Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulia

Recommended Posts


though the headroom is a bit pinched if you order the double sunroof and a big driveshaft tunnel means the middle seat is mostly useless.


Retko koji sportski auto nema taj problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam konačno imao priliku da se izigram sa Giuliom i utisak je hm.... Realno deluje kao vrhunski sportski automobil, ali nisam siguran koliko priča ide dalje od toga.

 

Sedenje je čak i za mene prenisko, a moj otac nije uspeo ni da izadje iz kola bez pomoći :) Pozadi nema baš mesta na pretek, a volan i papučice su kao da karting vozite. I sedišta su baš profilisana i pretvrda.

 

Kada se sve ovo sabere deluje mi više kao naslednik GTa nego 159 koja je mogla da prodje kao porodični automobil dok će to Giulia vrlo teško da bude.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/29/2016 at 9:11 PM, srdjos said:

Retko koji sportski auto nema taj problem.

  
Pa da... Ali to je "problem" i zadnjeg pogona pa i Audia jer je on u biti prednji pogon koji je kod AWD sheme u biti isti klinac kao zadnji samo sa lošijim rasporedom masa.
Ali kada vidim toga Amera koji se žalio na mjesta za koljena onda mi je jasno da on sa 200 kg žive vage nije niti mogao ući straga u Giuliu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/29/2016 at 9:19 PM, igor0511 said:
Sedenje je čak i za mene prenisko, a moj otac nije uspeo ni da izadje iz kola bez pomoći  Pozadi nema baš mesta na pretek, a volan i papučice su kao da karting vozite. I sedišta su baš profilisana i pretvrda.


Ovaj dekica (prvi kupac) se onda opasno zaebao
Spavaš li mirno Jožefe iz Subotice

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/28/2016 at 4:26 PM, neshaoct said:

 

U gomili tih izvora koji plasiraju informacije o automobilima, postoje oni najveći koji apsolutno ne zavise od novca fabrika automobila po bilo kom osnovu.

 

Pa naravno, ne dobijaju od fabrika, recimo na manjim trzistima dobijaju od generalnih uvoznika jer fabriku boli djokica za mala trzista :D

Elem, ti koji rade klipove od po pola sata ne znam gde da ih svrstam, u strucnjake ili u entuzijaste. Posle par odgledanih klipova, sve skontaš, ako naravno imaš vremena da gledaš

 

Elem, svako gleda objektivnost i subjektivnost prema sebi a ja i dalje ne mogu da dokučim da li je ovaj Jožika pravi kupac ili je neki spin.

Ceo taj tekst pa i slika mi deluje toliko glupo da je izgleda stvarno istina (kupio sinu mozda)!

 

 

49 minutes ago, igor0511 said:

Ja sam konačno imao priliku da se izigram sa Giuliom i utisak je hm....

 

 

Gde su slike?

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Didn't happen :D 

Nisam ni slikao. Iskoristio sam vreme da što više stvari ispreturam :) 

 

Malo su mi izmešane emocije za Giuliu. Više mi se svidja nego uživo, ali ne odaje mi utisak konkurenta A4 i seriji 3 već nege posebne fillzofiije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@igor0511  Ih, administrator foruma pa ne donese slike, dobijaš -1 :)

 

Elem, ovde mozete procitati današnji test iz prve ruke i pogledati malo sliika

http://www.personalmag.rs/blog/nova-alfa-romeo-giulia-2-2-180ks/

 

-------------------------------------------------------------------

 

Nova Alfa Romeo Giulia 2.2 180KS

BY GORAN ANIČIĆ · PUBLISHED 29. OCTOBER 2016 · UPDATED 29. OCTOBER 2016

 

Nakon mnogo čekanja svih Alfista, čuveni italijanski sportista Alfa Romeo predstavio je novu Đuliju, na novoj platformi na kojoj se planira čak 8 novih automobila, a među njima i prvi SUV ovog brenda.
Nova platforma donela je izrazito laku konstrukciju, i “prebacila” pogon s frontalnih na zadnje točkove, a ovim se dobilo na sportskom duhu, upravljivosti i performansama, tako da je rame uz rame sa nemačkim rivalima. Kombijacija čelika i aluminijuma u konstrukciji postavili su ovaj salon u vrh klase u domenu težine  i odnosa snaga-težina, a takođe ima i najveće međuosovinsko rastojanje u klasi.

