mikisxy 7 Posted September 5, 2009 dizajn lep,auto izgleda robusno- ali losa finalna obrada enterijera tj plastike i metalni nosaci instrument table ostri kao zilet problem sa partikularnim filterom i ako je ato kratko vozen kod nas(gorivo)pun garezi kao sulundar i katalizator takodje vesanje reseno cudno,narocito zadnji trap gde je ponovo vraceno nezavisno i vec problem,luft sa tako zvanim sabljama nadam se da su ovi problemi pojedinacni slucaj a ne boljka,sve u svemu lepo vozilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted September 5, 2009 video sam takav pre par dana kod pandura na vidikovcu, vozila zena, a posto se parkirala pola sata uspeo sam da ga lepo sagledam sa svih strana... simpaticno deluje, a koliko je pouzdan pitanje je... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted September 5, 2009 pokazace vreme,tek su poceli kod nas Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 638 Posted September 6, 2009 Evo kod mene na parkingu jedna otkad sam se doselio nazad u blokove. Izgleda sasvim okej. Gledao sam jednu i pre 2 godine iznad Slavije, redovno je bila parkirana negde oko ulice Sv. Save. Ono, ima ih, nije da ih nema, mada mi je taj autić baš nešto čudan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 10 Posted September 6, 2009 Da. Nastao iz ruke dizajnera koji su pravili novog Bravoa-a i Grande Punta (oči, njuška, branici) - medjutim meni je najčudnije što vozilo odaje utisak KRUPNE tvorevine. Nit džip, niti porodični VAN, ali da je moćan - MOĆAN je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 638 Posted September 6, 2009 Veoma je velik, a oblikom jako podseća na novu Deltu. Nisam proveravao da li se radi o istoj platformi.Impresivna specifikacija grdosije sa Multijet 1.9. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted September 6, 2009 Mislim da je prva verzija ove nove Crome,znaci ona koja kojoj prednja maska jos nije toliko licila na novog Brava,nastala u vreme kad je Fiat bio u braku sa americkim GM-om , tako da taj cudan izgled i disproporcije poticu odatle sto su verovatno Italijani kalemili svoj moderan dizajn na neku Van,GM-ovu ili cak Opelovu,platformu,jer amerikanci imaju brdo takvih vanova a i Opel takodje,Zafira,Sintra itd,i italijani su imali Ulissa,koji je nastao iz saradnje sa francuskom PSA grupom,a nova Croma je verovatno bila produkt italijansko-americko-nemacke saradnje .Citao sam test bas te prve Crome na 100 000 Km,JTD motor,nije bilo vecih problema na automobilu osim board-kompjutera koji je izbacivao poruke koje nisu imale veze sa stvarnim stanjem automobila,sto je i utvrdjeno u ovlascenom servisu,a ovo sa zadnjm trapovima i sabljama,sto je Miki pomenuo,i to bi se verovatno pokazalo da je vozena po nasim kraterima .A evo i vesti sa neta o tome kao je nastala nova Croma,nije bas od Van-a,kao sam ja mislio,ali ima veze sa GM-om,vrovatno otuda i taj cudno resen zadnji trap:In 2005, Fiat announced a large cross-over wagon with an upright tailgate, resurrecting the Croma nameplate. Again, Giugiaro styled the exterior, while the chassis was provided via the short-lived link with General Motors. The new Croma is therefore based on the extended variant of the GM Epsilon platform sharing components with the Opel Vectra and Saab 9-3. It went on sale in Italy in June 2005. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dusman13 80 Posted September 6, 2009 Mnogo lep autic pogotovu predsnji deo koji podseca na novi bravo jer se meni licno mnogo svidja prednji deo ali nova Croma je stvarno vizuelno extra autic. