neshaoct 9592 Posted June 3, 2017 @N.N. Dobro je što je pomenuo čak i ono Trampovo ''covfefe'' Generalno, rekao je ono što su rekli i svi koji su do sada poredili ta dva auta, čak i na BMW Blogu su isto rekli, ali su se onda morali uhvatiti kako eto BMW ima bolju servisnu podršku (više servisa), i verovatno će mu manje opadati cena, pa tako dođoše do toga da je i dalje sve ukupno konkurentan u odnosu uloženo/dobijeno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted June 3, 2017 @neshaoct Ima i onaj dio da Alfa ima mekše gume što je istina. No Alfin model nije semi-slick dok one na BMW-u jesu. Inače komentar nije napisao Matt Watson nego netko drugi iz Car Wow tima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 3, 2017 I Matt je ranije hvalio Giuliu koliko se sećam njegovih ličnih utisaka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 6, 2017 CarsGuide video: Test 2017. Alfa Romeo Giulia Quadriofoglio Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 7, 2017 Test 2017. Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 11, 2017 Alfa Romeo Giulia se prodaje slabije od očekivanja fabrike Alfa Romeo je Giuliju predstavio još pre skoro dve godine (prvo u sportskoj Quadrifoglio verziji), dok je serijska proizvodnja ovog sedana zvanično počela u aprilu 2016. U kompaniji su naravno imali velika očekivanja ali rezultati pokazuju da se Giulia ipak prodaje u manjem broju nego što su se u Alfi nadali. Mada Sergio Marchionne očekuje da će Alfa Romeo tokom 2017. godine prodati oko 170.000 vozila širom sveta, brojke ne potkrepljuju njegov optimizam. Pre svega, tokom 2016. Alfa Romeo je prodao oko 73.000 vozila globalno, ali veći problem su brojke koje pokazuju da je kompanija prodala manje od 19.000 Giulia u Evropi (njenom najvećem tržištu), u periodu od maja 2016. do aprila 2017. Ove brojke su naravno daleko od onih koje je za Giuliju priželjkivao Marchionne. Jedan od razloga je i činjenica da kupce sada sve više privlače crossoveri a ne elegantni sedani poput Giulije. Zato se sada puno očekuje od Alfe Stelvio, koja je nedavno lansirana i u Evropi i u SAD-u. Kako bi povećao svoju prodaju i zauzeo deo SUV/crossover tržišta, Alfa Romeo u tom segmentu planira još dva modela. Do 2020. nas očekuje entry-level crossover koji bi mogao da ponese naziv Kamal (verovatno samo sa 4-cilindričnim motorima), a takođe i SUV veći od Stelvia, možda pod nazivom Castello. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted June 12, 2017 Za MY2018, a koja počima 24.06. ove godine, su neki dizeli pojačani. 150 KS verzija je pojačana na 160 KS, a 180 KS na 190 KS. Isto tako je 210 KS verzija dobila SCR. Lijevati će se AdBlue. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cuore_sportivo 79 Posted June 13, 2017 http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/8540829/alfa-romeo-giulia-super-22-180ks Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted June 13, 2017 U ovoj temi se spominje rec BMW vise nego u svim drugim zajedno, ukljuciujuci i one nova serija 3, 5 7 i slicno Iskreno mi je zao sto ova alfa ima slabe prodajne rezultate auto kao auto mi deluje bas obecavajuce i mnogi testovi to pokazuju, ali navike kupaca je tesko promeniti... Ono sto je bitno je da su posle duze vremena krenuli u pravom smeru i samo tako treba da nastave Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted June 13, 2017 Carsalesbase.com, Evropa: Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted June 13, 2017 Neka se prodaje kako hoće, ali činjenica je da je auto TOP . Sve što više vreme prolazi, više mi se sviđa. Poznajem čoveka koji je u svom vlasništvu imao, ili ima između ostalog: Ferrari 458 Novitec Rosso Ferrari FF Lamborgini Aventador Porsche 