Jump to content
FAS Goran
mikisxy

Fiat Nuova Croma - iskustva, saveti pre kupovine

Recommended Posts

i mali off nadam se da mi admistratori nece zameriti..

pre nekih 2 ili 3 meseca mi je zamenjen GP sluzbeni 1.2(active oprema) sa skodom fabia 1.2( da da 3 cilindra)...presao zam ova tri meseca oko 13k..ali ne bi da iznosim moje subjektivno misljenje o ovom autu nego cu to pokusati kroz odluku sluzbe koja se bavi nabavkom kola...nakon 3 meseca odluceno je da sledeca tura vozila koja se uzima budu fieste(koje odredjeni broj imamo vec godinu dve) a sve zbog pouzdanosti automobila..naime fabie su pocele da zezaju(moja nije i ako je mozda najvise presla) dok fieste za to vreme nije imala ni jedan vanredni kvar...toliko o neprevazidjenoj pouzdanosti vw grupe... :rofl: ...koma....

Share this post


Link to post
Share on other sites

I sa 3 i sa 5 su bili i ostace sra##a od bilo kojeg proizvodjaca. Samo 4,6,8,12 cilindara i nema glava da boli samo gas

Share this post


Link to post
Share on other sites

I sa 3 i sa 5 su bili i ostace sra##a od bilo kojeg proizvodjaca. Samo 4,6,8,12 cilindara i nema glava da boli samo gas

+1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro kupujem auto, posle svega izbor pada na novu kromu i to

 

x7519o16e668sxowysoq_t.jpg

http://www.polovniautomobili.com/oglas3864129/fiat_croma_19_mjet_emotion/

 

ili

 

xeo13hto6sp7ian78jbhz_t.jpg

http://www.polovniautomobili.com/oglas3896540/fiat_croma_19mtj_panorama_emot/

 

e sad ima li nekog ko ima iskustva sa ovim prodavcima-placevima ili jos bolje mozda gledao pomenute automobile.

Mozda neki predlog za neku drugu kromu, mada ovo je bas ono sto trazim bar po izgledu....

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

erg sam platio 11 soma...montazu nisam placao..

a za sablje ne znam..jer sam to radio u sklopu velikog servisa(kada sam uzeo auto) pa sam sve zivo zamenio tada(sve sto je Goran rekao da je potrebno).

Jedino da trazim sad racun...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto kao auto je ubica. Direktorska kola. A o motoru ne treba pričati uopšte. Tako da, samo je pitanje naći dobar primerak. Moj ti je savet da uzmeš majstora pod ruku, i u obilazak pa neka ti on kaže.  :turned:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mbaracuda, sto se tice ove Crome sa Balkan placa. Nisam video dotican primerak ali sam dosta puta svracao kod njih posto su mi blizu i 90% automobila na njihovom placu su stvarno u vrhunskom stanju. Moj ortak je kupio auto od njih i prezadovoljan je. Sve je bilo 100% kako su momci rekli.

Imaju i varijantu za beskamatni kredit ali u tom slucaju ne spustaju cenu u odnosu na onu u oglasu jer oni placaju kamatu. 

Inace sve automobile kupuju preko licitacija, nista sa placeva i nista lupano. Kakav je auto kod njih na placu takav je preuzet sa licitacije. Jesu malo jaci sa cenama ali po mom misljenju je opravdano.

Od mene +1 za New Balkan Trans plac

Share this post


Link to post
Share on other sites

I sa 3 i sa 5 su bili i ostace sra##a od bilo kojeg proizvodjaca. Samo 4,6,8,12 cilindara i nema glava da boli samo gas

E sada si lupio i ostao živ. Ovo treba da se briše, jer je inače off topic. Tj, za 3 cilindra se slažem, ali za 5 nikako. Da li znaš da je fiatov, tj lancin motor 2.0 20v i 2.0 20vt sa 5 cilindara? Da li znaš da je 2.4JTD sa 5 cilindara. Da li si ikada čuo za čuveni audi quattro S1 iz 1985? E pa on ima redni petocilindraš, evo ti da se malo obrazuješ: http://www.ultimatecarpage.com/spec/610/Audi-Sport-Quattro-S1.html

Sve su to sjajni motori, snažni i izdržljivi. Druga je stvar nedostatak elementarne tehničke kulture kod našeg naroda. Kupio je na primer brava HGT-a, koji je prešao 300.000km, vozi ga pun gas i sipa krš ulje. E pa ne može kolega. A na prste jedne ruke mogu da nabrojim ljude koje poznajem da voze više od 5 cilindara (uglavnom je limit preskupa registracija), a petaci kod nas su upravo ti fiatovi 2.0 20v zato što su sa 2l radne zapremine, pa ih najviše i ima.

PS

Sve vidim ti voziš i 6 ,8,12 cilindara i ne boli te glava :D

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

mbaracuda, sto se tice ove Crome sa Balkan placa. Nisam video dotican primerak ali sam dosta puta svracao kod njih posto su mi blizu i 90% automobila na njihovom placu su stvarno u vrhunskom stanju. Moj ortak je kupio auto od njih i prezadovoljan je. Sve je bilo 100% kako su momci rekli.