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kAcA 0 Posted September 6, 2009 S vana izgleda veoma masivno, ima taj neki agresivni look. Sto Damjanovic kaze MOCNOMeni se bas svidja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 10 Posted September 6, 2009 Cela ta , takozvana, neobičnost ove nove impozantne Krome proizvod je NAŠE navike za doživljavanjem novih vozila kategorije srednje više klase, počev od modela Audi A6, Pežo 407, Laguna, BMW serija pet Oktavia Superb, Pasat... Čak ne liči ni na karavan verziju obzirom da mu je treći deo vrlo zbrzan, pa ne izgleda otegnuto. Kao produženi hečbek. Medjutim, mislam da je tajna u visini!. To vozilo je više za 10 cm (visina krova) u odnosu na prosek - što svakako utiče da se čovek u njima oseća carski...recimo da je to visina nižeg džipa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gaggi 0 Posted September 7, 2009 Evo kratkih poredjenja dimenzija Stila MW i Crome na stranici. specifications Fiat Croma 1.9 Multijet 8v 120hpWheelbase 2700 mm 106.3 in Track front 1513 mm 59.6 in rear 1496 mm 58.9 in Length 4783 mm 188.3 in Width 1775 mm 69.9 in Height 1597 mm 62.9 in Length:wheelbase ratio 1.77Kerb weight 1520 kg 3351 lbFiat Stilo Multi Wagon 1.9 JTD 115hpWheelbase 2600 mm 102.4 in Track front 1514 mm 59.6 in rear 1508 mm 59.4 in Length 4516 mm 177.8 in Width 1756 mm 69.1 in Height 1570 mm 61.8 in Length:wheelbase ratio 1.74Kerb weight 1410 kg 3109 lb Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted September 8, 2009 (edited) Pa jedina znacajna razlika je u medjuosovinskom rastojanju.I naravno sto se ovde ne vidi,estetika.Naravno,ko ima pare za Chromu,nece je kupiti sa 1.9 JTD 8V,uzece neki jaci motor. Edited September 8, 2009 by bokija Quote Share this post Link to post Share on other sites
Air Jordan 3 Posted January 7, 2010 Interesantan auto. U lepoj boji i sa koznim sedistima izgleda bas mocno. Sto se prakticnosti tice, s obzirom na ekstremne dimenzije i nije nesto sjajan, Xsara Picasso koja je pola metra kraca ga sije u svakom pogledu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
obelix 1 Posted January 7, 2010 VRH ona verzija iz 2005 !!! - po meni su je upropastili sa "grilom" alla Bravo, ali videćemo kako će proći sa tim vešanjem... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted January 7, 2010 vesanje mislim sa vektre c nije se bas proslavilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 466 Posted January 7, 2010 Do sada sam uradio velike servise na oko 20-25komada, jos ni jedna nije dosla sa ispravim zadnjim poprecnim upornim sponama i krajnicama letve volana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted January 7, 2010 a + koja im je cena prednjeg trapa.sem izgleda auto mi se tehnicki ne svidja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 466 Posted January 7, 2010 Krajevi letve su po 15e, a zadnje uporne oko 50e po komadu. drugo nista i ne crkava. Imao sam par prozujalih prednjih i jedan zadnji lezaj. Problem je sto lezajevi idu sa sve glavcinom, rukavcem i senzorom abs-a. Prednji lezaj oko 10000 din a zadnji oko 8000din. Jos prave problem kontakt brave koje zaglavljuju i pumpe servo volana kod koje semering pusti ulje u elektroniku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted January 7, 2010 imao skoro jednu sa prolupalim prednjim trapom ne mogu da se setim kako to ovi iz opela zovu ali cifra je bila oko 150 e za jednu stranu.seticu se pa cu da dam tacnije podatke Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 466 Posted January 7, 2010 Ok. javi ako ti nesto treba...imam sve od trapa.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted January 7, 2010 ok.samo meni cika milutin da pozivi i ne bojim se ja trapova Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 466 Posted January 7, 2010 Radim sa Milutinom od tamo neke 1993g vrhunski je... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ostres 1 Posted January 7, 2010 S obzirom na dimenzije pretpostavljam da je jako prakticna kao porodicni auto.Sto se tice izgleda ako gledamo izdvojeno detalje lepa je, ali kao celina je uzas. Preciznije sve je OK do zadnjeg stuba. E tu su trebali zadnji deo da rese malo drugacije. Ja bi recimo malo izduzio sam kraj gde se nalaze svetla. Ovako su proporcije otisle bestraga.Miki i Gorane, pretpostavjam da je Milutin neko ko remontuje delove trapa? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted January 7, 2010 pravi covek cudo,i pri tome izuzetno korektan lik Quote Share this post Link to post Share on other sites
ostres 1 Posted January 8, 2010 Jel moze kontakt, posto bas jurim nekoga za remont zadnjeg trapa na mojoj Cromi (sablje, cuda, *uda) Quote Share this post Link to post Share on other sites