cane 205 Posted April 7, 2016 Ljudi jel moze info gde da nadjem vulkanizera 0-24 u Beogradu. Znam da je pre bio kod buvljaka, i sve informacije sa interneta su iz 2010g pa reko mozda ulovim nesto svezije? Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaliborLazarevic 4 Posted April 7, 2016 evo ga Imas i ovog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cojamen 3 Posted June 11, 2016 Jel zna neko za neki Vulkanizerski servis gde imaju proveru geometije gume (ili kako god to zovu) znaci ne radi se o balansiranju nego neka provera same gume da li ima neku krivinu... Nesto sam davno cuo da postoji neki servis kod tosinog bunara koji imaju tu masinu pa ako neko moze da potvrdi to... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 14, 2016 On 6/11/2016 at 11:40 AM, Cojamen said: Nesto sam davno cuo da postoji neki servis kod tosinog bunara Možda oni: http://www.macura.rs/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
purke 1 Posted July 21, 2016 Najbolji servis je AS "Meda" Zemun Vianor grupa. Toliko divni ljudi da nemam reci hvale. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted August 21, 2016 Svaka preporuka za balansiranje (a verovatno i sve ostale vulkanizerske usluge) od mene za Coning Zemun. Imaju odlične mašine i ljubazno osoblje. Imao sam problem sa sitnim vibracijama na brzinama od 125 do 145kmh koje su ispostavilo se posledica očajnog balansiranja točkova od strane vulkanizera gde sam kupio i montirao pneumatike. Sada je osećaj na volanu na predmetnim brzinama kao da se i ne krećem Quote Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted August 21, 2016 Koliko je balansiranje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted August 21, 2016 Demontaža i balansiranje 1.680,00 din za sva četiri točka Ali na onoj spravi sa mogućnošću simulacije vožnje po asfaltu ako ima neke nedoumuce oko balansiranja Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted August 21, 2016 Odlična cena Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava 92 Posted August 21, 2016 Mislim da je to cena samo za balansiranje posto ti nisi imao demontazu-montazu guma sa felni. Onda izadje 700 800 din po tocku kad ide balansiranje i demontaza-montaza. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted August 21, 2016 Mislio sam na demontažu sa auta pošto su to naveli kao stavku za plaćanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted August 21, 2016 Korektna cena. Bar znas sta plaćaš. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted August 21, 2016 Naravno. Problem kod nas je što verovatno 90% a možda i više vulkanizera od kada je kupilo balanserku verovatno nije nikad uradilo servis i baždarenje iste. Jer zašto bi kad eto ona radi kako treba. Da radi ali to što izbalansira prema svojim parametrima očigledno nema veze sa mozgom. Od ova moja 4 točka je na jednom je bila sledeća situacija....45g na spoljnoj ivici felne a nakon provere u Coningu se ispostavilo da treba da ima 15g na unutrašnjoj ivici!!! 100x sam rekao da prava usluga i dobar deo nikada nisu skupi....mnogo je skuplji ovaj bofl od delova i usluge koji mi plaćamo...to su bačene pare. Bezpotrebno celu sezonu imam vibracije na volanu a vođen tim da su mi felne idealne, gume nove i to kvalitetne nisam radio proveru balansiranja točkova. Pomislio sam čak u jednom trenutku da imam problem sa krstom poluosovine.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted August 21, 2016 I ja kod njih uvek idem i na balansiranje bas zbog te simulacije pod opterecenjem i na optiki posto je masina nova i dobra. Ali npr Savi na citroenu nisu odradili dobro, kupio sve 4 nove konti gume kod njih i montirali i oni balansirali pa mu trese.