911 turbo S Porsche 911 GT3 Porsche Panamera turbo S Porsche Cayenne turbo S Mercedes Benz G 63AMG Audi S8 BMW M5 BMW 730... itd itd Jednom prilikom pitao sam ga za Giuliu Quadrifoglio. Rekao mi je da je auto, citiram: ''Bolestan...'' . Na to je dodao da je samo pitanje koliko je izdržljiv i kako će se vremenom pokazati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted June 13, 2017 Kako nek se prodaje kako hoce? Pa od cega ce da zive, od testova novinara i milisekundi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted June 13, 2017 Baciti oko na transkripte sa conference calla FCA. Tamo gdje CEO Sergio Marchionne i CFO Richard Palmer odgovaraju na razna pitanja investitora/bankara nakon objave godišnjih i kvartalnih rezultata. Bili su jasni. Alfa sa novim modelima dolazi u plus u zadnjem kvartalu ove godine. I to je to, modeli su uspješni ako se to ostvari. Ako sam dobro izračunao, Alfa je na putu da ove godine isporuči preko 50 tisuća Giulia. Tvornica u Cassinu naravno opskrbljuje cijeli svijet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted June 14, 2017 Al si ti pukao jbt lebac... Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted June 14, 2017 3 hours ago, Markobgd said: Al si ti pukao jbt lebac... Ovo kao da čitaš AV-ova sabrana dela Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 14, 2017 10 hours ago, MS PK said: Kako nek se prodaje kako hoce? Pa od cega ce da zive, od testova novinara i milisekundi? Žive kao i svi drugi - od para. A, para imaju više nego ikada. Sa malo guglanja se to može videti. Testovi, sekunde i ostalo - donose pare. Neko napiše članak, u njemu prećuti da se pola 2016. Giulia faktički nije ni prodavala, i onda uzme kao neki rezultat. A, i po tim rezultatima u prva 4 meseca ove 2017. se prodala u istom broju komada kao za celu 2016. godinu. Još nije ''udarila u plafon'' svoje prodaje. Da li je neki model isplativ se može naslutiti iz broja prodatih, ali ne samo iz toga. Treba se znati koje verzije najviše idu, koliko se zarađuje na svakoj od njih. Ima na internetu dooosta tesktova u kojima se piše da Giulia diže Alfu, da se dobro prodaje, da ide sve ok...pa je ovaj tekst od gore (preuzet sa drugog portala), ustvari izuzetak od onoga što se inače može pročitati po internetu. Npr.: https://seekingalpha.com/article/4063713-alfa-romeo-sales-surge-europe-north-america-2017 https://www.gurufocus.com/news/496323/fiat-chrysler-improves-profitability Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted June 14, 2017 Za prodajne rezultate stvarno se moze natrcati na raznorazna objasnjenja... Od toga da su katastrofalni u odnosu na planirano, do toga da ce Giulia spasiti Alfu (zarada po tipu, jedinici i sl.)? Kolega je pomenuo rezultate prodaje, sto mi je bio povod cisto da postavim tabelu i da eventualno prokomentarisemo kako to ide za sada. Ukupna prodaja od oko 19 000 komada u Evropi do maja ove godine, okvirno 2000 komada +/- mesecno (pik za sada 2750), pri cemu je gro prodaje na maticnom trzistu, tj. Italiji. U USA je prodaja tek krenula, a evo podataka koje svako moze da pogleda, iz istog izvora. Prodajni rezultati, redom: Evropa (tabela iz prethodnog posta), USA i poredjenje sa drugim 'premium midsize' konkurentima (Carsalesdata.com): Koliko se secam da je planirana produkcija za Giuliu bila 80 000 kom godisnje globalno, trenutni rezultati su u tabelama iznad, tako da svako od nas moze slobodno da iznese svoje misljenje. Nesumnjivo da je Giulia ogroman korak napred za Alfu, pre svega u tehnickom smislu. Meni je licno bilo uzivanje da pratim dok su izlazile vesti o njenom razvoju, a onda i prvi rezultati i klipovi, pogotovo za QV. Ali trziste je malo drugacija prica, u premium se ne