Prepoznatljv frontalni delo sa ipresivnim LED otiskom
Prodaja u Srbiji startovala je pre mesec dana i tražnja je prilično velika, pa je tako samo novosadska  Auto kuća Stojanov već prodala tri nove Đulije. Inače, Đulija je dostupna sa benzinskim motorima od 200KS i 503KS, te dizel agregatima od 150 i 180KS, koji su upareni sa 8-stepenim ZF automatskim menjačem i 6-stepenim ručnim. Sledeće godine očekuje se i “eko” dizel sa  niskim 99g/km CO2 emitovanjem.

 

Sportski zadnji kraj nove Đulije
Alfa Romeo Giulia je svakako atraktivnog dizajna sa velikom, komfornom kabinom i pregršt opreme na raspolaganju. Krasi je izdužena sporska forma, niske a široke silueta sa naglašenim ramenima. Frontom dominira poznata izazivačka trokuglasta rešetka, forma zaobljenih mišićavih linija, i kupcima je na raspolaganju sjajan izbor alu-naplataka.

Prelepi Alfini “rotori”

8,8-inčni ekran izuzetno uklopljen u dashboard
U kabini, u “Super” nivou opreme, odiše luksuz koji naglašavaju prelepa Napa koža i brušeni aluminijum, zatim izuzetno dobor integrisan 8.8-inčni ekran ( u osnovnoj verziji je dijagonale 6,5-inča), koji je fino skriven u i konzolu…

 

Ekran je pregledan, sve kontrole su lako dostupe a opcije se kontrolišu preko kružnog selektora na središnjoj konzoli. Navigacija je ugodna, mape su ažurne, a ceo sistem podržava i Apple i Android uređaje. Naravno, podrazumeva se Keyless entry a startovanje motora se vrši preko dugmića integrisanog na volanu, rešenje koje je preuzeto sa trkačkih bolida.

Alfina “obrtaljka”
 

Sedišta su izuzetno udobna, sportske forme sa dobrom bočnom potporom, dok je na zadnjim sedištima obezbeđen veliki komfor i udobnost zahvaljujući dobrom uglu nagiba sedišta i dugačmi sedalnim delom. Prtljažni prostor je standardan u klasi sa svojih 480 litara.

 

Impresivan Đulijin kokpit
Na testu sam imo konkretni 2.2-litarski agregat sa 180 KS i ZF automatski menjačom. Kao i sve Alfe i nova Đulija je tvrđeg sportskog vešanja, ali neočekivano dobro upija neravnine na domaćim putevima – a osećaj u vožnji je izuzetno dobar. Ovaj agregat sa 430Nm je veoma jak, respozivan i fleksibilan što izdvaja Đuliju u odnosu na konkurenciju. ZF menjač transferuje brzine u deliću sekunde, gotovo neprimetno, a sve pohvale idu i Start-Stop sistemu koji toliko usavršen da se i ne primeti njegovo funkcionisanje.

Alfin “dna” selektor menja ćud nove Đulije
Na raspolaganju su tri vozačka modusa koja se biraju preko Alfinog DNA selektora. Advanced Efficiency mod je naravno najekononičniji, kada Đulija postaje umirenija, umerenija, smanjene osetljivosti na gasu. Ipak, pravi modovi su Natural i Dynamic. U Dinamiku, odziv gasa je responzivniji, zvuk motora je reskiji i glasniji, i sve deluje “ubrzanije”. Definitivno, ovo je režim koji pravi Alfisti nikada neće napuštati :)

 

Idealna vozačka pozicija
Svi modeli imaju upozorenje na promenu trake kao standard, dok su adaptivna kontrola krstareće brzine, blind spot upozorenje, zadnja parking kamera i funkcija autonomnog kočenja za zaštitu pešaka opcioni.

premium materijali u kabini
Cenovno, nova Đulija očekivano cilja vrh klase i direktne rivale iz BMW-ove serije 3. Ali narednih godina treba očekivati “hlađenje” cene sa proširenjem dijapazona dostupnih agregata i smenjenjem ekskluzivnosti novog modela. Ipak, prvi rezultati prodaje u Srbiji ukazuju da su Alfisti jedva dočekali novu Đuliju.

