce koje me vise iritira nego sto je neki veliki problem,auto secka na oko 2000 obrtaja i to se javlja ovako na svako recimo trece paljenje inace lepo prima gas i ide ali na svako trece paljenje nebitno koja je brzina oko 2000 obrtaja on secka bilo plin bilo benzin znaci recimo prva dva paljenja on super radi ali onda mu dodje sledeci put da secka kad ga upalim,nisam pametan ima li neko ideju hvala?auto je fiat brava 1.2 16v

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...