ulazi tek tako, a na pomen tih 80 000 kom godisnje, najavljenim cenama i manjkom verzija, davno sam izrazio nadu da ne prodje kao prethodnik 159. Takodje je najavljivana kao "ubica" velike trojke, prodaja je u prve dve najuspesnije godine isla u oko 57 000 i 66 000 komada. Svi cemo se sloziti prelep auto, tada mozda i najlepsi u klasi, imala je svoje mane (krenuvsi vec od baze i "cuvene" zajenicke GM platforme), a i posle toliko godina eksploatacije pokazuje se kao vrlo korektno sklopljen auto... Takodje, imam godina da se setim da je imala i lepu "pripremu" od strane 156, koji je bio jedan od najprodavanijih Alfinih modela i koji je u prve 2-3 godine proizvodnje dobacivao do skoro 100 000 komada (ukupno blizu 700 000, cini mi se). Dosta stvari se promenilo od tada, a Giulia je, pre svega tehnicki, mnogo naprednija prica, sa velikim najavama i zadacima koji su pred nju postavljeni - uz Stelvio vezani za sudbinu celog brenda. Ovde ostaju postovi svih nas, pa Boze zdravlja, ubrzo cemo ih procitati i videti ko je bio realan komentator i dobar prognozer . Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted June 14, 2017 (edited) Politika Giulie i politika vezana za 159 je totalno drugačije postavljena. 159 je imala blizance samo u malo serijskoj Breri dok za Giuliu dolazi Stelvio i u budućnosti mnogi drugi modeli pod okriljem FCA kroz razne marke. Isto tako je pristup konstantne evolucije kroz svaku MY. Evo već ove koja bi se trebala predstaviti ovaj mjesec kao MY2018 dolaze novi poboljšani dizeli. MY2019 će to donijeti Stelviu, a Giuliji novi 2.0 benzinac sa 350 KS, a trebali bi doći i Full LED. Opasno se razmišlja i o GTA modelu. Jednostavno će biti konstantne evolucije kako bi se model zadržao atraktivnim. Ja sam na jedno mjesto napisao kako očekujem da MY2019 bude najprodavanija. Isto tako vidima da je i u Europi trend prodaje još uvijek uzlazan. Ako sve prođe u redu možda dohvate i 30 tisuća jedinica. U SAD-u će isto tako vjerujem ova godina doći do 10 tisuća. I još ostaje dosta tržišta koje nismo pokrili kao npr. Kina. Vrlo realno je očekivati 50 tisuća jedinica u kalendarskoj 2017. To je dobro za model kojem je BEP na manje od 40 tisuća jedinica. Edited June 14, 2017 by N.N. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted June 14, 2017 Pa da, napisah da se dosta toga promenilo i da je Giulia totalno druga i naprednija tehnicka prica, od koje se puno ocekuje. Razlika je jos i da je 159 imala karavan verziju, dok ce u ovom slucaju deo kolaca preuzeti Stelvio. A i za 159 i Giuliu zajednicke su najave Alfe da ce sa tim modelom pomrsiti konce ostalima u premium midsize segmentu. Ja im zelim svu srecu, ostaje nam samo da ispratimo pokusaj No2. Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted June 14, 2017 18 hours ago, MS PK said: Kako nek se prodaje kako hoce? Pa od cega ce da zive, od testova novinara i milisekundi? Nisam mislio u tom kontekstu. Naravno da bi dobra prodaja ubrzala i unapredila dalji razvoj brenda, ali i da su rezultati katastrofalni, a nisu, to ne menja činjenicu da je automobil dobar. Šta donosi sutra, to niko ne može predvideti precizno, ali mislim da će prodajni rezultati Giulie tek dostizati neke više vrednosti. Mora malo da se pročuje među jačom klijentelom kakav je to zapravo automobil. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 21, 2017 Test 2017. Alfa Romeo Giulia Super Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted June 21, 2017 Sinoc videh jednu kad sam se vracao s'posla. Steta što je bio mrak i što nije bila parkirana bruka Quote Share this post Link to post Share on other sites
sErGiO-AR 3 Posted June 21, 2017 Snimljeno juče: Quote Share this post Link to post Share on other sites