 

 

gulia_1.jpg gulia_2.jpg gulia_3.jpg

gulia_4.jpg gulia_5.jpg gulia_6.jpg

gulia_7.jpg gulia_8.jpg gulia_9.jpg

gulia_10.jpg 
sube fotos 

 

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, igor0511 said:

Ja sam konačno imao priliku da se izigram sa Giuliom i utisak je hm.... Realno deluje kao vrhunski sportski automobil, ali nisam siguran koliko priča ide dalje od toga.

 

Sedenje je čak i za mene prenisko, a moj otac nije uspeo ni da izadje iz kola bez pomoći :) Pozadi nema baš mesta na pretek, a volan i papučice su kao da karting vozite. I sedišta su baš profilisana i pretvrda.

 

Kada se sve ovo sabere deluje mi više kao naslednik GTa nego 159 koja je mogla da prodje kao porodični automobil dok će to Giulia vrlo teško da bude.

 A inače je BMW Serije 3 odličan primjer mekanih sjedala, jako udobnog ovjesa i mjesta straga za iznimno visoke ljude.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti bi da neko kaže da BMW ima 4 točka rekao da Alfa ima 5 :D

Pa šta ako je BMW udobniji i prostraniji? Volim ja Alfe. ali treba biti i objektivan.

 

@srdjos Ja sam samo za tehniku tako da sam mogao samo navi da slikam :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa valjda sam dao primjer gdje je IZMJERENO, znači ne metodom patented by Igor REKLA-KAZALA, gdje je Giulia jasno udobnija i prostranija.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, totti said:

Ja tek sad malo više pažnje obratih na cajgere... Kakav plagijat emoji1.png

 

Čuj, pa i svetla se sad pale kao kod Nemaca, dole sa leve strane

Share this post


Link to post
Share on other sites

zza5020.jpgzza5021.jpg

zza5022.jpg


Ovo je u mojoj garazi, komsija doterao. Sutra cu da ga smaram da obidjemo krug
Po njegovim recima, auto je savrsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ovu Giuliu sam fotografissao pre pet dana u centru N. Sada.

 

Alfa_(2).jpg

 

I kako mu je ispao tako plavkast automobil. Boja na mojoj fotki je mnogo vernija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima u NS-u vec neko vreme jedna na NS tablice. Jedno mesec dana je vec vidjam, nikako da slikam. U Bore Prodanovica sa desne strane stoji, od skole P. Sandor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/29/2016 at 10:50 PM, igor0511 said:

Mene zanima koja je to mera za udobnost?

 

Udobnost ovjesa se može mjeriti. To nije neka iluzorna stvar.

 

zza5023.jpg


Kao što vidiš jedinica je m/s2 i bolje je manje. I naravno da je očekivano Mercedes najudobniji u klasi i to bez Airmatica. Rezultati po BMW su tim gori što ima adaptivni ovjes. Jednostavno torzijska krutost nije dovoljna velika i da bi dobili bolji handling moraju ići na pretvrd ovjes.

Koliko ti god mislio da je udobnost subjektivna stvar ona je ipak tehničke prirode jer kako bi uostalom inženjer razvio auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

onda se nisam dobro izrazio.

Ono što je meni zapalo za oko je visina sedenja, položaj papučica i tvrdoća sedišta.

 

Naravno, može da se izmeri koliko automobil odskoči pri ulasku u rupu ili amortizuje neravnine, ali ja sam mislio samo na subjektivni osećaj  kada sednem u kola.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra stvar su tvrđa sedišta za položaj kičme i zdravlje.

Moj utisak je suprotan, ja sam se iznenadio koliko je auto udoban, posle 159tke. Pritom fantastično drži u krivini i leži, ali ko je provozao dosta Alfi raznih generacija to ne bi trebalo da ga čudi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/30/2016 at 9:38 AM, Markobgd said:
@cane Da nije ovo možda jedna garaža u Maglajskoj?


Nije, ovo je u Sime Igumanova, bivsa Franca Rozmana.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/30/2016 at 2:48 AM, Grafit said:

I kako mu je ispao tako plavkast automobil. Boja na mojoj fotki je mnogo vernija.

 

Provukao sliku kroz filtere, odsjaj neba, ko zna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...