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava 92 Posted August 21, 2016 Bio Sava pre 5 dana zalio se objasnio situaciju, balansirali sve 4 na toj masini pod opterecenjem i nisu mi nista naplatili, a nisam ni racun poneo.. Za to im svaka cast Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted August 21, 2016 Niste se videli 5 dana Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted August 21, 2016 Ma vidjam ga cesce nego zenu, nego izgleda poceo da precutkuje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola 1.6 268 Posted August 15, 2018 Nije vezano direkno za Fiat grupu al je za izbegavanje. Elem danas krenuo da uzmem neke polovne gume kod vulkanizera Vese u kaludjerici. Nasao na kupujemprodajem ima brdo 15-ica vecina su nove, vecina sa ugradnjom 20e. Zovem ga kaze imam Savu 20e a kao ove jace su 25 sa ugradnjom. Ajde nije neka razlika.. Odem Bogu iza tregera do njih, decko kao da je pao sa ne znam ni ja cega. Vadi mi tamo neke savine, imaju saru al ne lice ninasta. Kaze imas ove Hankook 25e, gledam ono isecena. Izvadio neke GoodYear deluju dobro, kaze to ti je kao nova njih mogu da ti dam za 50e. 50e brate kupim novu.. Reko hocu neke ok za ovu sezonu pa da dizem sledece godine na 17. On kao nista evo ti ove savine i ove nove. 50*2 + 20*2 + montaza. Reko ok, okrenem se i odem. Po meni vulkanizer Vesa kaludjerica/Top tyres za izbegavanje.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted June 4, 2019 On 8/21/2016 at 1:47 PM, Markobgd said: Svaka preporuka za balansiranje (a verovatno i sve ostale vulkanizerske usluge) od mene za Coning Zemun. Imaju odlične mašine i ljubazno osoblje. Imao sam problem sa sitnim vibracijama na brzinama od 125 do 145kmh koje su ispostavilo se posledica očajnog balansiranja točkova od strane vulkanizera gde sam kupio i montirao pneumatike. Sada je osećaj na volanu na predmetnim brzinama kao da se i ne krećem I ja sam resio problem kod njih.. Ne znam koliko vulkanizera u Beogradu ima takvu balanserku sa "road force" simulatorom pritiska puta. Definitivno je za preporuku uraditi balans ako ste uzimali polovne gume kao ja Malo sam se raspitao i ono sto masina zapravo radi - ako felna+guma ima nepravilan krug tj razliku u tvrdoci gume + plus malo ne idealnu felnu napravi haos bas na brzinama 110-140kmh, masina nadje idealan polozaj bas te gume na bas toj felni ... Ona se koristi i kod proizvodjaca guma za resavanje reklamacija, tako da ako neki vulkanizer zeli da reklamacije dovede na nulu ovo je takva balanserka Kada je sve novo i gume nekog od vodecih proizvodjaca nema tih problema. Ali za vozila iz uvoza kakva vecina nas vozi koja su prosla ko zna kakvu istoriju puteva i jahanja po ivicnjacima u sprezi sa polovnim gumama ova masina je spas Odokativno okretanje gume na felni kako bi vulkanizer napravio idealan krug pije vodu ako je mekoca gume ista na celoj povrsini i naravno ako ima dobro oko Konkretno kod mene polovne gume su DOT 2016, dubina sare 6mm i pravile su problem.. 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola 1.6 268 Posted October 27, 2019 Ima li ko preporuku za vulkanizera u Sremcici ili okolini? Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted October 27, 2019 Imaš u Zelezniku Planetu guma, trebalo bi da su dobri. 1 Irena HGT reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2984 Posted October 27, 2019 Željko na magistrali (kod Šarića), kod njih balansiram gume i tako to... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo1 1159 Posted February 3, 2020 Sve preporuke za Coning! Otisao danas jer mi trese kada idem preko 100km/h, skinuli su tockove i stavili na hanter masinu - lose izbalansirane gume a felne sve 4 prave.. Izbalansirali kako valja, rekli da provozam jedan krug, do 150 nije treslo nista vratio se kod njih, kaze lik 800din sve Tako da od sad samo kod njih iako su na drugom kraju grada 1 dekirs reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17671 Posted February 3, 2020 Skoro bas pisem na drugoj temi - za bilo kakvu zaje*anciju sa balansom/tresenjem pravo na Hunter i znas na cemu si, tj. da li je do tockova ili nesto drugo. Sve ostalo je gubljenja vremena, zivaca i para. Da bi standardnim metodama to otkrili treba i malo iskustva, pogotovo ako su same gume u disbalansu. A s druge strane retko ko od vulkanizera ce uopste i da se bakce sa takvim stvarima, pogotovo u sezoni zamene guma i ogromnih guzvi. Koje gume su u pitanju? Quote Share this post Link to post Share on other sites