Imaju i varijantu za beskamatni kredit ali u tom slucaju ne spustaju cenu u odnosu na onu u oglasu jer oni placaju kamatu. 

Inace sve automobile kupuju preko licitacija, nista sa placeva i nista lupano. Kakav je auto kod njih na placu takav je preuzet sa licitacije. Jesu malo jaci sa cenama ali po mom misljenju je opravdano.

Od mene +1 za New Balkan Trans plac

Hvala na odgovoru, prava informacija puno znaci...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam vrlo blizu lybre i onda sam poceo gledati cromu. Sve vise mi se svidja,malo je skuplja ali.....
Gledam jtd 150 ks,ali je li 120 ks dosta za nju?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada sam je ja kupovao isao sam logikom da je to ipak auto koji ima vise od 1.5 tone, tako da mislim da je 120KS malo za nju. Probao sam jednu od 120 i ok poteze u prvoj ali se mala razlika vec primecuje u drugoj,. o trecoj da ne pricam, a mozes misliti sta se desava u 4oj, 5oj i 6oj. Tih 30 konja cine ne tako veliku ali jaaako bitnu razliku. 

Imas jos dve stvari o kojima treba da mislis. Prva je vise boljki kod 150 motora. Nosi dijagnostiku ili povedi majstora jer ce ti obavezno trebati da bi proverio sledece stvari. Pored redovnog EGR-a i DPF-a dobro obrati paznju na usisnu granu i prednju desnu poluosovinu na 150 modelu. Bez obzira da li gledas 120 ili 150, proveri zadnje sablje ili banane kako ih zovu, a obavezno obrati paznju na koseve, da li su vareni pa zamazani (treba fabricki var da imaju ali se primeti razlika) i gledaj soferku da li je po ivicama iskrzana sa unutrasnje strane, jer 9 od 10 Cromi koje sam gledao imaju te simptome sto znaci da su dobro olupane.

Druga stvar je potrosnja sa kojom moras da se pomiris. Croma je auto koji je prvenstveno pravljen za putovanja tako da mu je i potrosnja bazdarena za to a ne za grad. 150-ka ce ti po Beogradu trositi 10l i ko ti kaze manje, slagace te. Zato ce na otvorenom da ide na 5-6. 120-ica jeste ekonomicnija ali zbog pomenute tezine auta se i ona muci pa ne trosi ocekivanih 7-8, vec oko 8.5-9 po gradu dok je na otvorenom oko 6.

Eto, nadam se da sam ti malo skratio. 

Edited by francuz69

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala vam. Ja živim u manjem gradu pa mislim da nece trošiti 10 l. Sa 8 bi se zadovoljio. Imam grada 1 km i 6 do kuće. A sad mi tdi troši 7 lit pa mislim da nebi bilo strašno 8 lit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Must je najjaci paket opreme u koji je islo sve sto je u Cromu ikada bilo u planu da se stavi. Najlakse ces prepoznati Must po duplom panorama krovu i koznim sedistima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mali update sto se tice potrosnje..

 

danas isao za KV i nazad...znaci Kraljevo -  Tavnik - Knic - Kragujevac - Beograd(Vozdovac)...200km tacno...prosecna potrosnja na bordu 5.6lit..imao sam mozda dva preticanja gde sam ga stisao...ceo put se postovala ogranicenja i voznja na tempomatu iskljucivo.

 

ja imam verziju 150ks + automatik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad pomenuste potrosnju, evo ga screenshot od moje Crome, 1.9mjet 16V, 2006 godiste, 110kW automatic :)

DSC_1445.jpg

Beograd - Divcibare, Divcibare - Beograd

 

Edit: Bilo je snega na putu u povratku pa se vozilo polako i pazljivo dok se nisam spustio sa brda

Edited by Baccara

Share this post


Link to post
Share on other sites

ti to cepas  :scooter:

ja sam letos od Soluna do BG imao prosecnu potrosnju 4.8...nas troje i pun gepek..naravno Shell gorivo:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brdo i magistrala je ono sto joj podigne prosecnu potrosnju :)
Kad sam dosao do Mionice, pre nego sto sam poceo da se penjem, prosecna potrosnja je bila na 5.7, i dok sam se popeo, nekih 20ak km, skocila je na 7.1, povratak u BG je vratio na 6.5L

 

Na tempomatu, autoput sesta brzina i 130kmh potrosnja se krece izmedju izmedju 5.0 - 5.3L.
Na tvoju potrosnju je verovatno uticao i Shell sto kazes, a svakako i autoput :)

@offtopic sto se tice goriva, kad sipam na Zmaju kod iskljucenja za Novi Sad, nemam trunke dima u svim rezimima, ali ako sipam na nekim manjim pumpama po gradu, Nis i LukOil, pocne da dimi ako je malo stisnem iz nizih obrtaja...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...